Ik denk het wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet iedereen daar nu verplicht naar gaan luisteren?
Wij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet iedereen daar nu verplicht naar gaan luisteren?
waarom mag dat niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nadir: wat is dit lekker, maar ik mag niet praten. (tijdens het roken.)
Wil ik wel vermelden dat Marciano een klontje boter in de koekenpan deed.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Kim K gaat na haar boterham met pasta en speculaas pannekoeken bakken
Misschien niet met een sigaret op de televisie? En alleen in die aangewezen hoek roken en niet praten.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wil ik wel vermelden dat Marciano een klontje boter in de koekenpan deed.
Ik begreep dat Martin bericht erover had gekregen dat het alleen in die hoek mag uit zicht en niet praten.quote:
en niet in de loodsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:10 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik begreep dat Martin bericht erover had gekregen dat het alleen in die hoek mag uit zicht en niet praten.
Erger me kapot aan die gozer met opvattingen man vrouw die mijn over-overgrootvader al niet meer had.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
the godfather heeft het goed voor elkaar
zijn onderdanen zijn bezig het beslag te maken
klopt :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:10 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik begreep dat Martin bericht erover had gekregen dat het alleen in die hoek mag uit zicht en niet praten.
Ook niet 1 achter het oor, het mag gewoon niet in beeld komenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en niet in de loods
en ze mogen niet in de loods lopen met een sigaret
etc
hij is wel 'lichtelijk' ouderwetsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erger me kapot aan die gozer met opvattingen man vrouw die mijn over-overgrootvader al niet meer had.
Kim wil hem pleasen, zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is wel 'lichtelijk' ouderwets
Kim is net zo dom, want die gaat er gewoon in mee
zou jij zover gaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim wil hem pleasen, zo kan je het ook zien.
Ja te grappigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Hij is nu manager af en negeert het.
Zijn beide helemaal niet geëmancipeerd, ze gedraagt zich als zijn sloofje.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is wel 'lichtelijk' ouderwets
Kim is net zo dom, want die gaat er gewoon in mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |