nee, maar dat ze beginnen met het voorshow voor het publiekquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Dat als je em aanzet, dat je em niet kan pauzeren tot 21.00 uur?
Och, het zijn de presentators maar. Geef het een week en niemand kent deze twee meer.quote:
En het duurt nog 3 tot 8 uur.quote:
ze hadden een vooruitziende blikquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
"Europe is facing darker times"... dat zeiden ze een paar jaar voor corona en een paar jaar voor de oorlog
2 jaar na annexatie van de Krim en de MH17quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
"Europe is facing darker times"... dat zeiden ze een paar jaar voor corona en een paar jaar voor de oorlog
Ik vind nog steeds 1 van de leukere inzendingen van Belgiëquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Laura Tesoro
Wat een opening is dat zeg!
In ieder geval herkende ik het refrein toen ik het hoorde, en dat is al meer dan ik van sommige liedjes kan zeggen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Een niemandsdalletje op de vervloekte tweede positie.
Er zijn leukere Tsjechische liedjes in de halve finale blijven steken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:18 schreef koffieleuk het volgende:
Nou ja, toch maar voor het eerst in de finale. Al mocht dat in 2015 ook al wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |