Op usenet ook niks zag ik net.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over slechte poppenseries gesproken, we moesten in groep 7 of 8 naar iets heel kinderachtigs kijken, meer bedoeld voor kinders in groep 3 ofzo, over een varken die kok was in een of ander restaurant, en ik zou zweren dat het "Bij Koning Hap" heette, maar hoe ik ook zoek, ik kan niks vindenHet was echt onmeunig slecht en heel erg saai, maar het werd ons verplicht om te kijken, geen idee waarom we niet iets voor oudere kinderen te zien kregen.
Ik heb die film een keer half gezien, niet afgekeken haha. Wist de naam niet meer maar toen ik op je omschrijving ging googlen en toen de naam zag wist ik het weerquote:
Wil met jou wel een keer een film afkijkenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik heb die film een keer half gezien, niet afgekeken haha. Wist de naam niet meer maar toen ik op je omschrijving ging googlen en toen de naam zag wist ik het weer
Nee, overigens ook verschrikkelijk 😀quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bedoel je misschien 'D'r kan nog meer bij'? Was een verschrikkelijk kinderprogramma met poppen. Iedere aflevering stond een bijbelverhaal centraal, want was van de EO
Dan moet het Snelbinder zijn geweest, waarin Paul de Leeuw debuteerde als acteur. Eind jaren tachtigquote:Op zondag 23 april 2023 21:59 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nee, overigens ook verschrikkelijk 😀
In de Nederlandse poppenserie waar ik op doel leken, in mijn herinnering, de poppen qua hoekigheid van de gezichten op deze muppet:
[ afbeelding ]
De Nederlandse poppenserie was, nogmaals, echt slecht. Dus het was zeker geen Henson productie...
Dank, dank!quote:Op zondag 23 april 2023 23:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan moet het Snelbinder zijn geweest, waarin Paul de Leeuw debuteerde als acteur. Eind jaren tachtig
Toen zat Johan Derksen al achter de desk, linksonderquote:Op maandag 24 april 2023 22:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dank, dank!
Eerst dacht ik dat je gelijk had, de pop deed mij denken aan de vage geheugenflarden. Maar na iets bekeken te hebben op youtube en kijken naar de uitzenddata, wist ik zeker dat het tóch niet deze serie was, het panel van poppen ontbrak bovendien.. maar dan wellicht van dezelfde makers?
En zo vond ik toch eindelijk de serie, niet te geleuven!! De vage herinnering is bevestigd, wat een sensatie.
Ik kan alleen een mini screenshot vinden, het programma heette Boter Kaas en Deltawerken, van de VPRO zowaar, direct opgevolgd door Butter Cheese and Deltaworks, ook daarvan is alleen een mini screenshot te vinden...
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat Running Scaredquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:59 schreef crystal_meth het volgende:
Ik zag ooit een Amerikaanse film waarin een detective (politie in burger) een hotdog opwarmde met behulp van twee vorken bevestigd aan een bureaulamp (via een light socket adapter neem ik aan).
De vorken prikten in de uiteinden van de hotdog, die heet werd door de stroom die erdoor liep.
Icebreaker? Icebreaker (2000) - Reference View - IMDbquote:Op vrijdag 10 november 2023 13:35 schreef reneteck het volgende:
Ik ben opzoek naar een film die ik vroeger vaak gezien heb echter kan ik de titel van de film niet meer achterhalen. Het betreft een film uit de videoband-tijd. Ergens tussen het jaar 1995-2000
Het verhaal van de films was in grote lijnen als volgt;
- Het staat mij bij dat de hoofdrolspeler Jack heette
- Hij was een politieagent maar werd geschorst
- Als afleiding ging hij daarna met zijn gezin of familie naar een luxe hotel in de bergen
- Dit hotel werd overvallen door een grote groep huurlingen
- De hoofdpersoon ging ze daarna 1 voor 1 uitschakelen
- Volgens mij stond er op de voorkant van de videoband een skilift.
Ik heb al vele uren gezocht naar deze film maar helaas nog nooit kunnen achterhalen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Gevonden!!! Crackerjack 1994quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:35 schreef reneteck het volgende:
Ik ben opzoek naar een film die ik vroeger vaak gezien heb echter kan ik de titel van de film niet meer achterhalen. Het betreft een film uit de videoband-tijd. Ergens tussen het jaar 1995-2000
Het verhaal van de films was in grote lijnen als volgt;
- Het staat mij bij dat de hoofdrolspeler Jack heette
- Hij was een politieagent maar werd geschorst
- Als afleiding ging hij daarna met zijn gezin of familie naar een luxe hotel in de bergen
- Dit hotel werd overvallen door een grote groep huurlingen
- De hoofdpersoon ging ze daarna 1 voor 1 uitschakelen
- Volgens mij stond er op de voorkant van de videoband een skilift.
Ik heb al vele uren gezocht naar deze film maar helaas nog nooit kunnen achterhalen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Crackerjack_(1994_film)quote:Jack Wild (Griffith) is a Chicago police officer dealing with post-traumatic stress disorder after the murder of his wife and two children during an investigation into organized crime. Nicknamed "Crackerjack" by his colleagues due to his reckless behavior, Jack is forced into a family vacation with his older brother, Michael (Sali), and sister-in-law, Annie (Bunting), at an isolated Rocky Mountains resort.
Yes dit is 'm. Thanks!quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Gevonden!!! Crackerjack 1994
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Crackerjack_(1994_film)
https://www.filmtotaal.nl/film/5852quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:17 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik zoek een film, liefst met link naar een vindplaats, die ik rond 2000 heb gezien. Het verhaal speelt zich af in Limburg. Een boer verliest zijn vrouw en omdat de rouwauto maar niet komt, duwt hij haar met kist en al in het vuur. Daarna ontmoet hij elders in het land een nieuwe vrouw, maar die heeft moeite om zich aan te passen. Daarna moest ik toen wegzappen, want zondagavond en al rond middernacht en op maandagochtend weer naar school.
Wie helpt mij?
Dank je wel! Volgende vraag: een link om de film te kijken?quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:49 schreef Mubassie het volgende:
[..]
https://www.filmtotaal.nl/film/5852
Echt geen idee, denk dat dat een lastig verhaal wordt.. Maar succes gewenstquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:41 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dank je wel! Volgende vraag: een link om de film te kijken?
quote:Op zondag 28 juli 2019 18:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan niet op de naam komenEen niet heel goede film maar wel met een geweldige scene er in, een autoachtervolging die vanaf de motorkap wordt gefilmd tijdens een opkomende zon en echt minutenlang onafgebroken is.
quote:Op zondag 28 juli 2019 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een achtervolging of een ontsnapping. Voor de rest was het geloof ik niet echt een hoogstaande film, maar die scene is gewoon bijzonder. Vanuit een auto over een Californische weg omlaag terwijl de zon opkomt, dus het begint in het donker en eindigt in het licht. Qua visuele stijl had die bijvoorbeeld wel in Drive kunnen zitten.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan niet op de naam komen Een niet heel goede film maar wel met een geweldige scene er in, een autoachtervolging die vanaf de motorkap wordt gefilmd tijdens een opkomende zon en echt minutenlang onafgebroken is.
Die moet het haast wel zijn, heb hem hier ook op blu-ray liggen dus kan haast niet andersquote:Op zondag 28 januari 2024 07:39 schreef Danny het volgende:
[..]
Getaway(2013)4.4action, thriller90PG-139Courtney SolomonSean Finegan, Gregg Maxwell ParkerEthan Hawke, Selena Gomez, Jon VoightTo save his kidnapped wife, Brent Magna must drive at the orders of a mysterious man
Lady Chatterly lover misschien??quote:Op maandag 13 mei 2024 14:04 schreef ISVV het volgende:
Zoek een film of serie met een scene met, ik dacht, Sean Bean. Hij heeft seks met een vrouw (ergens buiten tijdens een feest). Een andere vrouw betrapt hen en wordt baas, waarna hij weer boos wordt op laatstgenoemde vrouw. Beetje vaag uitgelegd, maar iemand een idee?
En anders kun je iets soortgelijks zien in Quentin Tarantino's Death Proofquote:Op zondag 28 januari 2024 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die moet het haast wel zijn, heb hem hier ook op blu-ray liggen dus kan haast niet anders
Secret life of Walter Mitty?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:43 schreef Smiley9292 het volgende:
Ik zoek een film waar in het begin een vader moet gaan werken en met een klein vliegtuig vanuit thuis vertrekt.
Zijn vrouw en kind staan op een steiger bij hun huis en het kind hoopt dat de vader op hen zwaait.
De vader zwaait inderdaad door met het vliegtuigje op en neer te gaan.
Hij vliegt over een meer.
Iemand enig idee welke film zo begint?
Houden jullie het nog vol zonder me?quote:
Nehquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Houden jullie het nog vol zonder me?
Maak nieuwe Klb sc aan in een ander forum danquote:
Nee dat is hem niet. Het is denk ik een thriller. Ik denkt dat als de vader weg gaat er ook iets gebeurt met het kind, zoals een ontvoering.quote:
Hier staat een overzicht van wat ze uit hebben gezonden:quote:Op zaterdag 29 april 2023 23:33 schreef CoExist het volgende:
Hi allemaal,
Ik ben op zoek naar een 80's / 90's cartoon. Deze was vroeger te zien bij Telekids geloof ik.
Het gaat over een gezin die door een soort portal in een dystopische wereld terecht komen. De wereld is wat vergaan en steden liggen in puin enzo.
In deze wereld zijn er dus bad guys ofzo en iedereen rijdt in voertuigen zoals buggy’s.
Ook beschikken ze over vreemde wapens en ik kan mij herinneren dat er iemand met een ball & chain in voor kwam.
Beetje vage omschrijving en zoals ik het vertel klinkt het bijna als Mad Max, maar dat is natuurlijk geen cartoon.
Het is ook niet “Jayce and the Wheeled Warriors”
Het was echt zo'n typische helden cartoon met dito intro zoals al die cartoons van vroeger zoals bijv.: Thundercats, Transformers, Ring Raiders, Biker Mice From Mars Captain Planet, G.I. Joe en M.A.S.K.
Iemand enig idee?
The dropout?quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:26 schreef Toine51 het volgende:
Ik zoek een recente film, tenminste dat denk ik dat het een film is.
Ik las de recensie een aantal maanden geleden.
Het gaat over een vrouw die wordt meegenomen door de FBI ivm een grote fraudezaak meen ik. De kijker zou er eerst van overtuigd zijn dat ze onschuldig is maar blijkt dat niet te zijn. Schijnt waargebeurd te zijn meen ik.
Wie?
quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:26 schreef Toine51 het volgende:
Ik zoek een recente film, tenminste dat denk ik dat het een film is.
Ik las de recensie een aantal maanden geleden.
Het gaat over een vrouw die wordt meegenomen door de FBI ivm een grote fraudezaak meen ik. De kijker zou er eerst van overtuigd zijn dat ze onschuldig is maar blijkt dat niet te zijn. Schijnt waargebeurd te zijn meen ik.
the world according to garp?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:43 schreef Smiley9292 het volgende:
Ik zoek een film waar in het begin een vader moet gaan werken en met een klein vliegtuig vanuit thuis vertrekt.
Zijn vrouw en kind staan op een steiger bij hun huis en het kind hoopt dat de vader op hen zwaait.
De vader zwaait inderdaad door met het vliegtuigje op en neer te gaan.
Hij vliegt over een meer.
Iemand enig idee welke film zo begint?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |