Oh zoooo. Ik zag het anders maar dat is ook goeiequote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zag dat juist als een compliment richting oa Kenzy..
Erik is ook niet de slimstequote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Ik vond het een beetje bijzonder dat de nieuwe manager in de talkshow wordt aangevallen.
Maddy : Daar trap ik niet in.
Erik snapt er ook helemaal niets vanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik : Ik vond het een beetje bijzonder dat de nieuwe manager in de talkshow wordt aangevallen.
Maddy : Daar trap ik niet in.
Ik heb alleen al lol met meelezenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:59 schreef mangalie het volgende:
Kenzy heel subtiel Maddy voor schut gezet![]()
Was mooiquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb alleen al lol met meelezen
Geniaal dat Maddy zich nu al klem lult.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik krijg sws mensen tegen me met de kookclub. Ik heb een systeem uitbedacht dat ik denk dat gaat werken.
Ze hebben het samen besloten en vind het juist mooi dat z'n vrouw het heb gunt. Hij is vast zo weer thuis als te veel gaat worden voor zn gezin. We hebben bij Gerry gezien, dat de deelnemers één belletje verderweg zitten. Hij zei dat hij gaat dan balanceren om te kijken of langer in de loods zitten het wel waard is, dat hebben nog een aantal gezegd. Snap ik wel ergens, zoals het er nu aantoe gaat wil je echt geen 12 maanden volhouden. Gameshow waar? Misschien toch te saai en heel hectisch. De tuin is trouwens ook echt te klein voor 1 jaar, had dan dezelfde ruimte als Utopia gedaan. Maar goed, it is, what it is.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac en Jeff praten met elkaar.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je besluit je kinderen een jaar alleen te laten.. (behalve als ze volwassen zijn)
Oh over gespreksleiders, hoe die moeten functioneren. GJ zei dat hij weinig met de gasten had en Jeff zei dat het niet uit hoort te maken, want hij het gesprek leidtquote:
Dank je wel :-). Wat goed van hem, eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh over gespreksleiders, hoe die moeten functioneren. GJ zei dat hij weinig met de gasten had en Jeff zei dat het niet uit hoort te maken, want hij het gesprek leidt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |