helemaal met je eensquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het een beetje genant, TV'tje spelen op TV in een RLS eigenlijk
Ja, maar deze keer was de uitkomst wel leukquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef freaky40 het volgende:
ook zwakquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef juul. het volgende:
Rupert houdt zich nu van de domme maar hij wil Kenzy ook niet in de keuken
Ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar deze keer was de uitkomst wel leuk
ik vind het wel goed bedacht, ze hadden ook weer spelletjes kunnen doen of allemaal aan elkaar gaan zitten friemelen, dan is dit toch wat leuker om naar te kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef freaky40 het volgende:
Precies! vind beetje raar dat ie net doet alsof hij het niet wil tegen ruben netquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij een eigen televisieprogramma wil en vindt zichzelf heel wat
hahahahahaha :-)!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij beseft zich niet dat hij sowieso te oud is
Denk dat niet mag. Wekker zou wel mogen maar met radio lijkt me niet de bedoeling...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:12 schreef chufi het volgende:
Heeft Bern die wekkerradio nu nog besteld?
hij wil monopoly bestellen voor Sashaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:12 schreef chufi het volgende:
Heeft Bern die wekkerradio nu nog besteld?
Ergens wel, maar toch was het wel vermakelijk. Als je daar zit is iedere vorm van entertainment welkom denk ik. Maar ik vind het wel gênant hoe serieus GJ hierin isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef freaky40 het volgende:
Zacht uitgedrukt. Hij zit dit als een soort sollicitatiequote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ergens wel, maar toch was het wel vermakelijk. Als je daar zit is iedere vorm van entertainment welkom denk ik. Maar ik vind het wel gênant hoe serieus GJ hierin is
Wat is oud?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij beseft zich niet dat hij sowieso te oud is
als er 1 iemand geen respect heeft voor anderenquote:
Iemand in de COS zei dat Bern een cadeautje op Bolpuntcom zag voor ¤24,95, dus toen zocht ik daar naar een artikel met die prijsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij wil monopoly bestellen voor Sasha
geen wekker radio
ook geen idee hoe @:Deisyy nu bij de wakkerradio komt
GJ is te oud voor tv presentatorquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand in de COS zei dat Bern een cadeautje op Bolpuntcom zag voor ¤24,95, dus toen zocht ik daar naar een artikel met die prijs
PRECIES!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er 1 iemand geen respect heeft voor anderen
dan is het Wanda wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |