abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206105140
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bij Fortuyn was het idd stuitend... Bij Janmaat (CD) en de CP totaal niet, want dat waren ook gewoon neo's.
Janmaat verbleekt bij de huidige mening van de 2de kamer
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206105246
Ook grappig. De vergelijkingen en insinuaties zijn niet uit de lucht te slaan van links naar rechts, maar als het een keer andersom is, is het paniek.
En die paternotte helemaal, hypocriet stuk vreten.

NL politiek tegenwoordig, wat een wappies.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206105268
Ze kunnen beter het OM bellen om de FvD figuren eens te onderzoeken op hoogverraad. Hoe is het mogelijk dat er nog steeds geen strafrechtelijk onderzoek is geopend. Hoeveel meer bewijs dat een Nederlandse politieke partij voor de vijand werkt willen we?
pi_206105374
quote:

[..]
Bij Fortuyn was het idd stuitend... Bij Janmaat (CD) en de CP totaal niet, want dat waren ook gewoon neo's.
Janmaat was geen Nazi, hij was tegen immigratie. Hij had notabene zelf Surinaamse schoonfamilie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 26 september 2022 @ 09:06:56 #55
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206105437
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:38 schreef Red_85 het volgende:
Ook grappig. De vergelijkingen en insinuaties zijn niet uit de lucht te slaan van links naar rechts, maar als het een keer andersom is, is het paniek.

Zou mooi zijn als er nu actie ondernomen wordt. Dan komt me er toch een partij aan rechtzaken aan de andere kant op.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206105478
quote:
De actie van Van Houwelingen mag niet ongestraft blijven, vindt Paternotte. Daarom dient hij een klacht in bij het College van onderzoek integriteit van de Tweede Kamer. “We moeten een grens blijven trekken, keer op keer.”
Nee, je trekt één keer een grens en die bewaak je dan. Ik weet dat grenzen bewaken wat moeilijk ligt bij D66, maar zo werkt dat met grenzen.

Ze moeten de hele tijd grenzen blijven trekken omdat ze de grenzen zo willen trekken dat een FvD-er zich aan de overkant bevindt, terwijl de grens daarvaoor nog ergens anders lag zodat de coalitie en haar media zich aan de juist kant bevinden met Nazi vergelijkingen. Als je geen dubbele standaarden hebt, met één maat meet, hoef je maar één keer een grens te trekken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 26 september 2022 @ 09:16:12 #57
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_206105500
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, je trekt één keer een grens en die bewaak je dan. Ik weet dat grenzen bewaken wat moeilijk ligt bij D66, maar zo werkt dat met grenzen.

Ze moeten de hele tijd grenzen blijven trekken omdat ze de grenzen zo willen trekken dat een FvD-er zich aan de overkant bevindt, terwijl de grens daarvaoor nog ergens anders lag zodat de coalitie en haar media zich aan de juist kant bevinden met Nazi vergelijkingen. Als je geen dubbele standaarden hebt, met één maat meet, hoef je maar één keer een grens te trekken.
Jij vindt het normaal om een hakenkruisvlag te shoppen? :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 26 september 2022 @ 09:18:15 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206105508
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:43 schreef Confetti het volgende:
Ze kunnen beter het OM bellen om de FvD figuren eens te onderzoeken op hoogverraad. Hoe is het mogelijk dat er nog steeds geen strafrechtelijk onderzoek is geopend. Hoeveel meer bewijs dat een Nederlandse politieke partij voor de vijand werkt willen we?
Ik denk dat er op de achtergrond wel eea gaande is hoor. Kan niet anders dan dat de inlichtingendiensten en OM hier al jarenlang mee bezig zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206105509
quote:

[..]

Je moet zelf de grenzen ook niet gaan verleggen vanwege 'ja maar hunnie'-argument. Het is fouter dan fout dit. Echt weerzinwekkend.
  maandag 26 september 2022 @ 09:54:44 #60
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_206105771
Wat een bizarre mensen zijn er hier in Nederland als FVD nog steeds op 6 zetels staat. Echt wtf. 8)7
  maandag 26 september 2022 @ 10:04:27 #61
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_206105851
quote:
9s.gif Op maandag 26 september 2022 09:54 schreef Zwansen het volgende:
Wat een bizarre mensen zijn er hier in Nederland als FVD nog steeds op 6 zetels staat. Echt wtf. 8)7
Er zijn een paar miljoen zwakzinnigen in dit land, dan valt het nog mee gelukkig.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_206105869
FvD ontspoort gewoon en wordt een eng groepje kansloze pubers.
Corporate translator
  Trouwste user 2022 maandag 26 september 2022 @ 10:07:09 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_206105871
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:38 schreef Red_85 het volgende:

Welke politiek links fascisme doel je op?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206105890
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 08:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Janmaat was geen Nazi, hij was tegen immigratie. Hij had notabene zelf Surinaamse schoonfamilie.
De club die hij voorzat zeker wel.

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206105906
quote:

[..]

Ik heb om andere redenen een hekel aan D66: dat is echter geen partij die in het nieuws is gekomen wegens ras en IQ gelul, gemijmer over culturele verdunning en volkstribunalen en complotgejank over landverraderlijke kartels en vijfde colonnes.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 26 september 2022 @ 10:30:45 #66
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_206106156
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik heb om andere redenen een hekel aan D66: dat is echter geen partij die in het nieuws is gekomen wegens ras en IQ gelul, gemijmer over culturele verdunning en volkstribunalen en complotgejank over landverraderlijke kartels en vijfde colonnes.
Exact, die hebben al hun kernwaarden waarvoor ze ooit zijn opgericht jaren geleden al over boord gekieperd en hebben nu maar het klimaat gekaapt want, tja, je moet toch wat.

Maar idd, anders dan FvD maken zij zich daar aan niet schuldig.
  maandag 26 september 2022 @ 10:49:49 #67
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206106369
quote:

[..]
Als ik oude beelden van Janmaat terug zie is dat niet het beeld. Ik geloof dat hij niet veel anders zei dan Fortuyn.
pi_206106390
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Je moet zelf de grenzen ook niet gaan verleggen vanwege 'ja maar hunnie'-argument. Het is fouter dan fout dit. Echt weerzinwekkend.
Als je de grens trekt bij Nazi vergelijkingen dan is het heel simpel en hoef je dat maar één keer te doen. Als je zelf Nazi vergelijking wil maken maar het niet kan hebben als je er eentje terugkrijgt dan moet je dus telkens de grens uitvegen en opnieuw trekken wanneer een FvD-er iets zegt of wanneer een omvolker iets zegt.

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als je zelf een zondebokzoekende hetze bent gestart, hebt gediscrimineerd op medische status voor een medisch experiment, excessief politiegeweld voorstaat, een avondklok hebt ingevoerd, andere meningen de mond wil snoeren, aan het oorlogshitsen bent voor een imperium, de rechtsstaat met voeten treedt, systematisch op ras discrimineert en demografische verandering regisseert, dan vraag ik me af waar je het gore lef vandaan haalt om een ander voor fascist uit te maken.

Het was overigens Halsema die Yernaz Ramautarsing aanviel op zijn ras en zelfs diens afkomst ontkende.

Ramautarsing.is de man links.

Het gezicht van extreem-rechtse rassenhaat in Nederland in de 21e eeuw, tjongejonge, dat is even schrikken.

Ik weet wel waar hij het vandaan heeft en hij bracht het wat ongelukkig. Maar het is wel gewoon waar, als je IQ testen gaat afnemen in het tentenkamp in Ter Apel kom je onder de 100 uit, niet omdat het aangeboren is maar omdat ze uit minder gevorderde culturen komen om het aardig te zeggen. 20 jaar ondereducatie repareer je gewoon niet meer met een inburgeringscursus. Het onderwijsniveau in die landen is allemaal een stuk lager en dat is niet omdat je dat zomaar maar even omhoog trekt los van cultuur en eerdere generaties.
  maandag 26 september 2022 @ 10:57:28 #69
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206106439
Niet alles dat stuitend is moet bestraft worden. Laat dit soort dingen aan de kiezer over.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206106478
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:49 schreef the-eye het volgende:

[..]
Als ik oude beelden van Janmaat terug zie is dat niet het beeld. Ik geloof dat hij niet veel anders zei dan Fortuyn.
Je hebt mensen die gewoon een hekel hebben aan mensen met een andere huidskleur en daar dan bepaalde politieke standpunten bij zoeken. En je hebt mensen die bepaalde politieke standpunten innemen vanuit een visie op onder andere massa-immigratie en die dan uitgescholden worden voor racist omdat mensen het er niet over durven hebben.

Dat verschil zie je zo. Maar alle partijen die als antimassa-immigratiepartij te boek komen te staan omdat het taboe is bij de andere partijen krijgen vroeg of laat te maken met mensen van de eerste soort, overal in Europa, want als je een hekel hebt aan negers ben je ook tegen massa-immigratie.
  maandag 26 september 2022 @ 11:04:19 #71
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_206106525
Ach, het positieve aan dit gedrag is dat ze zichzelf ermee buitenspel zetten en ik kan me voorstellen dat andere partijen blij zijn dat FvD-kiezers niet tot hun eigen electoraat behoren.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 26 september 2022 @ 11:11:40 #72
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206106631
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ach, het positieve aan dit gedrag is dat ze zichzelf ermee buitenspel zetten en ik kan me voorstellen dat andere partijen blij zijn dat FvD-kiezers niet tot hun eigen electoraat behoren.
Laten we nu niet net doen of de kiezers bij andere partijen enkel bestaan uit redelijk denkende intelligente mensen.
  maandag 26 september 2022 @ 11:14:12 #73
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_206106661
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 11:11 schreef the-eye het volgende:

[..]
Laten we nu niet net doen of de kiezers bij andere partijen enkel bestaan uit redelijk denkende intelligente mensen.
Nee doe ik ook niet, maar FvD-aanhang is toch wel next-level in mijn optiek.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_206106716
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 10:57 schreef -XOR- het volgende:
Niet alles dat stuitend is moet bestraft worden. Laat dit soort dingen aan de kiezer over.
Dit. Overigens werd vroeger in Den Haag eens de sabel getrokken in de Tweede Kamer en sloeg de een de ander een blauw oog. Nieuw is het allemaal niet.
pi_206106757
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 05:21 schreef thedeedster het volgende:
Iemand voor Nazi uitmaken is een, gephotoshopte nepfoto’s maken, da’s toch iets anders.

Ordinair zootje in die Kamer.
Wat voor kronkel heb je in je gedachtegang dat iemand niet voor nazi wordt uitgemaakt als hij in je gephotoshopte afbeelding een nazi vlag hijst.
Dat is hetzelfde zwakke excuus dat Pepijn gebruikt door te beweren dat hij Kuipers niet met nazisme vergelijkt.

Als hij zo 'stoer' is om de minister met een nazi te vergelijken moet hij ook stoer genoeg zijn om dat gewoon openlijk te zeggen. Nu geen zwakke smoesjes verzinnen.
Van Houwingelingen vindt Kuipers een nazi. punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')