Daar is toch geen excuusquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben die ene millenial die Nana Mouskouri niet kent.
Beatles watte?quote:Op zaterdag 24 september 2022 22:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar is toch geen excuusOf heb je ook nog nooit van de Beatles gehoord omdat die van voor je tijd zijn?
Niet dat ik ook maar één nummer van haar kan opnoemen, maar weet wel dat ze ook in Nederland zeer succesvol was. En oh ja, er was ook iets met een bril en grappen.
Dus paul de leeuw moment of fame missenquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
Ik blijf niet hangen voor de puntentelling
Dan mis je Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
Ik blijf niet hangen voor de puntentelling
Finkers hadquote:Op zaterdag 24 september 2022 22:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar is toch geen excuusOf heb je ook nog nooit van de Beatles gehoord omdat die van voor je tijd zijn?
Niet dat ik ook maar één nummer van haar kan opnoemen, maar weet wel dat ze ook in Nederland zeer succesvol was. En oh ja, er was ook iets met een bril en grappen.
We luisteren goed naar jequote:Op zaterdag 24 september 2022 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nah hoe weten jullie dit toch?
Alleen hield Paul de Leeuw er zich niet aanquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Ah, ze zijn eindelijk tot de conclusie gekomen dat alle landen 10x punten laten geven te veel tijd kost.
Wat was daar het verhaal achter? Zie alleen dat ze zich relatief laat hadden teruggetrokken. Is daardoor de verplichting mee te doen aan de puntentelling gebleven?quote:
Om een lang verhaal kort te maken: Er was een opschudding bij de nationale finale. Daar kwamen ze niet uit en besloten ze na de deadline zich terug te trekken.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat was daar het verhaal achter? Zie alleen dat ze zich relatief laat hadden teruggetrokken. Is daardoor de verplichting mee te doen aan de puntentelling gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |