Heb je die ene toren nog beklommen?quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik was vorige week nog in dit land
Zou hij nu het Russische leger in moeten?quote:
Waar Bassie en Adriaan is opgenomen? JA!quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Heb je die ene toren nog beklommen?
Is een danseres in piano ook goed?quote:Op zaterdag 24 september 2022 21:47 schreef Sableheart het volgende:
Hij mist een schaatser op het podium. Dat zou een oppervlakkig liedje nog een beetje opheffen.
Natte Haringquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk bij Mata Hari toch aan iets anders
Totdat hij zijn gekke dansje ging doenquote:
Dat heeft ie wel gecompenseerdquote:
Ik vind het nog steeds leukquote:
Zegt veel dat het wel voor het VK, maar niet voor Wit Rusland luktequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
Deze kerel heeft nog geprobeerd voor Belarus mee te doen
Het zou nog 16 jaar duren totdat de gouden formule hadden gevonden.quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:09 schreef Sableheart het volgende:
Hadden ze niet door hoe deze staging over zou komen?
Lenny Kuhr 2023!quote:
Rechtsboven staat de omroep, dat zou het toch al duidelijk moeten maken?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Het is mij nog niet helemaal duidelijk waar de commentator vandaan komt.
Verrekquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Rechtsboven staat de omroep, dat zou het toch al duidelijk moeten maken?
quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:33 schreef H_T het volgende:
Goede 'wij moeten nodig naar de wc'-dans van de achtergrondzangers
Dat pentagram, bedoel je?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Oke die ster is mooi gemaakt. De rest is vervelend.
Daar is toch geen excuusquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben die ene millenial die Nana Mouskouri niet kent.
Beatles watte?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar is toch geen excuusOf heb je ook nog nooit van de Beatles gehoord omdat die van voor je tijd zijn?
Niet dat ik ook maar één nummer van haar kan opnoemen, maar weet wel dat ze ook in Nederland zeer succesvol was. En oh ja, er was ook iets met een bril en grappen.
Dus paul de leeuw moment of fame missenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
Ik blijf niet hangen voor de puntentelling
Dan mis je Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
Ik blijf niet hangen voor de puntentelling
Finkers hadquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar is toch geen excuusOf heb je ook nog nooit van de Beatles gehoord omdat die van voor je tijd zijn?
Niet dat ik ook maar één nummer van haar kan opnoemen, maar weet wel dat ze ook in Nederland zeer succesvol was. En oh ja, er was ook iets met een bril en grappen.
We luisteren goed naar jequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nah hoe weten jullie dit toch?
Alleen hield Paul de Leeuw er zich niet aanquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Ah, ze zijn eindelijk tot de conclusie gekomen dat alle landen 10x punten laten geven te veel tijd kost.
Wat was daar het verhaal achter? Zie alleen dat ze zich relatief laat hadden teruggetrokken. Is daardoor de verplichting mee te doen aan de puntentelling gebleven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |