quote:Op maandag 26 september 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nagelbijten... zeker met nagellak... brrrrr
Deed mijn ex ook; die had helemaal een wit tapijt van nagels onder zijn bed liggen kwam ik op den duur achter
Ik ga erger maken. Studnetenkamer. Zijn pannen stonden ook onder het bed, dus daar zoog hij nietquote:
Jakkie bahquote:Op maandag 26 september 2022 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik liet op den duur iets achter zijn bed vallen. Zwart tapijt. Ik schoof het bed opzij, echt helemaal wit van de nagels
Dus ja... graag gedaan
Ja! Geweldig om te zien. Even wat minder vrede. Lord of the fliesquote:Op maandag 26 september 2022 17:23 schreef spapaars het volgende:
Met de dag zie je meer groepjesvormingen.
Dat gaat nog wat worden
OMGquote:Op maandag 26 september 2022 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga erger maken. Studnetenkamer. Zijn pannen stonden ook onder het bed, dus daar zoog hij niet
En van hetzelfde mes proefde Mexx daarna.quote:Op maandag 26 september 2022 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij had eerst geproefd. Van mond in mond (nee geen mond tot mond in dit geval)
Ze hebben gezoend dat wil Marciano niet weten voor de bewonersquote:Op maandag 26 september 2022 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap er niks van...mespuntje kaas
Marciano proeven
Mexx oogje op Marciano?quote:Op maandag 26 september 2022 17:25 schreef itsme46 het volgende:
[..]
En van hetzlefde mes proefde Mexx daarna.
Eb toen zei Mexx dat ze Marciano proefde.
En dat schoot weer in het verkeerde keelgat van KimK.
Ik zou liever Marciano proeven dan Janet. Die hergebruikt alles, en daar krijg ik smerige beelden vanquote:Op maandag 26 september 2022 17:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mexx oogje op Marciano?
Als Janet eerst had geproefd dan had Mexx echt niet gezegd...ik proef een stukje Janet
Woordkunstenaar Ruben. Neemt zichzelf wel heel serieus.quote:Op maandag 26 september 2022 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Rubenvindt zichzelf zo interessant... Wel schattig eigenlijk
Alsnog zou ik liever Janet proevenquote:Op maandag 26 september 2022 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou liever Marciano proeven dan Janet. Die hergebruikt alles, en daar krijg ik smerige beelden van
Hoe hij opdraagt, ik schoot in de lachquote:Op maandag 26 september 2022 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Woordkunstenaar Ruben. Neemt zichzelf wel heel serieus.
Heeft hij wel direct het mooiste meisje gescoordquote:Op maandag 26 september 2022 17:31 schreef spapaars het volgende:
Betrapt, Erik is maagd af
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2022 17:31 schreef spapaars het volgende:
Betrapt, Erik is maagd af
[ afbeelding ]
Ja, maar het is ook een wonderlijk figuur.quote:Op maandag 26 september 2022 17:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Wel zo sneu. Een man van 47 en nog nooit met een vrouw samen geweest.
En beter dan die struikenquote:Op maandag 26 september 2022 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk om te zien hoe Jasper en Jeffrey bezig zijn, beter al al dat geroddel en geaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |