abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 september 2022 @ 09:26:35 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206094420
Wie is die acteur?
Je weet het verhaal nog, maar wat was de titel van de film ook weer?
Leuke TV-serie, maar ik kan me de titel niet herinneren...
Vraag het in dit topic!
  zondag 25 september 2022 @ 09:32:23 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_206094478
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2020 10:02 schreef Djeez het volgende:
Goedemorgen allemaal!

Ik ben op zoek naar een film die ik met mijn zus op tv heb gezien eind jaren '80 / begin jaren '90. Dus ik vermoed dat het een tienerfilm uit de jaren '80 moet zijn geweest.

In deze film werd een puberjongen aan een drietal tests onderworpen om te testen of hij al dan niet homo zou zijn:

• De jongen in kwestie moet met zijn benen over elkaar gaan zitten. Deze doet dat zo, dat hij zijn benen kruist en de onderbenen over elkaar liggen. 'Gay', aldus de zijn vrienden. Deze doen vervolgens voor hoe je als heteroman wél dient te gaan zitten. Door het ene been zo op te heffen, dat deze een hoek van 90 graden maakt terwijl de voet op het bovenbeen van het andere been rust

• Jongen moet lucifer afstrijken. Hij doet dit door de lucifer van zich af te strijken. Ook 'gay', want je moet juist naar je toe strijken

• Jongen moet zijn eigen nagels bekijken. Hij houdt zijn handen voor zich uit, met de rug van de hand naar zich toe. Vervolgens spreidt hij zijn vingers en bekijkt zijn nagels. Alweer 'gay' natuurlijk, en zijn matties doen voor hoe het dan wel zou moeten. Met dichte hand – als een vuist – terwijl de vingertoppen met nagels naar je toe wijzen

Iemand een idee welke film dit zou kunnen zijn? Ik vermoed een tienerfilm uit de jaren tachtig. Alvast bedankt voor het uitzoeken!
Ik heb een soortgelijke herinnering aan een TV serie voor tieners die in de jaren 90 op TV was. Deze serie was volgens mij van Australische afkomst, en het ging over een groepje tieners.

Daarin had je idd een scene waarin een jongen zakt voor een zogenaamde pofter test. Hierin werd hem o.a. gevraagd om zijn lippen te pruilen, wat hij vervolgens doet en wordt dan uitgemaakt voor pofter want alleen meiden en homo's pruilen hun lippen.

Enigzins overstuur komt hij thuis en vertelt het aan zijn zusje die hij vervolgens ook de pofter test laat doen. Zijn zusje doet vervolgens alles op de mannelijke manier waardoor hij afsluit met een zin als "congratulations, you're a guy". Dit brengt vervolgens weer de nodige onzekerheid mee bij het zusje.

Maar ik heb geen idee welke serie dit was. Geen Sweet Valley High oid.

Edit: nog eens een zoektochtje gedaan en ik kwam uit op de obscure serie The Bartons. Oorspronkelijk uitgebracht in 1988 dus logischerwijs begin jaren 90 dan hier wel te zien. De aflevering waar ik op doel is "Suspected", deze staat zelfs op Youtube



[ Bericht 8% gewijzigd door MikeyMo op 25-09-2022 12:02:52 ]
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_206156123
Bonjour.
Ergens in de jaren '90 zag ik wel eens een serie voorbijkomen over een kerel die in z'n jeugd nonstop zwart-wit televisie keek, en dat dat hem heeft gevormd als volwassene. Wat hij als volwassene uitspookt, geen idee, maar volgens mij was de opzet van de serie dat hij als een filmkarakter reageerde op alledaagse situaties, gevormd door de tv dus.

Ik heb geen idee wat dit was, en wie er in speelde. Maar wil dat graag weten.
-nee-
  Admin zaterdag 1 oktober 2022 @ 06:08:09 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206160705
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2022 18:20 schreef Marsenal het volgende:
Bonjour.
Ergens in de jaren '90 zag ik wel eens een serie voorbijkomen over een kerel die in z'n jeugd nonstop zwart-wit televisie keek, en dat dat hem heeft gevormd als volwassene. Wat hij als volwassene uitspookt, geen idee, maar volgens mij was de opzet van de serie dat hij als een filmkarakter reageerde op alledaagse situaties, gevormd door de tv dus.

Ik heb geen idee wat dit was, en wie er in speelde. Maar wil dat graag weten.

Dream On(1990)7.6comedy30Not Raten/aBrian Benben, Denny Dillon, Wendie MalickMartin Tupper is a book editor in Manhattan, recently divorced from Judith, a psychologist. Martin's life is filled with fantasies and sexual thoughts, many times coming in the form of black-and-white shots from old TV shows and movies.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206160840
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 06:08 schreef Danny het volgende:

[..]

Dream On(1990)7.6comedy30Not Raten/aBrian Benben, Denny Dillon, Wendie MalickMartin Tupper is a book editor in Manhattan, recently divorced from Judith, a psychologist. Martin's life is filled with fantasies and sexual thoughts, many times coming in the form of black-and-white shots from old TV shows and movies.
Dat ging rap! Bedankt 14.gif
-nee-
pi_206334981
Een film waarvan ik de titel niet meer weet maar die ik in mijn vroege jeugd (vermoed eind jaren '80) heb gezien. De film was volgens mij toen al wat jaren oud, ik verwacht ergens uit de jaren '70.

Het is een Nederlandse film waarbij in ieder geval een scène voor komt op een kermis waarbij de vrouw die in de schiettent staat in haar bil geschoten wordt. In mijn herinnering, maar ik weet niet of dat klopt, had de film iets met een liedje van "m'n opa, m'n opa".

Weet iemand welke film dit was?
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_206345147
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 22:51 schreef Mgolovic het volgende:
Een film waarvan ik de titel niet meer weet maar die ik in mijn vroege jeugd (vermoed eind jaren '80) heb gezien. De film was volgens mij toen al wat jaren oud, ik verwacht ergens uit de jaren '70.

Het is een Nederlandse film waarbij in ieder geval een scène voor komt op een kermis waarbij de vrouw die in de schiettent staat in haar bil geschoten wordt. In mijn herinnering, maar ik weet niet of dat klopt, had de film iets met een liedje van "m'n opa, m'n opa".

Weet iemand welke film dit was?
"m'n opa, m'n opa" komt uit Ja Zuster, Nee Zuster
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  zondag 16 oktober 2022 @ 21:41:18 #8
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206345232
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 21:36 schreef FrankRicard het volgende:

[..]
"m'n opa, m'n opa" komt uit Ja Zuster, Nee Zuster
Correct, maar daar wordt niemand in z'n bil geschoten en daarnaast is het een TV serie, geen film, uit de jaren 60…
pi_206346148
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 21:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Correct, maar daar wordt niemand in z'n bil geschoten en daarnaast is het een TV serie, geen film, uit de jaren 60…
Dan denk ik dat mijn herinneringen door elkaar lopen. Het schot in de bil weet ik zeker uit de film/serie.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  Admin zondag 23 oktober 2022 @ 00:49:29 #10
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206416297
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 22:51 schreef Mgolovic het volgende:
Een film waarvan ik de titel niet meer weet maar die ik in mijn vroege jeugd (vermoed eind jaren '80) heb gezien. De film was volgens mij toen al wat jaren oud, ik verwacht ergens uit de jaren '70.

Het is een Nederlandse film waarbij in ieder geval een scène voor komt op een kermis waarbij de vrouw die in de schiettent staat in haar bil geschoten wordt. In mijn herinnering, maar ik weet niet of dat klopt, had de film iets met een liedje van "m'n opa, m'n opa".

Weet iemand welke film dit was?
Deze misschien?

Kermis in de Regen(1962)5.4crime, drama, thriller951h 35minn/aKees BrusseJoop van der Broek, Mieke VerstraeteGuido de Moor, André van den Heuvel, Ko van DijkFreddy & Willy are planning to rob a bank during at night during a funfair
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206508794
Ik heb laatst een teaser voor een serie/film gezien en ik weet niet meer waar. Waarschijnlijk op HBO/Netflix/Videoland. Het ging over een vrouw die onder pseudoniem romans schrijft. Hoofdpersonage in de romans is ook een vrouw. Speelt zich af in de jaren 1800 ofzo, volgens mij Frankrijk. Een vrouw die boeken schrijft kan blijkbaar niet, dus een man doet zich voor als de schrijver. De romans worden mateloos populair en de vrouw die ze schrijft wil haar erkenning krijgen. De man wil natuurlijk niet van zijn voetstuk vallen en onderdrukt haar. Volgens mij is het een recente serie, getuige de promo ervan.
't Echte en 't ware!
pi_206508966
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 12:19 schreef Japepk het volgende:
Ik heb laatst een teaser voor een serie/film gezien en ik weet niet meer waar. Waarschijnlijk op HBO/Netflix/Videoland. Het ging over een vrouw die onder pseudoniem romans schrijft. Hoofdpersonage in de romans is ook een vrouw. Speelt zich af in de jaren 1800 ofzo, volgens mij Frankrijk. Een vrouw die boeken schrijft kan blijkbaar niet, dus een man doet zich voor als de schrijver. De romans worden mateloos populair en de vrouw die ze schrijft wil haar erkenning krijgen. De man wil natuurlijk niet van zijn voetstuk vallen en onderdrukt haar. Volgens mij is het een recente serie, getuige de promo ervan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Colette_(schrijfster)

Ik heb even gezocht maar kan niks recents vinden. De laatste film die over haar is gemaakt komt uit 2018.

Colette (2018) - Reference View - IMDb
pi_206509026
Dit is volgens mij inderdaad wat ik zoek, dank!
't Echte en 't ware!
pi_206943438
Hoe heet die voetbalfilm,, uit engeland..3 films zijn er al ofzo?
Stoppen ze die bankpas in zijn muil...
Ik zwaai naar dieren.
pi_206943472
Iets met hooligans
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 4 december 2022 @ 20:17:33 #17
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_206944062
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 19:32 schreef Geerd het volgende:
Iets met hooligans
Drinking half liters of Klok and shouting cunt to the neighbor.
pi_207035284
Ik heb deze film volgend mij 2 keer gezien, echter kan ik er niks over terug vinden.

Het gaat om een slechterik zeg maar welke met zijn auto/grote bus met groot schuifblad ervoor op andere auto,s jaagt op verlaten wegen. De slachtoffers neemt hij mee en gooit hij bij de schuur vanwaar hij komt/opereert in een gat in de tuin of schuur in de grond.

In deze grot hangen overal slachtoffers welke ondood skeletachtig zijn.

Iemand een idee.... ?
  Admin zondag 11 december 2022 @ 06:46:42 #19
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_207038732
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 22:12 schreef tiho1 het volgende:
Ik heb deze film volgend mij 2 keer gezien, echter kan ik er niks over terug vinden.

Het gaat om een slechterik zeg maar welke met zijn auto/grote bus met groot schuifblad ervoor op andere auto,s jaagt op verlaten wegen. De slachtoffers neemt hij mee en gooit hij bij de schuur vanwaar hij komt/opereert in een gat in de tuin of schuur in de grond.

In deze grot hangen overal slachtoffers welke ondood skeletachtig zijn.

Iemand een idee.... ?
Wolf Creek?

Wolf Creek(2005)6.2horror, thriller99 minRn/aGreg McLeanGreg McLeanJohn Jarratt, Cassandra Magrath, Kestie MorassiThree backpackers stranded in the Australian outback are plunged inside a hellish nightmare of insufferable torture by a sadistic psychopathic local
Denk niet dat die het is want het wijkt best wel af, maar er zijn ook wel overeenkomsten. Komt mij verder ook wel bekend voor.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_207039630
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 06:46 schreef Danny het volgende:


Denk niet dat die het is want het wijkt best wel af, maar er zijn ook wel overeenkomsten. Komt mij verder ook wel bekend voor.
Die is te nieuw. Ik vermoed dat degene die ik bedoel wel meer dan 20 jaar oud is. En geen botten te zien denk ik
  Admin zondag 11 december 2022 @ 10:46:02 #21
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_207039689
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 10:38 schreef tiho1 het volgende:

[..]
Die is te nieuw. Ik vermoed dat degene die ik bedoel wel meer dan 20 jaar oud is. En geen botten te zien denk ik
deze misschien?

The Car(1977)6.1action, horror, mystery, thriller96PG16Elliot SilversteinDennis Shryack, Michael Butler, Lane SlateJames Brolin, Kathleen Lloyd, John MarleyA small desert town is terrorized by a powerful, seemingly possessed car, and the local sheriff may be the only one who can stop it

of deze klassieker:

The Hitcher(1986)7.2action, thriller97R16Robert HarmonEric RedRutger Hauer, C. Thomas Howell, Jennifer Jason LeighA young man who escapes the clutches of a murderous hitchhiker is subsequently stalked by the hitcher and framed for his crimes
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 11 december 2022 @ 13:22:00 #22
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207041237
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 22:12 schreef tiho1 het volgende:
Ik heb deze film volgend mij 2 keer gezien, echter kan ik er niks over terug vinden.

Het gaat om een slechterik zeg maar welke met zijn auto/grote bus met groot schuifblad ervoor op andere auto,s jaagt op verlaten wegen. De slachtoffers neemt hij mee en gooit hij bij de schuur vanwaar hij komt/opereert in een gat in de tuin of schuur in de grond.

In deze grot hangen overal slachtoffers welke ondood skeletachtig zijn.

Iemand een idee.... ?
Klinkt als Jeepers Creepers.


Jeepers Creepers(2001)6.2horror, mystery90R16Victor SalvaVictor SalvaGina Philips, Justin Long, Jonathan BreckA brother and sister driving home through isolated countryside for spring break encounter a flesh-eating creature which is in the midst of its ritualistic eating spree
  zondag 11 december 2022 @ 14:00:14 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_207041607
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 22:12 schreef tiho1 het volgende:
Ik heb deze film volgend mij 2 keer gezien, echter kan ik er niks over terug vinden.

Het gaat om een slechterik zeg maar welke met zijn auto/grote bus met groot schuifblad ervoor op andere auto,s jaagt op verlaten wegen. De slachtoffers neemt hij mee en gooit hij bij de schuur vanwaar hij komt/opereert in een gat in de tuin of schuur in de grond.

In deze grot hangen overal slachtoffers welke ondood skeletachtig zijn.

Iemand een idee.... ?
Is het niet een van de vele Wrong Turn films?
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_207042263
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 13:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Klinkt als Jeepers Creepers.

Jaaaaa. Dat is hem. Super. Met de naam wist ik het al meteen zeker ook.
pi_207049920
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 14:58 schreef tiho1 het volgende:

[..]
Jaaaaa. Dat is hem. Super. Met de naam wist ik het al meteen zeker ook.
Die nieuwste Jeppers Creepers dit dit jaar is uitgekomen zou ik iig overslaan. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_207051182
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 09:02 schreef dimmak het volgende:

[..]
Die nieuwste Jeppers Creepers dit dit jaar is uitgekomen zou ik iig overslaan. :')
Hadden gewoon na dat onverwachte succes moeten stoppen. Deel 2 was nog een 6je, maar nadat het mysterie weg was bleef er al weinig over.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_207051518
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_207068857

Welke film komen de scenes gebruikt in deze YT video uit?

edit: gok deze


Anonyma - Eine Frau in Berlin(2008)7biography, drama, history, war131Unrated16Max FärberböckMax Färberböck, Marta Hillers, Catharina SchuchmannNina Hoss, Evgeniy Sidikhin, Irm HermannA woman tries to survive the invasion of Berlin by the Soviet troops during the last days of World War II

edit 2: maar begin toch te twijfelen

[ Bericht 6% gewijzigd door Alpha0 op 13-12-2022 18:44:17 ]
pi_207123130
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 12:42 schreef Japepk het volgende:
Dit is volgens mij inderdaad wat ik zoek, dank!
Er is dit jaar een film uitgekomen of draait binnenkort over Emily Brontë , die kan het ook nog zijn

https://www.moviemeter.com/movies/biography/emily
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Spellchecker maandag 26 december 2022 @ 19:58:47 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207243949
Een Spaanse (denk ik) Netflix-serie waar een persoon steeds sinaasappels zit te eten (zoals een ander rookt bv)
pi_207463537
Die film over een of ander groot olifant achtig fantasiedier dat moet vluchten ergens voor ofzo, en op een gegeven moment in een enorm slachthuis terecht komt en met de hulp van een kind ontsnapt. De naam van het dier is ook de naam van de film en klinkt als ozark of otzi oid maar dan anders.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 januari 2023 @ 00:07:36 #32
426493 crew  PippenScottie
pi_207464535
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 22:57 schreef Farenji het volgende:
Die film over een of ander groot olifant achtig fantasiedier dat moet vluchten ergens voor ofzo, en op een gegeven moment in een enorm slachthuis terecht komt en met de hulp van een kind ontsnapt. De naam van het dier is ook de naam van de film en klinkt als ozark of otzi oid maar dan anders.
Okja

Okja (2017) - Reference View - IMDb
pi_207464578
quote:
Oh ja :D
Dank! _O_
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 januari 2023 @ 00:17:57 #34
426493 crew  PippenScottie
pi_207464635
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2023 00:11 schreef Farenji het volgende:

[..]
Oh ja :D
Dank! _O_
Ik ken de hele film niet, maar het was het eerste resultaat bij googlen op “movie boy saves animal from”
Tien seconden werk
pi_207464649
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2023 00:17 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Ik ken de hele film niet, maar het was het eerste resultaat bij googlen op “movie boy saves animal from”
Tien seconden werk
Gefeliciteerd, dan ben jij een betere googlaar dan ik.
  Redactie Frontpage vrijdag 13 januari 2023 @ 19:01:50 #36
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_207543569
Ben op zoek naar een film, denk ongeveer uit de periode 2010-2015, weet niet meer zo goed waar die over gaat maar heeft een beetje hetzelfde sfeertje als Drive die in die periode uitkwam. Hoofdrolspeler is een bekende acteur type Ryan Gosling/Elijah Wood alleen dan een keer niet in een 'gladde' rol maar als een soort vies stalkerig mannetje, een soort beunhaas journalist ofzo.

Edit: oh net op het moment dat ik dit post bedenk ik me dat het ook wel eens Jake Gyllenhaal kon zijn. En ja hoor die was het, Nightcrawler zocht ik
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Admin dinsdag 7 februari 2023 @ 15:31:13 #37
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_207894039
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2022 19:58 schreef maily het volgende:
Een Spaanse (denk ik) Netflix-serie waar een persoon steeds sinaasappels zit te eten (zoals een ander rookt bv)
Weet je nog welk genre of waar het enigszins over ging?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Spellchecker dinsdag 7 februari 2023 @ 15:36:19 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207894071
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:31 schreef Danny het volgende:

[..]
Weet je nog welk genre of waar het enigszins over ging?
Iets met drugscriminaliteit en de politie die daar ook bij betrokken was. En een nachtclub. En een politieagent met een slordige haardos.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 7 februari 2023 @ 15:45:28 #39
319979 Fok-it
All is well
pi_207894177
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:36 schreef maily het volgende:

[..]
Iets met drugscriminaliteit en de politie die daar ook bij betrokken was. En een nachtclub. En een politieagent met een slordige haardos.
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:36 schreef maily het volgende:

[..]
Iets met drugscriminaliteit en de politie die daar ook bij betrokken was. En een nachtclub. En een politieagent met een slordige haardos.
Vis a vis?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Spellchecker dinsdag 7 februari 2023 @ 16:05:32 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 15:43:43 #41
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207966313
Weet iemand van welke film dit gifje is?

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Spellchecker zondag 12 februari 2023 @ 15:53:19 #42
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207966462
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet iemand van welke film dit gifje is?

[ afbeelding ]
Is dat Owen Wilson?
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 16:07:48 #43
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207966720
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 15:53 schreef maily het volgende:

[..]
Is dat Owen Wilson?
Ik denk een jonge Woody Harrelson :P

Naja, ik weet het wel zeker dat het Woody is :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207968091
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet iemand van welke film dit gifje is?

[ afbeelding ]
Ik zou gokken op semi-pro

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Spellchecker zondag 12 februari 2023 @ 18:02:14 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator zondag 12 februari 2023 @ 18:27:34 #46
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207968966
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2023 17:35 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik zou gokken op semi-pro

[ afbeelding ]
Dat zou hem best kunnen zijn ja :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_208081506
Toen ik kind was zag ik af en toe een vrij slechte, ik vermoed, oorspronkelijk Nederlandse poppenserie. Ik herinner het mij omdat ik het onprettig vond om naar te kijken, wat ik toch al vaker had met poppenseries.

Van deze serie weet ik alleen nog dat er een stuk of twaalf poppen in een soort jury of een panel zaten, allemaal tegelijk (in twee rijen achter elkaar) te zien en door elkaar heen kakelend. Het had iets politieks denk ik, het was een soort persiflage vermoed ik. Het moet ontzettend slecht zijn geweest, mijn gevoel zegt NCRV/KRO. Ik vermoed rond 1992 uitgezonden, maar kan er een jaar of twee naast zitten.

De enige reden dat ik wil weten hoe het heet, is dat ik dan wat fragmenten kan opzoeken om deze loop in mijn hersenen te dichten. Ik heb er geen enkele sentimentele gedachte bij, behalve dat het de laatste serie is uit mijn jeugd die ik mij kan herinneren die ik nooit heb terug kunnen vinden.
pi_208569833
Zoek een film waarbij een groepstudenten een school opdracht krijgen, waarbij er gefilmt wordt.
2 studenten hebben een kamer in gericht ...met camera waar ze een mede studente in opsluiten..

Met een stuk rauw grote t bone steak...
Dat ding gaat rotten natuurlijk en komen maden uit..op een gegeven moment krijgt ze toch zoveel honger dat ze er toch aan begint..

Maarja..
Ik zwaai naar dieren.
pi_208583434
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 18:29 schreef Geerd het volgende:
Zoek een film waarbij een groepstudenten een school opdracht krijgen, waarbij er gefilmt wordt.
2 studenten hebben een kamer in gericht ...met camera waar ze een mede studente in opsluiten..

Met een stuk rauw grote t bone steak...
Dat ding gaat rotten natuurlijk en komen maden uit..op een gegeven moment krijgt ze toch zoveel honger dat ze er toch aan begint..

Maarja..
Dread?
  Redactie Frontpage woensdag 29 maart 2023 @ 18:23:17 #50
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_208583640
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2023 22:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
Toen ik kind was zag ik af en toe een vrij slechte, ik vermoed, oorspronkelijk Nederlandse poppenserie. Ik herinner het mij omdat ik het onprettig vond om naar te kijken, wat ik toch al vaker had met poppenseries.

Van deze serie weet ik alleen nog dat er een stuk of twaalf poppen in een soort jury of een panel zaten, allemaal tegelijk (in twee rijen achter elkaar) te zien en door elkaar heen kakelend. Het had iets politieks denk ik, het was een soort persiflage vermoed ik. Het moet ontzettend slecht zijn geweest, mijn gevoel zegt NCRV/KRO. Ik vermoed rond 1992 uitgezonden, maar kan er een jaar of twee naast zitten.

De enige reden dat ik wil weten hoe het heet, is dat ik dan wat fragmenten kan opzoeken om deze loop in mijn hersenen te dichten. Ik heb er geen enkele sentimentele gedachte bij, behalve dat het de laatste serie is uit mijn jeugd die ik mij kan herinneren die ik nooit heb terug kunnen vinden.
Bedoel je misschien 'D'r kan nog meer bij'? Was een verschrikkelijk kinderprogramma met poppen. Iedere aflevering stond een bijbelverhaal centraal, want was van de EO
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_208583675
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 18:04 schreef SLP_ het volgende:

[..]
Dread?
Zou kunnen! Morgen even kijken
Ik zwaai naar dieren.
pi_208613577
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 18:04 schreef SLP_ het volgende:

[..]
Dread?
Ik ga hem nu kijken!
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 12:05:00 #53
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_208613707
Over slechte poppenseries gesproken, we moesten in groep 7 of 8 naar iets heel kinderachtigs kijken, meer bedoeld voor kinders in groep 3 ofzo, over een varken die kok was in een of ander restaurant, en ik zou zweren dat het "Bij Koning Hap" heette, maar hoe ik ook zoek, ik kan niks vinden :') Het was echt onmeunig slecht en heel erg saai, maar het werd ons verplicht om te kijken, geen idee waarom we niet iets voor oudere kinderen te zien kregen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_208613834
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over slechte poppenseries gesproken, we moesten in groep 7 of 8 naar iets heel kinderachtigs kijken, meer bedoeld voor kinders in groep 3 ofzo, over een varken die kok was in een of ander restaurant, en ik zou zweren dat het "Bij Koning Hap" heette, maar hoe ik ook zoek, ik kan niks vinden :') Het was echt onmeunig slecht en heel erg saai, maar het werd ons verplicht om te kijken, geen idee waarom we niet iets voor oudere kinderen te zien kregen.
Op usenet ook niks zag ik net.
Ik zwaai naar dieren.
pi_208615856
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 11:53 schreef Geerd het volgende:

[..]
Ik ga hem nu kijken!
Ben benieuwd!
pi_208615954
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 15:27 schreef SLP_ het volgende:

[..]
Ben benieuwd!
Dat was hem idd..!Thanks...
Ik zwaai naar dieren.
pi_208615956
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 15:40 schreef Geerd het volgende:

[..]
Dat was hem idd..!Thanks...
Fijn! :)
pi_208616034
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 15:40 schreef SLP_ het volgende:

[..]
Fijn! :)
Hoezo wist je dat ...
Ik zwaai naar dieren.
pi_208617076
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 15:53 schreef Geerd het volgende:

[..]
Hoezo wist je dat ...
Ik heb die film een keer half gezien, niet afgekeken haha. Wist de naam niet meer maar toen ik op je omschrijving ging googlen en toen de naam zag wist ik het weer ;)
pi_208617306
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:29 schreef SLP_ het volgende:

[..]
Ik heb die film een keer half gezien, niet afgekeken haha. Wist de naam niet meer maar toen ik op je omschrijving ging googlen en toen de naam zag wist ik het weer ;)
Wil met jou wel een keer een film afkijken ~O> ~O> ~O> ( niet op ingaan ik ga macaronie maken)
Ik zwaai naar dieren.
pi_208879998
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 18:23 schreef Djeez het volgende:

[..]
Bedoel je misschien 'D'r kan nog meer bij'? Was een verschrikkelijk kinderprogramma met poppen. Iedere aflevering stond een bijbelverhaal centraal, want was van de EO
Nee, overigens ook verschrikkelijk 😀

In de Nederlandse poppenserie waar ik op doel leken, in mijn herinnering, de poppen qua hoekigheid van de gezichten op deze muppet:




De Nederlandse poppenserie was, nogmaals, echt slecht. Dus het was zeker geen Henson productie...
  Redactie Frontpage zondag 23 april 2023 @ 23:20:03 #62
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_208880715
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 21:59 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Nee, overigens ook verschrikkelijk 😀

In de Nederlandse poppenserie waar ik op doel leken, in mijn herinnering, de poppen qua hoekigheid van de gezichten op deze muppet:

[ afbeelding ]


De Nederlandse poppenserie was, nogmaals, echt slecht. Dus het was zeker geen Henson productie...
Dan moet het Snelbinder zijn geweest, waarin Paul de Leeuw debuteerde als acteur. Eind jaren tachtig
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 24 april 2023 @ 09:35:07 #63
461242 Geluiden
Mountains & websites
pi_208882463
In de jaren 90 had je een tekenfilmserie op Cartoon Network of Fox Kids waarbij de bad guys een soort piratenschip maakten waarbij ze een skelet van een groot dier (volgens mij een dinosaurus) als basis gebruikten. Iemand enig idee hoe deze serie heette?

Edit: heb hem gevonden.
https://piratesofdarkwater.fandom.com/wiki/Maelstrom

[ Bericht 29% gewijzigd door Geluiden op 25-04-2023 08:21:37 ]
pi_208892551
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 23:20 schreef Djeez het volgende:

[..]
Dan moet het Snelbinder zijn geweest, waarin Paul de Leeuw debuteerde als acteur. Eind jaren tachtig
Dank, dank!

Eerst dacht ik dat je gelijk had, de pop deed mij denken aan de vage geheugenflarden. Maar na iets bekeken te hebben op youtube en kijken naar de uitzenddata, wist ik zeker dat het tóch niet deze serie was, het panel van poppen ontbrak bovendien.. maar dan wellicht van dezelfde makers?

En zo vond ik toch eindelijk de serie, niet te geleuven!! De vage herinnering is bevestigd, wat een sensatie.

Ik kan alleen een mini screenshot vinden, het programma heette Boter Kaas en Deltawerken, van de VPRO zowaar, direct opgevolgd door Butter Cheese and Deltaworks, ook daarvan is alleen een mini screenshot te vinden...



[ Bericht 1% gewijzigd door Hatseflats22 op 24-04-2023 22:31:14 ]
  dinsdag 25 april 2023 @ 09:37:57 #65
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_208894971
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 22:18 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Dank, dank!

Eerst dacht ik dat je gelijk had, de pop deed mij denken aan de vage geheugenflarden. Maar na iets bekeken te hebben op youtube en kijken naar de uitzenddata, wist ik zeker dat het tóch niet deze serie was, het panel van poppen ontbrak bovendien.. maar dan wellicht van dezelfde makers?

En zo vond ik toch eindelijk de serie, niet te geleuven!! De vage herinnering is bevestigd, wat een sensatie.

Ik kan alleen een mini screenshot vinden, het programma heette Boter Kaas en Deltawerken, van de VPRO zowaar, direct opgevolgd door Butter Cheese and Deltaworks, ook daarvan is alleen een mini screenshot te vinden...

[ afbeelding ]
Toen zat Johan Derksen al achter de desk, linksonder :D
pi_208948768
Hi allemaal,
Ik ben op zoek naar een 80's / 90's cartoon. Deze was vroeger te zien bij Telekids geloof ik.

Het gaat over een gezin die door een soort portal in een dystopische wereld terecht komen. De wereld is wat vergaan en steden liggen in puin enzo.
In deze wereld zijn er dus bad guys ofzo en iedereen rijdt in voertuigen zoals buggy’s.
Ook beschikken ze over vreemde wapens en ik kan mij herinneren dat er iemand met een ball & chain in voor kwam.

Beetje vage omschrijving en zoals ik het vertel klinkt het bijna als Mad Max, maar dat is natuurlijk geen cartoon.
Het is ook niet “Jayce and the Wheeled Warriors”
Het was echt zo'n typische helden cartoon met dito intro zoals al die cartoons van vroeger zoals bijv.: Thundercats, Transformers, Ring Raiders, Biker Mice From Mars Captain Planet, G.I. Joe en M.A.S.K.

Iemand enig idee?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_208949266
X-Men Apocalypse? Mighty Max? Red Planet? SWAT Kats? Spiral Zone?

(@CoExist)

Volgens mij bestond er vroeger wel een cartoon versie van Mad Max, maar daar kan ik nu ook niks van terugvinden.

[ Bericht 14% gewijzigd door eudaemonia op 30-04-2023 00:51:43 ]
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  woensdag 24 mei 2023 @ 01:05:57 #68
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_209259206
Ooit, heel lang geleden, waarschijnlijk eind jaren tachtig, heb ik een raar stukje (korte?) film gezien. Het ging over een agressieve envelop met ogen, die in een brievenbus moest of daar juist aan ontsnapte. Ik ben echt al jaren naar de titel op zoek.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_209542195
Ik zag ooit een Amerikaanse film waarin een detective (politie in burger) een hotdog opwarmde met behulp van twee vorken bevestigd aan een bureaulamp (via een light socket adapter neem ik aan).
De vorken prikten in de uiteinden van de hotdog, die heet werd door de stroom die erdoor liep.
Kent iemand die film?

Heb het als student ooit zelf geprobeerd. Het werkte, maar op de plaats waar de hotdog contact maakte met de vorken was het vlees verkoold.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Admin zaterdag 17 juni 2023 @ 15:59:57 #70
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_209543796
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 11:59 schreef crystal_meth het volgende:
Ik zag ooit een Amerikaanse film waarin een detective (politie in burger) een hotdog opwarmde met behulp van twee vorken bevestigd aan een bureaulamp (via een light socket adapter neem ik aan).
De vorken prikten in de uiteinden van de hotdog, die heet werd door de stroom die erdoor liep.
Volgens mij is dat Running Scared

Running Scared(1986)6.5action, comedy, crime, thriller107R12Peter HyamsGary DeVore, Jimmy HustonGregory Hines, Billy Crystal, Steven BauerTwo street-wise Chicago cops have to shake off some rust after returning from a Key West vacation to pursue a drug dealer who nearly killed them in the past
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 10 juli 2023 @ 21:37:17 #71
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_209845389
Ik zag laatst op 9gag ofzo een filmpje voorbij komen van een anime achtige film of serie. Het was enorm emotioneel. Een lange scène van een man die in het water huilend voorover geleund met zijn hals/ sleutelbeen op een hele scherpe hoge steen steunt.Een soort suicidepoging denk ik. Er druppelen dus tranen en wat bloed in het water. :'( en terwijl hij dus zo huilt, komen er flash backs van hele blije momenten. Ik was er erg door geraakt qua emoties en zou graag de verhaallijn weten. Weet iemand wat dit kan zijn geweest?
Don't call me Shirley
pi_210795892
Ik was gisteren een film aan het kijken. Maar die had ik tussentijds stop gezet ivm bezoek. En nu kan ik hem niet meer terugvinden en de naam ben ik ook vergeten 🤨

Ik was hem aan het kijken bij de streamingdienst WithLove. Maar hij staat niet tussen de films nog “verder te kijken”

Wie weet is er iemand die de titel weet… en ja ik weet dat dit in de foute romantische B films valt. Net als 80% van WithLove. 😉

Film gaat over een vrouw die programmeur was voor een internetbedrijf die WooWoo of WoopWoop heet. Maar bedrijf ging failliet. Ze had een relatie met de eigenaar.
Ze is toen teruggegaan naar haar hometown om haar opa te bezoeken. En die heeft haar een caravan geschonken die ze is gaan opknappen.
Ze leerde zo een oude schoolgenoot weer kennen en ze raakten verliefd maar er is altijd wel wat enzo. Tevens geeft ze zangles op school in haar hometown.

Mijn Google skills zijn verschrikkelijk… dus kom er zelf niet uit. Maar ja ik wil nog wel het einde zien 😅.
pi_211252898
Ik ben opzoek naar een film die ik vroeger vaak gezien heb echter kan ik de titel van de film niet meer achterhalen. Het betreft een film uit de videoband-tijd. Ergens tussen het jaar 1995-2000

Het verhaal van de films was in grote lijnen als volgt;
- Het staat mij bij dat de hoofdrolspeler Jack heette
- Hij was een politieagent maar werd geschorst
- Als afleiding ging hij daarna met zijn gezin of familie naar een luxe hotel in de bergen
- Dit hotel werd overvallen door een grote groep huurlingen
- De hoofdpersoon ging ze daarna 1 voor 1 uitschakelen
- Volgens mij stond er op de voorkant van de videoband een skilift.

Ik heb al vele uren gezocht naar deze film maar helaas nog nooit kunnen achterhalen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
pi_211252916
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 13:35 schreef reneteck het volgende:
Ik ben opzoek naar een film die ik vroeger vaak gezien heb echter kan ik de titel van de film niet meer achterhalen. Het betreft een film uit de videoband-tijd. Ergens tussen het jaar 1995-2000

Het verhaal van de films was in grote lijnen als volgt;
- Het staat mij bij dat de hoofdrolspeler Jack heette
- Hij was een politieagent maar werd geschorst
- Als afleiding ging hij daarna met zijn gezin of familie naar een luxe hotel in de bergen
- Dit hotel werd overvallen door een grote groep huurlingen
- De hoofdpersoon ging ze daarna 1 voor 1 uitschakelen
- Volgens mij stond er op de voorkant van de videoband een skilift.

Ik heb al vele uren gezocht naar deze film maar helaas nog nooit kunnen achterhalen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Icebreaker? Icebreaker (2000) - Reference View - IMDb
Ik googelde op "die hard in ski resort"
pi_211252926
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2023 13:35 schreef reneteck het volgende:
Ik ben opzoek naar een film die ik vroeger vaak gezien heb echter kan ik de titel van de film niet meer achterhalen. Het betreft een film uit de videoband-tijd. Ergens tussen het jaar 1995-2000

Het verhaal van de films was in grote lijnen als volgt;
- Het staat mij bij dat de hoofdrolspeler Jack heette
- Hij was een politieagent maar werd geschorst
- Als afleiding ging hij daarna met zijn gezin of familie naar een luxe hotel in de bergen
- Dit hotel werd overvallen door een grote groep huurlingen
- De hoofdpersoon ging ze daarna 1 voor 1 uitschakelen
- Volgens mij stond er op de voorkant van de videoband een skilift.

Ik heb al vele uren gezocht naar deze film maar helaas nog nooit kunnen achterhalen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Gevonden!!! Crackerjack 1994

quote:
Jack Wild (Griffith) is a Chicago police officer dealing with post-traumatic stress disorder after the murder of his wife and two children during an investigation into organized crime. Nicknamed "Crackerjack" by his colleagues due to his reckless behavior, Jack is forced into a family vacation with his older brother, Michael (Sali), and sister-in-law, Annie (Bunting), at an isolated Rocky Mountains resort.
https://en.wikipedia.org/wiki/Crackerjack_(1994_film)
pi_211253056
quote:
Yes dit is 'm. Thanks!
pi_211765687
Ik zoek een film, liefst met link naar een vindplaats, die ik rond 2000 heb gezien. Het verhaal speelt zich af in Limburg. Een boer verliest zijn vrouw en omdat de rouwauto maar niet komt, duwt hij haar met kist en al in het vuur. Daarna ontmoet hij elders in het land een nieuwe vrouw, maar die heeft moeite om zich aan te passen. Daarna moest ik toen wegzappen, want zondagavond en al rond middernacht en op maandagochtend weer naar school.
Wie helpt mij?
  dinsdag 26 december 2023 @ 21:49:35 #78
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211766340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 21:17 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik zoek een film, liefst met link naar een vindplaats, die ik rond 2000 heb gezien. Het verhaal speelt zich af in Limburg. Een boer verliest zijn vrouw en omdat de rouwauto maar niet komt, duwt hij haar met kist en al in het vuur. Daarna ontmoet hij elders in het land een nieuwe vrouw, maar die heeft moeite om zich aan te passen. Daarna moest ik toen wegzappen, want zondagavond en al rond middernacht en op maandagochtend weer naar school.
Wie helpt mij?
https://www.filmtotaal.nl/film/5852
pi_211767286
quote:
Dank je wel! Volgende vraag: een link om de film te kijken?
  dinsdag 26 december 2023 @ 22:44:14 #80
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211767336
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 22:41 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dank je wel! Volgende vraag: een link om de film te kijken?
Echt geen idee, denk dat dat een lastig verhaal wordt.. Maar succes gewenst ^O^
  Redactie Frontpage zaterdag 27 januari 2024 @ 23:07:24 #81
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_212195907
Ik was eigenlijk op zoek naar iets anders maar kwam deze post van mezelf tegen :+ En nu moet ik er gelijk weer aan denken en weet ik nog steeds niet welke film het nu is:

quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan niet op de naam komen :{ Een niet heel goede film maar wel met een geweldige scene er in, een autoachtervolging die vanaf de motorkap wordt gefilmd tijdens een opkomende zon en echt minutenlang onafgebroken is.
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 19:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Een achtervolging of een ontsnapping :P. Voor de rest was het geloof ik niet echt een hoogstaande film, maar die scene is gewoon bijzonder. Vanuit een auto over een Californische weg omlaag terwijl de zon opkomt, dus het begint in het donker en eindigt in het licht. Qua visuele stijl had die bijvoorbeeld wel in Drive kunnen zitten.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Admin zondag 28 januari 2024 @ 07:39:21 #82
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_212197763
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan niet op de naam komen Een niet heel goede film maar wel met een geweldige scene er in, een autoachtervolging die vanaf de motorkap wordt gefilmd tijdens een opkomende zon en echt minutenlang onafgebroken is.

Getaway(2013)4.4action, thriller90PG-139Courtney SolomonSean Finegan, Gregg Maxwell ParkerEthan Hawke, Selena Gomez, Jon VoightTo save his kidnapped wife, Brent Magna must drive at the orders of a mysterious man
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Redactie Frontpage zondag 28 januari 2024 @ 09:14:10 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_212198200
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 07:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Getaway(2013)4.4action, thriller90PG-139Courtney SolomonSean Finegan, Gregg Maxwell ParkerEthan Hawke, Selena Gomez, Jon VoightTo save his kidnapped wife, Brent Magna must drive at the orders of a mysterious man
Die moet het haast wel zijn, heb hem hier ook op blu-ray liggen dus kan haast niet anders :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')