Stoere jonge hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:52 schreef KingRoland het volgende:
En iedereen die hier gaat lopen zeiken over ajax zie ik morgen ook bij de Arena.
Makkelijk te bereiken met de trein of metro. Beter dat dan op een forum klagen wat niks oplevert.
Klein stadionrampje had wel op zijn plaats geweest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Het stadion verlaten in plaats van massaal het veld te bestormen, wat een nepsupporters.
Inderdaad, snapt een voetbaljournalist niet dat een speler ook gewisseld kan worden om een verandering in het spel te bewerkstelligen, ongeacht hoe die individuele speler speelt?quote:
Ja dat doen ze in Indonesië veel beterquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Het stadion verlaten in plaats van massaal het veld te bestormen, wat een nepsupporters.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Devolder het volgende:
Berghuis is veel te nuchter. Je verliest fucking 1-6, trek het je aan man
Ze waren allemaal rijp voor een wissel, dan haal je toch niet je beste minst slechte speler eraf. Niet dat het mij iets uitmaakt verder, maar wel een beetje raarquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:58 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Inderdaad, snapt een voetbaljournalist niet dat een speler ook gewisseld kan worden om een verandering in het spel te bewerkstelligen, ongeacht hoe die individuele speler speelt?
Als goedmakertje kun je de nieuwe vlog van Alex Soze kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Een goede goal kan ik die flipperkastgoal niet noemen maar daardoor was napoli wel eventjes van slag. Tot de 1-1. De rest weten we. Toch bedankt alfredquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:56 schreef Bugno3 het volgende:
'We begonnen nog goed aan de wedstrijd en maakten een goede goal. Zij maakten toen met wat geluk gelij ken toen zag je dat we afspraken niet meer nakwamen. En dan krijg je het moeilijk tegen zo'n ploeg. Napoli is natuurlijk een heel goede ploeg, waar je van kan verliezen, maar de manier waarop is natuurlijk niet goed. We gaan de komende week hard trainen en werken aan de punten die misgingen.
Of ik er nog vertrouwen in heb? Ja, als je dat niet meer hebt kun je beter stoppen. Ik ben geen wegloper. Ja, ik denk dat ik dit nog kan omdraaien, we hebben superveel kwaliteten in de selectie."
ALFREDED
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:56 schreef Bugno3 het volgende:
'We begonnen nog goed aan de wedstrijd en maakten een goede goal. Zij maakten toen met wat geluk gelij ken toen zag je dat we afspraken niet meer nakwamen. En dan krijg je het moeilijk tegen zo'n ploeg. Napoli is natuurlijk een heel goede ploeg, waar je van kan verliezen, maar de manier waarop is natuurlijk niet goed. We gaan de komende week hard trainen en werken aan de punten die misgingen.
Of ik er nog vertrouwen in heb? Ja, als je dat niet meer hebt kun je beter stoppen. Ik ben geen wegloper. Ja, ik denk dat ik dit nog kan omdraaien, we hebben superveel kwaliteten in de selectie."
ALFREDED
“Of ik mij zorgen moet maken? Ja, dat zijn jouw woorden, niet die van mij. Het is een talentvolle selectie, maar het is een proces van vallen en opstaan, en dan is dit natuurlijk een bittere pil die we even moeten slikken. Ik verwacht dat dit een incident is, en de komende periode moeten we de koppen bij elkaar steken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:56 schreef Bugno3 het volgende:
ALFREDED
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die tot op heden ook niet heel erg goed vind.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:04 schreef jigggy het volgende:
Die bassey is ook zo moeilijk slecht niveautje Willem 2
Misschien is er buiten het stadion nog wat te rellen en vernielen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Danquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:03 schreef jigggy het volgende:
Nec heeft een betere keeper als de nummer 1 club van NL wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |