Heb je die ene toren nog beklommen?quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik was vorige week nog in dit land
Zou hij nu het Russische leger in moeten?quote:
Waar Bassie en Adriaan is opgenomen? JA!quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Heb je die ene toren nog beklommen?
Is een danseres in piano ook goed?quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:47 schreef Sableheart het volgende:
Hij mist een schaatser op het podium. Dat zou een oppervlakkig liedje nog een beetje opheffen.
Natte Haringquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk bij Mata Hari toch aan iets anders
Totdat hij zijn gekke dansje ging doenquote:
Dat heeft ie wel gecompenseerdquote:
Ik vind het nog steeds leukquote:
Zegt veel dat het wel voor het VK, maar niet voor Wit Rusland luktequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
Deze kerel heeft nog geprobeerd voor Belarus mee te doen
Het zou nog 16 jaar duren totdat de gouden formule hadden gevonden.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:09 schreef Sableheart het volgende:
Hadden ze niet door hoe deze staging over zou komen?
Lenny Kuhr 2023!quote:
Rechtsboven staat de omroep, dat zou het toch al duidelijk moeten maken?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Het is mij nog niet helemaal duidelijk waar de commentator vandaan komt.
Verrekquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Rechtsboven staat de omroep, dat zou het toch al duidelijk moeten maken?
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:33 schreef H_T het volgende:
Goede 'wij moeten nodig naar de wc'-dans van de achtergrondzangers
Dat pentagram, bedoel je?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Oke die ster is mooi gemaakt. De rest is vervelend.
Daar is toch geen excuusquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben die ene millenial die Nana Mouskouri niet kent.
Beatles watte?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar is toch geen excuusOf heb je ook nog nooit van de Beatles gehoord omdat die van voor je tijd zijn?
Niet dat ik ook maar n nummer van haar kan opnoemen, maar weet wel dat ze ook in Nederland zeer succesvol was. En oh ja, er was ook iets met een bril en grappen.
Dus paul de leeuw moment of fame missenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
Ik blijf niet hangen voor de puntentelling
Dan mis je Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
Ik blijf niet hangen voor de puntentelling
Finkers hadquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar is toch geen excuusOf heb je ook nog nooit van de Beatles gehoord omdat die van voor je tijd zijn?
Niet dat ik ook maar n nummer van haar kan opnoemen, maar weet wel dat ze ook in Nederland zeer succesvol was. En oh ja, er was ook iets met een bril en grappen.
We luisteren goed naar jequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nah hoe weten jullie dit toch?
Alleen hield Paul de Leeuw er zich niet aanquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Ah, ze zijn eindelijk tot de conclusie gekomen dat alle landen 10x punten laten geven te veel tijd kost.
Wat was daar het verhaal achter? Zie alleen dat ze zich relatief laat hadden teruggetrokken. Is daardoor de verplichting mee te doen aan de puntentelling gebleven?quote:
Om een lang verhaal kort te maken: Er was een opschudding bij de nationale finale. Daar kwamen ze niet uit en besloten ze na de deadline zich terug te trekken.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat was daar het verhaal achter? Zie alleen dat ze zich relatief laat hadden teruggetrokken. Is daardoor de verplichting mee te doen aan de puntentelling gebleven?
Vraag me nog steeds af of Paul daar op gerekend had, een assertieve presentator.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Blijf het mooi vinden dat die Sakis gewoon doodleuk meedoet. "I bet it's 69 69 69"
Ik denk het niet, maar Paul kan er wel tegenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af of Paul daar op gerekend had, een assertieve presentator.
Paul kan goed incasseren. Denk dat hij het alleen maar leuk vondquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af of Paul daar op gerekend had, een assertieve presentator.
Ja, dat was ook wel te zienquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Paul kan goed incasseren. Denk dat hij het alleen maar leuk vond
Nu Rusland niet meer meedoet, zie je ook beetje ander stemgedrag bij oost Europese landenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:36 schreef NailQueen het volgende:
12 punten naar Rusland. Dat gaan we lang niet meer meemaken
Hoe dan, want hij staat midden op de wegquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:37 schreef Sableheart het volgende:
Stond die Poolse woordvoerder nu op het punt in slaap te vallen?
als je de verkeersongelukken in de gaten houdt, zie je helaas dat dat elkaar neit uitsluitquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe dan, want hij staat midden op de weg
Je weet nooit wat er nog gaat gebeurenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:41 schreef sportfreak het volgende:
Het is niet echt spannend voor de zege...
De lat ligt ook op de grondquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:55 schreef Koen66 het volgende:
zelfs de Grieken deden het beter dan Italie dit jaar qua uitzending
dit dusquote:Op zondag 25 september 2022 00:02 schreef sportfreak het volgende:
Het is ook gewoon een goed nummer. Het zou het ook zonder de monsters act goed gedaan hebben denk ik.
Daarom heb ik ook niets meequote:Op zondag 25 september 2022 00:02 schreef sportfreak het volgende:
Het is ook gewoon een goed nummer. Het zou het ook zonder de monsters act goed gedaan hebben denk ik.
geen idee of ze er meer heeftquote:Op zondag 25 september 2022 00:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja dus. Dat word de zoon waarvoor ze later de Jumbo gaat afbreken?
Waarom niet? Het was toch goed genoeg om door Nederland naar het songfestival gestuurd te worden?quote:Op zondag 25 september 2022 00:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou maar niet zeggen dat ik als 10 jarige meisje hier fan van was
*noteertquote:Op zondag 25 september 2022 00:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou maar niet zeggen dat ik als 10 jarige meisje hier fan van was
echt slecht vond ik ze overigens ook nietquote:Op zondag 25 september 2022 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zij waren heel populair in groep 6
Sanomi lag nog vers in het geheugen?quote:Op zondag 25 september 2022 00:16 schreef Koen66 het volgende:
waarom zingen ze eigenlijk in een nep taal
Omdat het Treble was?quote:Op zondag 25 september 2022 00:16 schreef Koen66 het volgende:
waarom zingen ze eigenlijk in een nep taal
klopt iddquote:Op zondag 25 september 2022 00:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Omdat het Treble was?
Ze hadden er al eerder een nr 1 hit mee gescoord.
In 2006 was ik net aan het ontdekken dat er in de jaren 60 en 70 best goede muziek was gemaakt, in tegenstelling tot de popmuziek van dat moment. Mijn eerste contact met het songfestival liet nog een jaar op zich wachten, de eerste keer dat ik het festival daadwerkelijk keek was nog een paar jaar later.quote:Op zondag 25 september 2022 00:20 schreef Koen66 het volgende:
Behave, daar heb ik echt 0.0 herinnering aan
Wikipedia zegt letterlijk:quote:Op zondag 25 september 2022 00:20 schreef Koen66 het volgende:
Behave, daar heb ik echt 0.0 herinnering aan
quote:Behave is een zanggroep die in Nederland bekend werd van het Nationaal Songfestival 2006, waar zij als tweede eindigde.
Als je daar je bekend uit moet halen wil je carriere ook niet echt van de grond komenquote:
zijn er best wel wat die ik alleen maar ken van "wie is de mol"quote:Op zondag 25 september 2022 00:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je daar je bekend uit moet halen wil je carriere ook niet echt van de grond komen
Net zoiets als bekend van Wie is de mol. De slimste mens etc.
zonder Vader Abraham?quote:Op zondag 25 september 2022 00:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Er komt zometeen nog een liedjes keuze en een tweede versie aan.
Net op tijd voor een iconisch momentquote:Op zondag 25 september 2022 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
Hoi! Jullie zijn nog bezig, leuk.
quote:Op zondag 25 september 2022 00:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Net op tijd voor een iconisch moment
Je kondigt een iconisch moment aan wat je zelf niet kende?quote:
Tijdens het moment zag ik dat het een iconisch moment wasquote:Op zondag 25 september 2022 00:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
Je kondigt een iconisch moment aan wat je zelf niet kende?
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 25 september 2022 00:50 schreef sportfreak het volgende:
Die vakjury ook
Glennis Grace
Lange Frans
Ron Stoeltie
Floortje Dessing
Tasha's World
Henk Temming
Fiona Hering
Jan Keizer
Giel Beelen
Cornald Maas (geen stemrecht)
Floortje Dessing omdat ze in alle landen van het ESF wel eens geweest is? Fiona Hering om op de kleding van de deelnemers te letten?
Fiona is toch wel redelijk bekend. Was een jaar of 15 lang vaste gast in RTL Boulevard als deskundige. Alleen de link met muziek en ESF in het bijzonder ontgaat me.quote:
Als er een beetje over de staging wordt nagedacht, kan het nog best wat worden.quote:Op zondag 25 september 2022 00:55 schreef NailQueen het volgende:
Het is erg om te zeggen maar Treble steekt met kop en schouders boven uit
Ze had naar Turijn kunnen gaan.quote:Op zondag 25 september 2022 00:58 schreef BillDauterive het volgende:
Een reis naar het songfestival in Griekenland, nou,dat kon erger
quote:Op zondag 25 september 2022 01:02 schreef Sableheart het volgende:
Dat was hem dan voor vanavond!
Hartelijk bedankt voor het gezelschap, en hopelijk tot volgende week!
quote:Op zondag 25 september 2022 01:04 schreef NailQueen het volgende:
Er bestaat ook geen betere afsluiter dan dit he?
Nou Koen, ik heb het eens opgezocht. En eigenlijk..quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom schiet Sandra Reemer nu opeens m'n hoofd in
ik wist het ;-)quote:Op zondag 25 september 2022 01:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou Koen, ik heb het eens opgezocht. En eigenlijk..
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:52 schreef NailQueen het volgende:
@:strani Las Ketchup was toch met 3 meiden?
Zoals gezegd, dit is de livestream van het eurovisiekanaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:01 schreef BillDauterive het volgende:
We zitten al in minuut 6, dat is snel!
Wat betekent dat? Dat als je em aanzet, dat je em niet kan pauzeren tot 21.00 uur?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zoals gezegd, dit is de livestream van het eurovisiekanaal.
Allora!quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
What's up peeps?![]()
Als het goed is weten jullie wat jullie daarop moeten antwoorden
nee, maar dat ze beginnen met het voorshow voor het publiekquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Dat als je em aanzet, dat je em niet kan pauzeren tot 21.00 uur?
Och, het zijn de presentators maar. Geef het een week en niemand kent deze twee meer.quote:
En het duurt nog 3 tot 8 uur.quote:
ze hadden een vooruitziende blikquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
"Europe is facing darker times"... dat zeiden ze een paar jaar voor corona en een paar jaar voor de oorlog
2 jaar na annexatie van de Krim en de MH17quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
"Europe is facing darker times"... dat zeiden ze een paar jaar voor corona en een paar jaar voor de oorlog
Ik vind nog steeds 1 van de leukere inzendingen van Belgiquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Laura Tesoro
Wat een opening is dat zeg!
In ieder geval herkende ik het refrein toen ik het hoorde, en dat is al meer dan ik van sommige liedjes kan zeggen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Een niemandsdalletje op de vervloekte tweede positie.
Er zijn leukere Tsjechische liedjes in de halve finale blijven steken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:18 schreef koffieleuk het volgende:
Nou ja, toch maar voor het eerst in de finale. Al mocht dat in 2015 ook al wel.
Qua staging hebben we het sindsdien nog niet beter gedaan, wat mij betreft. Perfect sfeertje was hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Maar het moet gezegd worden. Dit optreden stond als een huis. Slow down, precies wat bij het nummer past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit vooral op te letten of ze geen cameltoe heeft met dat goud glitter pakjequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ze is wel knap. Voor de rest kan ik niets positiefs zeggen. Naja, dan toch. Het liedje is nu al halverwege en dus bijna voorbij. Dat is ook positief
Die flirtte met alle ESF deelnemersquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Was Douwe Bob hier ook niet mee aan het flirten?
Klopt, en volgens mij ook met Sergey en Barei.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:26 schreef NailQueen het volgende:
De zanger is een lekker hapjequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Oh Hongarije. Ik ga nog steeds stuk om die sukkelige achtergrondzangers
Met Iveta van Armeni toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Je moet je bril even op zettenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind hem te veel lijken op Arie Boomsma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |