soms werkt hetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die doet helemaal niets, gewoon 2 camera's gericht, en achterover hangen in hun luie stoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het klonk als alcohol iddquote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
Bern dronk dat spul ook tijdens de muziekavond, cola en iets sterks erin.
Wodka, wijn o.aquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Huh? Echt? Dat bijschenken en proosten
Ik weet alleen dat ze dat besteld hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Was met cola dacht ik, zal wel wodka zijn dan.
Alleen jasper heeft wodka besteld .. 2 keer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze dat besteld hebben
Zoe koppie onder in de HTubequote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:10 schreef Flory het volgende:
Ima en Mirthe in gesprek, op de achtergrond het gelach vd peepz in de hottub (Dat willen we zienhien!)
Ow SL
Ze liep in dr lange jasquote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Zoe zit niet in de hottub toch?
Volgens Sacha was ze wel in de buurt
Nou ik vind plaatjes van de htub wel leuker @ dit tijdstipquote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze verzamelen gesprekken, het plaatje is minder belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |