Op usenet ook niks zag ik net.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over slechte poppenseries gesproken, we moesten in groep 7 of 8 naar iets heel kinderachtigs kijken, meer bedoeld voor kinders in groep 3 ofzo, over een varken die kok was in een of ander restaurant, en ik zou zweren dat het "Bij Koning Hap" heette, maar hoe ik ook zoek, ik kan niks vindenHet was echt onmeunig slecht en heel erg saai, maar het werd ons verplicht om te kijken, geen idee waarom we niet iets voor oudere kinderen te zien kregen.
Ik heb die film een keer half gezien, niet afgekeken haha. Wist de naam niet meer maar toen ik op je omschrijving ging googlen en toen de naam zag wist ik het weerquote:
Wil met jou wel een keer een film afkijkenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik heb die film een keer half gezien, niet afgekeken haha. Wist de naam niet meer maar toen ik op je omschrijving ging googlen en toen de naam zag wist ik het weer
Nee, overigens ook verschrikkelijk 😀quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bedoel je misschien 'D'r kan nog meer bij'? Was een verschrikkelijk kinderprogramma met poppen. Iedere aflevering stond een bijbelverhaal centraal, want was van de EO
Dan moet het Snelbinder zijn geweest, waarin Paul de Leeuw debuteerde als acteur. Eind jaren tachtigquote:Op zondag 23 april 2023 21:59 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nee, overigens ook verschrikkelijk 😀
In de Nederlandse poppenserie waar ik op doel leken, in mijn herinnering, de poppen qua hoekigheid van de gezichten op deze muppet:
[ afbeelding ]
De Nederlandse poppenserie was, nogmaals, echt slecht. Dus het was zeker geen Henson productie...
Dank, dank!quote:Op zondag 23 april 2023 23:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan moet het Snelbinder zijn geweest, waarin Paul de Leeuw debuteerde als acteur. Eind jaren tachtig
Toen zat Johan Derksen al achter de desk, linksonderquote:Op maandag 24 april 2023 22:18 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dank, dank!
Eerst dacht ik dat je gelijk had, de pop deed mij denken aan de vage geheugenflarden. Maar na iets bekeken te hebben op youtube en kijken naar de uitzenddata, wist ik zeker dat het tóch niet deze serie was, het panel van poppen ontbrak bovendien.. maar dan wellicht van dezelfde makers?
En zo vond ik toch eindelijk de serie, niet te geleuven!! De vage herinnering is bevestigd, wat een sensatie.
Ik kan alleen een mini screenshot vinden, het programma heette Boter Kaas en Deltawerken, van de VPRO zowaar, direct opgevolgd door Butter Cheese and Deltaworks, ook daarvan is alleen een mini screenshot te vinden...
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat Running Scaredquote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:59 schreef crystal_meth het volgende:
Ik zag ooit een Amerikaanse film waarin een detective (politie in burger) een hotdog opwarmde met behulp van twee vorken bevestigd aan een bureaulamp (via een light socket adapter neem ik aan).
De vorken prikten in de uiteinden van de hotdog, die heet werd door de stroom die erdoor liep.
Icebreaker? Icebreaker (2000) - Reference View - IMDbquote:Op vrijdag 10 november 2023 13:35 schreef reneteck het volgende:
Ik ben opzoek naar een film die ik vroeger vaak gezien heb echter kan ik de titel van de film niet meer achterhalen. Het betreft een film uit de videoband-tijd. Ergens tussen het jaar 1995-2000
Het verhaal van de films was in grote lijnen als volgt;
- Het staat mij bij dat de hoofdrolspeler Jack heette
- Hij was een politieagent maar werd geschorst
- Als afleiding ging hij daarna met zijn gezin of familie naar een luxe hotel in de bergen
- Dit hotel werd overvallen door een grote groep huurlingen
- De hoofdpersoon ging ze daarna 1 voor 1 uitschakelen
- Volgens mij stond er op de voorkant van de videoband een skilift.
Ik heb al vele uren gezocht naar deze film maar helaas nog nooit kunnen achterhalen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Gevonden!!! Crackerjack 1994quote:Op vrijdag 10 november 2023 13:35 schreef reneteck het volgende:
Ik ben opzoek naar een film die ik vroeger vaak gezien heb echter kan ik de titel van de film niet meer achterhalen. Het betreft een film uit de videoband-tijd. Ergens tussen het jaar 1995-2000
Het verhaal van de films was in grote lijnen als volgt;
- Het staat mij bij dat de hoofdrolspeler Jack heette
- Hij was een politieagent maar werd geschorst
- Als afleiding ging hij daarna met zijn gezin of familie naar een luxe hotel in de bergen
- Dit hotel werd overvallen door een grote groep huurlingen
- De hoofdpersoon ging ze daarna 1 voor 1 uitschakelen
- Volgens mij stond er op de voorkant van de videoband een skilift.
Ik heb al vele uren gezocht naar deze film maar helaas nog nooit kunnen achterhalen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Crackerjack_(1994_film)quote:Jack Wild (Griffith) is a Chicago police officer dealing with post-traumatic stress disorder after the murder of his wife and two children during an investigation into organized crime. Nicknamed "Crackerjack" by his colleagues due to his reckless behavior, Jack is forced into a family vacation with his older brother, Michael (Sali), and sister-in-law, Annie (Bunting), at an isolated Rocky Mountains resort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |