De lat ligt ook op de grondquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:55 schreef Koen66 het volgende:
zelfs de Grieken deden het beter dan Italie dit jaar qua uitzending
dit dusquote:Op zondag 25 september 2022 00:02 schreef sportfreak het volgende:
Het is ook gewoon een goed nummer. Het zou het ook zonder de monsters act goed gedaan hebben denk ik.
Daarom heb ik ook niets meequote:Op zondag 25 september 2022 00:02 schreef sportfreak het volgende:
Het is ook gewoon een goed nummer. Het zou het ook zonder de monsters act goed gedaan hebben denk ik.
geen idee of ze er meer heeftquote:Op zondag 25 september 2022 00:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja dus. Dat word de zoon waarvoor ze later de Jumbo gaat afbreken?
Waarom niet? Het was toch goed genoeg om door Nederland naar het songfestival gestuurd te worden?quote:Op zondag 25 september 2022 00:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou maar niet zeggen dat ik als 10 jarige meisje hier fan van was
*noteertquote:Op zondag 25 september 2022 00:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou maar niet zeggen dat ik als 10 jarige meisje hier fan van was
echt slecht vond ik ze overigens ook nietquote:Op zondag 25 september 2022 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zij waren heel populair in groep 6
Sanomi lag nog vers in het geheugen?quote:Op zondag 25 september 2022 00:16 schreef Koen66 het volgende:
waarom zingen ze eigenlijk in een nep taal
Omdat het Treble was?quote:Op zondag 25 september 2022 00:16 schreef Koen66 het volgende:
waarom zingen ze eigenlijk in een nep taal
klopt iddquote:Op zondag 25 september 2022 00:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Omdat het Treble was?
Ze hadden er al eerder een nr 1 hit mee gescoord.
In 2006 was ik net aan het ontdekken dat er in de jaren 60 en 70 best goede muziek was gemaakt, in tegenstelling tot de popmuziek van dat moment. Mijn eerste contact met het songfestival liet nog een jaar op zich wachten, de eerste keer dat ik het festival daadwerkelijk keek was nog een paar jaar later.quote:Op zondag 25 september 2022 00:20 schreef Koen66 het volgende:
Behave, daar heb ik echt 0.0 herinnering aan
Wikipedia zegt letterlijk:quote:Op zondag 25 september 2022 00:20 schreef Koen66 het volgende:
Behave, daar heb ik echt 0.0 herinnering aan
quote:Behave is een zanggroep die in Nederland bekend werd van het Nationaal Songfestival 2006, waar zij als tweede eindigde.
Als je daar je bekend uit moet halen wil je carriere ook niet echt van de grond komenquote:
zijn er best wel wat die ik alleen maar ken van "wie is de mol"quote:Op zondag 25 september 2022 00:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je daar je bekend uit moet halen wil je carriere ook niet echt van de grond komen
Net zoiets als bekend van Wie is de mol. De slimste mens etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |