Klopt. Marciano had een beetje kruiden kaas van een mespuntje genomen. Daarna deed Mexx hezelfde en zei toen tegen Kim K: ik proef een stukje Marciano.quote:Op maandag 26 september 2022 17:10 schreef puzziepie het volgende:
Kim en Wanda over Mexx want die had gezegd dat ze een beetje Marciano proeft
quote:Op maandag 26 september 2022 17:12 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Klopt. Marciano had een beetje kruiden kaas van een mespuntje genomen. Daarna deed Mexx hezelfde en zei toen tegen Kim K: ik proef een stukje Marciano.
Geen leuk grapje, kan je niet maken.
Oh als die vrouwen later dit allemaal terug kunnen zien. Je schaamt je toch kapot.
Bern komt steeds dichterbij zijn doelquote:Op maandag 26 september 2022 17:15 schreef Hendrik83 het volgende:
Krijgen we dit ipv het klusteam.![]()
[ afbeelding ]
Zo erg is dat grapje toch nietquote:Op maandag 26 september 2022 17:12 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Klopt. Marciano had een beetje kruiden kaas van een mespuntje genomen. Daarna deed Mexx hezelfde en zei toen tegen Kim K: ik proef een stukje Marciano.
Geen leuk grapje, kan je niet maken.
Oh als die vrouwen later dit allemaal terug kunnen zien. Je schaamt je toch kapot.
Dat vind jij, dat vind ik maar zij vinden het vreselijk.quote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo erg is dat grapje toch niet
quote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Bern komt steeds dichterbij zijn doel
Nee maar jaloeziequote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht dat ik zo ongevoelig wasquote:Op maandag 26 september 2022 17:18 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Dat vind jij, dat vind ik maar zij vinden het vreselijk.
* Mrsloveable heeft nu een beeld van een heleboel afgebeten nagelsquote:Op maandag 26 september 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nagelbijten... zeker met nagellak... brrrrr
Deed mijn ex ook; die had helemaal een wit tapijt van nagels onder zijn bed liggen kwam ik op den duur achter
Ik liet op den duur iets achter zijn bed vallen. Zwart tapijt. Ik schoof het bed opzij, echt helemaal wit van de nagelsquote:Op maandag 26 september 2022 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable heeft nu beeld een heleboel afgebeten nagels
Ik snap er niks van...mespuntje kaasquote:Op maandag 26 september 2022 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij had eerst geproefd. Van mond in mond (nee geen mond tot mond in dit geval)quote:Op maandag 26 september 2022 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap er niks van...mespuntje kaas
Marciano proeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |