nee dit heeft ze altijdquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:06 schreef claire3500 het volgende:
[..]
klinkt ook serieus niet goed, is ze al naar de dokter daar geweest
team jeffquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vind t mooi, daarom kijk ikin harmonie leven is niet leuk om naar te kijken, wees eerlijk
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei dat er geen koffie was binnengekomen en hij heeft een pot oploskoffie besteld. Hij heeft er zin in dat ze dan bij hem komen zeuren
Oh dat is jatten weerquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei dat er geen koffie was binnengekomen en hij heeft een pot oploskoffie besteld. Hij heeft er zin in dat ze dan bij hem komen zeuren
oke dat is toch niet goed? Heeft ze astma ofzo maar zie der ook niet met een pufjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dit heeft ze altijd
ook thuis
Nou wat denk je zelf?quote:
je bedoelt dat mensen gaan jatten van Jeff?quote:
nee andersomquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zei dat Jeffrey stemmingswisselingen heeft, niet andersom
Nou koffie is wel een dingetjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bedoelt dat mensen gaan jatten van Jeff?
ik denk niet dat ze het maar zo lukt koffie te jatten van Jeffquote:
vind het een beetje kinderachtigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:10 schreef claire3500 het volgende:
Alicia is wel schattig soms. Hoe ze verteld over der kamer aan Babette vind ik wel lief.
Staat er ook maar bijna en doet niks volgens mijquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac kijkt echt als of hij die mensen zat is daar
Nou ik zou het doenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze het maar zo lukt koffie te jatten van Jeff
Die blijft echt niet langer dan december. Hij was net ook heel treurig uit het raam aan het kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac kijkt echt als of hij die mensen zat is daar
Die word woest!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze het maar zo lukt koffie te jatten van Jeff
Welneequote:
Is ze zeker vond het wel lief, je merkt dat ze dan echt nog 20 jaar is.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het een beetje kinderachtig
terwijl ze verder heel volwassen is
Wat een onzin, zoveel mensen zoveel meningen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet team Jeff zijn hoor
da mag nie
Hij hielp net wel met de kratten :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat er ook maar bijna en doet niks volgens mij
Haar managersjasjequote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Madeleine heeft haar jasje al uit gedaan,
IK haat ribbelschipsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, zoveel mensen zoveel meningen hoor
Hahaatjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, zoveel mensen zoveel meningen hoor
Huh?quote:
Haahahaahaaaaaquote:
Volgens mij kleft Mirthe met iedereen daarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zal dat het volgende klef stel worden ?
Niet doen damequote:
Dat zei ik laatst en toen werden mensen hier boos of begrepen het nietquote:
Heb ik haar gisteren in de tv uitzending nog horen zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kleft Mirthe met iedereen daar
Wel met een paar ja, niet allemaal.. maar sowieso liggen mensen snel bij elkaar op bed zal wel heel normaal zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kleft Mirthe met iedereen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |