oh goodness dan pasquote:
Al is Erica nog wel grappig. Die is gewoon heel erg lomp en egoïstischquote:Op maandag 26 september 2022 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Maddie doet me ook een beetje aan Erica Meiland denken in haar doen en laten...
Hypocriet vooralquote:Op maandag 26 september 2022 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een lieve manier van nee zeggen
Sssst... ik deed een poging tot positief denkenquote:
quote:Op maandag 26 september 2022 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sssst... ik deed een poging tot positief denken
woensdagquote:
Maar het ging even niet over jouquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 26 september 2022 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar het ging even niet over jou
Kan niet wachtenquote:Op maandag 26 september 2022 15:19 schreef engine het volgende:
De speech spreekt gewoon madeleine. Dit wordt vast genieten.
En dat wist GJ ook wel, lullig dat hij dat vraagt.quote:Op maandag 26 september 2022 15:22 schreef itsme46 het volgende:
GJ: hoeveel is 999 gedeeld door 3
Zoe: weet ik nieeeet.
Dat is haar campagneteam dacht ik.quote:Op maandag 26 september 2022 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom moeten de bewoners een voor een naar boven komen?
Alleen Maddy en Janet toch?quote:Op maandag 26 september 2022 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah okquote:Op maandag 26 september 2022 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is haar campagneteam dacht ik.
Nee zag net Djedi boven en Isaac en Jerrold net Sasquote:
Ja ze is net 22 geworden vorig week dacht ikquote:Op maandag 26 september 2022 15:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk beelden van haar zonder make-up?
Ik kan het mij niet herinneren.
[..]
Die moet zichzelf ff laten zien als stemmers voor de kandidatenquote:Op maandag 26 september 2022 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee zag net Djedi boven en Isaac en Jerrold net Sas
Okquote:Op maandag 26 september 2022 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die moet zichzelf ff laten zien als stemmers voor de kandidaten
Hij legde het toch voorzichtig uit;quote:Op maandag 26 september 2022 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat wist GJ ook wel, lullig dat hij dat vraagt.
Wel heel ernstig eigenlijk. Zelfs als je niet kan rekenen kan je het antwoord daarop gewoon geven.quote:Op maandag 26 september 2022 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat wist GJ ook wel, lullig dat hij dat vraagt.
In UTO was het uberhout.quote:Op maandag 26 september 2022 15:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Uberhaupt hoef je niet te vertalen....dat wordt in het Nederlands ook gewoon gebruikt
sorry, ik bedoelde Madeleinequote:Op maandag 26 september 2022 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ze is net 22 geworden vorig week dacht ik
Heb het niet gehoord, maar wat ik lees zijn het allemaal vragen, wat legt hij uit?quote:Op maandag 26 september 2022 15:29 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Hij legde het toch voorzichtig uit;
Hoeveel 90 : 3 dat wist ze
hoeveel is 9 gedeeld door 3 wist ze ook
hoeveel is 99: 3 wist ze
hoeveel 999 gedeeld door 3
WEET IK NIEEEET
Je moet tenminste 5 stemmen hebben om mee te dingen naar de functie van manager, reglementenboek enzoquote:Op maandag 26 september 2022 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
56quote:
Hoe vaak leest Maddy die pitch nog voor aan iedereen? Zie dat mens de hele dag op de stream, waar zijn de andere bewoners?quote:
Die wordt het misschien ook nog wel.. volgende maandquote:Op maandag 26 september 2022 15:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoopte dat Berend manager zou worden.
quote:Op maandag 26 september 2022 15:31 schreef puzziepie het volgende:
Ík neem het op voor de zwakkere'
WTF
In een game RLS.quote:
Ze was al gedaald bij mijquote:Op maandag 26 september 2022 15:37 schreef Seattle het volgende:
Sasha daalt wel vele punten in mijn achting nu ze zo heult met Maddy
Ik vind haar verhaal ook wat wazig, plus ze is alleen maar met Bern, dus je ziet weinig van haar.quote:Op maandag 26 september 2022 15:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
2 types die totaal niet bij elkaar passen
Die had ik ook wel iets slimmer ingeschat..quote:Op maandag 26 september 2022 15:37 schreef Seattle het volgende:
Sasha daalt wel vele punten in mijn achting nu ze zo heult met Maddy
Je ziet sowieso teveel dezelfde mensen op stream en heel veel die je amper zietquote:Op maandag 26 september 2022 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar verhaal ook wat wazig, plus ze is alleen maar met Bern, dus je ziet weinig van haar.
Jammer.
Gaat ze campagne voeren voor Madeleine?quote:Op maandag 26 september 2022 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar verhaal ook wat wazig, plus ze is alleen maar met Bern, dus je ziet weinig van haar.
Jammer.
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 26 september 2022 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je ziet sowieso teveel dezelfde mensen op stream en heel veel die je amper ziet
Ik viel erin toen hij die rekenvragen stelde.quote:Op maandag 26 september 2022 15:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het niet gehoord, maar wat ik lees zijn het allemaal vragen, wat legt hij uit?
Jaquote:Op maandag 26 september 2022 15:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Gaat ze campagne voeren voor Madeleine?
Ja ze steunt Maddy in haar campagnequote:Op maandag 26 september 2022 15:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Gaat ze campagne voeren voor Madeleine?
Zoe kan nietsquote:Op maandag 26 september 2022 15:41 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik viel erin toen hij die rekenvragen stelde.
Ik vond hem erg geduldig. Maar Zoe kan dus niet goed rekenen.
Bijv. Alica, die zie je weinig, dacht eerst dat zij en Kenzy dezelfde warenquote:
Janet heeft ook vijf mensen die op haar zullen stemmen. Maddy is sneaky , Janet nietquote:Op maandag 26 september 2022 15:42 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja madeleine gaat zowat iedereen af daar dus denk dat iedereen voor haar campagne maakt zo
quote:Op maandag 26 september 2022 15:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Dus het gaat tussen janet en madeleine?
quote:Op maandag 26 september 2022 15:41 schreef MacDeMarco het volgende:
Best nasty, als zo'n vlieg precies op de camera zit en gelijk 10x zo groot is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word sowieso puinhoopquote:Op maandag 26 september 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Janet heeft ook vijf mensen die op haar zullen stemmen. Maddy is sneaky , Janet niet
De eerste scheurtjesquote:Op maandag 26 september 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:
Weer over Marciano zijn geklaag over haar knipkunsten
[ afbeelding ]
Nee , ze praat alles goedquote:
Iedereen, die op haar stemtquote:Op maandag 26 september 2022 15:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wie worden nu haar aanspreekpunten als Madeleine wint?
Potverquote:
Die ziet er wel het zwangerst uit.quote:Op maandag 26 september 2022 15:48 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. Mexx stond erbij,zal toch niet Mexx zijn?
Hij moet naar huis.quote:
Kim Dquote:Op maandag 26 september 2022 15:49 schreef itsme46 het volgende:
Kijk, dat zou pas reuring in de loods geven: zwanger zijn in 4 weekjes tijd...ehhhh??
Volgens mij Mexx, iemand met een vel roze jasje aanquote:Op maandag 26 september 2022 15:58 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik moest even kijken wie nou Kim D was.
En die denkt dat ze zwanger is?
Sjee..
Grootse plannen. Er zijn er meerdere die eruit moeten. Ze snappen nog niet dat het ook anders kan lopen.quote:Op maandag 26 september 2022 15:57 schreef juul. het volgende:
Marciano,Isaac en Wanda willen sporty Kim er uit hebben
Volgens Marciano staat Isaac aan zijn kant
Zoe dacht ikquote:Op maandag 26 september 2022 16:01 schreef Sestra666 het volgende:
over wie hebben wanda en kim k het?
Maar ze zitten er pas 4 weken. Dan weet je dan toch niet?quote:Op maandag 26 september 2022 16:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van wie dan wel? Kim k zou best kunnen, die heeft samen in 1 bed gelegen met Marciano.
Nou idd.quote:Op maandag 26 september 2022 16:00 schreef Charmian het volgende:
Van mij mag Kim D wel blijven, liever 'ik date met ouwe kerels' kim eruit
quote:Op maandag 26 september 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er moet een zwangerschapstest gekocht worden van het boodschappengeld![]()
![]()
Van haar vriend? Duhquote:Op maandag 26 september 2022 16:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van wie dan wel? Kim k zou best kunnen, die heeft samen in 1 bed gelegen met Marciano.
Ze zitten er nog geen 4 weken, dus het moet van voor de loods zijn, anders kan je nu nog niet weten/ denken dat je zwanger bentquote:
Is het toch Kim D, dan kan het wel, ze heeft een vriend.quote:Op maandag 26 september 2022 16:01 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Maar ze zitten er pas 4 weken. Dan weet je dan toch niet?
Jeffrey gok ik.quote:Op maandag 26 september 2022 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Over een man, maar ging net ff over zoe.
De reden; ze kijkt ze raar aanquote:Op maandag 26 september 2022 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Grootse plannen. Er zijn er meerdere die eruit moeten. Ze snappen nog niet dat het ook anders kan lopen.
dat weet je dan weer niet.quote:
quote:
dquote:
dann niet om dat we vanacht altijd nur 2 personen van 33 zienquote:
Jeffreyquote:Op maandag 26 september 2022 16:09 schreef engine het volgende:
Wanda heeft een hekel aan iemand. Ze wil niet meer met hem praten. Wie is dit?
quote:Op maandag 26 september 2022 16:09 schreef engine het volgende:
martin?quote:Op maandag 26 september 2022 16:09 schreef puzziepie het volgende:
Wanda kan hem ecnt niet uitstaan, ze kan niet eens met hem praten, hij is respectloos
jeffreyquote:Op maandag 26 september 2022 16:09 schreef engine het volgende:
Andersom heeft hij ook niets met Wanda hoorde ik vannacht...dus dat treft.quote:
Ahhquote:
Beiden met een uitgesproken mening, dat kan idd botsen.quote:Op maandag 26 september 2022 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Andersom heeft hij ook niets met Wanda hoorde ik vannacht...dus dat treft.
Dat lijkt me ook een nogal vroege voorspelling.quote:Op maandag 26 september 2022 16:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ze kan er gewoon niet tegen dat hij gaat winnen
Wanda vind ik niet echt uitgesproken, vind het een deugtruus.quote:Op maandag 26 september 2022 16:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beiden met een uitgesproken mening, dat kan idd botsen.
Hij zegt van niet , maar of dat nou zo geloofwaardig is weet ik nietquote:Op maandag 26 september 2022 16:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ahh
Denk niet dat Jeffrey daar erg mee zit
Ik vind Jeffrey vooralsnog veel geblaat, weinig wol.quote:Op maandag 26 september 2022 16:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een nogal vroege voorspelling.
Eens. Ik vind hem een zeurneus , weinig positief.quote:Op maandag 26 september 2022 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Jeffrey vooralsnog veel geblaat, weinig wol.
Ook altijd zeiken over mensen die niks doen, maar ik zie hem ook niks doen.
Wel direct met haar uitspraken.quote:Op maandag 26 september 2022 16:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wanda vind ik niet echt uitgesproken, vind het een deugtruus.
Wanda heeft soms hele harde woorden als ze aan het roddelen is.quote:Op maandag 26 september 2022 16:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wanda vind ik niet echt uitgesproken, vind het een deugtruus.
hij is nu bezig op stream 1 in de workshopquote:Op maandag 26 september 2022 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Jeffrey vooralsnog veel geblaat, weinig wol.
Ook altijd zeiken over mensen die niks doen, maar ik zie hem ook niks doen.
Jaquote:Op maandag 26 september 2022 16:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hij is nu bezig op stream 1 in de workshop
tot den kruizen aan toequote:Op maandag 26 september 2022 16:20 schreef spapaars het volgende:
Die 2 daarboven besnuffelen al het wasgoed voor ze het ophangen.
bulimie dannquote:Op maandag 26 september 2022 16:21 schreef puzziepie het volgende:
Elke keer als Myrthe naar de wc moet , kan ze wel kotsen.
Dat wil niet meteen zeggen dat iemand boulimia heeft. Het ging om de smerige wcquote:
oke maar dit heb ik ik niet heruitgelezen inquote:Op maandag 26 september 2022 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wil niet meteen zeggen dat iemand boulimia heeft. Het ging om de smerige wc
Vast Wendyquote:Op maandag 26 september 2022 16:28 schreef Flow3r het volgende:
iemand is een bitch, dat is haar karakter, aldus Wanda
Iemand die steeds Mirthe's kleding leent en zelf niks heeft meegenomen, Mirthe kan ook nog maar 2 keer douchen omdat ze al haar douchegel opmaaktquote:Op maandag 26 september 2022 16:28 schreef Adat231 het volgende:
wie is de bitch volgens de roddel tantes?
Kan niet missenquote:
Oehh vergeten. Dan is Kenzy de bitchquote:
Degene die zelf bijna niks mee heeft is Leila.quote:Op maandag 26 september 2022 16:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Iemand die steeds Mirthe's kleding leent en zelf niks heeft meegenomen, Mirthe kan ook nog maar 2 keer douchen omdat ze al haar douchegel opmaakt
geen idee over wie
Die heeft juist een wit voetje gehaald zei Wandaquote:
Dit gaat vast over Leilaquote:Op maandag 26 september 2022 16:32 schreef Rhosyn het volgende:
Zitten die blonde wijven weer te roddelen over iemand.
Over Zoe? Iets over een natte string
Volgens mij over Zoë. die steeds kleding van iedereen leentquote:Op maandag 26 september 2022 16:32 schreef Rhosyn het volgende:
Zitten die blonde wijven weer te roddelen over iemand.
Over Zoe? Iets over een natte string
Die zijn wel erg met elkaarquote:
De hele loods is al over de tong gegaan bij die meiden, echt een vreselijk stelquote:Op maandag 26 september 2022 16:35 schreef Sestra666 het volgende:
gaat over leila want nu zei ze zoe ook
Komt het wel op neerquote:Op maandag 26 september 2022 16:38 schreef Rhosyn het volgende:
Die valse wijven doen dus in je gezicht aardig en vinden het goed dat je iets leent en achter je rug branden ze je af.
Geen idee... ik geloof ook niet alles was de roddel blondes zeggen. Maar schijnt dat Leila wel alleen maar leent, omdat ze zelf weinig kleding meeheeft.quote:
Precies wat ik dacht. Ik werd ff weggeroepen, maar wilde dat ook typen.quote:Op maandag 26 september 2022 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die meiden zijn echt de camera's vergeten. Wat zullen ze schrikken als ze zichzelf terug zien en horen, roddelen de hele dag door en iedereen afkraken en ze denken van zichzelf dat ze ge-wel-dig zijn
Ah dat gaat over leila, ik zie al dat 't oud nieuws isquote:Op maandag 26 september 2022 16:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Iemand die steeds Mirthe's kleding leent en zelf niks heeft meegenomen, Mirthe kan ook nog maar 2 keer douchen omdat ze al haar douchegel opmaakt
geen idee over wie
Zij mocht toch ook gewoon een koffer met 23 (geloof ik) kilo meenemen? Wat had ze daar dan inzitten als ze nu weinig kleding heeft?quote:Op maandag 26 september 2022 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geen idee... ik geloof ook niet alles was de roddel blondes zeggen. Maar schijnt dat Leila wel alleen maar leent, omdat ze zelf weinig kleding meeheeft.
Waar ze het eerder over hadden, is dat ze vooral geen rekening met seizoenen heeft gehouden. Lijkt me toch dat je met 23 kilo best wat mee kunt nemen inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2022 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Zij mocht toch ook gewoon een koffer met 23 (geloof ik) kilo meenemen? Wat had ze daar dan inzitten als ze nu weinig kleding heeft?
In het begin droeg ze feestelijke kleding. Erg netjes, alsof ze op stap ging.quote:Op maandag 26 september 2022 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Zij mocht toch ook gewoon een koffer met 23 (geloof ik) kilo meenemen? Wat had ze daar dan inzitten als ze nu weinig kleding heeft?
Ja zo dom... zo'n programma is voor de deelnemers fijner met zomers weer, betekent niet dat je dat krijgtquote:Op maandag 26 september 2022 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waar ze het eerder over hadden, is dat ze vooral geen rekening met seizoenen heeft gehouden. Lijkt me toch dat je met 23 kilo best wat mee kunt nemen inderdaad.
Klopt. Marciano had een beetje kruiden kaas van een mespuntje genomen. Daarna deed Mexx hezelfde en zei toen tegen Kim K: ik proef een stukje Marciano.quote:Op maandag 26 september 2022 17:10 schreef puzziepie het volgende:
Kim en Wanda over Mexx want die had gezegd dat ze een beetje Marciano proeft
quote:Op maandag 26 september 2022 17:12 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Klopt. Marciano had een beetje kruiden kaas van een mespuntje genomen. Daarna deed Mexx hezelfde en zei toen tegen Kim K: ik proef een stukje Marciano.
Geen leuk grapje, kan je niet maken.
Oh als die vrouwen later dit allemaal terug kunnen zien. Je schaamt je toch kapot.
Bern komt steeds dichterbij zijn doelquote:Op maandag 26 september 2022 17:15 schreef Hendrik83 het volgende:
Krijgen we dit ipv het klusteam.![]()
[ afbeelding ]
Zo erg is dat grapje toch nietquote:Op maandag 26 september 2022 17:12 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Klopt. Marciano had een beetje kruiden kaas van een mespuntje genomen. Daarna deed Mexx hezelfde en zei toen tegen Kim K: ik proef een stukje Marciano.
Geen leuk grapje, kan je niet maken.
Oh als die vrouwen later dit allemaal terug kunnen zien. Je schaamt je toch kapot.
Dat vind jij, dat vind ik maar zij vinden het vreselijk.quote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo erg is dat grapje toch niet
quote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Bern komt steeds dichterbij zijn doel
Nee maar jaloeziequote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht dat ik zo ongevoelig wasquote:Op maandag 26 september 2022 17:18 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat vind ik maar zij vinden het vreselijk.
* Mrsloveable heeft nu een beeld van een heleboel afgebeten nagelsquote:Op maandag 26 september 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nagelbijten... zeker met nagellak... brrrrr
Deed mijn ex ook; die had helemaal een wit tapijt van nagels onder zijn bed liggen kwam ik op den duur achter
Ik liet op den duur iets achter zijn bed vallen. Zwart tapijt. Ik schoof het bed opzij, echt helemaal wit van de nagelsquote:Op maandag 26 september 2022 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable heeft nu beeld een heleboel afgebeten nagels
Ik snap er niks van...mespuntje kaasquote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij had eerst geproefd. Van mond in mond (nee geen mond tot mond in dit geval)quote:Op maandag 26 september 2022 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap er niks van...mespuntje kaas
Marciano proeven
quote:Op maandag 26 september 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nagelbijten... zeker met nagellak... brrrrr
Deed mijn ex ook; die had helemaal een wit tapijt van nagels onder zijn bed liggen kwam ik op den duur achter
Ik ga erger maken. Studnetenkamer. Zijn pannen stonden ook onder het bed, dus daar zoog hij nietquote:
Jakkie bahquote:Op maandag 26 september 2022 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik liet op den duur iets achter zijn bed vallen. Zwart tapijt. Ik schoof het bed opzij, echt helemaal wit van de nagels
Dus ja... graag gedaan
Ja! Geweldig om te zien. Even wat minder vrede. Lord of the fliesquote:Op maandag 26 september 2022 17:23 schreef spapaars het volgende:
Met de dag zie je meer groepjesvormingen.
Dat gaat nog wat worden
OMGquote:Op maandag 26 september 2022 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga erger maken. Studnetenkamer. Zijn pannen stonden ook onder het bed, dus daar zoog hij niet
En van hetzelfde mes proefde Mexx daarna.quote:Op maandag 26 september 2022 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij had eerst geproefd. Van mond in mond (nee geen mond tot mond in dit geval)
Ze hebben gezoend dat wil Marciano niet weten voor de bewonersquote:Op maandag 26 september 2022 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap er niks van...mespuntje kaas
Marciano proeven
Mexx oogje op Marciano?quote:Op maandag 26 september 2022 17:25 schreef itsme46 het volgende:
[..]
En van hetzlefde mes proefde Mexx daarna.
Eb toen zei Mexx dat ze Marciano proefde.
En dat schoot weer in het verkeerde keelgat van KimK.
Ik zou liever Marciano proeven dan Janet. Die hergebruikt alles, en daar krijg ik smerige beelden vanquote:Op maandag 26 september 2022 17:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mexx oogje op Marciano?
Als Janet eerst had geproefd dan had Mexx echt niet gezegd...ik proef een stukje Janet
Woordkunstenaar Ruben. Neemt zichzelf wel heel serieus.quote:Op maandag 26 september 2022 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Rubenvindt zichzelf zo interessant... Wel schattig eigenlijk
Alsnog zou ik liever Janet proevenquote:Op maandag 26 september 2022 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou liever Marciano proeven dan Janet. Die hergebruikt alles, en daar krijg ik smerige beelden van
Hoe hij opdraagt, ik schoot in de lachquote:Op maandag 26 september 2022 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Woordkunstenaar Ruben. Neemt zichzelf wel heel serieus.
Heeft hij wel direct het mooiste meisje gescoordquote:Op maandag 26 september 2022 17:31 schreef spapaars het volgende:
Betrapt, Erik is maagd af
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2022 17:31 schreef spapaars het volgende:
Betrapt, Erik is maagd af
[ afbeelding ]
Ja, maar het is ook een wonderlijk figuur.quote:Op maandag 26 september 2022 17:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Wel zo sneu. Een man van 47 en nog nooit met een vrouw samen geweest.
En beter dan die struikenquote:Op maandag 26 september 2022 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk om te zien hoe Jasper en Jeffrey bezig zijn, beter al al dat geroddel en geaai
Heeft hij dat gezegd? of alleen dat hij nooit een vriendin heeft gehad? Bedoel er zijn ook andere opties .....quote:Op maandag 26 september 2022 17:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Wel zo sneu. Een man van 47 en nog nooit met een vrouw samen geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |