Ik krijg er wel steeds meer Keizer-gevoelens bij hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vond ik ook wel vreemd, hij had in de rust wat moeten doen
Die was ook snel wegquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg er wel steeds meer Keizer-gevoelens bij hoor
Stukje Kargbo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:04 schreef jigggy het volgende:
Die bassey is ook zo moeilijk slecht niveautje Willem 2
Zo zonde. 4 seizoenen terug gewoon 95% over meedere potjes en een zeldzame 10 in L'equipe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:56 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Het is ook wel lastig. Tadic is een enorme voorbeeldprof en leider. Hem op de bank zetten zou de hele hiërarchie in de selectie op z'n kop zetten.
Maar wat prestaties op het veld betreft hoort Tadic niet meer in de basis. Tenminste niet op rechts (en ook niet op 10). Vandaag ook weer uiterst zwak in de duels en een passnauwkeurigheid van 50%.
Yes. Dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg er wel steeds meer Keizer-gevoelens bij hoor
Meerdere.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar je hebt gewoon een spits stel die toch gewoon op.
Wel eens maar dan nog, Timber moet nu de defensie leiden maar maakte 2 grote fouten, misschien wel meer maar 2 waar goals uitkomen en Bassey kan echt wel wat worden maar die heeft wel coaching nodig.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar je hebt gewoon een spits stel die toch gewoon op.
Bassey Timber is geen goed duo veel te groen nog. Zet blind maar gewoon CB en laat Wijndal spelen want dit is waardeloos.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens maar dan nog, Timber moet nu de defensie leiden maar maakte 2 grote fouten, misschien wel meer maar 2 waar goals uitkomen en Bassey kan echt wel wat worden maar die heeft wel coaching nodig.
Maar daar vond Overmars het eigenlijk al vanaf het begin niks, die kwam er vooral te zitten door Bergkamp.quote:
Ik dacht Huntelaar, van mij hoeft Schreuder ook nog niet weg maar dan moet hij wel Volendam inmaken en Napoli uit laten zien dat er meer in zit, als dat niet lukt dan wordt het echt wel moeilijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daar vond Overmars het eigenlijk al vanaf het begin niks, die kwam er vooral te zitten door Bergkamp.
Schreuder is gewoon aangesteld door Sar volgens mij, dus dat is meer gezichtsverlies als hij hem zo snel ontslaat.
Waarom zou hij niet weg moeten? Bron van ellendequote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht Huntelaar, van mij hoeft Schreuder ook nog niet weg maar dan moet hij wel Volendam inmaken en Napoli uit laten zien dat er meer in zit, als dat niet lukt dan wordt het echt wel moeilijk.
Maar als de spelersgroep geen vertrouwen in hem heeft is het snel klaar al zie ik die zogenaamde signalen nog niet echt maar misschien kijk ik niet goed.
Timber had gewoon een totale off day, vanaf minuut 1 sprong elke bal van zijn voeten. Blind als CV is nog veel erger dan Bassey.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bassey Timber is geen goed duo veel te groen nog. Zet blind maar gewoon CB en laat Wijndal spelen want dit is waardeloos.
Laten zitten, sterker nog: geef die man een contract voor het leven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:15 schreef Scorpie het volgende:
Er waren mensen die tot vandaag Schreuder wilden laten zitten
Benieuwd wat ze nu vinden
Heitinga is kaal. En Bosz.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zo 1 2 3 kan ik niet op een beschikbare goede kale opvolger komen waarvoor mijn excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |