abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2022 @ 21:49:08 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_206102211
Ministers Ernst Kuipers (Volksgezondheid) en Karien van Gennip (Sociale Zaken) beraden zich op stappen tegen FvD-Kamerlid Pepijn van Houwelingen omdat hij op Twitter een gefotoshopte afbeelding van hen heeft geplaatst met een nazivlag. Zij noemen de associatie met het naziregime ‘stuitend’.



‘Het is een nieuw dieptepunt in de bejegening van bestuurders en politici. Daarom beraden wij ons op verdere stappen’, schrijft Kuipers op Twitter over de foto. Van Gennip heeft hetzelfde bericht gelijktijdig getweet.

De bewuste tweet van Van Houwelingen is al verwijderd. Het was een bewerkte afbeelding van minister Kuipers die samen met Van Gennip een vlag hijst. Zij hadden die foto afgelopen week gedeeld omdat op de vlag de duurzaamheidsdoelen van de Verenigde Naties staan. In zijn tweet zette Van Houwelingen daarnaast een foto waarin dat doek is vervangen door een nazivlag. ‘De façade en de werkelijkheid’, was de begeleidende tekst.

D66-fractievoorzitter Jan Paternotte noemde de fotoshop al ‘wanstaltig’ en zei zondag een klacht in te dienen bij de Tweede Kamer voor het schenden van gedragsregels. ‘Nota bene net nu het Joods Nieuwjaar wordt gevierd’, schreef Paternotte in een reactie. Volgens hem staat in de regels dat een Kamerlid geen gedrag mag vertonen dat het gezag of de waardigheid van de Kamer ernstig schaadt. Paternotte vindt dat Van Houwelingen hiermee de veiligheid van beide ministers in gevaar brengt. Het gebruik van een nazivlag noemt hij ‘niets minder dan een grove belediging van de diepe pijn van de nabestaanden van de Holocaust’.

De actie van Van Houwelingen mag niet ongestraft blijven, vindt Paternotte. Daarom dient hij een klacht in bij het College van onderzoek integriteit van de Tweede Kamer. “We moeten een grens blijven trekken, keer op keer.”

Tweet in de link

https://www.ad.nl/politie(...)nazi-tweet~a59e77e2/

Niet alleen Baudet is gek en gevaarlijk. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Beste debater 2022 zondag 25 september 2022 @ 21:51:10 #2
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206102264
Vind het altijd wel grappig wanneer lieden die zelf het dichtst tegen het gedachtegoed van de besnorde Oostenrijkse korporaal aanzitten, anderen wegzetten als Nazi.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206102270
En dat leeft van onze belastingcenten.
pi_206102307
Volgens hem staat in de regels dat een Kamerlid geen gedrag mag vertonen dat het gezag of de waardigheid van de Kamer ernstig schaadt.
Heeft die het nu over Rutte?

Waardigheid? _O-
  zondag 25 september 2022 @ 21:56:51 #5
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206102401
De follow-up:
twitter
  Trouwste user 2022 zondag 25 september 2022 @ 22:00:44 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_206102483
quote:
5s.gif Op zondag 25 september 2022 21:56 schreef Kopiko het volgende:
De follow-up:
[ twitter ]
Ik weet niet of ik moet lachen zo triest.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206102503
quote:
5s.gif Op zondag 25 september 2022 21:56 schreef Kopiko het volgende:
De follow-up:
[ twitter ]
deze comeback :')

Daar is dus waarschijnlijk door meerdere volwassen mensen over gesproken en besloten :')
pi_206102619
Wat een kneuzen!
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 25 september 2022 @ 22:08:36 #9
408813 crew  trein2000
pi_206102646
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 22:01 schreef Raw85 het volgende:

[..]
deze comeback :')

Daar is dus waarschijnlijk door meerdere volwassen mensen over gesproken en besloten :')
De angst druipt er af. Ik hoop dat het OM doorbijt nu.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206102653
twitter


Kuipers werd op geen enkele wijze vergeleken met nazisme zegt ie.

Hahaha. Wat een enorme droeftoeter is Pepijn. Helemaal knettergek.
pi_206102687
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 22:08 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De angst druipt er af. Ik hoop dat het OM doorbijt nu.
Nog anderhalf jaar gratis publiciteit :{
pi_206102986
Dit soort debiele teksten, uitspraken of activiteiten kost FvD niet eens stemmen. Dat irriteert me
pi_206103147
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 22:22 schreef opgebaarde het volgende:
Dit soort debiele teksten, uitspraken of activiteiten kost FvD niet eens stemmen. Dat irriteert me
Eigenlijk zou zo'n partij direct helemaal klaar moeten zijn in een fatsoenlijke maatschappij. Blijkbaar vinden mensen dit wel prima. Heb ik toch dezelfde vraag als Kaag, wie zijn toch die mensen?
pi_206103478
Een nieuw dieptepunt.
pi_206103501
quote:
Zij noemen de associatie met het naziregime ‘stuitend’.
Zelf zijn ze nooit te beroerd om vergelijkingen met WW2 te trekken of andersdenkenden als facist weg te zetten en nou overkomt het ze zelf en zijn ze geschokt. Hypocriete bende. Nee tweet van Pepijn verdient geen schoonheidsprijs maar dit is wel hoe al 50 jaar het politieke debat bedreven wordt wanneer er op het scherpst van de snede gespeeld wordt.
pi_206103509
Is dat die 'er komen tribunalen' kneusje?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206103532
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206103545
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 22:22 schreef opgebaarde het volgende:
Dit soort debiele teksten, uitspraken of activiteiten kost FvD niet eens stemmen. Dat irriteert me
Ze waren in de peilingen ooit de grootste, door dat idiote gedrag zijn ze het meeste kwijt geraakt gelukkig
  Beste debater 2022 zondag 25 september 2022 @ 23:00:48 #19
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206103637
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 22:49 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Zelf zijn ze nooit te beroerd om vergelijkingen met WW2 te trekken of andersdenkenden als facist weg te zetten en nou overkomt het ze zelf en zijn ze geschokt. Hypocriete bende. Nee tweet van Pepijn verdient geen schoonheidsprijs maar dit is wel hoe al 50 jaar het politieke debat bedreven wordt wanneer er op het scherpst van de snede gespeeld wordt.
Bij Fortuyn was het idd stuitend... Bij Janmaat (CD) en de CP totaal niet, want dat waren ook gewoon neo's.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206103730
Goed, tactisch doordacht. Aangifte doen om een achterlijke foto, zodat dat FvD-tuig dat ook weer kan gebruiken als iets om aandacht mee te krijgen.
pi_206103732
Kwaadaardig clubje dat FvD.
  zondag 25 september 2022 @ 23:13:13 #22
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_206103775
Is het vreemd dat ik de FvD op veel vlakken begrijp😳
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_206103815
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:49 schreef tong80 het volgende:
Niet alleen Baudet is gek en gevaarlijk. :{
Klopt, ook die kale engnek die coronamaatregelen poogt te verankeren in de Wpg is eng. Heel eng.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 september 2022 @ 23:19:36 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206103833
Die hele Poetinpijperskliek moeten ze gewoon uit de kamer trappen en de partij verbieden. Oprotten met die lui
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206103963
Man man man wat een zooitje.
pi_206103986
Henk Otten wil de FvD club verbieden
twitter
pi_206104030
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 22:49 schreef superniger het volgende:
Is dat die 'er komen tribunalen' kneusje?
Ja, verwijzend naar de "Neurenberg 2 tribunalen" van de Duitse advocaat Reiner Fuellmich, die er inmiddels - je verwacht het niet - met de ingezamelde poet (¤1,44 miljoen) vandoor is en nu aangeklaagd wordt door zijn voormalige partners. :')

https://www.berliner-zeit(...)llmich-li.269732.amp
pi_206104130
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:13 schreef britneycheers het volgende:
Is het vreemd dat ik de FvD op veel vlakken begrijp😳
Wat "begrijp" je dan? Want aan onbewezen geroeptoeter valt niks te snappen. :')
Het is koud, het is guur....
  zondag 25 september 2022 @ 23:47:09 #29
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206104132
Ik ben inmiddels wel benieuwd hoeveel zetels Forum nog overhoudt bij de eerstvolgende verkiezingen.

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ze er op vooruit zullen gaan na al die debiele escapades.
pi_206104136
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:47 schreef Tengano het volgende:
Ik ben inmiddels toch wel benieuwd hoeveel zetels Forum nog overhoudt bij de eerstvolgende verkiezingen.

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ze er op vooruit zullen gaan na al die debiele escapades.
Mijn vertrouwen in de Nederlander is minder dan dat van jou.
  zondag 25 september 2022 @ 23:48:06 #31
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_206104143
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:47 schreef Tengano het volgende:
Ik ben inmiddels wel benieuwd hoeveel zetels Forum nog overhoudt bij de eerstvolgende verkiezingen.

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ze er op vooruit zullen gaan na al die debiele escapades.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 25 september 2022 @ 23:48:32 #32
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206104147
_O-

Weer zo'n debiele uitlating :D

#koekoekInHetKwadraat
#clown
#fantast
#delusional



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door Tengano op 25-09-2022 23:56:39 ]
pi_206104209
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206104293
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:47 schreef Tengano het volgende:
Ik ben inmiddels wel benieuwd hoeveel zetels Forum nog overhoudt bij de eerstvolgende verkiezingen.

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ze er op vooruit zullen gaan na al die debiele escapades.
Een stuk of 6.

https://www.ioresearch.nl(...)opmars-bbb-vlakt-af/
Incelfrikandel
pi_206104386
Waar is de Fvd toch mee bezig man?
Ooit een veelbelovende partij, fris, nodig! En fruitig.
Maar nu? Vervallen tot een soort vereniging van universiteitsstudenten met een anti sociale, aspergische persoonlijkheidsstoornis, onder leiding van een hoog begaafde narcist, of zo.
Nou ja, laten we de DSM-termen wegvegen. Maar wat een zielig kut clubje is dit geworden.
Ooit was ik echt fan van Forum. Maar tjezus, wat lijkt dat tegenwoordig lang geleden zeg...
Hou er maar gewoon mee op jongens. It has failed. Klaar. Weet wanneer je moet stoppen.
Wat is er nou nog over van alles? 1 zetel of zo?
Fvd is shit geworden man. En het niveau wordt alleen maar lager en lager. Scoort alleen nog bij gefrustreerde incels en onderontwikkelde 'gevoelsmensen'.
Eens kijken
  maandag 26 september 2022 @ 00:15:24 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206104390
quote:
Nog idioot veel.. :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206104415
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
Henk Otten wil de FvD club verbieden
[ twitter ]
De partij die hij zelf heeft opgericht. Ik vind het nog steeds bijzonder dat partijen zo weinig inzicht hoeven te geven in hun financiën. Geeft mij het gevoel dat er momenteel al ergens een groot strafrechtelijk onderzoek loopt waar niemand zich in wil mengen. FvD zou niet de eerste partij zijn die op Nederlandse bodem verboden wordt. Als een partij een gevaar is voor de staatsveiligheid dan kan dat gewoon, ook al heeft een partij aanhangers.
pi_206104429
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nog idioot veel.. :{w
We hebben een volkspartij voor vrijheid en democratie die er prat op gaat ook de veiligheidspartij te zijn en de overheid uit je leven te willen houden. Na 12 jaar zijn we samen met de DDR de enige twee landen die het referendum hebben afgeschaft. Ieder jaar gaat er weer een stukje privacy dood. De politiek is nog nooit zo ver van het volk af geweest. De politie en defensie kraken en piepen, want er werd enkel bezuinigd tot de afgelopen 2 jaar. En als klap op de vuurpijl werden complete gezinnen kapotgemaakt zonder enige reden.

En nog zijn ze de grootste partij in de peilingen.
  maandag 26 september 2022 @ 00:27:43 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206104455
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 00:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
We hebben een volkspartij voor vrijheid en democratie die er prat op gaat ook de veiligheidspartij te zijn en de overheid uit je leven te willen houden. Na 12 jaar zijn we samen met de DDR de enige twee landen die het referendum hebben afgeschaft. Ieder jaar gaat er weer een stukje privacy dood. De politiek is nog nooit zo ver van het volk af geweest. De politie en defensie kraken en piepen, want er werd enkel bezuinigd tot de afgelopen 2 jaar. En als klap op de vuurpijl werden complete gezinnen kapotgemaakt zonder enige reden.

En nog zijn ze de grootste partij in de peilingen.
Die halen inderdaad de laatste decennia veel meer zetels dan hun feitelijke doelgroep groot is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206104462
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 00:19 schreef Jojoke het volgende:
De partij die hij zelf heeft opgericht. Ik vind het nog steeds bijzonder dat partijen zo weinig inzicht hoeven te geven in hun financiën. Geeft mij het gevoel dat er momenteel al ergens een groot strafrechtelijk onderzoek loopt waar niemand zich in wil mengen. FvD zou niet de eerste partij zijn die op Nederlandse bodem verboden wordt. Als een partij een gevaar is voor de staatsveiligheid dan kan dat gewoon, ook al heeft een partij aanhangers.
Maar met alle ernst: waarom bestaat de VVD dan nog? En dat bedoel ik niet retorisch. Kijk bijvoorbeeld eens goed naar het effect van VVD-beleid op veiligheid, cohesie, soevereiniteit en woonzekerheid.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206104472
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 00:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Maar met alle ernst: waarom bestaat de VVD dan nog? En dat bedoel ik niet retorisch. Kijk bijvoorbeeld eens goed naar het effect van VVD-beleid op veiligheid, cohesie, soevereiniteit en woonzekerheid.
Die effecten worden niet door iedereen even zwaar gevoeld hè.
pi_206104496
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 00:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Maar met alle ernst: waarom bestaat de VVD dan nog? En dat bedoel ik niet retorisch. Kijk bijvoorbeeld eens goed naar het effect van VVD-beleid op veiligheid, cohesie, soevereiniteit en woonzekerheid.
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 00:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Maar met alle ernst: waarom bestaat de VVD dan nog? En dat bedoel ik niet retorisch. Kijk bijvoorbeeld eens goed naar het effect van VVD-beleid op veiligheid, cohesie, soevereiniteit en woonzekerheid.
Over de invulling van de VVD valt te discussiëren, maar ik denk niet dat ze een gevaar zijn voor de staatsveiligheid. Een floppende democraat is iets anders dan een doelbewuste autocraat.
pi_206104535
Wat een absolute mafketels bij de fvd.
  maandag 26 september 2022 @ 00:57:53 #44
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206104601
quote:
Iets met Sjoerd Sjoerdsma (die naam alleen al :') ) en Martin Bosma
Ik ben inmiddels overleden
pi_206104638
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
Henk Otten wil de FvD club verbieden
[ twitter ]
Ah de oprichter himself wil de stekker eruit.
Vakman pur sang
  maandag 26 september 2022 @ 05:21:29 #46
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206104851
Iemand voor Nazi uitmaken is een, gephotoshopte nepfoto’s maken, da’s toch iets anders.

Ordinair zootje in die Kamer.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206104872
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 22:22 schreef opgebaarde het volgende:
Dit soort debiele teksten, uitspraken of activiteiten kost FvD niet eens stemmen. Dat irriteert me
Dat is idd bizar. Dat er gewoon een fiks aantal mensen zijn die hierop stemmen.
  maandag 26 september 2022 @ 08:01:36 #48
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206105075
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 00:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Maar met alle ernst: waarom bestaat de VVD dan nog? En dat bedoel ik niet retorisch. Kijk bijvoorbeeld eens goed naar het effect van VVD-beleid op veiligheid, cohesie, soevereiniteit en woonzekerheid.
Ik ben bang vanwege Rutte.
Kerel heeft het politieke spel uitstekend gespeeld, en heeft uitstraling. Pas als hij weg gaat heb je kans dat de VVD naar beneden gaat kelderen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206105127
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:49 schreef tong80 het volgende:
Ministers Ernst Kuipers (Volksgezondheid) en Karien van Gennip (Sociale Zaken) beraden zich op stappen tegen FvD-Kamerlid Pepijn van Houwelingen omdat hij op Twitter een gefotoshopte afbeelding van hen heeft geplaatst met een nazivlag. Zij noemen de associatie met het naziregime ‘stuitend’.

[ afbeelding ]

‘Het is een nieuw dieptepunt in de bejegening van bestuurders en politici. Daarom beraden wij ons op verdere stappen’, schrijft Kuipers op Twitter over de foto. Van Gennip heeft hetzelfde bericht gelijktijdig getweet.

De bewuste tweet van Van Houwelingen is al verwijderd. Het was een bewerkte afbeelding van minister Kuipers die samen met Van Gennip een vlag hijst. Zij hadden die foto afgelopen week gedeeld omdat op de vlag de duurzaamheidsdoelen van de Verenigde Naties staan. In zijn tweet zette Van Houwelingen daarnaast een foto waarin dat doek is vervangen door een nazivlag. ‘De façade en de werkelijkheid’, was de begeleidende tekst.

D66-fractievoorzitter Jan Paternotte noemde de fotoshop al ‘wanstaltig’ en zei zondag een klacht in te dienen bij de Tweede Kamer voor het schenden van gedragsregels. ‘Nota bene net nu het Joods Nieuwjaar wordt gevierd’, schreef Paternotte in een reactie. Volgens hem staat in de regels dat een Kamerlid geen gedrag mag vertonen dat het gezag of de waardigheid van de Kamer ernstig schaadt. Paternotte vindt dat Van Houwelingen hiermee de veiligheid van beide ministers in gevaar brengt. Het gebruik van een nazivlag noemt hij ‘niets minder dan een grove belediging van de diepe pijn van de nabestaanden van de Holocaust’.

De actie van Van Houwelingen mag niet ongestraft blijven, vindt Paternotte. Daarom dient hij een klacht in bij het College van onderzoek integriteit van de Tweede Kamer. “We moeten een grens blijven trekken, keer op keer.”

Tweet in de link

https://www.ad.nl/politie(...)nazi-tweet~a59e77e2/

Niet alleen Baudet is gek en gevaarlijk. :{

:T
Gideon is het gevaarlijkste, niet thierry of deze wappie
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206105131
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:13 schreef britneycheers het volgende:
Is het vreemd dat ik de FvD op veel vlakken begrijp😳
Dat is een teken om hulp te zoeken
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206105140
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bij Fortuyn was het idd stuitend... Bij Janmaat (CD) en de CP totaal niet, want dat waren ook gewoon neo's.
Janmaat verbleekt bij de huidige mening van de 2de kamer
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206105246
Ook grappig. De vergelijkingen en insinuaties zijn niet uit de lucht te slaan van links naar rechts, maar als het een keer andersom is, is het paniek.
En die paternotte helemaal, hypocriet stuk vreten.

NL politiek tegenwoordig, wat een wappies.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206105268
Ze kunnen beter het OM bellen om de FvD figuren eens te onderzoeken op hoogverraad. Hoe is het mogelijk dat er nog steeds geen strafrechtelijk onderzoek is geopend. Hoeveel meer bewijs dat een Nederlandse politieke partij voor de vijand werkt willen we?
pi_206105374
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bij Fortuyn was het idd stuitend... Bij Janmaat (CD) en de CP totaal niet, want dat waren ook gewoon neo's.
Janmaat was geen Nazi, hij was tegen immigratie. Hij had notabene zelf Surinaamse schoonfamilie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 26 september 2022 @ 09:06:56 #55
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206105437
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:38 schreef Red_85 het volgende:
Ook grappig. De vergelijkingen en insinuaties zijn niet uit de lucht te slaan van links naar rechts, maar als het een keer andersom is, is het paniek.
En die paternotte helemaal, hypocriet stuk vreten.

NL politiek tegenwoordig, wat een wappies.
Zou mooi zijn als er nu actie ondernomen wordt. Dan komt me er toch een partij aan rechtzaken aan de andere kant op.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206105478
quote:
De actie van Van Houwelingen mag niet ongestraft blijven, vindt Paternotte. Daarom dient hij een klacht in bij het College van onderzoek integriteit van de Tweede Kamer. “We moeten een grens blijven trekken, keer op keer.”
Nee, je trekt één keer een grens en die bewaak je dan. Ik weet dat grenzen bewaken wat moeilijk ligt bij D66, maar zo werkt dat met grenzen.

Ze moeten de hele tijd grenzen blijven trekken omdat ze de grenzen zo willen trekken dat een FvD-er zich aan de overkant bevindt, terwijl de grens daarvaoor nog ergens anders lag zodat de coalitie en haar media zich aan de juist kant bevinden met Nazi vergelijkingen. Als je geen dubbele standaarden hebt, met één maat meet, hoef je maar één keer een grens te trekken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206105500
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, je trekt één keer een grens en die bewaak je dan. Ik weet dat grenzen bewaken wat moeilijk ligt bij D66, maar zo werkt dat met grenzen.

Ze moeten de hele tijd grenzen blijven trekken omdat ze de grenzen zo willen trekken dat een FvD-er zich aan de overkant bevindt, terwijl de grens daarvaoor nog ergens anders lag zodat de coalitie en haar media zich aan de juist kant bevinden met Nazi vergelijkingen. Als je geen dubbele standaarden hebt, met één maat meet, hoef je maar één keer een grens te trekken.
Jij vindt het normaal om een hakenkruisvlag te shoppen? :')
Het is koud, het is guur....
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 september 2022 @ 09:18:15 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206105508
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:43 schreef Confetti het volgende:
Ze kunnen beter het OM bellen om de FvD figuren eens te onderzoeken op hoogverraad. Hoe is het mogelijk dat er nog steeds geen strafrechtelijk onderzoek is geopend. Hoeveel meer bewijs dat een Nederlandse politieke partij voor de vijand werkt willen we?
Ik denk dat er op de achtergrond wel eea gaande is hoor. Kan niet anders dan dat de inlichtingendiensten en OM hier al jarenlang mee bezig zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206105509
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, je trekt één keer een grens en die bewaak je dan. Ik weet dat grenzen bewaken wat moeilijk ligt bij D66, maar zo werkt dat met grenzen.

Ze moeten de hele tijd grenzen blijven trekken omdat ze de grenzen zo willen trekken dat een FvD-er zich aan de overkant bevindt, terwijl de grens daarvaoor nog ergens anders lag zodat de coalitie en haar media zich aan de juist kant bevinden met Nazi vergelijkingen. Als je geen dubbele standaarden hebt, met één maat meet, hoef je maar één keer een grens te trekken.
Je moet zelf de grenzen ook niet gaan verleggen vanwege 'ja maar hunnie'-argument. Het is fouter dan fout dit. Echt weerzinwekkend.
  maandag 26 september 2022 @ 09:54:44 #60
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_206105771
Wat een bizarre mensen zijn er hier in Nederland als FVD nog steeds op 6 zetels staat. Echt wtf. 8)7
pi_206105851
quote:
9s.gif Op maandag 26 september 2022 09:54 schreef Zwansen het volgende:
Wat een bizarre mensen zijn er hier in Nederland als FVD nog steeds op 6 zetels staat. Echt wtf. 8)7
Er zijn een paar miljoen zwakzinnigen in dit land, dan valt het nog mee gelukkig.
Het is koud, het is guur....
pi_206105869
FvD ontspoort gewoon en wordt een eng groepje kansloze pubers.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2022 @ 10:07:09 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_206105871
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:38 schreef Red_85 het volgende:
Ook grappig. De vergelijkingen en insinuaties zijn niet uit de lucht te slaan van links naar rechts, maar als het een keer andersom is, is het paniek.
En die paternotte helemaal, hypocriet stuk vreten.

NL politiek tegenwoordig, wat een wappies.
Welke politiek links fascisme doel je op?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Beste debater 2022 maandag 26 september 2022 @ 10:09:41 #64
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206105890
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Janmaat was geen Nazi, hij was tegen immigratie. Hij had notabene zelf Surinaamse schoonfamilie.
De club die hij voorzat zeker wel.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 26 september 2022 @ 10:11:37 #65
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206105906
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, je trekt één keer een grens en die bewaak je dan. Ik weet dat grenzen bewaken wat moeilijk ligt bij D66, maar zo werkt dat met grenzen.

Ze moeten de hele tijd grenzen blijven trekken omdat ze de grenzen zo willen trekken dat een FvD-er zich aan de overkant bevindt, terwijl de grens daarvaoor nog ergens anders lag zodat de coalitie en haar media zich aan de juist kant bevinden met Nazi vergelijkingen. Als je geen dubbele standaarden hebt, met één maat meet, hoef je maar één keer een grens te trekken.
Ik heb om andere redenen een hekel aan D66: dat is echter geen partij die in het nieuws is gekomen wegens ras en IQ gelul, gemijmer over culturele verdunning en volkstribunalen en complotgejank over landverraderlijke kartels en vijfde colonnes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206106156
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik heb om andere redenen een hekel aan D66: dat is echter geen partij die in het nieuws is gekomen wegens ras en IQ gelul, gemijmer over culturele verdunning en volkstribunalen en complotgejank over landverraderlijke kartels en vijfde colonnes.
Exact, die hebben al hun kernwaarden waarvoor ze ooit zijn opgericht jaren geleden al over boord gekieperd en hebben nu maar het klimaat gekaapt want, tja, je moet toch wat.

Maar idd, anders dan FvD maken zij zich daar aan niet schuldig.
Het is koud, het is guur....
  maandag 26 september 2022 @ 10:49:49 #67
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206106369
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bij Fortuyn was het idd stuitend... Bij Janmaat (CD) en de CP totaal niet, want dat waren ook gewoon neo's.
Als ik oude beelden van Janmaat terug zie is dat niet het beeld. Ik geloof dat hij niet veel anders zei dan Fortuyn.
pi_206106390
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Je moet zelf de grenzen ook niet gaan verleggen vanwege 'ja maar hunnie'-argument. Het is fouter dan fout dit. Echt weerzinwekkend.
Als je de grens trekt bij Nazi vergelijkingen dan is het heel simpel en hoef je dat maar één keer te doen. Als je zelf Nazi vergelijking wil maken maar het niet kan hebben als je er eentje terugkrijgt dan moet je dus telkens de grens uitvegen en opnieuw trekken wanneer een FvD-er iets zegt of wanneer een omvolker iets zegt.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik heb om andere redenen een hekel aan D66: dat is echter geen partij die in het nieuws is gekomen wegens ras en IQ gelul, gemijmer over culturele verdunning en volkstribunalen en complotgejank over landverraderlijke kartels en vijfde colonnes.
Als je zelf een zondebokzoekende hetze bent gestart, hebt gediscrimineerd op medische status voor een medisch experiment, excessief politiegeweld voorstaat, een avondklok hebt ingevoerd, andere meningen de mond wil snoeren, aan het oorlogshitsen bent voor een imperium, de rechtsstaat met voeten treedt, systematisch op ras discrimineert en demografische verandering regisseert, dan vraag ik me af waar je het gore lef vandaan haalt om een ander voor fascist uit te maken.

Het was overigens Halsema die Yernaz Ramautarsing aanviel op zijn ras en zelfs diens afkomst ontkende.

Ramautarsing.is de man links.

Het gezicht van extreem-rechtse rassenhaat in Nederland in de 21e eeuw, tjongejonge, dat is even schrikken.

Ik weet wel waar hij het vandaan heeft en hij bracht het wat ongelukkig. Maar het is wel gewoon waar, als je IQ testen gaat afnemen in het tentenkamp in Ter Apel kom je onder de 100 uit, niet omdat het aangeboren is maar omdat ze uit minder gevorderde culturen komen om het aardig te zeggen. 20 jaar ondereducatie repareer je gewoon niet meer met een inburgeringscursus. Het onderwijsniveau in die landen is allemaal een stuk lager en dat is niet omdat je dat zomaar maar even omhoog trekt los van cultuur en eerdere generaties.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 26 september 2022 @ 10:57:28 #69
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206106439
Niet alles dat stuitend is moet bestraft worden. Laat dit soort dingen aan de kiezer over.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206106478
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:49 schreef the-eye het volgende:

[..]
Als ik oude beelden van Janmaat terug zie is dat niet het beeld. Ik geloof dat hij niet veel anders zei dan Fortuyn.
Je hebt mensen die gewoon een hekel hebben aan mensen met een andere huidskleur en daar dan bepaalde politieke standpunten bij zoeken. En je hebt mensen die bepaalde politieke standpunten innemen vanuit een visie op onder andere massa-immigratie en die dan uitgescholden worden voor racist omdat mensen het er niet over durven hebben.

Dat verschil zie je zo. Maar alle partijen die als antimassa-immigratiepartij te boek komen te staan omdat het taboe is bij de andere partijen krijgen vroeg of laat te maken met mensen van de eerste soort, overal in Europa, want als je een hekel hebt aan negers ben je ook tegen massa-immigratie.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206106525
Ach, het positieve aan dit gedrag is dat ze zichzelf ermee buitenspel zetten en ik kan me voorstellen dat andere partijen blij zijn dat FvD-kiezers niet tot hun eigen electoraat behoren.
  maandag 26 september 2022 @ 11:11:40 #72
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206106631
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ach, het positieve aan dit gedrag is dat ze zichzelf ermee buitenspel zetten en ik kan me voorstellen dat andere partijen blij zijn dat FvD-kiezers niet tot hun eigen electoraat behoren.
Laten we nu niet net doen of de kiezers bij andere partijen enkel bestaan uit redelijk denkende intelligente mensen.
pi_206106661
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:11 schreef the-eye het volgende:

[..]
Laten we nu niet net doen of de kiezers bij andere partijen enkel bestaan uit redelijk denkende intelligente mensen.
Nee doe ik ook niet, maar FvD-aanhang is toch wel next-level in mijn optiek.
pi_206106716
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:57 schreef -XOR- het volgende:
Niet alles dat stuitend is moet bestraft worden. Laat dit soort dingen aan de kiezer over.
Dit. Overigens werd vroeger in Den Haag eens de sabel getrokken in de Tweede Kamer en sloeg de een de ander een blauw oog. Nieuw is het allemaal niet.
pi_206106757
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 05:21 schreef thedeedster het volgende:
Iemand voor Nazi uitmaken is een, gephotoshopte nepfoto’s maken, da’s toch iets anders.

Ordinair zootje in die Kamer.
Wat voor kronkel heb je in je gedachtegang dat iemand niet voor nazi wordt uitgemaakt als hij in je gephotoshopte afbeelding een nazi vlag hijst.
Dat is hetzelfde zwakke excuus dat Pepijn gebruikt door te beweren dat hij Kuipers niet met nazisme vergelijkt.

Als hij zo 'stoer' is om de minister met een nazi te vergelijken moet hij ook stoer genoeg zijn om dat gewoon openlijk te zeggen. Nu geen zwakke smoesjes verzinnen.
Van Houwingelingen vindt Kuipers een nazi. punt.
pi_206106944
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:11 schreef the-eye het volgende:

[..]
Laten we nu niet net doen of de kiezers bij andere partijen enkel bestaan uit redelijk denkende intelligente mensen.
D66 is voor mensen die het gevoel willen hebben dat ze redelijk zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206107315
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
D66 is voor mensen die het gevoel willen hebben dat ze redelijk zijn.
Dat is altijd nog beter dan bewust onredelijk willen zijn zoals Pepijn van H.

Maar jouw statement is een karikatuur van de werkelijkheid. De gemiddelde D66'er heeft gewoon een intrinsieke motivatie om goed te doen voor Nederland. Komt daar af en toe opportunistische politiek bij kijken? Zeker wel, daar is geen enkele partij van verschoond.
  maandag 26 september 2022 @ 12:43:23 #78
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206107677
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Nee doe ik ook niet, maar FvD-aanhang is toch wel next-level in mijn optiek.
Het extreme gedrag van FvD kamerleden zal zeker een bepaald soort mensen aanspreken
pi_206108299
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, je trekt één keer een grens en die bewaak je dan. Ik weet dat grenzen bewaken wat moeilijk ligt bij D66, maar zo werkt dat met grenzen.

Ze moeten de hele tijd grenzen blijven trekken omdat ze de grenzen zo willen trekken dat een FvD-er zich aan de overkant bevindt, terwijl de grens daarvaoor nog ergens anders lag zodat de coalitie en haar media zich aan de juist kant bevinden met Nazi vergelijkingen. Als je geen dubbele standaarden hebt, met één maat meet, hoef je maar één keer een grens te trekken.
Goede post, dit is nu precies het punt wat er blijkbaar bij niemand in wil.
Ik zag iemand anders nog opperen dat ze hopen dat het OM doorbijt, ik hoop het ook. Het laat goed zien in wat voor corrupt land we leven waar meten met 2 maten gemeengoed is geworden.
pi_206108322
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:12 schreef archito het volgende:

[..]
Dat is altijd nog beter dan bewust onredelijk willen zijn zoals Pepijn van H.

Maar jouw statement is een karikatuur van de werkelijkheid. De gemiddelde D66'er heeft gewoon een intrinsieke motivatie om goed te doen voor Nederland. Komt daar af en toe opportunistische politiek bij kijken? Zeker wel, daar is geen enkele partij van verschoond.
Goed doen voor Nederland terwijl ze actief bezig zijn om van Nederland een onbeduidende provincie te maken in het groot Europese rijk? De meeste D66 stemmers die ik ken voelen zich eerder Europeaan dan Nederlander. Als je zo in het leven staat dan kan ik mij eigen niet voorstellen dat je het beste voor hebt met Nederland.
pi_206108355
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:49 schreef Chivaz het volgende:

De meeste D66 stemmers die ik ken voelen zich eerder Europeaan dan Nederlander.
Ik denk dat je ziet ... wat je graag wilt zien... het 'verraad' van D'66.
pi_206108390
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Goed doen voor Nederland terwijl ze actief bezig zijn om van Nederland een onbeduidende provincie te maken in het groot Europese rijk? De meeste D66 stemmers die ik ken voelen zich eerder Europeaan dan Nederlander. Als je zo in het leven staat dan kan ik mij eigen niet voorstellen dat je het beste voor hebt met Nederland.
Dat is dan weer verschil van perspectief. De D66-stemmers die jij dan benoemt geloven dan dat het beste voor Nederland is om meer Europees te worden.

Het is niet omdat jij het daar niet mee eens bent zij niet meer het beste voorhebben met het land. Het is best flink om zulke woorden te hebben want daarmee is er meteen een kloof geslagen tussen jou en de D66-stemmers in plaats van erover te kunnen praten.
pi_206108668
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vind het altijd wel grappig wanneer lieden die zelf het dichtst tegen het gedachtegoed van de besnorde Oostenrijkse korporaal aanzitten, anderen wegzetten als Nazi.
Ja, een neonazi die iemand beledigt door een nazivlag te gebruiken. Erg verwarrend. Misschien bedoelde hij het wel als een compliment.
pi_206108984
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 12:12 schreef archito het volgende:

[..]
Dat is altijd nog beter dan bewust onredelijk willen zijn zoals Pepijn van H.

Maar jouw statement is een karikatuur van de werkelijkheid. De gemiddelde D66'er heeft gewoon een intrinsieke motivatie om goed te doen voor Nederland. Komt daar af en toe opportunistische politiek bij kijken? Zeker wel, daar is geen enkele partij van verschoond.
Blijbaar voelt het goed om iedereen die het land wordt binnengemensensmokkeld welkom te heten in een arbeider zijn huurhuisje, maar daar is niks redelijks aan. Het is goedkoop voor je eigen goede gevoel gaan, terwijl een redelijk mens vaststelt dat dit te lui, te laf, te egoistisch en te contraproductief is om als wereldverbeteraar door het leven te gaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206109149
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Blijbaar voelt het goed om iedereen die het land wordt binnengemensensmokkeld welkom te heten in een arbeider zijn huurhuisje, maar daar is niks redelijks aan. Het is goedkoop voor je eigen goede gevoel gaan, terwijl een redelijk mens vaststelt dat dit te lui, te laf, te egoistisch en te contraproductief is om als wereldverbeteraar door het leven te gaan.
Hoe zie je het voor je dat een constructieve discussie ontstaat als je constant een stropoppendiscussie aan het voeren bent?
Over het huidige immigratiebeleid is genoeg te discussiëren, maar door direct een karikatuur te schetsen van de werkelijkheid diskwalificeer je jezelf als discussiepartner. Is er ook maar een vezel in je lijf die het mogelijk acht dat D66 een andere reden heeft voor haar standpunt over het asielbeleid anders dan zichzelf een goed gevoel bezorgen?
pi_206109228
Je zou toch verwachten dat ze in deze tijd van algehele shit iets beters te doen hadden dan elkaar te beledigen.
pi_206109422
quote:
9s.gif Op maandag 26 september 2022 09:54 schreef Zwansen het volgende:
Wat een bizarre mensen zijn er hier in Nederland als FVD nog steeds op 6 zetels staat. Echt wtf. 8)7
Social media zit er vol mee, niet geheel toevallig zitten al die FvD lui ook allemaal in het pro Poetin kamp. Ik heb het idee dat dit soort lieden in de jaren 40 van de vorige eeuw ook allemaal enthousiast NSB lid zouden zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206109586
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:14 schreef archito het volgende:

[..]
Hoe zie je het voor je dat een constructieve discussie ontstaat als je constant een stropoppendiscussie aan het voeren bent?
Over het huidige immigratiebeleid is genoeg te discussiëren, maar door direct een karikatuur te schetsen van de werkelijkheid diskwalificeer je jezelf als discussiepartner. Is er ook maar een vezel in je lijf die het mogelijk acht dat D66 een andere reden heeft voor haar standpunt over het asielbeleid anders dan zichzelf een goed gevoel bezorgen?
Het punt is dat redelijkheid begint met de rede en niet met gevoel. Dat wil niet zeggen dat er geen plaats is voor gevoel, maar als jij het gevoel hebt dat Nederland moet bijdragen aan het verhelpen van ellende in de wereld kun je daar vervolgens op basis van redelijkheid ideeen voor verzinnen. Dan kom je niet uit op zoveel mogelijk jonge mannen uit het Midden-Oosten en Afrika binnenlaten. Ook heul je dan niet met internationale grootkapitaal waarva je weet dat het doorgaans gewetenloos is. Omdat ze niet redeljik zijn falen ze hopeloos als wereldverbeteraar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206109642
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:

Dan kom je niet uit op zoveel mogelijk jonge mannen uit het Midden-Oosten en Afrika binnenlaten.
Is dat het streven van D66?
pi_206109769
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dan kom je niet uit op zoveel mogelijk jonge mannen uit het Midden-Oosten en Afrika binnenlaten. Ook heul je dan niet met internationale grootkapitaal waarva je weet dat het doorgaans gewetenloos is. Omdat ze niet redeljik zijn falen ze hopeloos als wereldverbeteraar.
Is het bedenken van stropopredeneringen een verslaving voor je of kun je er op elk gewenst moment mee stoppen?
pi_206110082
Tijd voor een 'socialmedia' verbod voor alle politici.

Als dat niet voldoende effect heeft misschien ook een spreekverbod voor alle politici.
pi_206110100
Allemaal nog gefeliciteerd met Sjerry, het baby welkomst topic is helaas dicht :(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206110311
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 16:45 schreef raptorix het volgende:
Allemaal nog gefeliciteerd met Sjerry, het baby welkomst topic is helaas dicht :(
Sorry. Dat is mede mijn schuld. Ik had een foto gepost van Thierry in de tweede kamer met een nazi vlag. Ik zeg niet dat de foto echt is, want ik heb hem zelf gepaint, maar er kwamen toch wel wat vragen in mij op toen ik die foto zag.
pi_206110960
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 15:53 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Is dat het streven van D66?
Min of meer ja.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Beste debater 2022 maandag 26 september 2022 @ 19:07:53 #95
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206111558
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Als je de grens trekt bij Nazi vergelijkingen dan is het heel simpel en hoef je dat maar één keer te doen. Als je zelf Nazi vergelijking wil maken maar het niet kan hebben als je er eentje terugkrijgt dan moet je dus telkens de grens uitvegen en opnieuw trekken wanneer een FvD-er iets zegt of wanneer een omvolker iets zegt.
[..]
Als je zelf een zondebokzoekende hetze bent gestart, hebt gediscrimineerd op medische status voor een medisch experiment, excessief politiegeweld voorstaat, een avondklok hebt ingevoerd, andere meningen de mond wil snoeren, aan het oorlogshitsen bent voor een imperium, de rechtsstaat met voeten treedt, systematisch op ras discrimineert en demografische verandering regisseert, dan vraag ik me af waar je het gore lef vandaan haalt om een ander voor fascist uit te maken.

Het was overigens Halsema die Yernaz Ramautarsing aanviel op zijn ras en zelfs diens afkomst ontkende.
[ afbeelding ]
Ramautarsing.is de man links.

Het gezicht van extreem-rechtse rassenhaat in Nederland in de 21e eeuw, tjongejonge, dat is even schrikken.

Ik weet wel waar hij het vandaan heeft en hij bracht het wat ongelukkig. Maar het is wel gewoon waar, als je IQ testen gaat afnemen in het tentenkamp in Ter Apel kom je onder de 100 uit, niet omdat het aangeboren is maar omdat ze uit minder gevorderde culturen komen om het aardig te zeggen. 20 jaar ondereducatie repareer je gewoon niet meer met een inburgeringscursus. Het onderwijsniveau in die landen is allemaal een stuk lager en dat is niet omdat je dat zomaar maar even omhoog trekt los van cultuur en eerdere generaties.
> BNW.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206111618
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Min of meer ja.
Min of meer zoveel mogelijk?
pi_206111798
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 19:13 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Min of meer zoveel mogelijk?
Als je woordvoerder Podt in het asieldebat zegt: . “Iedere extra woning erbij is een gezin extra wat naar Nederland kan komen.” dan is dat zoveel mogelijk ja. Dat ze hardnekkig ontkennen dat het vooral jonge mannen zijn is vast onderdeel van de immigratiepropaganda.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_206112024
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 19:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat ze hardnekkig ontkennen dat het vooral jonge mannen zijn is vast onderdeel van de immigratiepropaganda.
Wie is "ze". Kom eens met voorbeelden dat "ze" ontkennen dat het vooral jonge mannen zijn .
En dat die zogenaamde ontkenning deel is van immigratiepropaganda lijkt me jouw propaganda

Nog meer jouw propaganda over zogenaamde ontkenning
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Het was overigens Halsema die Yernaz Ramautarsing aanviel op zijn ras en zelfs diens afkomst ontkende.
En liegen hoort bij jouw propaganda
pi_206112335
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 19:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Als je woordvoerder Podt in het asieldebat zegt: . “Iedere extra woning erbij is een gezin extra wat naar Nederland kan komen.” dan is dat zoveel mogelijk ja. Dat ze hardnekkig ontkennen dat het vooral jonge mannen zijn is vast onderdeel van de immigratiepropaganda.
Ik kende de quote niet, maar zie dat het in het debat was rond het stopzetten van gezinshereniging. Vele partijen waren daar tegen en vonden het juridisch niet haalbaar en te streng asielbeleid. D66 had er moeite mee maar stemde vóór deze vrij draconische maatregel. In dat debat zegt ze dan:

quote:
Voorzitter. Ik ga er vooral alles aan doen om te zorgen dat we deze tijdelijke maatregelen snel terug kunnen draaien. Daarbij is iedere extra woning erbij een gezin extra dat naar Nederland kan komen. De minister kan er dus op rekenen dat D66 de voortgang op het gebied van huisvesting nauw gaat volgen. Ik krijg graag de toezegging dat de Kamer maandelijks de voortgang ontvangt van gerealiseerde opvangplekken en huisvesting, met een reflectie op eventuele knelpunten.
Vervolgens stemt ze dus in met het beleid om gezinshereniging stop te zetten. Hoe je daaruit concludeert dat D66 als doel heeft om zoveel mogelijk Afrikaanse mannen ons land binnen te halen is me een raadsel.
pi_206117515
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat is dan weer verschil van perspectief. De D66-stemmers die jij dan benoemt geloven dan dat het beste voor Nederland is om meer Europees te worden.

Het is niet omdat jij het daar niet mee eens bent zij niet meer het beste voorhebben met het land. Het is best flink om zulke woorden te hebben want daarmee is er meteen een kloof geslagen tussen jou en de D66-stemmers in plaats van erover te kunnen praten.
Als het beste voor hebben met Nederland inhoud dat je het geen wat Nederland maakt wilt vernietigen en vervangen met een Europese identiteit handel je gewoon niet in het belang van Nederland.
De Nederlandse cultuur, tradities etc zijn uniek en dat moet je meenemen in je plannen als je het beste voor hebt met Nederland.
Wat D66 wil begrijp ik ook best, ik dacht als kind ook zo dat een grote overkoepelende overheid de oplossing is voor al onze problemen.
Het probleem is dat het Europees belang vaak niet verenigbaar is met het Nederlands belang en vice versa.
Ik kan pro EU volk daarom nooit serieus nemen als ze claimen dat ze het doen voor een beter Nederland, de twee zijn niet te verenigen.
pi_206117538
https://www.telegraaf.nl/(...)orsing-fv-d-kamerlid

Dictatoriaal66 hoopt op een schorsing van van Houwelingen. Ik vind het knap van 66 dat ze zonder schaamte zo ontzettend hypocriet kunnen zijn.
Ik weet dat er 66 leden zitten hier en ik ben oprecht benieuwd of jullie vinden dat 66 niet een klein beetje te ver gaat en behoorlijk hypocriet reageert.
pi_206117677
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:38 schreef Chivaz het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)orsing-fv-d-kamerlid

Dictatoriaal66 hoopt op een schorsing van van Houwelingen. Ik vind het knap van 66 dat ze zonder schaamte zo ontzettend hypocriet kunnen zijn.
Ik weet dat er 66 leden zitten hier en ik ben oprecht benieuwd of jullie vinden dat 66 niet een klein beetje te ver gaat en behoorlijk hypocriet reageert.
Inzake acties tegen fvd kan het niet ver genoeg gaan binnen de wet (voordat je weer gaat huilen)
pi_206118345
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:52 schreef Malavita het volgende:

[..]
Inzake acties tegen fvd kan het niet ver genoeg gaan binnen de wet (voordat je weer gaat huilen)
Tegen FvD of tegen hufterig gedrag in het algemeen?
pi_206120240
Jezus, waarom kunnen Tweede Kamerleden echt niet normaal gedragen zowel anderen worden gepest, bedreigd of aanvallen op een persoon met onzinverhalen? Waar gaat dit allemaal heen? Moeten we dit nog altijd pikken?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')