het is altijd licht tijdens een slquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
Dat pluisje werkt bijna hypnotiserend
Het is altijd hetzelfde beeld en hetzelfde pluisjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is altijd licht tijdens een sl
LOLquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:43 schreef Seattle het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is groen
Met mooi weer ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is altijd licht tijdens een sl
Allemaal vreten rondom een puzzel die bijna af isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Manden staan straks allemaal beneden
kan ze ook niet aan en ik hoop Wanda ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Denk dat Sasha dit niet lang volhoud als hulpje die raakt nu al geïrriteerd
mis alleen nog chips daar.quote:
Misschien pakken ze vanavond nog wel chips met nog meer wijnquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mis alleen nog chips daar.
Ik zit ook al aan de wijn.
Denk ik ook niet en zeker niet als je al heel veel moe bent. Dit kost energie.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:47 schreef claire3500 het volgende:
[..]
kan ze ook niet aan en ik hoop Wanda ook niet.
geniet ervan :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mis alleen nog chips daar.
Ik zit ook al aan de wijn.
Nou zeg dat, die kan echt 0,0 hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Denk dat Sasha dit niet lang volhoud als hulpje die raakt nu al geïrriteerd
En dan de hottub inquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien pakken ze vanavond nog wel chips met nog meer wijn
GJ gaat wat doen???quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
De banken worden verplaats waarom geen idee
er is talkshow van Gj met zijn dildo's micorfoons.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
De banken worden verplaats waarom geen idee
nee wat andersquote:
Ah ok dat kan ik wel skippenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:57 schreef claire3500 het volgende:
[..]
er is talkshow van Gj met zijn dildo's micorfoons.
die boom(stam) gaat heen en weerquote:
er komen er steeds meer bijquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Valt nog best mee hoeveel er nu roken
ook de keuken is een gezamelijke plekquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:05 schreef itsme46 het volgende:
Maddy had gezegd:"Niemand in de keuken behalve de kookgroep"
Tis te zien
Die kookgroep is alleen voor de gezamenlijke maaltijden. Nu is het ieder voor zich van eigen boodshappenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:05 schreef itsme46 het volgende:
Maddy had gezegd:"Niemand in de keuken behalve de kookgroep"
Tis te zien
ja loods is van iedereenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook de keuken is een gezamelijke plek
maddy heeft het lichtelijk hoog in haar bol
moet iedereen daar nu verplicht naar gaan luisteren?quote:
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet iedereen daar nu verplicht naar gaan luisteren?
Wij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet iedereen daar nu verplicht naar gaan luisteren?
waarom mag dat niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nadir: wat is dit lekker, maar ik mag niet praten. (tijdens het roken.)
Wil ik wel vermelden dat Marciano een klontje boter in de koekenpan deed.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Kim K gaat na haar boterham met pasta en speculaas pannekoeken bakken
Misschien niet met een sigaret op de televisie? En alleen in die aangewezen hoek roken en niet praten.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wil ik wel vermelden dat Marciano een klontje boter in de koekenpan deed.
Ik begreep dat Martin bericht erover had gekregen dat het alleen in die hoek mag uit zicht en niet praten.quote:
en niet in de loodsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:10 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik begreep dat Martin bericht erover had gekregen dat het alleen in die hoek mag uit zicht en niet praten.
Erger me kapot aan die gozer met opvattingen man vrouw die mijn over-overgrootvader al niet meer had.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
the godfather heeft het goed voor elkaar
zijn onderdanen zijn bezig het beslag te maken
klopt :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:10 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik begreep dat Martin bericht erover had gekregen dat het alleen in die hoek mag uit zicht en niet praten.
Ook niet 1 achter het oor, het mag gewoon niet in beeld komenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en niet in de loods
en ze mogen niet in de loods lopen met een sigaret
etc
hij is wel 'lichtelijk' ouderwetsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erger me kapot aan die gozer met opvattingen man vrouw die mijn over-overgrootvader al niet meer had.
Kim wil hem pleasen, zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is wel 'lichtelijk' ouderwets
Kim is net zo dom, want die gaat er gewoon in mee
zou jij zover gaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim wil hem pleasen, zo kan je het ook zien.
Ja te grappigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Hij is nu manager af en negeert het.
Zijn beide helemaal niet geëmancipeerd, ze gedraagt zich als zijn sloofje.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat is ook zeker maar ze gaat wel heel erg ver erin voor mij is dat een teken van onzekerheid. Want Marciano laat over duidelijk merken dat hij niet wil dat het 'bekend' is dat ze samen zijn. Hij heeft aangegeven niet verliefd te zijn op haar en niet haar als vriendin te willenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim wil hem pleasen, zo kan je het ook zien.
Totdat het op is… dat zeg ik: gebruikers hebben ineens een band als er spul isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
Superongezond uiteraard maar het blijft toch altijd leuk om te zien hoe drank en roken verbroedert, het oogt meteen een stuk gezelliger
Klopt, en ach... een gezonde geest is ook wat waardquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
Superongezond uiteraard maar het blijft toch altijd leuk om te zien hoe drank en roken verbroedert, het oogt meteen een stuk gezelliger
Lichtelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaag de aanhalingstekensquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lichtelijk![]()
Eens verder, Kim is het schoolvoorbeeld van een dom kippetje
beetjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:18 schreef chufi het volgende:
Beetje verkeerd gepland die talkshow GJ..
ja dat misschien ook welquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Totdat het op is… dat zeg ik: gebruikers hebben ineens een band als er spul is
Behoorlijk ja en een carriere na dit avontuurquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje
hij verwacht ook echt dat iedereen razend enthousiast is
Ja... elke andere avond was prima...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:18 schreef chufi het volgende:
Beetje verkeerd gepland die talkshow GJ..
echt he.. Tot nu toe vond ik zijn interviewskills matig..hopelijk is hij nu wat beter..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:19 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja en een carriere na dit avontuur
Ben benieuwd naar de interviews!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt he.. Tot nu toe vond ik zijn interviewskills matig..hopelijk is hij nu wat beter..
Zo maar echt, vond er niks bijzonders aanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt he.. Tot nu toe vond ik zijn interviewskills matig..hopelijk is hij nu wat beter..
Hij heeft ook echt wel van die lieve dingen. Hij is soms vind ik dan, teveel bezig met tv maken maar dat doen er wel meerdere hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:22 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het zo lief dat Berend even die laatste twee kopjes mee neemt![]()
Heb wel een beetje een zwak voor Berend, hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |