ik zie ze overal frikandellen in stoppenquote:
Superslim.quote:
de diepvries zut zit er gewoon tussenquote:
SORRY ???quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie ze overal frikandellen in stoppen
die zijn dus ontdooit
Ohh?quote:
Ik zag pizza’squote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Diepvries spullen hebben ze toch al gelijk naar de keuken gebracht
had je wat anders verwachtquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah nou dan is dat lekker ontdooit idd haha
ze gaat los he... zonder Bernquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
Madeleine wil dat Jeff koffie zet
Sacha
moet dat nu tussen door.. Madeleine
MADELEINE![]()
sowww Sasha
ja dat het een vriendin van kim d. Maar alicia wil niet chillen met kim d als jeffery erbij is.quote:
Tja, dat is echt de leeftijd, beetje sneu gedrag, maar ik hoor haar over een vrouw praten en niet over Jeffquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
Alicia
ik ga niet met jou chillen als jeff er bij is
wendyquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja, dat is echt de leeftijd, beetje sneu gedrag, maar ik hoor haar over een vrouw praten en niet over Jeff
ja ze heeft ook moeite met Babette, kim D.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja, dat is echt de leeftijd, beetje sneu gedrag, maar ik hoor haar over een vrouw praten en niet over Jeff
Happy birthdayquote:
Klopt, daarom ben ik vaak liever onder de mannen, alhoewel die er ook wat van kunnenquote:
Toch wel iets minder volgens mij..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik vaak liever onder de mannen, alhoewel die er ook wat van kunnen
Ik dus ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik vaak liever onder de mannen, alhoewel die er ook wat van kunnen
Wat een BS.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
10 maddy'squote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het al eens hier er over gehad, een BB-achtig programma met alleen vrouwen.
Dat wordt haren trekkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zijn de kandidaten binnen een paar weken weggelopen lolquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |