Ik heb dat met Leila,en dan een knappere versie.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
wel wat jonger ...
kaart streams weer
Bahquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
GJ is anti Corona, mondkapjes etc. Hij zou er graag over discussiëren, maar vindt dat het allemaal al teveel aandacht krijgt.
nee de uitslag is bekend en er was weinig te zienquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was die verkiezing nog de moeite waard, zie het nu in mijn opnames .... ?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Niet over praten dan bestaat het niet
Wel mee eens dat er nu over beginnen verder weinig bijdraagt aan het programmaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
GJ is anti Corona, mondkapjes etc. Hij zou er graag over discussiëren, maar vindt dat het allemaal al teveel aandacht krijgt.
Je kan het plaatsen, maar het staat er al 2x, dus of het de moeite waard is?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was die verkiezing nog de moeite waard, zie het nu in mijn opnames .... ?
Gaat over zijn talkshow toch? Gewoon een gezonde discussie over voerenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel mee eens dat er nu over beginnen verder weinig bijdraagt aan het programma
Dan is de halve COS over de zeikquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Gaat over zijn talkshow toch? Gewoon een gezonde discussie over voeren
Ja moeten ze tijdstip wel even afstemmen of er genoeg mods zijn iddquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan is de halve COS over de zeik
Nee volgens mij in het algemeen ... net als nu .. hij benoemt en dat is het en door met de restquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Gaat over zijn talkshow toch? Gewoon een gezonde discussie over voeren
Hij wil wel erg graag bij de tv hčquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij in het algemeen ... net als nu .. hij benoemt en dat is het en door met de rest
JAquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:52 schreef Flory het volgende:
Weer alleen ons love duo![]()
Hottub willen we zien
FEBO !!!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:52 schreef Flory het volgende:
Weer alleen ons love duo![]()
Hottub willen we zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |