heb hem hierboven gequotedquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan die fles Vodka niet vinden op jumbo of bol.com .
Niet opgezocht, maar wist niet eens dat er een alcoholvrije versie bestond.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan die fles Vodka niet vinden op jumbo of bol.com .
Zoiets, maar ze hebben deze week al de grote onrust van een nieuwe manager gehadquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:07 schreef claire3500 het volgende:
[..]
jaaa fantastisch. Ik hoop toch dat die afgaat het is inmiddels 3 weken geleden dat Tommy weg ging toch?
ja is ook waar.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoiets, maar ze hebben deze week al de grote onrust van een nieuwe manager gehad
anderzijds, een stemming heeft ook weer voordelen nu
Zoals de honing, honeyquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
ik lach me een ongeluk als straks de helft van de boter op is omdat Esther te eigenwijs is om het weg te zetten
Benieuwd wat ze te vertellen heeft. En hoe de groep er mee omgaatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
11.00 gaat de baas spreken toch
charmantquote:
Ik heb wel zin in de discussie erover. Ik vermoed dat ze mensen (Kenzi) tegen de haren gaat strijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze te vertellen heeft. En hoe de groep er mee omgaat
Je zal het als manager ook nooit iedereen naar de zin kunnen doen volgens mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in de discussie erover. Ik vermoed dat ze mensen (Kenzi) tegen de haren gaat strijken
Ja, maar Martin mag ik en Maddie niet. Dus ik verheug me op haar preek. Om elf uur is ze aan de beurt. Gisteren was ze bij een tafelgesprek wel onder vuurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal het als manager ook nooit iedereen naar de zin kunnen doen volgens mij.
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:22 schreef spapaars het volgende:
Afgelopen nacht waren piemels het onderwerp, Martin flitste (niet in beeld) de zijne voor de aanwezige dames.
https://streamable.com/wnrvx1
[ afbeelding ]
Maar Madeleine is transparant en eerlijk altijd. Dus dat Kenzy naar vroeg was niet goed volgens Madeleine ook al wist ongeveer helft van de loods al dat Kenzy eruit werd gezet behalve Kenzy zelf. Maar Madeleine is transparant en eerlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
stel je voor dat Maddy Wanda uit de keuken had gezet
dan was de loods te klein geweest
maar nu Maddy Kenzi eruit zet moet Kenzi niet zeuren
Dat jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
En morgen eten ze uit eigen rugzak/kast/doos? 33 zakken eten met een label ? ik snap het nog niet
Hopelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kansloos, dart wordt jatten na een week
Moeten ze een week met een mandje boodschappen!?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kansloos, dart wordt jatten na een week
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:22 schreef spapaars het volgende:
Afgelopen nacht waren piemels het onderwerp, Martin flitste (niet in beeld) de zijne voor de aanwezige dames.
[ afbeelding ]
Op koolhydraten en alcohol kun je prima levenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper heeft alleen vodka, brood, suiker en brood besteld
Dan moeten ze tabellen gaan makenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeten ze een week met een mandje boodschappen!?
Sommigen hebben echt onverantwoorde keuzes gemaakt
ja, dank je .. had 2x brood getypt zie ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op koolhydraten en alcohol kun je prima leven
Zout had hij toch ook?
Wat voor dure tampons gebruik jij?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moeten ze tabellen gaan maken![]()
! YumYum=1 glas melk
1 Snicker = 2 boterhammen
1 rol wc papier = 3 tampons
Wanhoop maakt de prijzenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat voor dure tampons gebruik jij?
Zo'n tabel zou geniaal zijn. Alleen wel uren discussies en boze Berend
Wacht even... bomen afstoffen is een ding?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:37 schreef 5thencounter het volgende:
Maar het gaat natuurlijk om alle cams... heel goed Erik![]()
[ afbeelding ]
Welnee, hij loopt quasi nonchalant zogenaamd "dingen" af te stoffen , toevallig ook alle buitencamsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wacht even... bomen afstoffen is een ding?
Ik dacht dat je vast doelde op die 4 die GJ op tafel had gezetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:22 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Een neusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat heeft Wanda voor eng ding bij haar ogen
Moet er wel om lachen, hoe sommige reageren zo felquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die twee gaan lekker gezellig. Beide neerbuigend
Over Wendy?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
Esther. Ik vind dat een raar, vreemd, onsympathiek mens. Kan slecht delen. Is snel op haar teentjes getrapt. Doet nep geïnteresseerd. Ik krijg bij haar een hele slechte vibe...brrrrrrr
Waarom niet bedoel je?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Snap niet waarom ze gewoon brood en het beleg op tafel zetten.. kan ieder zijn of haar brood smeren
Mwa elke keer moet een iemand alle brood smeren met belegquote:
Ik zou het opeisen, al die vieze mensen daarquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa elke keer moet een iemand alle brood smeren met beleg
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou het opeisen, al die vieze mensen daar
33 potten pindakaas danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze daar gemiddeld een jaar of 5 zijn. Smeren het centimeters dik.
Ik zit thuisquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:05 schreef D. het volgende:
Ik zie dat velen bij de buren zitten, zijn er geen streams?
Ow, saaie streams dusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy al weer bezig met gewichtige managerzaken:
[ afbeelding ]
Gewoon alt+tab en je kunt op internetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn doel als manager zou zijn om uit die kiosk modus te breken ... maar daarna zou ik waarschijnlijk weggestuurd worden
Uhm... dat doe ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy typt met 2 vingersWel redelijk vlot trouwens.
Dat vind ik van Esther.quote:
Marciano dan als toezichthouder?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy wil Kenzy in de voedselclub.
Maddy heeft Marciano in de kookclub geplaatst omdat anderen en hijzelf zeggen dat hij daarin moet.
Ik heb mijn mening over Wendy ook wel bijgesteld, de ochtend na het vorige zuipfestijn heeft ze zichzelf niet van haar best kan laten zien, maar ze is goed bijgetrokkenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat vind ik van Esther.
Wendy vind ik okee.
What you see is what you get...of zoiets
Huh?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
Kim D wordt eruit gegooid
dat Mag kenzi niet zeggen
Kenzi
Kim Kim KIm
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:24 schreef D. het volgende:
[..]
Huh?
Na de confrontatie gisteren mag nu Kenzy toch blijven en moet Kim eruit?
Ze wil niet 5 keer haar verhaal vertellenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Maddy: ik ben de nieuwe manager en doe ik ook op mijn manier.
Ja en Maddy: hoe heb ik die groep gekozen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy tegen Wanda : Hoe onderbouw ik dat straks het beste in de groep?
Wanda moet echt alles voorkauwen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy tegen Wanda : Hoe onderbouw ik dat straks het beste in de groep?
Game of Thrones.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:29 schreef mangalie het volgende:
Wanda moet alles voorkauwen als hoofd aanspreekpunt
En Maddy mag al het saaie computerwerk doen .. slim van Wanda.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:29 schreef claire3500 het volgende:
Maddy is wel echt heel erg dom, geen enkele zelfreflectie. Wanda is de manager en Madeleine volgt.
Madeleine is niet dom maar gewend dat anderen het altijd beter weten en over haar heen walsen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:29 schreef claire3500 het volgende:
Maddy is wel echt heel erg dom, geen enkele zelfreflectie. Wanda is de manager en Madeleine volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |