Qua staging hebben we het sindsdien nog niet beter gedaan, wat mij betreft. Perfect sfeertje was hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Maar het moet gezegd worden. Dit optreden stond als een huis. Slow down, precies wat bij het nummer past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit vooral op te letten of ze geen cameltoe heeft met dat goud glitter pakjequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ze is wel knap. Voor de rest kan ik niets positiefs zeggen. Naja, dan toch. Het liedje is nu al halverwege en dus bijna voorbij. Dat is ook positief
Die flirtte met alle ESF deelnemersquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Was Douwe Bob hier ook niet mee aan het flirten?
Klopt, en volgens mij ook met Sergey en Barei.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:26 schreef NailQueen het volgende:
De zanger is een lekker hapjequote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Oh Hongarije. Ik ga nog steeds stuk om die sukkelige achtergrondzangers
Met Iveta van Armenië toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:26 schreef NailQueen het volgende:
Je moet je bril even op zettenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vind hem te veel lijken op Arie Boomsma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |