Het piemeltje!*** ok ik log uit tijd om te gaan slapen denk ik zo pffquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:39 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Oh wacht bedoek liever niet door met Wanda en ook niet met de piemeltje van Martin
boksen met gewichten tegen een bokszak ....quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:40 schreef Jen24 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Iman aan het doen is? :|
ijsspeedway doet ie nu ... vroeger 1 keer gezien ... best wel gevaarlijk met die spikes in de banden .... maar altijd al een Russische sportquote:
Handigste is met gyazo.comquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:45 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe maak je een screenshot en voeg je die toe aan de chat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is voor op pc of laptop, kan het nu niet uitleggen want op iPadquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke thanks, dat zegt me niks..
Ah kijk Nadir heeft net nog een slok gehad , maar hij drinkt verder niet hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie wel wat shotjes heeft uitgedeeld.. minder dan de 1e keer
Kan gebeuren!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net pas thuis, moet nog terugkijken, maar had de andere stream denk ik ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |