Wel heel ernstig eigenlijk. Zelfs als je niet kan rekenen kan je het antwoord daarop gewoon geven.quote:Op maandag 26 september 2022 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat wist GJ ook wel, lullig dat hij dat vraagt.
In UTO was het uberhout.quote:Op maandag 26 september 2022 15:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Uberhaupt hoef je niet te vertalen....dat wordt in het Nederlands ook gewoon gebruikt
sorry, ik bedoelde Madeleinequote:Op maandag 26 september 2022 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ze is net 22 geworden vorig week dacht ik
Heb het niet gehoord, maar wat ik lees zijn het allemaal vragen, wat legt hij uit?quote:Op maandag 26 september 2022 15:29 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Hij legde het toch voorzichtig uit;
Hoeveel 90 : 3 dat wist ze
hoeveel is 9 gedeeld door 3 wist ze ook
hoeveel is 99: 3 wist ze
hoeveel 999 gedeeld door 3
WEET IK NIEEEET
Je moet tenminste 5 stemmen hebben om mee te dingen naar de functie van manager, reglementenboek enzoquote:Op maandag 26 september 2022 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom moeten de bewoners een voor een naar boven komen?
56quote:
Hoe vaak leest Maddy die pitch nog voor aan iedereen? Zie dat mens de hele dag op de stream, waar zijn de andere bewoners?quote:
Die wordt het misschien ook nog wel.. volgende maandquote:Op maandag 26 september 2022 15:32 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoopte dat Berend manager zou worden.
quote:Op maandag 26 september 2022 15:31 schreef puzziepie het volgende:
Ík neem het op voor de zwakkere'
WTF
In een game RLS.quote:
Ze was al gedaald bij mijquote:Op maandag 26 september 2022 15:37 schreef Seattle het volgende:
Sasha daalt wel vele punten in mijn achting nu ze zo heult met Maddy
Ik vind haar verhaal ook wat wazig, plus ze is alleen maar met Bern, dus je ziet weinig van haar.quote:Op maandag 26 september 2022 15:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
2 types die totaal niet bij elkaar passen
Die had ik ook wel iets slimmer ingeschat..quote:Op maandag 26 september 2022 15:37 schreef Seattle het volgende:
Sasha daalt wel vele punten in mijn achting nu ze zo heult met Maddy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |