Lijkt mij een goed plan ....quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff gaat nog even in de hottub en vraagt Wendy mee
De reactie die te horen was .. zei genoegquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Martin hem wel geflasht heeft, maar het was niet te zien op stream ...![]()
Fragment staat zo online ...
Dus?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kenzi heeft iets van een oud collega van me...
Leuk is dat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kenzi heeft iets van een oud collega van me...
Ja maar dat laatste verstond ik nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:37 schreef Flory het volgende:
Nadir zit ook weer te stoken zegt Berend
What about the hottubquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:37 schreef puzziepie het volgende:
Stream 2 is een fluister/slaap stream![]()
Berend :'Nadir zit ook weer te stoken
Low budget streams, om middennacht doen ze niets meer met stream 2quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:37 schreef puzziepie het volgende:
Stream 2 is een fluister/slaap stream![]()
Berend :'Nadir zit ook weer te stoken
Met Zoe bedoelde hij.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat laatste verstond ik niet
Ja ik weet , niks anquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Low budget streams, om middennacht doen ze niets meer met stream 2
Ik heb dat met Leila,en dan een knappere versie.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
wel wat jonger ...
kaart streams weer
Bahquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
GJ is anti Corona, mondkapjes etc. Hij zou er graag over discussiëren, maar vindt dat het allemaal al teveel aandacht krijgt.
nee de uitslag is bekend en er was weinig te zienquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was die verkiezing nog de moeite waard, zie het nu in mijn opnames .... ?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Niet over praten dan bestaat het niet
Wel mee eens dat er nu over beginnen verder weinig bijdraagt aan het programmaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
GJ is anti Corona, mondkapjes etc. Hij zou er graag over discussiëren, maar vindt dat het allemaal al teveel aandacht krijgt.
Je kan het plaatsen, maar het staat er al 2x, dus of het de moeite waard is?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was die verkiezing nog de moeite waard, zie het nu in mijn opnames .... ?
Gaat over zijn talkshow toch? Gewoon een gezonde discussie over voerenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel mee eens dat er nu over beginnen verder weinig bijdraagt aan het programma
Dan is de halve COS over de zeikquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Gaat over zijn talkshow toch? Gewoon een gezonde discussie over voeren
Ja moeten ze tijdstip wel even afstemmen of er genoeg mods zijn iddquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan is de halve COS over de zeik
Nee volgens mij in het algemeen ... net als nu .. hij benoemt en dat is het en door met de restquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Gaat over zijn talkshow toch? Gewoon een gezonde discussie over voeren
Hij wil wel erg graag bij de tv hčquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij in het algemeen ... net als nu .. hij benoemt en dat is het en door met de rest
JAquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:52 schreef Flory het volgende:
Weer alleen ons love duo![]()
Hottub willen we zien
FEBO !!!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:52 schreef Flory het volgende:
Weer alleen ons love duo![]()
Hottub willen we zien
soms werkt hetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die doet helemaal niets, gewoon 2 camera's gericht, en achterover hangen in hun luie stoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het klonk als alcohol iddquote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
Bern dronk dat spul ook tijdens de muziekavond, cola en iets sterks erin.
Wodka, wijn o.aquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Huh? Echt? Dat bijschenken en proosten
Ik weet alleen dat ze dat besteld hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Was met cola dacht ik, zal wel wodka zijn dan.
Alleen jasper heeft wodka besteld .. 2 keer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze dat besteld hebben
Zoe koppie onder in de HTubequote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:10 schreef Flory het volgende:
Ima en Mirthe in gesprek, op de achtergrond het gelach vd peepz in de hottub (Dat willen we zienhien!)
Ow SL
Ze liep in dr lange jasquote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Zoe zit niet in de hottub toch?
Volgens Sacha was ze wel in de buurt
Nou ik vind plaatjes van de htub wel leuker @ dit tijdstipquote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze verzamelen gesprekken, het plaatje is minder belangrijk.
Zo denken wij, hun niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou ik vind plaatjes van de htub wel leuker @ dit tijdstip
Voor tv moet het passend zijn ofzo, oppassen voor beelden waar wat te speculeren valt...quote:
Inmiddels heb ik er ook wel genoeg van jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:23 schreef HappyCharly het volgende:
En imma kan ik zo moeilijk verstaan dat ik doorgaans wegzap als hij iets zegt.. het boeit me ook gewoon bar weinig
ik dacht dat ze wat eigenzinniger was maar ze is blijkbaar in de war van de verschillende groepjes en ze lijkt mensen niet goed te kunnen doorzien, wat naïef. Misschien ook door haar gelovige achtergrond. Ze gaf aan dat ze dit wilde doen om 'echt voor zichzelf te kiezen'.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ja hč, komt nu anders over dan in het begin
Hoeft niet hoor, soms is het best moeilijk te peilen wie nu waarvoor staat of te vertrouwen is, zeker in zo'n groep.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik dacht dat ze wat eigenzinniger was maar ze is blijkbaar in de war van de verschillende groepjes en ze lijkt mensen niet goed te kunnen doorzien, wat naïef. Misschien ook door haar gelovige achtergrond. Ze gaf aan dat ze dit wilde doen om 'echt voor zichzelf te kiezen'.
Deze week nog niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
ik heb vanavond wel mee gekregen dat alle pijlen voor een eventuele eliminatie opdracht op Djedi zijn gericht want als ze bij Mexx blijven, is er grote kans dat Jeffrey eruit gaat als zij de opdracht wint want Mexx weet dat Jeffrey 1 van die mensen was die op stelletjes wou gaan toen Tommy Lee er nog in zat.
Maar ja, wanneer gaat er een eliminatie opdracht komen....
Team wanda is to much credits voor haar haha.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:32 schreef chufi het volgende:
Er gaan zoveel opties en slachtoffers de ronde ... #TeamWanda is daar vooral mee bezig
Beide teams zijn daar al dagen mee bezig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:32 schreef chufi het volgende:
Er gaan zoveel opties en slachtoffers de ronde ... #TeamWanda is daar vooral mee bezig
Ja klopt alleen het ene team is daar snel over uit en het andere team blijft tot sint juttemis erover lullen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Beide teams zijn daar al dagen mee bezig.
Uiteraard, is ook maar een vermoeden. Ik zeg dit omdat ze daar de laatste dagen meerdere keren aan refereert, beschermend milieu.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, soms is het best moeilijk te peilen wie nu waarvoor staat of te vertrouwen is, zeker in zo'n groep.
Wel interessant inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard, is ook maar een vermoeden. Ik zeg dit omdat ze daar de laatste dagen meerdere keren aan refereert, beschermend milieu.
11:05quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:49 schreef HappyCharly het volgende:
ik ga ook maar slapen. Benieuwd hoe laat morgen de rellen beginnen rondom de keukenploeg
Volgende week.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Komt hij weer hoor haha....nou wanneer dan wel volgens jou?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 06:47 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd of Eunie straks weet met 'r kut op een houtblok gaat zitten..en welke fantasiemoves ze erbij verzonnen heeft
Vandaag de eerste dag chaosquote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:01 schreef Seattle het volgende:
Morning! Ben even de uitzending aan het terugkijken. Zie dan toch weer nieuwe dingen.
Benieuwd hoe iedereen wakker wordt vandaag en natuurlijk de eerste dag vd nieuwe manager![]()
Wat doet een manager zoal op een dag. De manager krijgt opdrachten van de FEBO en moet de boodschappen doen toch? Of nog meer?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:06 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag de eerste dag chaos
Uitzending was wel leuk weer. Moest wel lachen om Berend. Word wel een beetje moe van Isaac de moraalridder.
Nou volgens mij is Isaac is geen moraalridder maar een player. Net ook weer met dat ei. Gaat hij voorop met Marciano, zgn boos… ‘kleine man gaat Jeffrey achterna’. De nacht ervoor had hij zelf die eieren gepakt met Jeffrey en Jasper. Ik vind het wel grappig, want niemand lijkt het door te hebben, omdat hij de moraalridder speelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:06 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag de eerste dag chaos
Uitzending was wel leuk weer. Moest wel lachen om Berend. Word wel een beetje moe van Isaac de moraalridder.
Structuur bieden. En natuuuuuuurlijk een luisterend oorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doet een manager zoal op een dag. De manager krijgt opdrachten van de FEBO en moet de boodschappen doen toch? Of nog meer?
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:12 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou volgens mij is Isaac is geen moraalridder maar een player. Net ook weer met dat ei. Gaat hij voorop met Marciano, zgn boos… ‘kleine man gaat Jeffrey achterna’. De nacht ervoor had hij zelf die eieren gepakt met Jeffrey en Jasper. Ik vind het wel grappig, want niemand lijkt het door te hebben, omdat hij de moraalridder speelt.
Dat gaan we vandaag zienquote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doet een manager zoal op een dag. De manager krijgt opdrachten van de FEBO en moet de boodschappen doen toch? Of nog meer?
Nee, misschien heb je hem onbewust door ofzo. Moraalridders zijn sowieso verdacht en irritant of het nou echt is of nepquote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:15 schreef engine het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken.
Denk dat ik hem gewoon niet zo moet.
Oke dat komt er dan ook nog bij. Had niet het idee dat een manager nu zo heel veel deed eigenlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaan we vandaag zien
Maar Martin nam in groepsgesprekken en beslissingen wel de leiding volgens mij. Dat kan best lastig zijn... Ben benieuwd hoe Madeleine dat gaat doen
Ja daar was Martin best sterk in. Hij stond wel zijn mannetje ook al kreeg hij behoorlijk wat shit over zich heen (deels terecht in het begin).quote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaan we vandaag zien
Maar Martin nam in groepsgesprekken en beslissingen wel de leiding volgens mij. Dat kan best lastig zijn... Ben benieuwd hoe Madeleine dat gaat doen
Ik zag Martin vooral echt iets doen als hij boodschappen moest bestellen. Dat kost behoorlijk wat tijd, zeker als iedereen individueel dingen moet bestellen van zijn zakgeldquote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke dat komt er dan ook nog bij. Had niet het idee dat een manager nu zo heel veel deed eigenlijk
Heel veel is het ook nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke dat komt er dan ook nog bij. Had niet het idee dat een manager nu zo heel veel deed eigenlijk
Ja voor zo hoop mensen kost dat zeker tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zag Martin vooral echt iets doen als hij boodschappen moest bestellen. Dat kost behoorlijk wat tijd, zeker als iedereen individueel dingen moet bestellen van zijn zakgeld
Speciaal voor jou vroeg opgestaan.quote:
Lief hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 07:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Speciaal voor jou vroeg opgestaan.
Twee keer Sashaquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
Is er nog een beetje gezopen gisterenavond? Nog smeuïge verhalen?
Voor mij de cap van de dag.quote:
Haar eerste dag als LoodsBaas.. heeft ze minstens een voorbeeldfunctie zou je denkenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:22 schreef FreshFruit het volgende:
Het is wakker.Klaar om te leiden.
[ afbeelding ]
Close up voor de liefhebbers.
[ afbeelding ]
Voorbeeld vergat haar zender.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haar eerste dag als LoodsBaas.. heeft ze minstens een voorbeeldfunctie zou je denken
Bij paarden noemen ze dit weven.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfde moves als gisteren.. ze besteden daar geen stream maar aan
Ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
Wie heeft zich misdragen vannacht?
quote:
Stiekem eitje gebakken?quote:
Wanda staat weer aanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:47 schreef greysbones het volgende:
Ik kon Wanda serieus niet meer horen
wat een naar naar naar persoon
En met Sassha gezoend.quote:
quote:
moet je poepen??quote:
Zal alcoholvrije zijn geweest.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
voor iemand die 3/4 fles wodka achter de kiezen heeft
heeft Jappie er verrekte weinig last van
wel als ze een slijterij hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal alcoholvrije zijn geweest.
Supermarkten mogen geen sterke drank meer leveren.
Niet bezorgen, dat is al een tijdje verboden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel als ze een slijterij hebben
via bol danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet bezorgen, dat is al een tijdje verboden.
morgen :-), ja je hebt van die wodka mix zal hij dat misschien hebben?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal alcoholvrije zijn geweest.
Supermarkten mogen geen sterke drank meer leveren.
Ze zijn verdacht vroeg wakker, misschien weten zij meer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:03 schreef claire3500 het volgende:
Goedemorgen, alarm is helaas nog niet afgegaan voor eliminatie?
ja hun verwachten dat alarm afgaat voor verdienopdracht en als vandaag niet is dan verwachten ze het maandag. Ik hoop dat het ze het een week lang gaan verwachten en voorlopig niet komt hahahaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn verdacht vroeg wakker, misschien weten zij meer.
oh ja klopt :-)! Hoop toch dat de alarm afgaat en dat later moetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
11.00 gaat de baas spreken toch
Vorige keer spraken ze van geheel alcoholvrij, dus zal het gisteren wel hetzelfde zijn geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:04 schreef claire3500 het volgende:
[..]
morgen :-), ja je hebt van die wodka mix zal hij dat misschien hebben?
Precies om elf uur alarm... dat zou prachtig zijn. Alleen de FEBO houdt zich netjes aan de planning van de Big Boss. Denk geen alarm vandaagquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh ja klopt :-)! Hoop toch dat de alarm afgaat en dat later moet
Oh oke wist ik niet :-)quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorige keer spraken ze van geheel alcoholvrij, dus zal het gisteren wel hetzelfde zijn geweest
Verdienopdracht?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:05 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja hun verwachten dat alarm afgaat voor verdienopdracht en als vandaag niet is dan verwachten ze het maandag. Ik hoop dat het ze het een week lang gaan verwachten en voorlopig niet komt hahaha
jaaa fantastisch. Ik hoop toch dat die afgaat het is inmiddels 3 weken geleden dat Tommy weg ging toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Precies om elf uur alarm... dat zou prachtig zijn. Alleen de FEBO houdt zich netjes aan de planning van de Big Boss. Denk geen alarm vandaag
Ja maar alle geld is op en eten van hun allemaal is ook vanaf vandaag op of tot en met vandaag. Vanaf morgen moeten ze van hun zakgeld eten. En elke keer als ze zeggen: ons eten is op komt er verdien opdracht dus vandaar dat ze het verwachten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verdienopdracht?
Ze hebben net hun spulletjes binnen van de vorige.
heb hem hierboven gequotedquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan die fles Vodka niet vinden op jumbo of bol.com .
Niet opgezocht, maar wist niet eens dat er een alcoholvrije versie bestond.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan die fles Vodka niet vinden op jumbo of bol.com .
Zoiets, maar ze hebben deze week al de grote onrust van een nieuwe manager gehadquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:07 schreef claire3500 het volgende:
[..]
jaaa fantastisch. Ik hoop toch dat die afgaat het is inmiddels 3 weken geleden dat Tommy weg ging toch?
ja is ook waar.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoiets, maar ze hebben deze week al de grote onrust van een nieuwe manager gehad
anderzijds, een stemming heeft ook weer voordelen nu
Zoals de honing, honeyquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
ik lach me een ongeluk als straks de helft van de boter op is omdat Esther te eigenwijs is om het weg te zetten
Benieuwd wat ze te vertellen heeft. En hoe de groep er mee omgaatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
11.00 gaat de baas spreken toch
charmantquote:
Ik heb wel zin in de discussie erover. Ik vermoed dat ze mensen (Kenzi) tegen de haren gaat strijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze te vertellen heeft. En hoe de groep er mee omgaat
Je zal het als manager ook nooit iedereen naar de zin kunnen doen volgens mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in de discussie erover. Ik vermoed dat ze mensen (Kenzi) tegen de haren gaat strijken
Ja, maar Martin mag ik en Maddie niet. Dus ik verheug me op haar preek. Om elf uur is ze aan de beurt. Gisteren was ze bij een tafelgesprek wel onder vuurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal het als manager ook nooit iedereen naar de zin kunnen doen volgens mij.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:22 schreef spapaars het volgende:
Afgelopen nacht waren piemels het onderwerp, Martin flitste (niet in beeld) de zijne voor de aanwezige dames.
https://streamable.com/wnrvx1
[ afbeelding ]
Maar Madeleine is transparant en eerlijk altijd. Dus dat Kenzy naar vroeg was niet goed volgens Madeleine ook al wist ongeveer helft van de loods al dat Kenzy eruit werd gezet behalve Kenzy zelf. Maar Madeleine is transparant en eerlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
stel je voor dat Maddy Wanda uit de keuken had gezet
dan was de loods te klein geweest
maar nu Maddy Kenzi eruit zet moet Kenzi niet zeuren
Dat jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
En morgen eten ze uit eigen rugzak/kast/doos? 33 zakken eten met een label ? ik snap het nog niet
Hopelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kansloos, dart wordt jatten na een week
Moeten ze een week met een mandje boodschappen!?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kansloos, dart wordt jatten na een week
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:22 schreef spapaars het volgende:
Afgelopen nacht waren piemels het onderwerp, Martin flitste (niet in beeld) de zijne voor de aanwezige dames.
[ afbeelding ]
Op koolhydraten en alcohol kun je prima levenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper heeft alleen vodka, brood, suiker en brood besteld
Dan moeten ze tabellen gaan makenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeten ze een week met een mandje boodschappen!?
Sommigen hebben echt onverantwoorde keuzes gemaakt
ja, dank je .. had 2x brood getypt zie ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op koolhydraten en alcohol kun je prima leven
Zout had hij toch ook?
Wat voor dure tampons gebruik jij?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moeten ze tabellen gaan maken![]()
! YumYum=1 glas melk
1 Snicker = 2 boterhammen
1 rol wc papier = 3 tampons
Wanhoop maakt de prijzenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat voor dure tampons gebruik jij?
Zo'n tabel zou geniaal zijn. Alleen wel uren discussies en boze Berend
Wacht even... bomen afstoffen is een ding?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:37 schreef 5thencounter het volgende:
Maar het gaat natuurlijk om alle cams... heel goed Erik![]()
[ afbeelding ]
Welnee, hij loopt quasi nonchalant zogenaamd "dingen" af te stoffen , toevallig ook alle buitencamsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wacht even... bomen afstoffen is een ding?
Ik dacht dat je vast doelde op die 4 die GJ op tafel had gezetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:22 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Een neusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat heeft Wanda voor eng ding bij haar ogen
Moet er wel om lachen, hoe sommige reageren zo felquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die twee gaan lekker gezellig. Beide neerbuigend
Over Wendy?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Esther. Ik vind dat een raar, vreemd, onsympathiek mens. Kan slecht delen. Is snel op haar teentjes getrapt. Doet nep geïnteresseerd. Ik krijg bij haar een hele slechte vibe...brrrrrrr
Waarom niet bedoel je?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Snap niet waarom ze gewoon brood en het beleg op tafel zetten.. kan ieder zijn of haar brood smeren
Mwa elke keer moet een iemand alle brood smeren met belegquote:
Ik zou het opeisen, al die vieze mensen daarquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa elke keer moet een iemand alle brood smeren met beleg
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou het opeisen, al die vieze mensen daar
33 potten pindakaas danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze daar gemiddeld een jaar of 5 zijn. Smeren het centimeters dik.
Ik zit thuisquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:05 schreef D. het volgende:
Ik zie dat velen bij de buren zitten, zijn er geen streams?
Ow, saaie streams dusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy al weer bezig met gewichtige managerzaken:
[ afbeelding ]
Gewoon alt+tab en je kunt op internetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn doel als manager zou zijn om uit die kiosk modus te breken ... maar daarna zou ik waarschijnlijk weggestuurd worden
Uhm... dat doe ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy typt met 2 vingersWel redelijk vlot trouwens.
Dat vind ik van Esther.quote:
Marciano dan als toezichthouder?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy wil Kenzy in de voedselclub.
Maddy heeft Marciano in de kookclub geplaatst omdat anderen en hijzelf zeggen dat hij daarin moet.
Ik heb mijn mening over Wendy ook wel bijgesteld, de ochtend na het vorige zuipfestijn heeft ze zichzelf niet van haar best kan laten zien, maar ze is goed bijgetrokkenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat vind ik van Esther.
Wendy vind ik okee.
What you see is what you get...of zoiets
Huh?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
Kim D wordt eruit gegooid
dat Mag kenzi niet zeggen
Kenzi
Kim Kim KIm
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:24 schreef D. het volgende:
[..]
Huh?
Na de confrontatie gisteren mag nu Kenzy toch blijven en moet Kim eruit?
Ze wil niet 5 keer haar verhaal vertellenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Maddy: ik ben de nieuwe manager en doe ik ook op mijn manier.
Ja en Maddy: hoe heb ik die groep gekozen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy tegen Wanda : Hoe onderbouw ik dat straks het beste in de groep?
Wanda moet echt alles voorkauwen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy tegen Wanda : Hoe onderbouw ik dat straks het beste in de groep?
Game of Thrones.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:29 schreef mangalie het volgende:
Wanda moet alles voorkauwen als hoofd aanspreekpunt
En Maddy mag al het saaie computerwerk doen .. slim van Wanda.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:29 schreef claire3500 het volgende:
Maddy is wel echt heel erg dom, geen enkele zelfreflectie. Wanda is de manager en Madeleine volgt.
Madeleine is niet dom maar gewend dat anderen het altijd beter weten en over haar heen walsen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:29 schreef claire3500 het volgende:
Maddy is wel echt heel erg dom, geen enkele zelfreflectie. Wanda is de manager en Madeleine volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |