Hij is 39quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij beseft zich niet dat hij sowieso te oud is
Nee... wil niet zeggen dat ik denk dat ie zou slagen bij een omroep ... maar te oud is ie niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is te oud voor tv presentator
nieeetttquote:
Wat mij betreft is hij niet te oud.. wel te .. ehm.. slecht..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij beseft zich niet dat hij sowieso te oud is
Hahahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat mij betreft is hij niet te oud.. wel te .. ehm.. slecht..
Die volgt eens iets niet ...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij wil monopoly bestellen voor Sasha
geen wekker radio
ook geen idee hoe @:Deisyy nu bij de wakkerradio komt
Ik dacht 47, maar heb het gecheckt in de OPquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieeettt![]()
![]()
![]()
nee
onmogelijk
GJ
echt??
die is toch al wel 50?
Proest!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat mij betreft is hij niet te oud.. wel te .. ehm.. slecht..
ik dacht dus echt dat hij al 50 wasquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... wil niet zeggen dat ik denk dat ie zou slagen bij een omroep ... maar te oud is ie niet.
Er zijn presentators van 60+, dus GJ kan nog even meequote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ is te oud voor tv presentator
Mirthe? Wat dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:19 schreef claire3500 het volgende:
Myrthe zegt het dus eerlijk tegen Wanda, Wanda en Ruben geen enkele zelfreflectie!
Zie je wel dat het huilbaby isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:20 schreef claire3500 het volgende:
Nu heeft Kim D express proberen Ruben te laten struikelen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |