SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
En iedereen die hier gaat lopen zeiken over ajax zie ik morgen ook bij de Arena.
Makkelijk te bereiken met de trein of metro. Beter dat dan op een forum klagen wat niks oplevert.graag op anoniem![]()
Wat???quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het eigenlijk niet zo heel slecht. Ook gewoon een hoop pech![]()
Sterker nog, het was eigenlijk best goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:52 schreef GGMM het volgende:
Viel niet tegen idd. Geflatteerde uitslag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:52 schreef GGMM het volgende:
Gelachen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het eigenlijk niet zo heel slecht. Ook gewoon een hoop pech
Bedankt![]()
![]()
Jammer maat, volgende week weer een kans.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:52 schreef GGMM het volgende:
Je bent optimistischquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:54 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig lekker winnen van Volendam zaterdag...joepie.![]()
Soms valt het kwartje net verkeerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het eigenlijk niet zo heel slecht. Ook gewoon een hoop pechNo bitch to me![]()
Als je zelf in de eerste 10 minuten 5 kansen creeert en er daarvan zo'n drie benut speel je toch een heel andere wedstrijd, het ligt allemaal zo dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:52 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het eigenlijk niet zo heel slecht. Ook gewoon een hoop pechIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Het ergste moment van de wedstrijd vond ik toch wel die successporters die massaal het stadion verlieten...paupers.Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat moet daar dan gebeurenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:52 schreef KingRoland het volgende:
En iedereen die hier gaat lopen zeiken over ajax zie ik morgen ook bij de Arena.
Makkelijk te bereiken met de trein of metro. Beter dat dan op een forum klagen wat niks oplevert.![]()
Ja dit vond ik ook het ergstequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:55 schreef freaky40 het volgende:
Het ergste moment van de wedstrijd vond ik toch wel die successporters die massaal het stadion verlieten...paupers.![]()
![]()
'We begonnen nog goed aan de wedstrijd en maakten een goede goal. Zij maakten toen met wat geluk gelij ken toen zag je dat we afspraken niet meer nakwamen. En dan krijg je het moeilijk tegen zo'n ploeg. Napoli is natuurlijk een heel goede ploeg, waar je van kan verliezen, maar de manier waarop is natuurlijk niet goed. We gaan de komende week hard trainen en werken aan de punten die misgingen.
Of ik er nog vertrouwen in heb? Ja, als je dat niet meer hebt kun je beter stoppen. Ik ben geen wegloper. Ja, ik denk dat ik dit nog kan omdraaien, we hebben superveel kwaliteten in de selectie."
ALFREDED![]()
Stoere jonge hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:52 schreef KingRoland het volgende:
Makkelijk te bereiken met de trein of metro. Beter dat dan op een forum klagen wat niks oplevert.![]()
Het stadion verlaten in plaats van massaal het veld te bestormen, wat een nepsupporters.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Klein stadionrampje had wel op zijn plaats geweest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Het stadion verlaten in plaats van massaal het veld te bestormen, wat een nepsupporters.
Allemaal cabaretteketet!![]()
Inderdaad, snapt een voetbaljournalist niet dat een speler ook gewisseld kan worden om een verandering in het spel te bewerkstelligen, ongeacht hoe die individuele speler speelt?quote:M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.![]()
Ja dat doen ze in Indonesië veel beterquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Het stadion verlaten in plaats van massaal het veld te bestormen, wat een nepsupporters.No bitch to me![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Devolder het volgende:
Berghuis is veel te nuchter. Je verliest fucking 1-6, trek het je aan man
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.![]()
Ze waren allemaal rijp voor een wissel, dan haal je toch niet je beste minst slechte speler eraf. Niet dat het mij iets uitmaakt verder, maar wel een beetje raarquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:58 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Inderdaad, snapt een voetbaljournalist niet dat een speler ook gewisseld kan worden om een verandering in het spel te bewerkstelligen, ongeacht hoe die individuele speler speelt?![]()
Als goedmakertje kun je de nieuwe vlog van Alex Soze kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Het stadion verlaten in plaats van massaal het veld te bestormen, wat een nepsupporters.![]()
Een goede goal kan ik die flipperkastgoal niet noemen maar daardoor was napoli wel eventjes van slag. Tot de 1-1. De rest weten we. Toch bedankt alfredquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:56 schreef Bugno3 het volgende:
'We begonnen nog goed aan de wedstrijd en maakten een goede goal. Zij maakten toen met wat geluk gelij ken toen zag je dat we afspraken niet meer nakwamen. En dan krijg je het moeilijk tegen zo'n ploeg. Napoli is natuurlijk een heel goede ploeg, waar je van kan verliezen, maar de manier waarop is natuurlijk niet goed. We gaan de komende week hard trainen en werken aan de punten die misgingen.
Of ik er nog vertrouwen in heb? Ja, als je dat niet meer hebt kun je beter stoppen. Ik ben geen wegloper. Ja, ik denk dat ik dit nog kan omdraaien, we hebben superveel kwaliteten in de selectie."
ALFREDED![]()
Wat een doffe ellende…
Je mist types als Ziyech, De Jong, een goede Tadic… wat een matige selectie eigenlijk hebben we nu :’)Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:56 schreef Bugno3 het volgende:
ALFREDED
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
“Of ik mij zorgen moet maken? Ja, dat zijn jouw woorden, niet die van mij. Het is een talentvolle selectie, maar het is een proces van vallen en opstaan, en dan is dit natuurlijk een bittere pil die we even moeten slikken. Ik verwacht dat dit een incident is, en de komende periode moeten we de koppen bij elkaar steken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:56 schreef Bugno3 het volgende:
ALFREDED
Een crisis vind ik dit niet. Het begin van het seizoen, ook in de Champions League, was erg goed. En dat vind ik ook belangrijk. Nee, ik zie nog steeds in Tadic een belangrijke speler. Hij zal ook teleurgesteld zijn, en hij heeft de ploeg in de steek gelaten met zijn rode kaart. Dat zal hij zelf ook zo voelen. Maar ik vertrouw op hem en de rest van de ploeg dat we hier beter uit gaan komen.”Makkelijk eerste![]()
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die tot op heden ook niet heel erg goed vind.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:04 schreef jigggy het volgende:
Die bassey is ook zo moeilijk slecht niveautje Willem 2Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Die interviews lees ik normaal de volgende dag wel maar ik heb toch ergens hoop dat Schreuder ter plekke z'n ontslag aankondigt![]()
Misschien is er buiten het stadion nog wat te rellen en vernielen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Het stadion verlaten in plaats van massaal het veld te bestormen, wat een nepsupporters.![]()
Danquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:03 schreef jigggy het volgende:
Nec heeft een betere keeper als de nummer 1 club van NL wtf![]()
“De keus om op n ander tijdstip te wisselen is aan mij “
Bedankt weer Alfred schreuder
Flikker deze man er aub uit![]()
Zo waardeloos is het allemaal niet, als je iig de beste 11 opstelt en bij voorkeur op hun beste plek zet. Napoli was sowieso beter geweest, maar dit was echt niet nodig. Schreuder geeft me echter niet echt het gevoel met een plan bezig te zijn. Met de huidige selectie, zonder Gravenberch, Mazroui, Antony en Martinez zijn we gewoon uefabeker niveau, dat is op zich ook geen schande. Het niveau wat sommige spelers aantikken wel.![]()
Hebben gewoon veel ingeleverd en te weinig terug gekregen. Dit jaar niet zo'n sterk team. Tja, kan een keer gebeuren. Schade beperken dit jaar. Kijken of je nog een leuk potje in de EL kan spelen. Kijken of je 1e a 2e kan worden in de competitie. Zal lastig worden, maar is mogelijk.![]()
Berghuis naar rechts en Tadic naar de 10 positie zou wellicht al helpen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Je hebt nog bijna gelijk ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:56 schreef Bugno3 het volgende:
ALFREDED
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Clicheetjes uitbraken maar Alfred.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ja hallo, dat is aan hem ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:13 schreef Enawh het volgende:
Wanneer is er volgens hem wel de tijd om te gaan wisselen dan ?
1-10 bij rust?![]()
Tja hij kan moeilijk zeggen dat de vervangers van Antony, Martinez en Haller gewoon niet zo goed zijn, dat Blind en Tadic een jaartje te lang door zijn gegaan en dat je met Rensch, Kudus en Taylor de oorlog ook nog niet gaat winnen.quote:Makkelijk eerste![]()
Maar de handdoek gooien voor wat betreft de groepsfase doorkomen verraste zelfs mij. Lekker wegwezen met die man.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja hij kan moeilijk zeggen dat de vervangers van Antony, Martinez en Haller gewoon niet zo goed zijn, dat Blind en Tadic een jaartje te lang door zijn gegaan en dat je met Rensch, Kudus en Taylor de oorlog ook niet gaat winnen.![]()
Ben niet van mening veranderd hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:15 schreef Scorpie het volgende:
Er waren mensen die tot vandaag Schreuder wilden laten zitten
Benieuwd wat ze nu vindenMakkelijk eerste![]()
Tadic kan 10 toch echt niet meer belopen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Berghuis naar rechts en Tadic naar de 10 positie zou wellicht al helpen.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Van mij mag die weg maar dat gaat toch (nog) niet gebeurenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:15 schreef Scorpie het volgende:
Benieuwd wat ze nu vinden![]()
Verliezen van Napoli in topvorm is geen schande. Maar op deze manier mag gewoon niet. Als het 1-10 was geworden had Ajax ook niet mogen klagen, zoveel grote kansen kregen de Italianen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Dit werkt wel door ja, nu krijg je ook nog het effect dat de kleine ploegen heel opportunistisch gaan denken en spelen. Als je als Ajax denkt die potjes op 75% te winnen dan ga je weer punten verspelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Jonk zijn wraak gaat eindelijk komenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jij wil gewoon AZ kampioen zien worden boefjequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben niet van mening veranderd hoor.![]()
Je hebt geen topspelers zoals je die de afgelopen jaren had.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:10 schreef Naesala_1981 het volgende:
Zo waardeloos is het allemaal niet, als je iig de beste 11 opstelt en bij voorkeur op hun beste plek zet. Napoli was sowieso beter geweest, maar dit was echt niet nodig. Schreuder geeft me echter niet echt het gevoel met een plan bezig te zijn. Met de huidige selectie, zonder Gravenberch, Mazroui, Antony en Martinez zijn we gewoon uefabeker niveau, dat is op zich ook geen schande. Het niveau wat sommige spelers aantikken wel.
Tadic kan niet meer. Blind kan niet meer. Bergwijn is alleen goed als het loopt.
Alvarez, Berghuis, Klaassen, Taylor, Kudus zijn allemaal best aardig voor de Eredivisie, maar geen absolute top.
Timber is eigenlijk de enige die echt goed is, al was hij vandaag heel slecht. Bassey wil ik nog niet
zo snel opgeven, maar dat moet echt beter.
En dan dachten we aan het begin van de competitie dat de keeperspositie het grote probleem zou zijn![]()
Zonder Pasveer was het vandaag 1-10![]()
Pfff, zo danquote:
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.![]()
Nog niet zo lang geleden wist AZ wel van Napoli te winnen
maar daar zit Schreuder ook niet op de bank
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Dan moet je jezelf nakijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben niet van mening veranderd hoor.![]()
Laat mijn vriend Gurley met rust aub.quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik zie iemand die net een jonko geklapt heeftM'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.![]()
Wij willen meer details!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stijn is een oud-collega van mij en een ongelooflijk kutje irl. Dit ter info.![]()
Ik denk vooral dat er niks beters haalbaar is qua trainers. Het probleem is ook dat een nieuwe trainer Tadic en Blind eruit moet gaan gooien, dat is ook niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van mij mag die weg maar dat gaat toch (nog) niet gebeurenMakkelijk eerste![]()
Niet echt te vergelijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:19 schreef TLC het volgende:
Nog niet zo lang geleden wist AZ wel van Napoli te winnen
maar daar zit Schreuder ook niet op de bank![]()
Ik dacht vroeger dat Schreuder het tactisch meesterbrein was als assistent bij ten Hag.
Nu lijkt het er meer op dat Schreuder het wormvormig aanhangsel was in die tijd.![]()
Schreuder heeft wel een aanleiding gegeven met zijn “we zijn niet goed genoeg voor de CL” ja no shit maar dat is geen instellinghhhhh![]()
In dat geval: Gurley, mijn nederige excusesquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laat mijn vriend Gurley met rust aub.![]()
Ultieme lek richting Telegraaf was hij in die tijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:21 schreef Scorpie het volgende:
Ik dacht vroeger dat Schreuder het tactisch meesterbrein was als assistent bij ten Hag.
Nu lijkt het er meer op dat Schreuder het wormvormig aanhangsel was in die tijd.![]()
Janssen heeft wel gelijk, deze groep en Schreuder lijken geen matchOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die uitspraak kan echt, echt, echt niet. Je zag het aan de reactie van Timber. Zoiets zeg je gewoon niet als trainer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:21 schreef DaveDave09 het volgende:
Schreuder heeft wel een aanleiding gegeven met zijn “we zijn niet goed genoeg voor de CL” ja no shit maar dat is geen instelling![]()
Sinds hij terug is weer alle scoops naar de T. Zal hij ook geen vrienden mee maken in de selectie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ultieme lek richting Telegraaf was hij in die tijd.![]()
Dit dus, plus het lek naar de persquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:21 schreef Scorpie het volgende:
Nu lijkt het er meer op dat Schreuder het wormvormig aanhangsel was in die tijd.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Amsterdamse cynische zelfspothumor in optima forma.quote:
Dat is dan wel weer leuk.
Ieder nadeel...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Heb je er toch ook 0 zin in om voor die lamlul te spelen volgende week.. “zijn toch niet goed genoeg”quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die uitspraak kan echt, echt, echt niet. Je zag het aan de reactie van Timber. Zoiets zeg je gewoon niet als trainer.hhhhh![]()
Stijn is een brabo en voor PSV.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Amsterdamse cynische zelfspothumor in optima forma.
Dat is dan wel weer leuk.
Ieder nadeel...![]()
I dont give a shit. Dit was gewoon een goeie.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ja maar dus niks met Amsterdamse cynische zelfspothumor te maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
I dont give a shit. Dit was gewoon een goeie.![]()
Wat zei Schreuder dan? Heb de tv al uitgezet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:20 schreef Bugno3 het volgende:
Haha, je ziet Timber echt kijken van: "Wtf, zei hij dat?"![]()
Dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat zei Schreuder dan? Heb de tv al uitgezet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Schreuder loopt inderdaad in het mes om spelers zoals Blind en Tadic de hand boven het hoofd te houden en dat zorgt voor frictie.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Napoli en Liverpool zijn een maat te groot, daar zijn we op dit moment niet goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat zei Schreuder dan? Heb de tv al uitgezet.![]()
Als hij dit echt gezegd heeft mag hij morgen per direct eruit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:21 schreef DaveDave09 het volgende:
Schreuder heeft wel een aanleiding gegeven met zijn “we zijn niet goed genoeg voor de CL” ja no shit maar dat is geen instelling![]()
Dat boeit echt geen flikkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Ach hou je bek man meer dan de helft van de selectie is niet geboren in Amsterdam![]()
![]()
Het maakt niet uit. Als ik voor Ajax was geweest had ik je absoluut gelijk gegeven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:22 schreef Devolder het volgende:
[..]
In dat geval: Gurley, mijn nederige excuses
Maar de problemen zitten wel dieper dan alleen de trainer hoor. De kern van de ploeg kan het niet meer belopen en de jongere garde is erg grillig of gewoon niet zo heel erg goed. Er een ploeg uit smeden die consistent zijn potjes gaat winnen (zeker tegen ploegen die veel druk zetten op jullie zwakkere schakels) wordt voor iedere trainer lastig.Makkelijk eerste![]()
Bergwijnmañana mañana
Zijn allemaal turken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Ach hou je bek man meer dan de helft van de selectie is niet geboren in AmsterdamJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Bergwijn wil je ook niet naar luisteren op een conferentie. Halve dag kwijt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Schreuder heeft een probleemquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:30 schreef Bugno3 het volgende:
Weer een "wtf, zei hij dat?" blik en reactie over Alfred "small club mentality".Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
90% van de 'supporters' ook niet. Wat boeit dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Ach hou je bek man meer dan de helft van de selectie is niet geboren in AmsterdamM'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:30 schreef Devolder het volgende:
Je ziet aan de reacties van spelers dat ze Schreuder niet pruimenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bron?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:30 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
90% van de 'supporters' ook niet. Wat boeit dat?graag op anoniem![]()
Amenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:30 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
90% van de 'supporters' ook niet. Wat boeit dat?
Maradonna kwam zeker ook uit Napels![]()
![]()
Aldus Schreuder.quote:1-6 lijkt wel geflatteerd, maar ik vond wel dat Napoli veel beter was.
Geflatteerd voor Ajax zal die bedoelen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
En dit is dus waar een trainer behoorlijke invloed kan hebben op het moraal in een team.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:30 schreef Devolder het volgende:
Je ziet aan de reacties van spelers dat ze Schreuder niet pruimenOh.![]()
Tadic en Schreuder zitten bij dezelfde zaakwaarnemer toch? Da's natuurlijk ook een giftige cocktail in zo'n groep... zeker als er niet geleverd wordtOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja, je hebt gelijk. Timber heeft ook wel leiderskwaliteiten. De rest voetbalt mee, maar zijn geen dirigenten. Taylor in potentie misschien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je hebt geen topspelers zoals je die de afgelopen jaren had.
Tadic kan niet meer. Blind kan niet meer. Bergwijn is alleen goed als het loopt.
Alvarez, Berghuis, Klaassen, Taylor, Kudus zijn allemaal best aardig voor de Eredivisie, maar geen absolute top.
Timber is eigenlijk de enige die echt goed is, al was hij vandaag heel slecht. Bassey wil ik nog niet
zo snel opgeven, maar dat moet echt beter.
En dan dachten we aan het begin van de competitie dat de keeperspositie het grote probleem zou zijn![]()
Zonder Pasveer was het vandaag 1-10
Ik schrik het meest van het middenveld. Er zit niets in, geen venijn, geen rust, te weinig dynamiek, weinig kracht, weinig lengte, niets. Dat kan Europees echt niet en als er dan eenBassie achterin staat en 1 voor de spelersgroep dan ga je gewoon op je bek tegen alles boven middenmaat.
Fijn dat PSV ons nog heeft geholpen dat er tenminste nog 1 club in onze poule zit wat nog beroerder is.
Napoli is ook trouwens wel echt beter als ik dacht. Ik verwachtte wel een nederlaag, maar net even minder kansloos. Dus dat mag je wel meenemen. We spelen na nog 3 CL wedstrijden waarschijnlijk niet meer tegen ploegen van een vergelijkbaar niveau.![]()
Hebben we toch geluk dat Feyenoord en PSV nog triester zijn
Alleen AZ is nu op dreef maar ook voor hun houdt het geluk opgraag op anoniem![]()
Zoals ik ‘m ken is hij dan nu aan t grienen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij wordt al lekker afgemaakt op de soosjiuls.![]()
Mijn duim. (en toevallig hetzelfde aantal percentage 'teletextsupporters'' als bij Feyenoord)quote:
Eens hoor. Selectie is totaal niet in balans. Maar de trainer kiest ervoor om Blind en Tadic op te stellen en naïef te spelen (en erger, niet op tijd in te grijpen). Schreuder zelf maakt ook de verkeerde keuzes. De gemiddelde Fokker sprint Blind er momenteel uit, Rensch kan er niks van en Tadic staat er alleen wegens zijn reputatie. Met deze trainer win je de oorlog niet. Maar dat het probleem dieper zit, ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het maakt niet uit. Als ik voor Ajax was geweest had ik je absoluut gelijk gegeven.
Maar de problemen zitten wel dieper dan alleen de trainer hoor. De kern van de ploeg kan het niet meer belopen en de jongere garde is erg grillig of gewoon niet zo heel erg goed. Er een ploeg uit smeden die consistent zijn potjes gaat winnen (zeker tegen ploegen die veel druk zetten op jullie zwakkere schakels) wordt voor iedere trainer lastig.![]()
Ik krijg het gevoel dat een belangrijk deel van de groep Schreuder zsm wil laten verzuipen.
Dat gaat ook tegen Volendam geen driepunter wordenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die gelovige neger is ook voor 25 (!) miljoen gekocht. Hij kan redelijk verdedigen maar een bal vijf meter naar voren spelen is teveel gevraagd. H2 heeft enorm gefaald deze zomer. Te denken dat je Ocampos ook nog voor 20 miljoen had willen kopen
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Misschien wel, het werd wel een beetje een schiettent al vielen er 3 ook weer heel makkelijk en werd er uit betere kansen niet gescoord.quote:
Napoli is wel heel goed maar dan nog mag je dit nooit laten gebeuren.![]()
We missen een type bram van polen. Iemand die wel zijn bek open trekt. Misschien ook een andere coach een optie. Afgelopen jaren hebben we van gelijkwaardige ploegen als Napoli en Liverpool gewonnen en nu opeens niet goed genoeg. Dag waterhoofdje wat mij betreft![]()
Denk je? Ik kan dat moeilijk inschatten maar als je daar niet wint is het wel klaar met hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg het gevoel dat een belangrijk deel van de groep Schreuder zsm wil laten verzuipen.
Dat gaat ook tegen Volendam geen driepunter worden![]()
Wie vind jij een goede opvolger?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:39 schreef Ramboetan het volgende:
We missen een type bram van polen. Iemand die wel zijn bek open trekt. Misschien ook een andere coach een optie. Afgelopen jaren hebben we van gelijkwaardige ploegen als Napoli en Liverpool gewonnen en nu opeens niet goed genoeg. Dag waterhoofdje wat mij betreftJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Naja ik ga mijn frustratie wel uiten morgen bij de arena. Op een forum posten zal ze wel leren ja
Maar goed ik ga pleitegraag op anoniem![]()
Die reactie van Timber en Bergwijn zeiden me genoeg toen ze geconfronteerd werden met de uitspraak dat dit Ajax geen CL-niveau is. Tel daarbij de voorkeursbehandeling voor Tadic en Blind op en daar is je crisisquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? Ik kan dat moeilijk inschatten maar als je daar niet wint is het wel klaar met hem.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Klopt en geholpen met het aantrekken van Grillitsch en Ocampos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Tadic en Schreuder zitten bij dezelfde zaakwaarnemer toch? Da's natuurlijk ook een giftige cocktail in zo'n groep... zeker als er niet geleverd wordt![]()
Die heb ik niet gezien, alleen Berghuis, Tadic, Pasveer en Schreuder en die voorkeursbehandeling voor Blind en Tadic vind ik echt onzin, want als dat echt zo zou zijn stond hij nog op links.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die reactie van Timber en Bergwijn zeiden me genoeg toen ze geconfronteerd werden met de uitspraak dat dit Ajax geen CL-niveau is. Tel daarbij de voorkeursbehandeling voor Tadic en Blind op en daar is je crisis![]()
Om Bergwijn kun je als Schreuder niet heen, dus die plek voor Tadic op rechts is puur een noodverband om hem niet te hoeven laten banken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, alleen Berghuis, Tadic, Pasveer en Schreuder en die voorkeursbehandeling voor Blind en Tadic vind ik echt onzin, want als dat echt zo zou zijn stond hij nog op links.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zijn vooral spelers voor wie altijd een plekje gemaakt wordt maar die de intensiteit van dergelijke wedstrijden niet meer aankunnen. Vond het vooral nogal raar dat Berghuis werd gewisseld en Tadic niet. Hem op een andere positie zetten is één ding maar ik denk dat er maar weinig trainers hem écht durven te passeren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:45 schreef Tarado het volgende:
die voorkeursbehandeling voor Blind en Tadic vind ik echt onzin, want als dat echt zo zou zijn stond hij nog op links.Makkelijk eerste![]()
10 is ook nog een betere plek voor hem dan rechts dus ik ga daar nog niet in meequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om Bergwijn kun je als Schreuder niet heen, dus die plek voor Tadic op rechts is puur een noodverband om hem niet te hoeven laten banken.![]()
ik vind dat een beetje geleuter, na een 1-6 kan je dat natuurlijk makkelijk beweren maar niet mee eens dat het daar aan lag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn vooral spelers voor wie altijd een plekje gemaakt wordt maar die de intensiteit van dergelijke wedstrijden niet meer aankunnen. Vond het vooral nogal raar dat Berghuis werd gewisseld en Tadic niet. Hem op een andere positie zetten is één ding maar ik denk dat er maar weinig trainers hem écht durven te passeren.![]()
Deze debiel moet zo snel mogelijk opzouten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:52 schreef Malavita het volgende:
Waarom hij zo laat wisselde zegt ie dat ie dat zelf beslist. Goed antwoord![]()
dat vond ik ook wel vreemd, hij had in de rust wat moeten doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:52 schreef Malavita het volgende:
Waarom hij zo laat wisselde zegt ie dat ie dat zelf beslist. Goed antwoord![]()
Zo 1 2 3 kan ik niet op een beschikbare goede kale opvolger komen waarvoor mijn excuses.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wie vind jij een goede opvolger?![]()
Het is ook wel lastig. Tadic is een enorme voorbeeldprof en leider. Hem op de bank zetten zou de hele hiërarchie in de selectie op z'n kop zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn vooral spelers voor wie altijd een plekje gemaakt wordt maar die de intensiteit van dergelijke wedstrijden niet meer aankunnen. Vond het vooral nogal raar dat Berghuis werd gewisseld en Tadic niet. Hem op een andere positie zetten is één ding maar ik denk dat er maar weinig trainers hem écht durven te passeren.
Maar wat prestaties op het veld betreft hoort Tadic niet meer in de basis. Tenminste niet op rechts (en ook niet op 10). Vandaag ook weer uiterst zwak in de duels en een passnauwkeurigheid van 50%."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik krijg er wel steeds meer Keizer-gevoelens bij hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vond ik ook wel vreemd, hij had in de rust wat moeten doen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die was ook snel wegquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg er wel steeds meer Keizer-gevoelens bij hoor![]()
![]()
Stukje Kargbo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:04 schreef jigggy het volgende:
Die bassey is ook zo moeilijk slecht niveautje Willem 2![]()
Zo zonde. 4 seizoenen terug gewoon 95% over meedere potjes en een zeldzame 10 in L'equipe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:56 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Het is ook wel lastig. Tadic is een enorme voorbeeldprof en leider. Hem op de bank zetten zou de hele hiërarchie in de selectie op z'n kop zetten.
Maar wat prestaties op het veld betreft hoort Tadic niet meer in de basis. Tenminste niet op rechts (en ook niet op 10). Vandaag ook weer uiterst zwak in de duels en een passnauwkeurigheid van 50%.
Niets dan lof voor Tadic maar heeft wel zn beste tijd gehad. Of hij zit ook in een dip. Want een potje ballen kan hij.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Yes. Dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg er wel steeds meer Keizer-gevoelens bij hoor'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Niet de directie hun beste keuze, die schreuder.
Maar kan je hun iets kwalijk nemen? Tijdens het maken van die keuze hadden ze een paar serieuze onderwerpen te slechten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Meerdere.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar je hebt gewoon een spits stel die toch gewoon op.
Brobbey en Lucca.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Wel eens maar dan nog, Timber moet nu de defensie leiden maar maakte 2 grote fouten, misschien wel meer maar 2 waar goals uitkomen en Bassey kan echt wel wat worden maar die heeft wel coaching nodig.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar je hebt gewoon een spits stel die toch gewoon op.![]()
Bassey Timber is geen goed duo veel te groen nog. Zet blind maar gewoon CB en laat Wijndal spelen want dit is waardeloos.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens maar dan nog, Timber moet nu de defensie leiden maar maakte 2 grote fouten, misschien wel meer maar 2 waar goals uitkomen en Bassey kan echt wel wat worden maar die heeft wel coaching nodig.![]()
Maar daar vond Overmars het eigenlijk al vanaf het begin niks, die kwam er vooral te zitten door Bergkamp.quote:
Schreuder is gewoon aangesteld door Sar volgens mij, dus dat is meer gezichtsverlies als hij hem zo snel ontslaat.Oh.![]()
Ik dacht Huntelaar, van mij hoeft Schreuder ook nog niet weg maar dan moet hij wel Volendam inmaken en Napoli uit laten zien dat er meer in zit, als dat niet lukt dan wordt het echt wel moeilijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daar vond Overmars het eigenlijk al vanaf het begin niks, die kwam er vooral te zitten door Bergkamp.
Schreuder is gewoon aangesteld door Sar volgens mij, dus dat is meer gezichtsverlies als hij hem zo snel ontslaat.
Maar als de spelersgroep geen vertrouwen in hem heeft is het snel klaar al zie ik die zogenaamde signalen nog niet echt maar misschien kijk ik niet goed.![]()
Schreuder stelt alleen spelers op van zijn servisch zaakwaarnemersvriendje. Die balkan corruptie is vergif voor de organisatie. Schreuder direct ontslaan.![]()
Waarom zou hij niet weg moeten? Bron van ellendequote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht Huntelaar, van mij hoeft Schreuder ook nog niet weg maar dan moet hij wel Volendam inmaken en Napoli uit laten zien dat er meer in zit, als dat niet lukt dan wordt het echt wel moeilijk.
Maar als de spelersgroep geen vertrouwen in hem heeft is het snel klaar al zie ik die zogenaamde signalen nog niet echt maar misschien kijk ik niet goed.![]()
Timber had gewoon een totale off day, vanaf minuut 1 sprong elke bal van zijn voeten. Blind als CV is nog veel erger dan Bassey.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bassey Timber is geen goed duo veel te groen nog. Zet blind maar gewoon CB en laat Wijndal spelen want dit is waardeloos."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Laten zitten, sterker nog: geef die man een contract voor het leven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:15 schreef Scorpie het volgende:
Benieuwd wat ze nu vinden
BFF met GGMM![]()
Heitinga is kaal. En Bosz.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zo 1 2 3 kan ik niet op een beschikbare goede kale opvolger komen waarvoor mijn excuses.![]()
Ik pas(veer) er voor om het woord: crisis in de mond te nemen. De media framed het gelijk al weer in die richting.Allemaal cabaretteketet!![]()
Marcel Keizer benaderen, die is ook kaal en kent de klappen van de zweep.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik kom van het lachen niet in slaap.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Het kan verkeren.
Ben wel erg benieuwd, er is een recordbedrag van 105 miljoen geïnvesteerd, 125 als de RvC niet had ingegrepen voor Ocampos… Welke kop gaat er als eerste rollen?
- Waterhoofd
- Cuntelaar
- Hammie
- SarBestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Nee. Dit is niet lekker wakker worden.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Waterhoofd moet er vandaag uit wil je nog iets van de rest van het seizoen redden, want op deze manier wordt je nooit kampioen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 05:42 schreef De_Pel het volgende:
Het kan verkeren.
Ben wel erg benieuwd, er is een recordbedrag van 105 miljoen geïnvesteerd, 125 als de RvC niet had ingegrepen voor Ocampos… Welke kop gaat er als eerste rollen?
- Waterhoofd
- Cuntelaar
- Hammie
- Sar![]()
Super gevatte verbasteringen van hun namen hoor! Een komiek aan het werk hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 05:42 schreef De_Pel het volgende:
Het kan verkeren.
- Waterhoofd
- Cuntelaar
- Hammie
- Sar![]()
Wat liep het stadion trouwens lekker vlot leeg na afloop. Goed idee om al in minuut 70 te beginnen met de evacuatie van het rampgebied.![]()
nog nooit zo makkelijk het vak uitgelopen na het fluitsignaalquote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat liep het stadion trouwens lekker vlot leeg na afloop. Goed idee om al in minuut 70 te beginnen met de evacuatie van het rampgebied.![]()
Ajax heeft geen slecht team, het is gewoon allemaal net niet voor het echte topniveau, het feit dat je achterin nog met spelers als Blind staat zegt alles, in balbezit kan hij het wel verbloemen, maar verdedigend kan het echt niet. Dat is eigenlijk altijd al zo geweest, alleen valt het minder op als je bij een goede ploeg speelt.
Als Ajax mee in de CL wil, dan moet je veel gerichter gaan inkopen en niet gokken op talent wat je basis komt versterken. Ook het vasthouden aan spelers die niet in vorm zijn werkt 2 kanten op, die spelers denken: Het zal allemaal wel. En de spelers op de bank: Ik krijg toch geen kansen.
Geef gewoon eens een signaal af, en gooi ze op de bank, dat had gister bij rust een prima signaal geweest.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Er is 100miljoen geïnvesteerd in deze selectie, en dan laat je dit zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:18 schreef raptorix het volgende:
Ajax heeft geen slecht team, het is gewoon allemaal net niet voor het echte topniveau, het feit dat je achterin nog met spelers als Blind staat zegt alles, in balbezit kan hij het wel verbloemen, maar verdedigend kan het echt niet. Dat is eigenlijk altijd al zo geweest, alleen valt het minder op als je bij een goede ploeg speelt.
Als Ajax mee in de CL wil, dan moet je veel gerichter gaan inkopen en niet gokken op talent wat je basis komt versterken. Ook het vasthouden aan spelers die niet in vorm zijn werkt 2 kanten op, die spelers denken: Het zal allemaal wel. En de spelers op de bank: Ik krijg toch geen kansen.
Geef gewoon eens een signaal af, en gooi ze op de bank, dat had gister bij rust een prima signaal geweest.
Schreuder haalt gewoon niet genoeg uit deze selectie en moet daarom weg.![]()
Wat ik vooral merkwaardig vind is dat je die aankopen vervolgens helemaal niet inzet, natuurlijk koop je wat voor de breedte, maar zelfs niet als wisselspeler.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is 100miljoen geïnvesteerd in deze selectie, en dan laat je dit zien.
Schreuder haalt gewoon niet genoeg uit deze selectie en moet daarom weg.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Uiteindelijk gaat het ook om de getallen. Ja, Ajax investeert als een dolle in de selectie en voor de Eredivisie zal dat wel weer genoeg zijn, maar de top van Europa lacht om de bedragen waar Ajax mee werkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:18 schreef raptorix het volgende:
Geef gewoon eens een signaal af, en gooi ze op de bank, dat had gister bij rust een prima signaal geweest.
Nu geldt dat wat minder voor Napoli, overigens al zullen die ook wel op 150% van Ajax zitten qua begroting.![]()
Verschil is met name dat Ajax erg let op toekomstige transferwaarde, daar hebben die clubs minder last van.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het ook om de getallen. Ja, Ajax investeert als een dolle in de selectie en voor de Eredivisie zal dat wel weer genoeg zijn, maar de top van Europa lacht om de bedragen waar Ajax mee werkt.
Nu geldt dat wat minder voor Napoli, overigens al zullen die ook wel op 150% van Ajax zitten qua begroting.
Je zult daar echt een keuze in moeten gaan maken.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
![]()
Deze is zeer treffend.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Staat vandaag in het AD; Napoli heeft voor grofweg de helft verkocht en maar een fractie uitgegeven aan nieuwe spelers. Zal straks het artikel plaatsen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het ook om de getallen. Ja, Ajax investeert als een dolle in de selectie en voor de Eredivisie zal dat wel weer genoeg zijn, maar de top van Europa lacht om de bedragen waar Ajax mee werkt.
Nu geldt dat wat minder voor Napoli, overigens al zullen die ook wel op 150% van Ajax zitten qua begroting.![]()
Onzin, ongeveer rond de 70 miljoen gekocht en verkocht.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Staat vandaag in het AD; Napoli heeft voor grofweg de helft verkocht en maar een fractie uitgegeven aan nieuwe spelers. Zal straks het artikel plaatsen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
De VI-delegatie deelde na het Champoins League-duel geen enkele voldoende uit aan de Amsterdammers. Kenneth Taylor kreeg met een 4,5 nog het hoogste cijfer.
Ook coach Alfred Schreuder deelde in de malaise. Hij werd beoordeeld met een 3.
Bekijk hieronder alle beoordelingen.
Naam Cijfer
Remko Pasveer 3
Devyne Rensch 3
Jurriën Timber 3
Calvin Bassey 3
Daley Blind 3,5
Edson Álvarez 3,5
Steven Berghuis 3
Kenneth Taylor 4,5
Dusan Tadic 3
Mohammed Kudus 3,5
Steven Bergwijn 3,5
Alfred Schreuder 3
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Pasveer nog een drie ja? Dat vind ik gul.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:48 schreef tong80 het volgende:
De VI-delegatie deelde na het Champoins League-duel geen enkele voldoende uit aan de Amsterdammers. Kenneth Taylor kreeg met een 4,5 nog het hoogste cijfer.
Naam Cijfer
Remko Pasveer 3
Devyne Rensch 3
Jurriën Timber 3
Calvin Bassey 3
Daley Blind 3,5
Edson Álvarez 3,5
Steven Berghuis 3
Kenneth Taylor 4,5
Dusan Tadic 3
Mohammed Kudus 3,5
Steven Bergwijn 3,5
Alfred Schreuder 3
Stond natuurlijk in een schiettent, maar dat maakt zijn eigen fouten niet minder erg.![]()
Ik vind ze nog positief.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:48 schreef tong80 het volgende:
Naam Cijfer
Remko Pasveer 3
Devyne Rensch 3
Jurriën Timber 3
Calvin Bassey 3
Daley Blind 3,5
Edson Álvarez 3,5
Steven Berghuis 3
Kenneth Taylor 4,5
Dusan Tadic 3
Mohammed Kudus 3,5
Steven Bergwijn 3,5
Alfred Schreuder 3![]()
Rensch verdedigde boven zijn kunnen vond ik. Die was lang niet zo slecht als de rest.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:48 schreef tong80 het volgende:
Naam Cijfer
Remko Pasveer 3
Devyne Rensch 3
Jurriën Timber 3
Calvin Bassey 3
Daley Blind 3,5
Edson Álvarez 3,5
Steven Berghuis 3
Kenneth Taylor 4,5
Dusan Tadic 3
Mohammed Kudus 3,5
Steven Bergwijn 3,5
Alfred Schreuder 3
Bergwijn brengt eigenlijk alleen maar disbalans in het elftal met zijn gedribbel. Geen type Ajax speler, maar dat was al bekend. Hij zorgt er wel voor dat Tadic niet op zijn vertrouwde plek staat.![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Denk dat iedereen hier nog even moet verwerken wat er gebeurd is.Dit was een treinramp, een veel groter fiasco nog dan die grote nederlagen tegen Real destijds.
![]()
Nou nou nou, het is maar een spelletje. Er is niemand overleden ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Denk dat iedereen hier nog even moet verwerken wat er gebeurd is.Dit was een treinramp, een veel groter fiasco nog dan die grote nederlagen tegen Real destijds.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Voor Ajax-begrippen is dit ongekend natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nou nou nou, het is maar een spelletje. Er is niemand overleden ofzo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: