Huh?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
@:D. pas je hem aan als je wat anders wil
het duurde zo langquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Huh?
Ow, ik sloot
Nee hoor, geen probleem, als ik het vergeet is mijn beurt vergeven
Met zo'n beetje alles wat 'ie doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje
hij verwacht ook echt dat iedereen razend enthousiast is
Zet er dan in ieder geval een -n tussenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Huh?
Ow, ik sloot
Nee hoor, geen probleem, als ik het vergeet is mijn beurt vergeven
netjes 2 minquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
Dit. En ook echt helemaal geen contact he, heftig manquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac en Jeff praten met elkaar. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je besluit je kinderen een jaar alleen te laten.. (behalve als ze volwassen zijn)
Normaal doe ik dat alleen op verzoek van TS, maar ik had al groen licht gehad iddquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zet er dan in ieder geval een -n tussen
zijn jongste wordt 4quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac en Jeff praten met elkaar.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je besluit je kinderen een jaar alleen te laten.. (behalve als ze volwassen zijn)
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zet er dan in ieder geval een -n tussen
Ja hoe leg je dat uit aan je kinderen? Je kunt mij niet wijsmaken dat die mensen allemaal echt denken dat ze een miljoen gaan winnen. Het is ook gewoon een uitdaging/ afleiding/ interessant om mee te maken. Helemaal prima, maar als je kinderen hebt? Bizar..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:28 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit. En ook echt helemaal geen contact he, heftig man
Dat zag ik, dus daar wilde ik meteen even gebruik van makenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat alleen op verzoek van TS, maar ik had al groen licht gehad idd
Klopt, maar hij doet dat al hun hele leven. Continu weggaanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je besluit je kinderen een jaar alleen te laten.. (behalve als ze volwassen zijn)
Je hebt serieus net zoveel kans, als je een lot koopt bij de lotterij.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja hoe leg je dat uit aan je kinderen? Je kunt mij niet wijsmaken dat die mensen allemaal echt denken dat ze een miljoen gaan winnen. Het is ook gewoon een uitdaging/ afleiding/ interessant om mee te maken. Helemaal prima, maar als je kinderen hebt? Bizar..
quote:
Je zegt het zelfquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
echt? Wat zeg je dan tegen je kind? Ja.. papa vond een spelletje belangrijker dan jou een veilige basis geven?quote:
Vind het nog wel verschil als je kunt facetimen en weet hoe het met ze gaatquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar hij doet dat al hun hele leven. Continu weggaan
Ik vind het echt sneu voor die kinderen, er zitten er wel meer met (jonge) kinderen
Van mij?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik, dus daar wilde ik meteen even gebruik van maken
Precies, en je kan zomaar 364 dagen voor jan loel in een huis zitten en er op de valreep met 0,0 vandoor gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:30 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Je hebt serieus net zoveel kans, als je een lot koopt bij de lotterij.
Waarom gaat hij dan steeds? E wie nog meer?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar hij doet dat al hun hele leven. Continu weggaan
Ik vind het echt sneu voor die kinderen, er zitten er wel meer met (jonge) kinderen
Dat lijkt me dus super kut! Alleen daarom zou ik er niet eens aan mee willen doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:31 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Precies, en je kan zomaar 364 dagen voor jan loel in een huis zitten en er op de valreep met 0,0 vandoor gaan
echt of gaat dat gebeurenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:32 schreef Hendrik83 het volgende:
En aan tafel Kenzy te kennen geven dat ze kookgroep af is.
Hoe reageerde Kenzy?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:32 schreef Hendrik83 het volgende:
En aan tafel Kenzy te kennen geven dat ze kookgroep af is.
hmm aan de andere kant, je mensenkennis is wel aardig toe genomen, en ook dat kun je weer op je kids overdragen. Ik zou alleen wel met de leeftijd rekening houden van m'n kinderen, niet in belangrijke vormende perioden verdwijnen..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:32 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus super kut! Alleen daarom zou ik er niet eens aan mee willen doen.
Wat doen zij dan precies om alles in het gareel te houden?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Isaac: Als Wanda, Rupert en Sasha er niet waren geweest was het een complete bende geworden.
wat eenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy tegen Kenzy : Morgenvroeg na het ontbijt moet ik even 1-op-1 met jou.
Volgens mij had hij het over het uitpakken van de boodschappen eerder vanavond.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Wat doen zij dan precies om alles in het gareel te houden?
En dan doel ik op de dames, Rupert in de keuken is wel een aanwinst denk ik
Serieus? Was dat net? Ik zit op stream Jeff en Isaacquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Serieus? Was dat net? Ik zit op stream Jeff en Isaac
ieuwquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy : Ga je nu [tijdens de talkshow] alles al bekendmaken?
Maddy : Nee, niet alles.
Ja maar dat kan ook in de buitenwereld voor mij zou het geen meerwaarde zijn. En helemaal niet zou ik gaan als ik jonge kinderen heb, helemaal met je eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:32 schreef JDB94 het volgende:
[..]
hmm aan de andere kant, je mensenkennis is wel aardig toe genomen, en ook dat kun je weer op je kids overdragen. Ik zou alleen wel met de leeftijd rekening houden van m'n kinderen, niet in belangrijke vormende perioden verdwijnen..
Misschien levert het nog wat drama op. Maar het zal wel weer toneel zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt of gaat dat gebeuren
ik weiger er naar te kijken als ik wat anders kan zien on stream
Ah, gemist, en goh, Wanda er weer gelijk bovenop dusquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over het uitpakken van de boodschappen eerder vanavond.
Wanda is eigenlijk manager, maar ze is verkleed als Maddyquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, gemist, en goh, Wanda er weer gelijk bovenop dus
Volgens mij is Maddy Wanda's buikspreekpopquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda is eigenlijk manager, maar ze is verkleed als Maddy
Isaac is the playerquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff heeft niet door dat hij wordt geplayed
Zo kan je het ook zeggen, die andere stem vind ik dan wel weer een voordeelquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is Maddy Wanda's buikspreekpop
Wel een andere stem, maar nog steeds vervelend
En wát voor een stemquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is Maddy Wanda's buikspreekpop
Wel een andere stem, maar nog steeds vervelend
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Per dag mag 1 kamer wassen. Dus daarna moet je 3 dagen wachten.
Goed planquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Per dag mag 1 kamer wassen, de corveekamer mag wassen. Dus daarna moet je 3 dagen wachten.
100% mee eens en ik vind hem wel sympathiekquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin moest het spits afbijten als manager en heeft het achteraf echt niet slecht gedaan
ik ook! Is ie ook best welquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:46 schreef HappyCharly het volgende:
Vind Martin wel sympathiek in dit interview
Ik wacht nog even met mijn oordeel, wil zien hoe hij is nu hij geen manager meer is en of hij het los kan latenquote:
haha.. duhquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:47 schreef spapaars het volgende:
Dit is een verkapte sollicitatie voor een echte talkshow host bij een omroep?
Duizend procent!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:47 schreef spapaars het volgende:
Dit is een verkapte sollicitatie voor een echte talkshow host bij een omroep?
hij laat best vaak hints vallen over mensen dat ze bepaalde dingen hebben gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met mijn oordeel, wil zien hoe hij is nu hij geen manager meer is en of hij het los kan laten
Raar jaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Allemaal vragen aan Kenzi over zaken waar ze geen enkele beslissing in heeft genomen...
Ze antwoord wel goed, maar iddquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Allemaal vragen aan Kenzi over zaken waar ze geen enkele beslissing in heeft genomen...
Hij heeft voorbereidend werk gedaan, als een echte goeie presentator not.. lol hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind niet zijn hele persoon nep, maar hij acteert wel net teveel. Jammer. De echte Martin is wel oké denk ik en als hij die meer zou laten zien zal hij niet meer zo eenzaam zijn. Hij kan nu niet echt bindenquote:
oh echt> wist dat niet. Ja moet hij ook niet doenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij laat best vaak hints vallen over mensen dat ze bepaalde dingen hebben gedaan
maar wil dan geen namen noemen
gewoon niet doen
of niet noemen
of dan ook het hele verhaal vertellen
hahahahahahhahahahahah perfect moment :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:50 schreef Hendrik83 het volgende:
Kenzy: We hebben een kookclubje opgesteld.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:50 schreef Hendrik83 het volgende:
Kenzy: We hebben een kookclubje opgesteld.
[ afbeelding ]
Ja echt super van der. Heerlijk! Hoopte hier ook al op en Madeleine is echt nep. Ze zegt echt niks erover.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker voor het blok, geweldig
moet werkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, morgen om 11.00 uur allemaal aanwezig hier !
Ze valt al meteen door de mand!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik vind het heel raar dat er al verhalen rondgaan ..
Kenzy : Dat vind ik ook raar, want je stond zo voor transparantie!
Ja kan hij nog verder in de reet van Wandaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Ik wil nog even aangeven dat de kookclub en de voedingsclub het echt heel goed hebben gedaan!!
Ik zag dat juist als een compliment richting oa Kenzy..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:57 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja kan hij nog verder in de reet van Wanda
Het is niet erg als iemand uit een taak wordt gezegd, maar vertel het direct aan die persoon zelf. Niet zoquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
vind het echt onwijs gemeen van Maddy
Kill it with kindnessquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:59 schreef mangalie het volgende:
Kenzy heel subtiel Maddy voor schut gezet![]()
Oh zoooo. Ik zag het anders maar dat is ook goeiequote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zag dat juist als een compliment richting oa Kenzy..
Erik is ook niet de slimstequote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Ik vond het een beetje bijzonder dat de nieuwe manager in de talkshow wordt aangevallen.
Maddy : Daar trap ik niet in.
Erik snapt er ook helemaal niets vanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Ik vond het een beetje bijzonder dat de nieuwe manager in de talkshow wordt aangevallen.
Maddy : Daar trap ik niet in.
Ik heb alleen al lol met meelezenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:59 schreef mangalie het volgende:
Kenzy heel subtiel Maddy voor schut gezet![]()
Was mooiquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb alleen al lol met meelezen
Geniaal dat Maddy zich nu al klem lult.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik krijg sws mensen tegen me met de kookclub. Ik heb een systeem uitbedacht dat ik denk dat gaat werken.
Ze hebben het samen besloten en vind het juist mooi dat z'n vrouw het heb gunt. Hij is vast zo weer thuis als te veel gaat worden voor zn gezin. We hebben bij Gerry gezien, dat de deelnemers één belletje verderweg zitten. Hij zei dat hij gaat dan balanceren om te kijken of langer in de loods zitten het wel waard is, dat hebben nog een aantal gezegd. Snap ik wel ergens, zoals het er nu aantoe gaat wil je echt geen 12 maanden volhouden. Gameshow waar? Misschien toch te saai en heel hectisch. De tuin is trouwens ook echt te klein voor 1 jaar, had dan dezelfde ruimte als Utopia gedaan. Maar goed, it is, what it is.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
Oh over gespreksleiders, hoe die moeten functioneren. GJ zei dat hij weinig met de gasten had en Jeff zei dat het niet uit hoort te maken, want hij het gesprek leidtquote:
Dank je wel :-). Wat goed van hem, eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh over gespreksleiders, hoe die moeten functioneren. GJ zei dat hij weinig met de gasten had en Jeff zei dat het niet uit hoort te maken, want hij het gesprek leidt
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik vind het heel raar dat er al verhalen rondgaan ..
Kenzy : Dat vind ik ook raar, want je stond zo voor transparantie!
Maddy heeft het wel duidelijk; ze weet 100% zeker dat Kenzy er uit gaat. Dat had ze dus gewoon al kunnen zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Maar hoe kun je nou iets vertellen als je het zelf nog niet duidelijk hebt....![]()
Ik ook :-)!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het ook leuk dat Kenzi zoveel steun krijgt
ja regel van feboquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzi : Jeff, je mag niet praten, want je rookt ...
hmmm....
Ongelooflijk he.. en elkaar maar blijven bewieroken "nee jij ziet het goed, het ligt aan hullie" Het ligt niet aan hullie, je bent gewoon een slang..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:06 schreef claire3500 het volgende:
Madeleine, Wanda, Marciano en Rupert weten het allemaal. Zo triest dat Madeleine dan Kenzy de schuld van alles geeft. Wat een slang
Ja walgelijke vrouwenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ongelooflijk he.. en elkaar maar blijven bewieroken "nee jij ziet het goed, het ligt aan hullie" Het ligt niet aan hullie, je bent gewoon een slang..
het gaat echt Chaos wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Die regel slaat niet echt aan bij ze he
Dat hij de nieuwe, grootste, beste presentator ooit wordquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
Gj wil echt graag beroemd worden.. heeft het nu weer met Ruben erover dat er misschien wel een samenvatting hiervan komt op tv en dat hij zo kan oefenen.. oefenen voor wat?
hij beseft zich niet dat hij sowieso te oud isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat hij de nieuwe, grootste, beste presentator ooit word
Hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij een eigen televisieprogramma wil en vindt zichzelf heel watquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat hij de nieuwe, grootste, beste presentator ooit word
helemaal met je eensquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het een beetje genant, TV'tje spelen op TV in een RLS eigenlijk
Ja, maar deze keer was de uitkomst wel leukquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef freaky40 het volgende:
ook zwakquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef juul. het volgende:
Rupert houdt zich nu van de domme maar hij wil Kenzy ook niet in de keuken
Ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar deze keer was de uitkomst wel leuk
ik vind het wel goed bedacht, ze hadden ook weer spelletjes kunnen doen of allemaal aan elkaar gaan zitten friemelen, dan is dit toch wat leuker om naar te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef freaky40 het volgende:
Precies! vind beetje raar dat ie net doet alsof hij het niet wil tegen ruben netquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij een eigen televisieprogramma wil en vindt zichzelf heel wat
hahahahahaha :-)!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij beseft zich niet dat hij sowieso te oud is
Denk dat niet mag. Wekker zou wel mogen maar met radio lijkt me niet de bedoeling...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:12 schreef chufi het volgende:
Heeft Bern die wekkerradio nu nog besteld?
hij wil monopoly bestellen voor Sashaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:12 schreef chufi het volgende:
Heeft Bern die wekkerradio nu nog besteld?
Ergens wel, maar toch was het wel vermakelijk. Als je daar zit is iedere vorm van entertainment welkom denk ik. Maar ik vind het wel gênant hoe serieus GJ hierin isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef freaky40 het volgende:
Zacht uitgedrukt. Hij zit dit als een soort sollicitatiequote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ergens wel, maar toch was het wel vermakelijk. Als je daar zit is iedere vorm van entertainment welkom denk ik. Maar ik vind het wel gênant hoe serieus GJ hierin is
Wat is oud?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er 1 iemand geen respect heeft voor anderenquote:
Iemand in de COS zei dat Bern een cadeautje op Bolpuntcom zag voor ¤24,95, dus toen zocht ik daar naar een artikel met die prijsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij wil monopoly bestellen voor Sasha
geen wekker radio
ook geen idee hoe @:Deisyy nu bij de wakkerradio komt
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand in de COS zei dat Bern een cadeautje op Bolpuntcom zag voor ¤24,95, dus toen zocht ik daar naar een artikel met die prijs
PRECIES!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er 1 iemand geen respect heeft voor anderen
dan is het Wanda wel
Hij is 39quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee... wil niet zeggen dat ik denk dat ie zou slagen bij een omroep ... maar te oud is ie niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is te oud voor tv presentator
nieeetttquote:
Wat mij betreft is hij niet te oud.. wel te .. ehm.. slecht..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat mij betreft is hij niet te oud.. wel te .. ehm.. slecht..
Die volgt eens iets niet ...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij wil monopoly bestellen voor Sasha
geen wekker radio
ook geen idee hoe @:Deisyy nu bij de wakkerradio komt
Ik dacht 47, maar heb het gecheckt in de OPquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieeettt![]()
![]()
![]()
nee
onmogelijk
GJ
echt??
die is toch al wel 50?
Proest!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat mij betreft is hij niet te oud.. wel te .. ehm.. slecht..
ik dacht dus echt dat hij al 50 wasquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... wil niet zeggen dat ik denk dat ie zou slagen bij een omroep ... maar te oud is ie niet.
Er zijn presentators van 60+, dus GJ kan nog even meequote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is te oud voor tv presentator
Mirthe? Wat dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:19 schreef claire3500 het volgende:
Myrthe zegt het dus eerlijk tegen Wanda, Wanda en Ruben geen enkele zelfreflectie!
Zie je wel dat het huilbaby isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:20 schreef claire3500 het volgende:
Nu heeft Kim D express proberen Ruben te laten struikelen??
Tegen Wanda herself?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:19 schreef claire3500 het volgende:
Myrthe zegt het dus eerlijk tegen Wanda, Wanda en Ruben geen enkele zelfreflectie!
Ruben moet er eruit gezet worden. Hij gaat helemaal te ver, ik heb al eerder gezegd deze jongen is mentaal aan het instorten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
Ruben
Kim D heeft me expres proberen te laten struikelen
wtf lult die vent een onzin
ik wil heel graag tegen Kenzi zeggen ik vind je een ongelofelijk kut wijf
maar dat mag niet
die gozer is niet wijs!!!!!!
tis een heksquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. dat lachje van Wanda net gaat echt door merg en been.
Die spoort echt niet nee. Altijd zo negatief en tilt overal zo zwaar aan. Lijkt me lastig om Ruben te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
Ruben
Kim D heeft me expres proberen te laten struikelen
wtf lult die vent een onzin
ik wil heel graag tegen Kenzi zeggen ik vind je een ongelofelijk kut wijf
maar dat mag niet
die gozer is niet wijs!!!!!!
Vind Ruben zelf ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Die spoort echt niet nee. Altijd zo negatief en tilt overal zo zwaar aan. Lijkt me lastig om Ruben te zijn.
Ik haat het als mensen dat laatste zeggen, ik ben namelijk nog nooit iemand tegen gekomen die wel tegen onrecht kanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
wanda ik moet oppassen
hoe meer ik madeleine bescherm
hoe meer ik het voor haar moet opnemen
ik kan heel slecht tegen onrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij lijkt ook elke keer dingen te verzinnen om anderen zwart te makenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Die spoort echt niet nee. Altijd zo negatief en tilt overal zo zwaar aan. Lijkt me lastig om Ruben te zijn.
Precies en dat vind ik dus echt dood eng. Het gaat te ver. Prima, als je iemand niet mag maar ga niet bullshit verzinnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij lijkt ook elke keer dingen te verzinnen om anderen zwart te maken
Onrechtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen dat laatste zeggen, ik ben namelijk nog nooit iemand tegen gekomen die wel tegen onrecht kan
Wie moet hem er dan uitzetten?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:22 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ruben moet er eruit gezet worden. Hij gaat helemaal te ver, ik heb al eerder gezegd deze jongen is mentaal aan het instorten.
Ook dat nog jaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij ze niet verzint, maar dat in zijn hoofd ze er echt zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Regie kan hem ten alle tijden eruit zetten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie moet hem er dan uitzetten?
Hij doet toch niet zo veel bijzonders, behalve mensen vals van iets beschuldigen?
dat is nog ergerquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij ze niet verzint, maar dat in zijn hoofd ze er echt zijn
Die heeft echt een betonnen plaat voor d'r kopquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik word een beetje sip van hoe de mensen hier tegen elkaar zijn
Kenzi is echt een valse
omg![]()
![]()
Het ligt nooit aan Wanda want Wanda is 1 van de weinige lieve mensen in de loods. Aldus Wanda herself.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
volgens Wanda is het andere clubje zo op anderen aan het inpraten
dat ze bang is dat ze mensen kwijtraken
ehhh Wanda misschien ligt het aan JOU
Ze projecteert haar eigen gedrag op iemand anders....wat een idioot.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik word een beetje sip van hoe de mensen hier tegen elkaar zijn
Kenzi is echt een valse
omg![]()
![]()
Zal me ook niet verbazen, jongen is mentaal aan het instoren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij ze niet verzint, maar dat in zijn hoofd ze er echt zijn
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:27 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Oh lieverd, had net gereageerd. Wacht ik quote nog een keer
Wel terechtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
gelukkig
het is allemaal de schuld van Jeffrey
hier lieverd:quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
gelukkig
De regie moet hem eruit zetten omdat hij iets verzint over een andere bewoner?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:27 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Regie kan hem ten alle tijden eruit zetten.
Als je iemand beschuldigd online van bedreigen en iemand van opzettelijk proberen je te laten struiken vind ik wel ver gaan.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja wanda is echt een schat van een vrouw
Precies! Het gaat toch serieus te ver...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
Ruben
gaat de FEBO die jongen eens even aanspreken
dat dit echt niet kan
Dat is de ergste, en de k*tstequote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
gelukkig
Niemand heeft iets verzonnen over bedreiging of opzettelijk iemand laten vallen. Maar als jij het anders ziet prima. Ik hou niet van dat soort rare manieren om iemand zwart te maken. Sterker nog wettelijk gezien kan Kenzy en Kim D hier echt wat mee...want het is nu echt iemand zwart maken op TV.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
De regie moet hem eruit zetten omdat hij iets verzint over een andere bewoner?
Dat lijkt me heel erg vergezocht, en dan kunnen er nog wel meer op de nominatie om door de regie eruit gegooid te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |