het is altijd licht tijdens een slquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
Dat pluisje werkt bijna hypnotiserend
Het is altijd hetzelfde beeld en hetzelfde pluisjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is altijd licht tijdens een sl
LOLquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:43 schreef Seattle het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is groen
Met mooi weer ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is altijd licht tijdens een sl
Allemaal vreten rondom een puzzel die bijna af isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Manden staan straks allemaal beneden
kan ze ook niet aan en ik hoop Wanda ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Denk dat Sasha dit niet lang volhoud als hulpje die raakt nu al geïrriteerd
mis alleen nog chips daar.quote:
Misschien pakken ze vanavond nog wel chips met nog meer wijnquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mis alleen nog chips daar.
Ik zit ook al aan de wijn.
Denk ik ook niet en zeker niet als je al heel veel moe bent. Dit kost energie.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:47 schreef claire3500 het volgende:
[..]
kan ze ook niet aan en ik hoop Wanda ook niet.
geniet ervan :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mis alleen nog chips daar.
Ik zit ook al aan de wijn.
Nou zeg dat, die kan echt 0,0 hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Denk dat Sasha dit niet lang volhoud als hulpje die raakt nu al geïrriteerd
En dan de hottub inquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien pakken ze vanavond nog wel chips met nog meer wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |