Dat brood komt vanzelf weer in vormquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
Handig, dat tijgerbrood ligt onderin de mand met allerlei andere spullen er bovenop. Ik haat verkreukelde boterhammen
Ja is 4 euro per stukquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:55 schreef Was-beer het volgende:
Waarom worden de mandjes die klaar zijn niet opgehaald?
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het wel leuk dat geouwehoer en zo in het groepje Jeffrey, Jasper, Kim D. Babet en Kenzy. Ik hou d'r van, ik zou me er ook bij aansluiten
Pas als Wanda akkoord geeftquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:55 schreef Was-beer het volgende:
Waarom worden de mandjes die klaar zijn niet opgehaald?
Ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het wel leuk dat geouwehoer en zo in het groepje Jeffrey, Jasper, Kim D. Babet en Kenzy. Ik hou d'r van, ik zou me er ook bij aansluiten
Ik heb de FEBO al geattendeerdquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ja daarom... nu mag het blijkbaar wel.
Beterquote:
Zij hebben tenminste nog lol, vergeleken bij veel anderen daar, die zijn alleen maar boos of klagen over anderenquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Jeffrey: Laat iedereen kapot vallen, laat iedereen kapot bloeden hier
Eens! Ik zou me ook bij hun aansluitenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij hebben tenminste nog lol, vergeleken bij veel anderen daar, die zijn alleen maar boos of klagen over anderen
Jap, zij maken er nog wat vanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij hebben tenminste nog lol, vergeleken bij veel anderen daar, die zijn alleen maar boos of klagen over anderen
Ja, maar wel minder dan in het begin.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ze is wel steeds aan het knuffelen.
Babette is serieusquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lekker ouwehoeren, niet alles zo serieus nemen
Myrthe is soms zo onhandig hahahquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar wel minder dan in het begin.
Ze had het er ook over dat haar ouders streng gelovig zijn, en hun niet wil kwetsen met bepaalde beelden die ze kunnen zien, en direct daarop (was tijdens gesprek Bern over trio) bekende ze dat ze het ook wel met vrouwen had gedaan, met een oops daarachteraan
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze had het er ook over dat haar ouders streng gelovig zijn, en hun niet wil kwetsen met bepaalde beelden die ze kunnen zien, en direct daarop (was tijdens gesprek Bern over trio) bekende ze dat ze het ook wel met vrouwen had gedaan, met een oops daarachteraan
Babet zei dat Jeffrey stemmingswisselingen heeft, niet andersomquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
Babette classificeert Jeffrey als een psychopaat (wel met een lolletje), nadat hij zegt dat zij stemmingswisselingen heeft. Jeffrey: daarom word jij nooit een goede psycholoog.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zie dat Jeffrey stemmingswisselingen heeft, niet andersom
jeff vroeg of Babet stemmingswisselingenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zie dat Jeffrey stemmingswisselingen heeft, niet andersom
Oopsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
#teamJeffrey.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeff vroeg of Babet stemmingswisselingen
daarop noemde ze hem psychopaat
jeff verveeld zichquote:
ik denk dat die pas stopt als ze deud isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
Vind het ook wel tijd worden dat moraima stopt met hoesten
klinkt ook serieus niet goed, is ze al naar de dokter daar geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
Vind het ook wel tijd worden dat moraima stopt met hoesten
ik vind t mooi, daarom kijk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet team Jeff zijn hoor
da mag nie
Hij zei dat er geen koffie was binnengekomen en hij heeft een pot oploskoffie besteld. Hij heeft er zin in dat ze dan bij hem komen zeurenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeff verveeld zich
er zijn er veel meer die zich daar vervelen
wordt echt een top week
nee dit heeft ze altijdquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:06 schreef claire3500 het volgende:
[..]
klinkt ook serieus niet goed, is ze al naar de dokter daar geweest
team jeffquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vind t mooi, daarom kijk ikin harmonie leven is niet leuk om naar te kijken, wees eerlijk
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei dat er geen koffie was binnengekomen en hij heeft een pot oploskoffie besteld. Hij heeft er zin in dat ze dan bij hem komen zeuren
Oh dat is jatten weerquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei dat er geen koffie was binnengekomen en hij heeft een pot oploskoffie besteld. Hij heeft er zin in dat ze dan bij hem komen zeuren
oke dat is toch niet goed? Heeft ze astma ofzo maar zie der ook niet met een pufjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dit heeft ze altijd
ook thuis
Nou wat denk je zelf?quote:
je bedoelt dat mensen gaan jatten van Jeff?quote:
nee andersomquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zei dat Jeffrey stemmingswisselingen heeft, niet andersom
Nou koffie is wel een dingetjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bedoelt dat mensen gaan jatten van Jeff?
ik denk niet dat ze het maar zo lukt koffie te jatten van Jeffquote:
vind het een beetje kinderachtigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:10 schreef claire3500 het volgende:
Alicia is wel schattig soms. Hoe ze verteld over der kamer aan Babette vind ik wel lief.
Staat er ook maar bijna en doet niks volgens mijquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac kijkt echt als of hij die mensen zat is daar
Nou ik zou het doenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze het maar zo lukt koffie te jatten van Jeff
Die blijft echt niet langer dan december. Hij was net ook heel treurig uit het raam aan het kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac kijkt echt als of hij die mensen zat is daar
Die word woest!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze het maar zo lukt koffie te jatten van Jeff
Welneequote:
Is ze zeker vond het wel lief, je merkt dat ze dan echt nog 20 jaar is.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het een beetje kinderachtig
terwijl ze verder heel volwassen is
Zal dat het volgende klef stel worden ?quote:
Wat een onzin, zoveel mensen zoveel meningen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet team Jeff zijn hoor
da mag nie
Hij hielp net wel met de kratten :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat er ook maar bijna en doet niks volgens mij
Haar managersjasjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Madeleine heeft haar jasje al uit gedaan,
IK haat ribbelschipsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, zoveel mensen zoveel meningen hoor
Hahaatjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, zoveel mensen zoveel meningen hoor
Denk dat ze morgen weer een andere aan heeft..quote:
Huh?quote:
Haahahaahaaaaaquote:
Volgens mij kleft Mirthe met iedereen daarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal dat het volgende klef stel worden ?
Niet doen damequote:
Dat zei ik laatst en toen werden mensen hier boos of begrepen het nietquote:
Heb ik haar gisteren in de tv uitzending nog horen zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kleft Mirthe met iedereen daar
Wel met een paar ja, niet allemaal.. maar sowieso liggen mensen snel bij elkaar op bed zal wel heel normaal zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kleft Mirthe met iedereen daar
cultuurbarbaren zijn hetquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst en toen werden mensen hier boos of begrepen het niet
Nee doe nietquote:
Ah Mirthe is een mensenmensquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ik haar gisteren in de tv uitzending nog horen zeggendaarom vind ze het ook prima dat Jerrold dat ook doet.
Ik vind dat ook wel opvallend in deze groepquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel met een paar ja, niet allemaal.. maar sowieso liggen mensen snel bij elkaar op bed zal wel heel normaal zijn
er zijn er een paar die in ieder geval gaan zuipenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb om half 8 vergadering, maar hoop dat ik het ondertussen beetje kan blijven volgen. Ik wil herrie in de keet zien. Boze mensen dat hun boodschappen ontdooid zijn enzo
quote:
tegen de tijd dat zij dronken zijn, hoop ik er weer bij te zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er een paar die in ieder geval gaan zuipen
quote:
met wendy kan dat snel gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tegen de tijd dat zij dronken zijn, hoop ik er weer bij te zijn
Zit je buiten dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik weet niet wat de voorspellingen daar zijn, maar het wordt hier knap donker en wind begint aan te trekken. hele dag al harde wind en nu ook wat gerommel
Hoop dat alles wegwaait daarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik weet niet wat de voorspellingen daar zijn, maar het wordt hier knap donker en wind begint aan te trekken. hele dag al harde wind en nu ook wat gerommel
we willen vliegende dekzeilenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Klein buitje komt er aanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bizar. Als ik dit in m’n mandje doe dan ben ik 30 euro kwijtquote:
dat is wat ik gisteren ook zeiquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar. Als ik dit in m’n mandje doe dan ben ik 30 euro kwijt
Soulsister.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wat ik gisteren ook zei
sommige hebben samen gedaan
Omdat het kanquote:
sasha heeft alleenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soulsister.
Ah dat verklaard wel ja
Oké Marioquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
sasha heeft alleen
Berend ook
erg veel hoor
troubadourquote:
Sasha probeert wat los te wekenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
sasha heeft alleen
Berend ook
erg veel hoor
Straks weer iemand die denkt dat er wat gejat isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
er klopt straks lekker weer niks van![]()
Diepvries spullen hebben ze toch al gelijk naar de keuken gebrachtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hoop dat die zooi straks ontdooid is
Ja zo dom zijn ze nietquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Diepvries spullen hebben ze toch al gelijk naar de keuken gebracht
ik zie ze overal frikandellen in stoppenquote:
Superslim.quote:
SORRY ???quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie ze overal frikandellen in stoppen
die zijn dus ontdooit
Alle bewoners bij elkaar vast wel jaquote:
Ohh?quote:
Ik zag pizza’squote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Diepvries spullen hebben ze toch al gelijk naar de keuken gebracht
Ah nou dan is dat lekker ontdooit idd hahaquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah nou dan is dat lekker ontdooit idd haha
ze gaat los he... zonder Bernquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
Madeleine wil dat Jeff koffie zet
Sacha
moet dat nu tussen door.. Madeleine
MADELEINE![]()
sowww Sasha
ja dat het een vriendin van kim d. Maar alicia wil niet chillen met kim d als jeffery erbij is.quote:
Tja, dat is echt de leeftijd, beetje sneu gedrag, maar ik hoor haar over een vrouw praten en niet over Jeffquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
Alicia
ik ga niet met jou chillen als jeff er bij is
wendyquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja, dat is echt de leeftijd, beetje sneu gedrag, maar ik hoor haar over een vrouw praten en niet over Jeff
ja ze heeft ook moeite met Babette, kim D.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja, dat is echt de leeftijd, beetje sneu gedrag, maar ik hoor haar over een vrouw praten en niet over Jeff
Happy birthdayquote:
Klopt, daarom ben ik vaak liever onder de mannen, alhoewel die er ook wat van kunnenquote:
Toch wel iets minder volgens mij..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik vaak liever onder de mannen, alhoewel die er ook wat van kunnen
Ik dus ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik vaak liever onder de mannen, alhoewel die er ook wat van kunnen
Wat een BS.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
10 maddy'squote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het al eens hier er over gehad, een BB-achtig programma met alleen vrouwen.
Dat wordt haren trekkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zijn de kandidaten binnen een paar weken weggelopen lolquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
het is altijd licht tijdens een slquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
Dat pluisje werkt bijna hypnotiserend
Het is altijd hetzelfde beeld en hetzelfde pluisjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is altijd licht tijdens een sl
LOLquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:43 schreef Seattle het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is groen
Met mooi weer ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is altijd licht tijdens een sl
Allemaal vreten rondom een puzzel die bijna af isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Manden staan straks allemaal beneden
kan ze ook niet aan en ik hoop Wanda ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Denk dat Sasha dit niet lang volhoud als hulpje die raakt nu al geïrriteerd
mis alleen nog chips daar.quote:
Misschien pakken ze vanavond nog wel chips met nog meer wijnquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mis alleen nog chips daar.
Ik zit ook al aan de wijn.
Denk ik ook niet en zeker niet als je al heel veel moe bent. Dit kost energie.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:47 schreef claire3500 het volgende:
[..]
kan ze ook niet aan en ik hoop Wanda ook niet.
geniet ervan :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mis alleen nog chips daar.
Ik zit ook al aan de wijn.
Nou zeg dat, die kan echt 0,0 hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Denk dat Sasha dit niet lang volhoud als hulpje die raakt nu al geïrriteerd
En dan de hottub inquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien pakken ze vanavond nog wel chips met nog meer wijn
GJ gaat wat doen???quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
De banken worden verplaats waarom geen idee
er is talkshow van Gj met zijn dildo's micorfoons.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
De banken worden verplaats waarom geen idee
Ah ok dat kan ik wel skippenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:57 schreef claire3500 het volgende:
[..]
er is talkshow van Gj met zijn dildo's micorfoons.
er komen er steeds meer bijquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Valt nog best mee hoeveel er nu roken
ook de keuken is een gezamelijke plekquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:05 schreef itsme46 het volgende:
Maddy had gezegd:"Niemand in de keuken behalve de kookgroep"
Tis te zien
Die kookgroep is alleen voor de gezamenlijke maaltijden. Nu is het ieder voor zich van eigen boodshappenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:05 schreef itsme46 het volgende:
Maddy had gezegd:"Niemand in de keuken behalve de kookgroep"
Tis te zien
ja loods is van iedereenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook de keuken is een gezamelijke plek
maddy heeft het lichtelijk hoog in haar bol
moet iedereen daar nu verplicht naar gaan luisteren?quote:
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet iedereen daar nu verplicht naar gaan luisteren?
Wij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet iedereen daar nu verplicht naar gaan luisteren?
waarom mag dat niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nadir: wat is dit lekker, maar ik mag niet praten. (tijdens het roken.)
Wil ik wel vermelden dat Marciano een klontje boter in de koekenpan deed.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
Kim K gaat na haar boterham met pasta en speculaas pannekoeken bakken
Misschien niet met een sigaret op de televisie? En alleen in die aangewezen hoek roken en niet praten.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wil ik wel vermelden dat Marciano een klontje boter in de koekenpan deed.
Ik begreep dat Martin bericht erover had gekregen dat het alleen in die hoek mag uit zicht en niet praten.quote:
en niet in de loodsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:10 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik begreep dat Martin bericht erover had gekregen dat het alleen in die hoek mag uit zicht en niet praten.
Erger me kapot aan die gozer met opvattingen man vrouw die mijn over-overgrootvader al niet meer had.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
the godfather heeft het goed voor elkaar
zijn onderdanen zijn bezig het beslag te maken
klopt :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:10 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik begreep dat Martin bericht erover had gekregen dat het alleen in die hoek mag uit zicht en niet praten.
Ook niet 1 achter het oor, het mag gewoon niet in beeld komenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
en niet in de loods
en ze mogen niet in de loods lopen met een sigaret
etc
hij is wel 'lichtelijk' ouderwetsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erger me kapot aan die gozer met opvattingen man vrouw die mijn over-overgrootvader al niet meer had.
Kim wil hem pleasen, zo kan je het ook zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is wel 'lichtelijk' ouderwets
Kim is net zo dom, want die gaat er gewoon in mee
zou jij zover gaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim wil hem pleasen, zo kan je het ook zien.
Ja te grappigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Hij is nu manager af en negeert het.
Zijn beide helemaal niet geëmancipeerd, ze gedraagt zich als zijn sloofje.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat is ook zeker maar ze gaat wel heel erg ver erin voor mij is dat een teken van onzekerheid. Want Marciano laat over duidelijk merken dat hij niet wil dat het 'bekend' is dat ze samen zijn. Hij heeft aangegeven niet verliefd te zijn op haar en niet haar als vriendin te willenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim wil hem pleasen, zo kan je het ook zien.
Totdat het op is… dat zeg ik: gebruikers hebben ineens een band als er spul isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
Superongezond uiteraard maar het blijft toch altijd leuk om te zien hoe drank en roken verbroedert, het oogt meteen een stuk gezelliger
Klopt, en ach... een gezonde geest is ook wat waardquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
Superongezond uiteraard maar het blijft toch altijd leuk om te zien hoe drank en roken verbroedert, het oogt meteen een stuk gezelliger
Lichtelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaag de aanhalingstekensquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lichtelijk![]()
Eens verder, Kim is het schoolvoorbeeld van een dom kippetje
beetjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:18 schreef chufi het volgende:
Beetje verkeerd gepland die talkshow GJ..
ja dat misschien ook welquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Totdat het op is… dat zeg ik: gebruikers hebben ineens een band als er spul is
Behoorlijk ja en een carriere na dit avontuurquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje
hij verwacht ook echt dat iedereen razend enthousiast is
Ja... elke andere avond was prima...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:18 schreef chufi het volgende:
Beetje verkeerd gepland die talkshow GJ..
echt he.. Tot nu toe vond ik zijn interviewskills matig..hopelijk is hij nu wat beter..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:19 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja en een carriere na dit avontuur
Ben benieuwd naar de interviews!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt he.. Tot nu toe vond ik zijn interviewskills matig..hopelijk is hij nu wat beter..
Zo maar echt, vond er niks bijzonders aanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt he.. Tot nu toe vond ik zijn interviewskills matig..hopelijk is hij nu wat beter..
Hij heeft ook echt wel van die lieve dingen. Hij is soms vind ik dan, teveel bezig met tv maken maar dat doen er wel meerdere hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:22 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het zo lief dat Berend even die laatste twee kopjes mee neemt![]()
Heb wel een beetje een zwak voor Berend, hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |