Tegen Wanda herself?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:19 schreef claire3500 het volgende:
Myrthe zegt het dus eerlijk tegen Wanda, Wanda en Ruben geen enkele zelfreflectie!
Ruben moet er eruit gezet worden. Hij gaat helemaal te ver, ik heb al eerder gezegd deze jongen is mentaal aan het instorten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
Ruben
Kim D heeft me expres proberen te laten struikelen
wtf lult die vent een onzin
ik wil heel graag tegen Kenzi zeggen ik vind je een ongelofelijk kut wijf
maar dat mag niet
die gozer is niet wijs!!!!!!
tis een heksquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. dat lachje van Wanda net gaat echt door merg en been.
Die spoort echt niet nee. Altijd zo negatief en tilt overal zo zwaar aan. Lijkt me lastig om Ruben te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
Ruben
Kim D heeft me expres proberen te laten struikelen
wtf lult die vent een onzin
ik wil heel graag tegen Kenzi zeggen ik vind je een ongelofelijk kut wijf
maar dat mag niet
die gozer is niet wijs!!!!!!
Vind Ruben zelf ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Die spoort echt niet nee. Altijd zo negatief en tilt overal zo zwaar aan. Lijkt me lastig om Ruben te zijn.
Ik haat het als mensen dat laatste zeggen, ik ben namelijk nog nooit iemand tegen gekomen die wel tegen onrecht kanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
wanda ik moet oppassen
hoe meer ik madeleine bescherm
hoe meer ik het voor haar moet opnemen
ik kan heel slecht tegen onrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij lijkt ook elke keer dingen te verzinnen om anderen zwart te makenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Die spoort echt niet nee. Altijd zo negatief en tilt overal zo zwaar aan. Lijkt me lastig om Ruben te zijn.
Precies en dat vind ik dus echt dood eng. Het gaat te ver. Prima, als je iemand niet mag maar ga niet bullshit verzinnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij lijkt ook elke keer dingen te verzinnen om anderen zwart te maken
Onrechtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen dat laatste zeggen, ik ben namelijk nog nooit iemand tegen gekomen die wel tegen onrecht kan
Wie moet hem er dan uitzetten?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:22 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ruben moet er eruit gezet worden. Hij gaat helemaal te ver, ik heb al eerder gezegd deze jongen is mentaal aan het instorten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |