Vraag me nog steeds af of Paul daar op gerekend had, een assertieve presentator.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:31 schreef NailQueen het volgende:
Blijf het mooi vinden dat die Sakis gewoon doodleuk meedoet. "I bet it's 69 69 69"
Ik denk het niet, maar Paul kan er wel tegenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af of Paul daar op gerekend had, een assertieve presentator.
Paul kan goed incasseren. Denk dat hij het alleen maar leuk vondquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af of Paul daar op gerekend had, een assertieve presentator.
Ja, dat was ook wel te zienquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Paul kan goed incasseren. Denk dat hij het alleen maar leuk vond
Nu Rusland niet meer meedoet, zie je ook beetje ander stemgedrag bij oost Europese landenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:36 schreef NailQueen het volgende:
12 punten naar Rusland. Dat gaan we lang niet meer meemaken
Hoe dan, want hij staat midden op de wegquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:37 schreef Sableheart het volgende:
Stond die Poolse woordvoerder nu op het punt in slaap te vallen?
als je de verkeersongelukken in de gaten houdt, zie je helaas dat dat elkaar neit uitsluitquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe dan, want hij staat midden op de weg
Je weet nooit wat er nog gaat gebeurenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:41 schreef sportfreak het volgende:
Het is niet echt spannend voor de zege...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |