cultuurbarbaren zijn hetquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst en toen werden mensen hier boos of begrepen het niet
Nee doe nietquote:
Ah Mirthe is een mensenmensquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ik haar gisteren in de tv uitzending nog horen zeggendaarom vind ze het ook prima dat Jerrold dat ook doet.
Ik vind dat ook wel opvallend in deze groepquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel met een paar ja, niet allemaal.. maar sowieso liggen mensen snel bij elkaar op bed zal wel heel normaal zijn
er zijn er een paar die in ieder geval gaan zuipenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb om half 8 vergadering, maar hoop dat ik het ondertussen beetje kan blijven volgen. Ik wil herrie in de keet zien. Boze mensen dat hun boodschappen ontdooid zijn enzo
quote:
tegen de tijd dat zij dronken zijn, hoop ik er weer bij te zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er een paar die in ieder geval gaan zuipen
quote:
met wendy kan dat snel gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tegen de tijd dat zij dronken zijn, hoop ik er weer bij te zijn
Zit je buiten dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik weet niet wat de voorspellingen daar zijn, maar het wordt hier knap donker en wind begint aan te trekken. hele dag al harde wind en nu ook wat gerommel
Hoop dat alles wegwaait daarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik weet niet wat de voorspellingen daar zijn, maar het wordt hier knap donker en wind begint aan te trekken. hele dag al harde wind en nu ook wat gerommel
we willen vliegende dekzeilenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Klein buitje komt er aanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bizar. Als ik dit in m’n mandje doe dan ben ik 30 euro kwijtquote:
dat is wat ik gisteren ook zeiquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bizar. Als ik dit in m’n mandje doe dan ben ik 30 euro kwijt
Soulsister.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wat ik gisteren ook zei
sommige hebben samen gedaan
Omdat het kanquote:
sasha heeft alleenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soulsister.
Ah dat verklaard wel ja
Oké Marioquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
sasha heeft alleen
Berend ook
erg veel hoor
Sasha probeert wat los te wekenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
sasha heeft alleen
Berend ook
erg veel hoor
Straks weer iemand die denkt dat er wat gejat isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
er klopt straks lekker weer niks van![]()
Diepvries spullen hebben ze toch al gelijk naar de keuken gebrachtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Ik hoop dat die zooi straks ontdooid is
Ja zo dom zijn ze nietquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Diepvries spullen hebben ze toch al gelijk naar de keuken gebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |