Zo denken wij, hun niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou ik vind plaatjes van de htub wel leuker @ dit tijdstip
Voor tv moet het passend zijn ofzo, oppassen voor beelden waar wat te speculeren valt...quote:
Inmiddels heb ik er ook wel genoeg van jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:23 schreef HappyCharly het volgende:
En imma kan ik zo moeilijk verstaan dat ik doorgaans wegzap als hij iets zegt.. het boeit me ook gewoon bar weinig
ik dacht dat ze wat eigenzinniger was maar ze is blijkbaar in de war van de verschillende groepjes en ze lijkt mensen niet goed te kunnen doorzien, wat naïef. Misschien ook door haar gelovige achtergrond. Ze gaf aan dat ze dit wilde doen om 'echt voor zichzelf te kiezen'.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ja hè, komt nu anders over dan in het begin
Hoeft niet hoor, soms is het best moeilijk te peilen wie nu waarvoor staat of te vertrouwen is, zeker in zo'n groep.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik dacht dat ze wat eigenzinniger was maar ze is blijkbaar in de war van de verschillende groepjes en ze lijkt mensen niet goed te kunnen doorzien, wat naïef. Misschien ook door haar gelovige achtergrond. Ze gaf aan dat ze dit wilde doen om 'echt voor zichzelf te kiezen'.
Deze week nog niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
ik heb vanavond wel mee gekregen dat alle pijlen voor een eventuele eliminatie opdracht op Djedi zijn gericht want als ze bij Mexx blijven, is er grote kans dat Jeffrey eruit gaat als zij de opdracht wint want Mexx weet dat Jeffrey 1 van die mensen was die op stelletjes wou gaan toen Tommy Lee er nog in zat.
Maar ja, wanneer gaat er een eliminatie opdracht komen....
Team wanda is to much credits voor haar haha.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:32 schreef chufi het volgende:
Er gaan zoveel opties en slachtoffers de ronde ... #TeamWanda is daar vooral mee bezig
Beide teams zijn daar al dagen mee bezig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:32 schreef chufi het volgende:
Er gaan zoveel opties en slachtoffers de ronde ... #TeamWanda is daar vooral mee bezig
Ja klopt alleen het ene team is daar snel over uit en het andere team blijft tot sint juttemis erover lullen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Beide teams zijn daar al dagen mee bezig.
Uiteraard, is ook maar een vermoeden. Ik zeg dit omdat ze daar de laatste dagen meerdere keren aan refereert, beschermend milieu.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 01:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, soms is het best moeilijk te peilen wie nu waarvoor staat of te vertrouwen is, zeker in zo'n groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |