quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik vind het heel raar dat er al verhalen rondgaan ..
Kenzy : Dat vind ik ook raar, want je stond zo voor transparantie!
Maddy heeft het wel duidelijk; ze weet 100% zeker dat Kenzy er uit gaat. Dat had ze dus gewoon al kunnen zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Maar hoe kun je nou iets vertellen als je het zelf nog niet duidelijk hebt....![]()
Ik ook :-)!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het ook leuk dat Kenzi zoveel steun krijgt
ja regel van feboquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzi : Jeff, je mag niet praten, want je rookt ...
hmmm....
Ongelooflijk he.. en elkaar maar blijven bewieroken "nee jij ziet het goed, het ligt aan hullie" Het ligt niet aan hullie, je bent gewoon een slang..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:06 schreef claire3500 het volgende:
Madeleine, Wanda, Marciano en Rupert weten het allemaal. Zo triest dat Madeleine dan Kenzy de schuld van alles geeft. Wat een slang
Ja walgelijke vrouwenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ongelooflijk he.. en elkaar maar blijven bewieroken "nee jij ziet het goed, het ligt aan hullie" Het ligt niet aan hullie, je bent gewoon een slang..
het gaat echt Chaos wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Die regel slaat niet echt aan bij ze he
Dat hij de nieuwe, grootste, beste presentator ooit wordquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:10 schreef HappyCharly het volgende:
Gj wil echt graag beroemd worden.. heeft het nu weer met Ruben erover dat er misschien wel een samenvatting hiervan komt op tv en dat hij zo kan oefenen.. oefenen voor wat?
hij beseft zich niet dat hij sowieso te oud isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat hij de nieuwe, grootste, beste presentator ooit word
Hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij een eigen televisieprogramma wil en vindt zichzelf heel watquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat hij de nieuwe, grootste, beste presentator ooit word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |