abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 september 2022 @ 22:27:57 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206071353
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Je leeft in een illusie dat Oekrane deze oorlog kan stoppen (daardoor verlengt Oekrane idd het conflict). Putin zal geen verlies accepteren, dus het is of het militair verliezen of nucleair verliezen.
Ha! Zo klopt het wel :D
In iedere vorm van propaganda zit een kern van waarheid. Je moet soms alleen goed zoeken en iemands post verbeteren. :9
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 22:32:21 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206071419
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Je leeft in een illusie dat Oekrane deze oorlog kan stoppen (daardoor verlengt Oekrane idd het conflict). Putin zal geen verlies accepteren, dus het is of het militair winnen of nucleair "winnen".
Dat Poetin dat niet accepteert moet ie lekker zelf weten. Maar dat gaat nog wel tienduizenden kapotgeschoten Russen opleveren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 22 september 2022 @ 22:33:29 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206071448
quote:
84s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat Poetin dat niet accepteert moet ie lekker zelf weten. Maar dat gaat nog wel tienduizenden kapotgeschoten Russen opleveren.
Maar wat gaan we doen als de Russiche tanks op zijn? -O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206071466
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 22:36:24 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206071503
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Maar wat gaan we doen als de Russiche tanks op zijn? -O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206071529
Putler gaat meer dan 1 miljoen Russen optrommelen om te vechten in Oekrane. 300K is 1 groot leugen van poetler.

Secret clause in Putin's mobilization decree may allow him to draft up to 1 million reservists, an independent Russian outlet reports

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

https://www.newsweek.com/(...)llion-report-1745376
pi_206071555
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:23 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Russische tanks hebben het Z symbool aan alle kanten.
Een kant is overgeschilderd
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206071578
Putin Forces All Energy Workers To Register For Military Draft

As of 2020, Russia had 2.5 million people employed in the fuel and energy sector, according to Statista data.

https://oilprice.com/Late(...)-Military-Draft.html

Er werken meer dan 2,5 miljoen mensen in die branch. Poetler zei toch 300.000 ?????? poetler gaat miljoenen russen de hell in sturen.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:41:54 #12
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206071605
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Maar wat gaan we doen als de Russiche tanks op zijn? -O-
Dan gaan ze over op het materieel dat momenteel te bewonderen is in musea over de oorlog tegen Napoleon. Er zullen vast nog wel een paar kanonnen staan die ze af kunnen stoffen.
pi_206071634
Niemand komt hier meer uit. Denk dat we sowieso nucleair gaan dus leg je er maar bij neer. _O-

'T is niet anders.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206071636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:37 schreef fckputin het volgende:
Putler gaat meer dan 1 miljoen Russen optrommelen om te vechten in Oekrane. 300K is 1 groot leugen van poetler.

Secret clause in Putin's mobilization decree may allow him to draft up to 1 million reservists, an independent Russian outlet reports

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

https://www.newsweek.com/(...)llion-report-1745376
Hoi Aircohandels
  donderdag 22 september 2022 @ 22:44:50 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206071648
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Niemand komt hier meer uit. Denk dat we sowieso nucleair gaan dus leg je er maar bij neer. _O-

'T is niet anders.
Nukes *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 22 september 2022 @ 22:46:46 #17
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206071683
https://t.me/chtddd/54766
In Moscow, law enforcement officers hand out summonses to random passers-by on the street.

The footage shows the exit from the "Planernaya" metro station. The police are checking (https://t.me/news_sirena/4474) the passports of men in the database. If he is included in the list for mobilization, he will be issued a summons.
pi_206071696
Hoop dat Oekraine gewoon op zeer korte termijn ATACMS krijgt, kan je voorstellen wat dat met het moraal doet als je een conscript bent zonder ervaring en al op de weg naar de frontlinie toe worden voren en naast van je wagons of trucks vol met je kameraden overhoop geblazen.
pi_206071725
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Niemand komt hier meer uit. Denk dat we sowieso nucleair gaan dus leg je er maar bij neer. _O-

'T is niet anders.
Ach, ik denk dat er in de Russische elite genoeg mensen zijn die niet zo op MAD zitten te wachten, dus de kans daarop lijkt me niet heel groot.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 22 september 2022 @ 22:49:49 #20
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206071735
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:47 schreef skysherrif het volgende:
Hoop dat Oekraine gewoon op zeer korte termijn ATACMS krijgt, kan je voorstellen wat dat met het moraal doet als je een conscript bent zonder ervaring en al op de weg naar de frontlinie toe worden voren en naast van je wagons of trucks vol met je kameraden overhoop geblazen.
Ze gaan het niet krijgen omdat dan direct de Crimea bridge ermee opgeblazen wordt, dat betekent dat het zuidelijke offensief en Crimea verloren zijn en dat betekent gelijk nucleaire vergelding.

Iedereen weet ondertussen wel de strategie van de VS/NATO, militair gelijkspel totdat Rusland implodeert door sancties en een revolutie zoals 1917 en zich terugtrekt.
pi_206071744
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:41 schreef fckputin het volgende:
Putin Forces All Energy Workers To Register For Military Draft

As of 2020, Russia had 2.5 million people employed in the fuel and energy sector, according to Statista data.

https://oilprice.com/Late(...)-Military-Draft.html

Er werken meer dan 2,5 miljoen mensen in die branch. Poetler zei toch 300.000 ?????? poetler gaat miljoenen russen de hell in sturen.
Na 1 post is altijd al duidelijk dat jij het bent. Je typt zo achterlijk :p
pi_206071778
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:49 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ze gaan het niet krijgen omdat dan direct de Crimea bridge ermee opgeblazen wordt, dat betekent dat het zuidelijke offensief en Crimea verloren zijn en dat betekent gelijk nucleaire vergelding.

Iedereen weet ondertussen wel de strategie van de VS/NATO, militair gelijkspel totdat Rusland implodeert door sancties en een revolutie zoals 1917 en zich terugtrekt.
Goh ze hebben al vaker targets in het Krim gebied op geblazen dus ik weet niet of dat zo is en anders kan je afspreken met de US dat ze dat niet doen.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:55:35 #23
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206071806
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:14 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ik ben een keer in Turkije in een all in restaurant geweest waarbij 80% van de gasten Russen waren. Om 09:30 uur bier bij het ontbijt. Bier in het zwembad. De hele dag door bier. Bier was gratis, en vodka niet.
Misschien een leuk ideetje voor Oekraine om bij de grens taps voor de russische soldaten neer te zetten met onbeperkt gratis bier.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 22 september 2022 @ 22:56:33 #24
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206071815
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:52 schreef skysherrif het volgende:

Goh ze hebben al vaker targets in het Krim gebied op geblazen dus ik weet niet of dat zo is en anders kan je afspreken met de US dat ze dat niet doen.
Ukraine zal zich vast netjes aan de afspraken met de VS houden maar het probleem is dat je Rusland de kans geeft een false flag te doen om daarna 'gerechtvaardigd' te zijn om nukes te gebruiken.

Er zijn hardliners die extremer zijn dan Putin die eisen dat nu al nukes worden ingezet. Dezelfde lui die nu boos zijn dat 200 Azov-ers gisteren zijn geruild

Ook wel een hele goede reden om Putin niet te liquideren, hij houdt de echte mafkezen nog op een afstand.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 22:57:38 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206071827
De brug opblazen kunnen ze al. Zonder de brug kan je de Russen niet de grens over jagen. Zoveel Russen gevangen nemen wil je ook niet. Pas als alle Russen eruit getyft zijn gaan we een mooie BIEM zien denk ik.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 22:58:45 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206071842
quote:
Daar heb je al een apart topic over gemaakt en dit ook al 2x eerder benoemd in dit topic.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 september 2022 @ 23:00:47 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206071862
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ukraine zal zich vast netjes aan de afspraken met de VS houden maar het probleem is dat je Rusland de kans geeft een false flag te doen om daarna 'gerechtvaardigd' te zijn om nukes te gebruiken.

Er zijn hardliners die extremer zijn dan Putin die eisen dat nu al nukes worden ingezet. Dezelfde lui die nu boos zijn dat 200 Azov-ers gisteren zijn geruild

Ook wel een hele goede reden om Putin niet te liquideren, hij houdt de echte mafkezen nog op een afstand.
Wat als we Oekraine een paar nukes geven? :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206071869
quote:
Kindsoldaten. Nice * Barbusse vinkt af op dictator bingokaart
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 22 september 2022 @ 23:01:45 #30
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206071871
quote:
quote:
Erdoğan appeared to have been blindsided by Vladimir Putin’s mobilisation of troops on Wednesday, given that he said in an interview with the US Public Broadcasting Service on Monday that he was under the impression that his Russian counterpart was in the mood to make concessions.

Reflecting on a recent discussion he had with Putin , he told PBS: “He is actually showing he is willing to end this as soon as possible. That was my impression because the way things are going is quite problematic.”
Dat doet me denken aan Assad. Hij werd opgeroepen tot hervormingen. Ja! zei hij, en bombardeerde vervolgens harder.

Putin is van hetzelfde laken een pak. De opmerking van Modi, dat het nu geen tijd is voor oorlog, word door Putin genterpreteerd als: "Je moet wat harder vechten, dit schiet niet op!"

Nu dacht Erdogan dat een "willingness to end this" betekende dat Putin ging stoppen met vechten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 22 september 2022 @ 23:06:18 #31
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206071937
quote:
Dit was een 6 weken terug al gaande in de door Rusland bevrijdde gebieden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 22 september 2022 @ 23:09:30 #33
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206071962
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Niemand komt hier meer uit. Denk dat we sowieso nucleair gaan dus leg je er maar bij neer. _O-

'T is niet anders.
Ik vraag me af hoe dat gaat. Uiteraard hoop ik dat het nooit zover zal komen. Zouden er nog (meerdere) waarschuwingen aan vooraf gaan? Dus "nu stoppen, anders lanceren we"? Of zie je onaangekondigd gewoon ineens een enorme lichtflits en is dat het laatste dat je ziet?

Zou het direct gericht zijn op totale destructie in Europa/wereldwijd, of eerst op 'kleinere' schaal op militaire doelen? En zou de reactie daarop meteen een kettingreactie in werking zetten waarbij er geen weg meer terug is?
pi_206071992
Praktijkles
twitter
twitter
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206072019
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206072022
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
[..]
Dat doet me denken aan Assad. Hij werd opgeroepen tot hervormingen. Ja! zei hij, en bombardeerde vervolgens harder.

Putin is van hetzelfde laken een pak. De opmerking van Modi, dat het nu geen tijd is voor oorlog, word door Putin genterpreteerd als: "Je moet wat harder vechten, dit schiet niet op!"

Nu dacht Erdogan dat een "willingness to end this" betekende dat Putin ging stoppen met vechten.
Yep, en omdat hij bezig was met de laatste loodjes van die gevangenruil (inclusief de clausule dat de vijf belangrijkste Azov commandanten in Turkije moeten blijven tot 'het einde van de oorlog') kreeg hij misschien dit idee.

Het lijkt er ook op dat China steeds een klein stukje opschuift in hun neutraliteit over het conflict. Maar ik denk dat de (perceptie van) support van China erg belangrijk is voor Rusland en denk dat het beter is voor de stabiliteit van de wereld als China hun huidige relaties met Rusland houdt. China die de stekker uit de relatie trekt bij gebruik van nucleaire wapens (en het lijkt er sterk op dat China dit aan Rusland duidelijk heeft gemaakt, naar mijn mening is de greep naar mobilisatie van Rusland hier wellicht zelfs een reactie op) is waarschijnlijk de sterkste deterrence die de wereld heeft.
  donderdag 22 september 2022 @ 23:20:00 #37
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_206072059
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:09 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe dat gaat. Uiteraard hoop ik dat het nooit zover zal komen. Zouden er nog (meerdere) waarschuwingen aan vooraf gaan? Dus "nu stoppen, anders lanceren we"? Of zie je onaangekondigd gewoon ineens een enorme lichtflits en is dat het laatste dat je ziet?

Zou het direct gericht zijn op totale destructie in Europa/wereldwijd, of eerst op 'kleinere' schaal op militaire doelen? En zou de reactie daarop meteen een kettingreactie in werking zetten waarbij er geen weg meer terug is?
  donderdag 22 september 2022 @ 23:20:52 #38
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206072070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat is ook een manier om van die lijken en alle bijbehorende verantwoordelijkheden af te komen
[ twitter ]
Getver, wie gaat de losse, rottende, overal verspreid liggende stukjes Rus bij elkaar zoeken?
pi_206072079
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:09 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe dat gaat. Uiteraard hoop ik dat het nooit zover zal komen. Zouden er nog (meerdere) waarschuwingen aan vooraf gaan? Dus "nu stoppen, anders lanceren we"? Of zie je onaangekondigd gewoon ineens een enorme lichtflits en is dat het laatste dat je ziet?

Zou het direct gericht zijn op totale destructie in Europa/wereldwijd, of eerst op 'kleinere' schaal op militaire doelen? En zou de reactie daarop meteen een kettingreactie in werking zetten waarbij er geen weg meer terug is?
Putin vermijdt niet zo nauwlettend conflict met NAVO om vervolgens MAD in werking te laten treden. Als hij een nuke (of meerdere tactische nukes als je enig battlefield effect wil hebben) gebruikt zal het zijn om te winnen of een verlies om te buigen, in ieder geval tijdens de first strike. De druk op de rode knop als zelfmoord is volstrekt irrationeel, Putin zal met het gebruik proberen weg te komen / er beter van te worden.

Hoe dat vervolgens escaleert (ik kan me bijna niet voorstellen in MAD, daar heeft niemand belang bij) weten maar weinig mensen, maar ik denk dat de kans vrij groot is dat 99.999999% van de mensen op aarde de eerste nuke(s) op twitter, telegram of TV ziet en niet live meemaakt in het onwaarschijnlijke scenario dat Rusland ze in deze oorlog in zou zetten.

En inderdaad waarschijnlijk vooraf nog allemaal demonstratieve handelingen zoals rondvliegen met SU's, transporteren van die dingen, etc.
pi_206072086
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:09 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoe dat gaat. Uiteraard hoop ik dat het nooit zover zal komen. Zouden er nog (meerdere) waarschuwingen aan vooraf gaan? Dus "nu stoppen, anders lanceren we"? Of zie je onaangekondigd gewoon ineens een enorme lichtflits en is dat het laatste dat je ziet?

Zou het direct gericht zijn op totale destructie in Europa/wereldwijd, of eerst op 'kleinere' schaal op militaire doelen? En zou de reactie daarop meteen een kettingreactie in werking zetten waarbij er geen weg meer terug is?
Direct totale vernietiging. N Satan-2 raket betekent 3500x hiroshima ontploffing. Daarmee blaas je een land als Spanje Turkije of bijvoorbeeld Frankrijk in N klap weg.
  donderdag 22 september 2022 @ 23:27:40 #42
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206072132
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Niemand komt hier meer uit. Denk dat we sowieso nucleair gaan dus leg je er maar bij neer. _O-

'T is niet anders.
Wat leren mensen tegenwoordig op school?
https://taaladvies.net/s-avonds-of-s-avonds-hoofdletter/
‘t Is niet anders
Kleine letter t, hoofdletter I.
Voor de rest komt er overigens ook voornamelijk nonsens uit, maar schrijf het dan tenminste goed!
  donderdag 22 september 2022 @ 23:31:37 #44
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206072144
Vreemd, hebben ze geen mensen nodig om de organisatie draaiende te houden?
Of zit er veel verborgen werkeloosheid tussen, dus veel mensen die via nepotisme een baan hebben gekregen maar waar het bedrijf prima zonder kan?
twitter
  donderdag 22 september 2022 @ 23:33:25 #45
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206072159
quote:
Ja, maar dit illustreert direct een totale aanval op de VS. Als dat gebeurt, weet je dus dat een groot deel van het leven op aarde waarschijnlijk binnen een uur is weggevaagd omdat het een kettingreactie teweegbrengt. Ik heb het over de inzet van een eerste nucleaire bom op kleinere schaal.
pi_206072160
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Vreemd, hebben ze geen mensen nodig om de organisatie draaiende te houden?
Of zit er veel verborgen werkeloosheid tussen, dus veel mensen die via nepotisme een baan hebben gekregen maar waar het bedrijf prima zonder kan?
[ twitter ]
Ik denk dat het nepnieuws is. Werken er alleen maar mannen?
pi_206072227
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Vreemd, hebben ze geen mensen nodig om de organisatie draaiende te houden?
Of zit er veel verborgen werkeloosheid tussen, dus veel mensen die via nepotisme een baan hebben gekregen maar waar het bedrijf prima zonder kan?
[ twitter ]
Rusland doet op het moment wat veel landen tijdens de lockdowns deden: mensen op papier aan het werk houden door looncompensatie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206072249
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:24 schreef fckputin het volgende:

[..]
Direct totale vernietiging. N Satan-2 raket betekent 3500x hiroshima ontploffing. Daarmee blaas je een land als Spanje Turkije of bijvoorbeeld Frankrijk in N klap weg.
Dat is de theorie, maar dan moet die zooi wel werken. Als de raketten in een vergelijkbare staat verkeren als de rest van dat Russische schrootleger is de kans aanzienlijk dat ze Rusland nieteens uit komen. Zou wel een ironische twist in het verhaal zijn, vooral als ze al op Russische bodem zouden ontploffen.
pi_206072259
Wat een heerlijk forum is dit toch.
Door mijn mening te geven gebaseerd op feiten. Het volgende feit dient zich aan. Mijn Russische zwager is opgeroepen als reservist om te strijden tegen mijn Oekrainse dochter.Iemand nog enig comentaar?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206072261
Je zult maar een nederlandse pro-russische troll zijn :')
Dit is toch op geen enkele manier meer recht te lullen wat dat strontland doet?
pi_206072266
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:24 schreef fckputin het volgende:

[..]
Direct totale vernietiging. N Satan-2 raket betekent 3500x hiroshima ontploffing. Daarmee blaas je een land als Spanje Turkije of bijvoorbeeld Frankrijk in N klap weg.
Hahahaha :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206072271
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:44 schreef Refragmental het volgende:
Je zult maar een nederlandse pro-russische troll zijn :')
Dit is toch op geen enkele manier meer recht te lullen wat dat strontland doet?
Ik heb begrepen dat dit de schuld is van het westen, die door het maar blijven aanvoeren van wapens naar Oekrane de Russen dwingt tot algehele mobilisatie.
Had het westen dat niet gedaan, dan was deze mobilisatie niet nodig geweest.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206072275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Vreemd, hebben ze geen mensen nodig om de organisatie draaiende te houden?
Of zit er veel verborgen werkeloosheid tussen, dus veel mensen die via nepotisme een baan hebben gekregen maar waar het bedrijf prima zonder kan?
[ twitter ]
Melkertbaantjes…doen toch geen moer de hele dag alleen maar koffie zuipen. Kan ze beter naar het front brengen ben je ook weer van die subsidiebaantjes af. Slimme boys die Ruskies.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206072294
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:42 schreef J.B. het volgende:

[..]
Dat is de theorie, maar dan moet die zooi wel werken. Als de raketten in een vergelijkbare staat verkeren als de rest van dat Russische schrootleger is de kans aanzienlijk dat ze Rusland nieteens uit komen. Zou wel een ironische twist in het verhaal zijn, vooral als ze al op Russische bodem zouden ontploffen.
Das geeneens een theorie, das gelul. Turkije is 783,562 km groot. Er bestaat geen bom die dat weg kan vagen, hoe zwaar die ook is. Dit is geneuzel van het niveau G.I. Joe.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 22 september 2022 @ 23:49:14 #55
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206072300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:44 schreef ZOA het volgende:
Wat een heerlijk forum is dit toch.
Door mijn mening te geven gebaseerd op feiten. Het volgende feit dient zich aan. Mijn Russische zwager is opgeroepen als reservist om te strijden tegen mijn Oekrainse dochter.Iemand nog enig comentaar?
Het is de schuld van Putin.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 22 september 2022 @ 23:52:44 #56
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_206072322
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:41 schreef slashdotter3 het volgende:
nsfw/l: https://t.me/kavunbased/153198
3e foto: hoe oud moet een lijk zijn om zo'n zwarte kleur te krijgen?
Onder de juiste vochtigheid en temperatuur kan dat al na 24/48 uur optreden.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  donderdag 22 september 2022 @ 23:53:00 #57
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206072323
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:41 schreef Wantie het volgende:

Rusland doet op het moment wat veel landen tijdens de lockdowns deden: mensen op papier aan het werk houden door looncompensatie.
Met die mobilisatie slaan ze 2 vliegen in 1 klap, al het overtollig personeel bij bestaande bedrijven weghalen en toevoegen aan het leger. En als ze dood gaan dan is het ook geen verlies aangezien ze toch al overbodig waren. win-win!
  donderdag 22 september 2022 @ 23:55:20 #58
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206072347
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:24 schreef fckputin het volgende:

[..]
Direct totale vernietiging. N Satan-2 raket betekent 3500x hiroshima ontploffing. Daarmee blaas je een land als Spanje Turkije of bijvoorbeeld Frankrijk in N klap weg.
Die raket is er nog niet, daarnaast is die nucleaire kracht nogal overdreven.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206072348
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:44 schreef ZOA het volgende:
Wat een heerlijk forum is dit toch.
Door mijn mening te geven gebaseerd op feiten. Het volgende feit dient zich aan. Mijn Russische zwager is opgeroepen als reservist om te strijden tegen mijn Oekrainse dochter.Iemand nog enig comentaar?
je bent onderweg naar je dienst neem ik aan?
Incelfrikandel
pi_206072350
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:44 schreef Refragmental het volgende:
Je zult maar een nederlandse pro-russische troll zijn :')
Dit is toch op geen enkele manier meer recht te lullen wat dat strontland doet?
Broodje poep tegen een strontgat. het is beide niks, lekker laten uitzoeken daar.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206072355
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:24 schreef fckputin het volgende:

[..]
Direct totale vernietiging. N Satan-2 raket betekent 3500x hiroshima ontploffing. Daarmee blaas je een land als Spanje Turkije of bijvoorbeeld Frankrijk in N klap weg.
Als deze in Oekraine ontploft dan heeft hij de Rus en zijn bedpartner in Turkije daar ook mee met z'n vriendje Erdogan.
pi_206072358
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:41 schreef slashdotter3 het volgende:
nsfw/l: https://t.me/kavunbased/153198
3e foto: hoe oud moet een lijk zijn om zo'n zwarte kleur te krijgen?
Dit lijkt mij gevolg van vuur/hitte.
Alles lijkt geschroeid/half verkoold, ook de kleding.
En waar zijn de benen?
pi_206072375
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:58 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dit lijkt mij gevolg van vuur/hitte.
Alles lijkt geschroeid/half verkoold, ook de kleding.
En waar zijn de benen?
Het onzinnige van oorlogstopics is dit soort pikkentrekkerij op lijkenfoto's.
pi_206072376
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Das geeneens een theorie, das gelul. Turkije is 783,562 km groot. Er bestaat geen bom die dat weg kan vagen, hoe zwaar die ook is. Dit is geneuzel van het niveau G.I. Joe.
Ze kunnen met kernwapens de maan van haar baan brengen en op Turkije laten storten, dan is Turkije en de rest van de wereld zo weg.
pi_206072380
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het onzinnige van oorlogstopics is dit soort pikkentrekkerij op lijkenfoto's.
Alsof oorlog ooit zinnig is.

En al die strategien dan, dat is gewoon oorlogsporno, sorry hoor.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206072382
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:03 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ze kunnen met kernwapens de maan van haar baan brengen en op Turkije laten storten, dan is Turkije en de rest van de wereld zo weg.
nou nee, dat kan niet.
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:07:58 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_206072386
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:44 schreef ZOA het volgende:
Wat een heerlijk forum is dit toch.
Door mijn mening te geven gebaseerd op feiten. Het volgende feit dient zich aan. Mijn Russische zwager is opgeroepen als reservist om te strijden tegen mijn Oekrainse dochter.Iemand nog enig comentaar?
Ja wat een kutland is Rusland he, hebben we altijd al gezegd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206072388
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:44 schreef ZOA het volgende:
Wat een heerlijk forum is dit toch.
Door mijn mening te geven gebaseerd op feiten. Het volgende feit dient zich aan. Mijn Russische zwager is opgeroepen als reservist om te strijden tegen mijn Oekrainse dochter.Iemand nog enig comentaar?
Hoe oud is je dochter?
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:09:21 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_206072394
En we moeten nu toch gewoon ijveren voor een totaalboycot. Voorheen was het altijd we moeten opletten de gewone Rus niet te raken. Nou de gewone Rus kan alleen maar gered worden als het hele land stil komt te liggen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206072395
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:03 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ze kunnen met kernwapens de maan van haar baan brengen en op Turkije laten storten, dan is Turkije en de rest van de wereld zo weg.
Je kunt de maan niet op aarde laten neerstorten.
Maar dat is een andere discussie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:09:27 #72
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206072396
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:08 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Hoe oud is je dochter?
Ben jij Ghislaine Maxwell?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:10:25 #73
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206072400
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt de maan niet op aarde laten neerstorten.
Maar dat is een andere discussie.
Echt wel dat dat kan! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206072404
Idioot om te zien hoe mensen zich zo makkelijk laten verschepen naar hun dood
. Het is zoals Kamil Galeev zegt, "mensen in Rusland hebben geen agency meer om voor hun zelf op te komen" als makke schapen worden ze geleid

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206072410
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:03 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Ze kunnen met kernwapens de maan van haar baan brengen en op Turkije laten storten, dan is Turkije en de rest van de wereld zo weg.
James Bond script writers: yeah this is bullshit.

Roland Emmerich: hold my beer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206072411
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:11 schreef Slayage het volgende:
Idioot om te zien hoe mensen zich zo makkelijk laten verschepen naar hun dood
. Het is zoals Kamil Galeev zegt, "mensen in Rusland hebben geen agency meer om voor hun zelf op te komen" als makke schapen worden ze geleid

[ twitter ]
Zal dat niet net zo zijn in het Pro-Russchische deel van de Oekraine onder subtiel bevel van de EU?
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:15:35 #77
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206072412
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:11 schreef Slayage het volgende:
Idioot om te zien hoe mensen zich zo makkelijk laten verschepen naar hun dood
. Het is zoals Kamil Galeev zegt, "mensen in Rusland hebben geen agency meer om voor hun zelf op te komen" als makke schapen worden ze geleid

[ twitter ]
Die staan natuurlijk te trappelen om hun patriottische plicht te vervullen.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206072413
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:11 schreef Slayage het volgende:
Idioot om te zien hoe mensen zich zo makkelijk laten verschepen naar hun dood
. Het is zoals Kamil Galeev zegt, "mensen in Rusland hebben geen agency meer om voor hun zelf op te komen" als makke schapen worden ze geleid

[ twitter ]
Ik zou echt maken dat ik weg kwam, no way dat ik een wapen op zou pakken :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206072416
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:14 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Zal dat niet net zo zijn in het Pro-Russchische deel van de Oekraine onder subtiel bevel van de EU?
Er is geen "pro-russisch deel" in Oekrane. En de EU beveelt niks.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206072417
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Echt wel dat dat kan! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206072422
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Er is geen "pro-russisch deel" in Oekrane. En de EU beveelt niks.
:+
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206072423
Dit zie ik nog wel eens gigantisch uit de klauwen lopen. Dan zit Rusland komend voorjaar met 1 mln manschappen in oost Oekrane en wat als Putin dan nog geen succes heeft? Gaat hij de aftocht blazen? No way, een nuke inzetten is dan nog de enige optie die hij heeft.
pi_206072426
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:21 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
:+
Ja, in clownworld misschien.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206072430
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:58 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dit lijkt mij gevolg van vuur/hitte.
Alles lijkt geschroeid/half verkoold, ook de kleding.
En waar zijn de benen?
Die liggen nog in de tank?
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:24:02 #85
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206072431
Duitsland biedt dus asiel aan voor de Russen die vluchten. Dat zou best wel eens een win-win kunnen zijn aangezien Duitsland mensen nodig heeft en de kans is groter dat je nuttige mensen binnenkrijgt dan de lui die nu uit Syrie en Afrika komen.

https://www.reddit.com/r/(...)to_take_in_russians/
Germany has 2.5 million of Russian descend and approaching one million Ukrainians. Ideological detox to keeping the peace is already a must.

On a related note, Germany expects to have three million open positions by 2030 in its economy. Birthrate will not fix this, only immigration can.
pi_206072432
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ja, in clownworld misschien.
Ja :+
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:25:21 #87
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206072434
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:21 schreef Alpha0 het volgende:
Dit zie ik nog wel eens gigantisch uit de klauwen lopen. Dan zit Rusland komend voorjaar met 1 mln manschappen in oost Oekrane en wat als Putin dan nog geen succes heeft? Gaat hij de aftocht blazen? No way, een nuke inzetten is dan nog de enige optie die hij heeft.
Ik vraag me af of die lui niet massaal van de kou en honger gaan omkomen midden in de winter
pi_206072436
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:11 schreef Slayage het volgende:
Idioot om te zien hoe mensen zich zo makkelijk laten verschepen naar hun dood
. Het is zoals Kamil Galeev zegt, "mensen in Rusland hebben geen agency meer om voor hun zelf op te komen" als makke schapen worden ze geleid

[ twitter ]
Alternatief is een pistool tegen je kop of 15 jaar wegrotten in een cel.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:26:36 #89
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206072439
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:21 schreef Alpha0 het volgende:
Dit zie ik nog wel eens gigantisch uit de klauwen lopen. Dan zit Rusland komend voorjaar met 1 mln manschappen in oost Oekrane en wat als Putin dan nog geen succes heeft? Gaat hij de aftocht blazen? No way, een nuke inzetten is dan nog de enige optie die hij heeft.
Nukes! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206072441
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Duitsland biedt dus asiel aan voor de Russen die vluchten. Dat zou best wel eens een win-win kunnen zijn aangezien Duitsland mensen nodig heeft en de kans is groter dat je nuttige mensen binnenkrijgt dan de lui die nu uit Syrie en Afrika komen.

https://www.reddit.com/r/(...)to_take_in_russians/
Germany has 2.5 million of Russian descend and approaching one million Ukrainians. Ideological detox to keeping the peace is already a must.

On a related note, Germany expects to have three million open positions by 2030 in its economy. Birthrate will not fix this, only immigration can.
Dat lijkt mij geen goed plan dus.
Zo haal je ook stront in je land. Russen die Poetin steunen maar niet in Rusland willen blijven.
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:28:05 #91
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206072443
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:11 schreef Slayage het volgende:
Idioot om te zien hoe mensen zich zo makkelijk laten verschepen naar hun dood
. Het is zoals Kamil Galeev zegt, "mensen in Rusland hebben geen agency meer om voor hun zelf op te komen" als makke schapen worden ze geleid

[ twitter ]
Het Russische volk is 200 jaar lang murw gebeukt, alle initiatief eruit geslagen. De mensen met ambities zijn gevlucht naar het buitenland of verwelkt in dit communistisch land
pi_206072450
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Duitsland biedt dus asiel aan voor de Russen die vluchten. Dat zou best wel eens een win-win kunnen zijn aangezien Duitsland mensen nodig heeft en de kans is groter dat je nuttige mensen binnenkrijgt dan de lui die nu uit Syrie en Afrika komen.
Geeft Rusland weer een mooi excuus over een paar jaar om de pro-Rusland-Duisters te beschermen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206072453
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:25 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik vraag me af of die lui niet massaal van de kou en honger gaan omkomen midden in de winter
Dat zou me niks verbazen. Het Russische leger is logistiek gezien een zooitje. En als Putin met het voorjaar met 1 miljoen soldaten nog geen succes heeft behaald valt de nucleaire optie ook weg want dan heeft 'ie gewoon een staatsgreep geleid door het leger aan z'n handen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:31:30 #94
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206072455
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Vreemd, hebben ze geen mensen nodig om de organisatie draaiende te houden?
Of zit er veel verborgen werkeloosheid tussen, dus veel mensen die via nepotisme een baan hebben gekregen maar waar het bedrijf prima zonder kan?
[ twitter ]
Bedoelen ze niet registreren gewoon? Dan kunnen ze daarna eventueel opgeroepen worden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206072457
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Het Russische volk is 200 jaar lang murw gebeukt, alle initiatief eruit geslagen. De mensen met ambities zijn gevlucht naar het buitenland of verwelkt in dit communistisch land

Met hem zie ik het ook nog beroerd aflopen. Hij gelooft dat ie nog wel safe zit, maar ja is dat wel zo?
pi_206072458
twitter

Dit zal wel helpen inderdaad.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 00:32:43 #97
442397 UitStraling
pi_206072459
India gaat binnenkort volledig over op Russische olie, Marokko is rijk aan het worden van de Russische Nafta en China bulkt van de Russische grondstoffen, deze oorlog maakt mannetje Poetin en z'n vriendjes nog rijker dan hij al was terwijl Ans uit Hoogeveen amper weet hoe ze rond moet komen met de energierekeningen en de boodschapjes, iets gaat er scheef met ons ethische kompas als moraalridders en redders van de vrije wereld.
pi_206072461
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206072462
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:31 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit zal wel helpen inderdaad.
Je zou bijna Allah ahkbar erbij gaan roepen
pi_206072463
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Het Russische volk is 200 jaar lang murw gebeukt, alle initiatief eruit geslagen. De mensen met ambities zijn gevlucht naar het buitenland of verwelkt in dit communistisch land
Really? Rusland zal wel gemoderinseerd zijn zo inmiddels anders woonde er niemand meer. Waren ze gevlucht, toch? Geloof niet alles, van beide kanten.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206072471
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:33 schreef quirina het volgende:

[..]
Je zou bijna Allah ahkbar erbij gaan roepen
Dat is feitelijk ook wat Kiril zegt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206072477
Asking the real questions.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:48:38 #103
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206072486
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt de maan niet op aarde laten neerstorten.
Maar dat is een andere discussie.
Yep.
De getijde krachten zullen de maan uit elkaar trekken. Dan krijgt de aarde een ring, zoals bij Saturnus. Er zullen wel wat brokken op aarde vallen.
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:54:33 #105
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206072493
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:32 schreef UitStraling het volgende:
India gaat binnenkort volledig over op Russische olie, Marokko is rijk aan het worden van de Russische Nafta en China bulkt van de Russische grondstoffen, deze oorlog maakt mannetje Poetin en z'n vriendjes nog rijker dan hij al was terwijl Ans uit Hoogeveen amper weet hoe ze rond moet komen met de energierekeningen en de boodschapjes, iets gaat er scheef met ons ethische kompas als moraalridders en redders van de vrije wereld.
Nou kut, h. :{ Dat Ukraine maar snel mag winnen dan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206072496
twitter
pi_206072498
Waarom is die vieze Putler lul zo koppig? Waarom accepteert hij zijn verlies niet?
  vrijdag 23 september 2022 @ 00:58:35 #108
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206072505
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:56 schreef polderturk het volgende:
Waarom is die vieze Putler lul zo koppig? Waarom accepteert hij zijn verlies niet?
Dan verliest ie alles.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206072507
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:21 schreef Alpha0 het volgende:
Dit zie ik nog wel eens gigantisch uit de klauwen lopen. Dan zit Rusland komend voorjaar met 1 mln manschappen in oost Oekrane en wat als Putin dan nog geen succes heeft? Gaat hij de aftocht blazen? No way, een nuke inzetten is dan nog de enige optie die hij heeft.
Of het westen gooit nu de knuppel in het hoenderhok: vredesmissie + openlijk de onderhandeling starten met directe verlichting sancties als ze zich terugtrekken..

Maar dit lijkt inmiddels wensdenken.

De wereld wordt letterlijk gechanteerd door Rusland. Als zij Oekrane niet krijgen, dan gaat de wereld er aan. Althans, dat is de retoriek op de staatstelevisie in Rusland.

Iedereen weet dat als we dat toestaan, het de motivatie binnen Rusland alleen maar groter maakt om door te stoten naar Moldavi of andere niet Nato staten. En met de vrijbrief van nucleaire chantage is Rusland wellicht wel zo hoogmoedig om wel de baltische staten aan te vallen.. want dan dreigen ze gewoon weer met totale vernietiging.

Is dit het moment voor het westen om zijn bluf te callen? Ik begin daar steeds meer aan te denken...
pi_206072521
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:08 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Hoe oud is je dochter?
12 jaar.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206072523
twitter
pi_206072525
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het is de schuld van Putin.
Dat mag jij vinden.Als je het niet zo ziet.. mja
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206072526
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 01:08 schreef ZOA het volgende:

[..]
12 jaar.
Het is gewoon walgelijk, ik wens je heel veel sterkte
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206072527
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:07 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja wat een kutland is Rusland he, hebben we altijd al gezegd.
Ik vind van niet.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206072528
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
je bent onderweg naar je dienst neem ik aan?
Ik doe niet aan diensten.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206072534
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2022 01:11 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Het is gewoon walgelijk, ik wens je heel veel sterkte
Nu ja alles is idd walgelijk.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_206072536
twitter
pi_206072538
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 01:15 schreef ZOA het volgende:

[..]
Nu ja alles is idd walgelijk.
Zeker als het kinderen betreft
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206072552
quote:
Ik zie ook geen andere uitkomst, ongeacht hoeveel succes Rusland zal hebben in deze oorlog. Putin verloor deze zodra de eerste soldaten en tanks de grens met Oekrane overstaken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206072580
Poetin zit zo in een hoek en schaakt op drie borden;
1) kritiek op besluiten mbt de militaire operatie pareren en grote falen wat door recente verliezen overduidelijk was ervan pareren -> mobilisatie, “full scale war”, half miljoen tot uiteindelijk miljoen manschappen.
- “halve” mobilisatie aankondigen ipv een gehele is om te voorkomen dat in alle gelederen van de Russische maatschappij grote paniek toeslaat. Er is namelijk wel een dynamiek ontstaan al eerder waarin hij en men kritiek op hem heeft. Daarnaast was het sociale pact altijd dat hij de Rus met rust liet door verplichte dienstplicht op te schorten en enkel zorgde voor betere leefomstandigheden en in ruil daarvoor de Rus politieke zaken totaal ongemoeid laat, zo ook een duidelijke mening over zijn buitenlandse avontuurtjes tot nu toe.
- nucleaire optie blufpoker naar Westen toe + referendum en annexatie is om zo te escaleren dat de opmars van Oekrane aan zsm gestopt wordt en men vanwege de escalatie noodzaak voelt of wat gas terug te nemen of toch naar de onderhandelingstafel te gaan. Poetin wil al langer onderhandelen maar Zelenski weigerde het al tijden, wetende dat vanwege een goede stroom aan wapens nu het momentum volledig bij Oekrane ligt.

Gevaar blijft dat hij snel zich genoodzaakt voelt een daad te stellen naar Oekrane toe als het offensief aanblijft op de straks door Rusland geannexeerde gebieden. De enige optie is dan een dreigen met een kleine nucleaire aanval in Oekrane indien met de aanvallen op Rusland niet staakt. En wetende dat op het slagveld hij er zo slecht voorstaat dat elke week dat hij niet dreigt of geen daad stelt er toe doet. Wellicht dat Biden Zelenski toch zegt op dit moment net even wat gas terug te doen en achter de schermen probeert diplomatie een kans te geven om toch te de-escaleren.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206072585
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206072589
Under New Scrutiny: China’s Nuclear Pledge to Ukraine
Beijing’s 2013 promise to protect Ukraine in a nuclear attack appears to now further muddy its stance on Russia’s invasion

https://www.wsj.com/artic(...)-ukraine-11647007200
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206072590
twitter

Goed spul wat ze daar gebruiken. Alleen het nadeel voor ze is dat de rest van de wereld het niet gebruikt dus niet in dezelfde trip zitten.
pi_206072593
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 01:51 schreef Aloulu het volgende:
Poetin zit zo in een hoek en schaakt op drie borden;
1) kritiek op besluiten mbt de militaire operatie pareren en grote falen wat door recente verliezen overduidelijk was ervan pareren -> mobilisatie, “full scale war”, half miljoen tot uiteindelijk miljoen manschappen.
- “halve” mobilisatie aankondigen ipv een gehele is om te voorkomen dat in alle gelederen van de Russische maatschappij grote paniek toeslaat. Er is namelijk wel een dynamiek ontstaan al eerder waarin hij en men kritiek op hem heeft. Daarnaast was het sociale pact altijd dat hij de Rus met rust liet door verplichte dienstplicht op te schorten en enkel zorgde voor betere leefomstandigheden en in ruil daarvoor de Rus politieke zaken totaal ongemoeid laat, zo ook een duidelijke mening over zijn buitenlandse avontuurtjes tot nu toe.
- nucleaire optie blufpoker naar Westen toe + referendum en annexatie is om zo te escaleren dat de opmars van Oekrane aan zsm gestopt wordt en men vanwege de escalatie noodzaak voelt of wat gas terug te nemen of toch naar de onderhandelingstafel te gaan. Poetin wil al langer onderhandelen maar Zelenski weigerde het al tijden, wetende dat vanwege een goede stroom aan wapens nu het momentum volledig bij Oekrane ligt.

Gevaar blijft dat hij snel zich genoodzaakt voelt een daad te stellen naar Oekrane toe als het offensief aanblijft op de straks door Rusland geannexeerde gebieden. De enige optie is dan een dreigen met een kleine nucleaire aanval in Oekrane indien met de aanvallen op Rusland niet staakt. En wetende dat op het slagveld hij er zo slecht voorstaat dat elke week dat hij niet dreigt of geen daad stelt er toe doet. Wellicht dat Biden Zelenski toch zegt op dit moment net even wat gas terug te doen en achter de schermen probeert diplomatie een kans te geven om toch te de-escaleren.
Gaat niet gebeuren. Oekrane is all in, een nucleaire aanval zal dat alleen maar versterken. Biden is ook all in, en heeft steun van zowel de senaat als congress. Diplomatie zal er sowieso zijn. Maar Putin eindigt als een paria als hij dat doet.

Nog even los van hoe Rusland zelf zal reageren op een nucleaire aanval.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206072596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 02:00 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Goed spul wat ze daar gebruiken. Alleen het nadeel voor ze is dat de rest van de wereld het niet gebruikt dus niet in dezelfde trip zitten.
Helemaal van het padje af.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206072599
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 02:04 schreef Barbusse het volgende:
Gaat niet gebeuren. Oekrane is all in, een nucleaire aanval zal alleen maar versterken. Biden is ook all in, en heeft steun van zowel de senaat als congress. Diplomatie zal er sowieso zijn. Maar Putin eindigt als een paria als hij dat doet.

Nog even los van hoe Rusland zal reageren op een nucleaire aanval.
Ik denk zelf dat als Oekrane offensief goed aanhoudt en er meer van die gemobiliseerde mannen in body bags thuiskomen de shit in Rusland en de samenleving daar echt gaat exploderen…de dynamiek is pas net begonnen maar het blijkt dat Poetin wel een dictatuur heeft genstalleerd maar niet eentje dat sterk genoeg is om vrijwel alle onvrede direct te elimineren….
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206072608
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206072612
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 02:07 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Ik denk zelf dat als Oekrane offensief goed aanhoudt en er meer van die gemobiliseerde mannen in body bags thuiskomen de shit in Rusland en de samenleving daar echt gaat exploderen…de dynamiek is pas net begonnen maar het blijkt dat Poetin wel een dictatuur heeft genstalleerd maar niet eentje dat sterk genoeg is om vrijwel alle onvrede direct te elimineren….
zolang een dictatuur intern blijft is er niks aan de hand, meestal. Zodra ze denken dat hun buren lastig gevallen willen worden, en zichzelf gaan mythologiseren (sadam, hitler, etc), dat ze denken dat het lot van de staat en hun eigen lot het zelfde zijn, zie je dat het altijd mis gaat.
pi_206072617
Een analyse over de Russen die claimen dat Oekrane expres Donetsk zou bombarderen met artillerie. Uit zijn hele analyse bleek dat het gewoon van de Russische (DPR) kant kwam.
  vrijdag 23 september 2022 @ 05:55:15 #130
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206072697
Erg dubieus overigens dat we in de EU collectief Russische mobilisatiedeserteurs weigeren asiel te verlenen. We doen dat toch ook voor Eritreers?
We have always been at war with Eastasia.
pi_206072698
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 05:55 schreef -XOR- het volgende:
Erg dubieus overigens dat we in de EU collectief Russische mobilisatiedeserteurs weigeren asiel te verlenen. We doen dat toch ook voor Eritreers?
Eritrea vormt ook een bedreiging voor Nederland?
  vrijdag 23 september 2022 @ 06:06:35 #132
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206072703
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 05:57 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Eritrea vormt ook een bedreiging voor Nederland?
Des te meer reden om ze wel op te nemen. Gelukkig geeft Duitsland ze overigens wel asiel, lees ik net.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206072704
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 05:55 schreef -XOR- het volgende:
Erg dubieus overigens dat we in de EU collectief Russische mobilisatiedeserteurs weigeren asiel te verlenen. We doen dat toch ook voor Eritreers?
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Duitsland biedt dus asiel aan voor de Russen die vluchten. Dat zou best wel eens een win-win kunnen zijn aangezien Duitsland mensen nodig heeft en de kans is groter dat je nuttige mensen binnenkrijgt dan de lui die nu uit Syrie en Afrika komen.

https://www.reddit.com/r/(...)to_take_in_russians/
Germany has 2.5 million of Russian descend and approaching one million Ukrainians. Ideological detox to keeping the peace is already a must.

On a related note, Germany expects to have three million open positions by 2030 in its economy. Birthrate will not fix this, only immigration can.
???
  vrijdag 23 september 2022 @ 06:10:43 #134
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206072706
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 06:06 schreef J.B. het volgende:

[..]
[..]
???
Ja ik las het. Mooi zo.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206072708
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 05:55 schreef -XOR- het volgende:
Erg dubieus overigens dat we in de EU collectief Russische mobilisatiedeserteurs weigeren asiel te verlenen. We doen dat toch ook voor Eritreers?
En dan over een tijdje geannexeerd worden, omdat die Russen bevrijdt moeten worden zeker.
pi_206072732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Duitsland biedt dus asiel aan voor de Russen die vluchten. Dat zou best wel eens een win-win kunnen zijn aangezien Duitsland mensen nodig heeft en de kans is groter dat je nuttige mensen binnenkrijgt dan de lui die nu uit Syrie en Afrika komen.

https://www.reddit.com/r/(...)to_take_in_russians/
Germany has 2.5 million of Russian descend and approaching one million Ukrainians. Ideological detox to keeping the peace is already a must.

On a related note, Germany expects to have three million open positions by 2030 in its economy. Birthrate will not fix this, only immigration can.
De Duitsers leren ook gewoon echt niet... :|W
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206072735
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:31 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit zal wel helpen inderdaad.
"Sterf voor ons, minderwaardig gepeupel! Opdat wij in extreme rijkdom en weelde op de vulkaan kunnen blijven dansen alsof er niets aan de hand is!"
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 23 september 2022 @ 06:53:06 #138
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206072740
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:56 schreef polderturk het volgende:
Waarom is die vieze Putler lul zo koppig? Waarom accepteert hij zijn verlies niet?
De werkelijke vraag is wat Putin als verlies, neutraal en winst zou beschouwen.
Bijvoorbeeld een bestand met de huidige grenzen, hoe zou dat bezien worden?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 23 september 2022 @ 06:58:24 #139
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206072747
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 06:46 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De Duitsers leren ook gewoon echt niet... :|W
Het is niet uit te sluiten dat dit soortgelijke situatie als tussen Turken en Koerden gaat opleveren. Het zou me niet verbazen.
Een tijdje terug waren er al wat berichten uit Duitsland waarbij er mot was tussen Oekraners en Russen, dat was echter wel op kleine schaal.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_206072748
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 06:53 schreef BlaZ het volgende:

[..]
De werkelijke vraag is wat Putin als verlies, neutraal en winst zou beschouwen.
Bijvoorbeeld een bestand met de huidige grenzen, hoe zou dat bezien worden?
Als hij kan behouden wat hij op dit moment heeft veroverd in Oekrane dan zou hij vandaag nog tekenen bij het kruisje denk ik. Maar dat zal Oekrane (terecht) niet accepteren.
  vrijdag 23 september 2022 @ 07:35:34 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206072824
Mogen die vers aangevoerde reservisten vandaag nu ook stemmen bij de referenda?
Snel wat stemvolk regelen om het nog enigszins een te verklaren uitslag te regelen…
pi_206072831
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:35 schreef MadMaster het volgende:
Mogen die vers aangevoerde reservisten vandaag nu ook stemmen bij de referenda?
Snel wat stemvolk regelen om het nog enigszins een te verklaren uitslag te regelen…
Er komt geen stemming, alleen een uitslag
pi_206072837
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 06:53 schreef BlaZ het volgende:

[..]
De werkelijke vraag is wat Putin als verlies, neutraal en winst zou beschouwen.
Bijvoorbeeld een bestand met de huidige grenzen, hoe zou dat bezien worden?
Een incentive om zijn leger weer op te bouwen, en het met een paar jaar opnieuw te proberen.
  vrijdag 23 september 2022 @ 07:39:37 #144
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206072840
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:36 schreef Adames het volgende:

[..]
Er komt geen stemming, alleen een uitslag
Er moeten natuurlijk wel beelden komen om de wereld te overtuigen van 'het gelijk'…
  vrijdag 23 september 2022 @ 07:42:52 #145
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206072854
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 02:00 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Goed spul wat ze daar gebruiken. Alleen het nadeel voor ze is dat de rest van de wereld het niet gebruikt dus niet in dezelfde trip zitten.
Koekoek
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 23 september 2022 @ 07:43:58 #146
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206072861
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:44 schreef ZOA het volgende:
Wat een heerlijk forum is dit toch.
Door mijn mening te geven gebaseerd op feiten. Het volgende feit dient zich aan. Mijn Russische zwager is opgeroepen als reservist om te strijden tegen mijn Oekrainse dochter.Iemand nog enig comentaar?
Je Russische zwager kan via je dochter regelen waar en hoe zich het beste over te geven. Dan wanneer de mogelijkheid zich voordoet, zijn commandant doodschieten en wegwezen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206072902
Vannacht was het weer wappie nacht zo te lezen :')
  vrijdag 23 september 2022 @ 07:56:08 #148
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206072910
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 06:46 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De Duitsers leren ook gewoon echt niet... :|W
Ja zo haal je de druk van de revolutie-ketel en los je wederom problemen voor Poetin op.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 23 september 2022 @ 07:58:05 #149
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206072922
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:44 schreef ZOA het volgende:
Wat een heerlijk forum is dit toch.
Door mijn mening te geven gebaseerd op feiten. Het volgende feit dient zich aan. Mijn Russische zwager is opgeroepen als reservist om te strijden tegen mijn Oekrainse dochter.Iemand nog enig comentaar?
Dat is erg vervelend, veel sterkte.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 23 september 2022 @ 07:58:39 #150
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206072927
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 02:00 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Goed spul wat ze daar gebruiken. Alleen het nadeel voor ze is dat de rest van de wereld het niet gebruikt dus niet in dezelfde trip zitten.
Bij Lavrov moet je waar hij Oekraine zegt, Rusland denken en dan klopt het altijd weer helemaal.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 23 september 2022 @ 08:05:13 #151
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206072963
Bij deze hoop ik wel dat ze spoedig iets vreselijks overkomt:
twitter
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206072970
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 01:08 schreef ZOA het volgende:

[..]
12 jaar.
De beste leeftijd om van je dochter te genieten
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 08:06:47 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206072972
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:05 schreef Perrin het volgende:
Bij deze hoop ik wel dat ze spoedig iets vreselijks overkomt:
[ twitter ]
Misschien mogen ze een Himars van dichtbij bekijken :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206072992
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 07:43 schreef nixxx het volgende:

[..]
Je Russische zwager kan via je dochter regelen waar en hoe zich het beste over te geven. Dan wanneer de mogelijkheid zich voordoet, zijn commandant doodschieten en wegwezen.
De dochter is 12
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206073006
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 02:00 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Goed spul wat ze daar gebruiken. Alleen het nadeel voor ze is dat de rest van de wereld het niet gebruikt dus niet in dezelfde trip zitten.
Heeft Baudet deze woorden van Lavrov al herhaald in de tweede kamer?
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 08:15:02 #156
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206073011
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:05 schreef Perrin het volgende:
Bij deze hoop ik wel dat ze spoedig iets vreselijks overkomt:
[ twitter ]
Ja dan weet je toch dat je aan de goede kant staat als je soldaten zulke dingen gaan roepen.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 08:18:07 #157
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206073026
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:44 schreef ZOA het volgende:
Wat een heerlijk forum is dit toch.
Door mijn mening te geven gebaseerd op feiten. Het volgende feit dient zich aan. Mijn Russische zwager is opgeroepen als reservist om te strijden tegen mijn Oekrainse dochter.Iemand nog enig comentaar?
Fijne vent he, die Poetin.

Misschien gaan ze haar verkrachten. Je weet het niet. Het kan allemaal met die vieze Russen.

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206073035
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 06:58 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het is niet uit te sluiten dat dit soortgelijke situatie als tussen Turken en Koerden gaat opleveren. Het zou me niet verbazen.
Een tijdje terug waren er al wat berichten uit Duitsland waarbij er mot was tussen Oekraners en Russen, dat was echter wel op kleine schaal.
Leuk ook dat je dan allerlei Russische mannen en oekrainse vrouwen krijgt in Duitsland...
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 08:21:56 #159
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206073047
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 06:58 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het is niet uit te sluiten dat dit soortgelijke situatie als tussen Turken en Koerden gaat opleveren. Het zou me niet verbazen.
Een tijdje terug waren er al wat berichten uit Duitsland waarbij er mot was tussen Oekraners en Russen, dat was echter wel op kleine schaal.
Als Russen gewoon Z blijken te steunen moet je ze er direct uit tyfen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 23 september 2022 @ 08:22:02 #160
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206073048
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:19 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Leuk ook dat je dan allerlei Russische mannen en oekrainse vrouwen krijgt in Duitsland...
Recept voor een hoop shit waar je u tegen zegt :N .
pi_206073066
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:22 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Recept voor een hoop shit waar je u tegen zegt :N .
Of porno.
  vrijdag 23 september 2022 @ 08:27:00 #162
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206073072
quote:
84s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als Russen gewoon Z blijken te steunen moet je ze er direct uit tyfen.
Pro-actief telegram historie checken en tegenhouden bij de grens.
pi_206073085
twitter

_O-
  vrijdag 23 september 2022 @ 08:29:01 #164
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206073086
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
De dochter is 12
Die had ik nog niet gelezen, dacht dat de dochter in het Oekraense leger zat. Russische zwager zal dan vast wel allerlei contacten hebben in Oekrane of via ZOA zelf .
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 08:38:30 #165
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206073168
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:22 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Recept voor een hoop shit waar je u tegen zegt :N .
Duitsland werkt dus mee aan genocide van de Oekrainse bevolking. Poetin zal trots zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206073185
quote:
84s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als Russen gewoon Z blijken te steunen moet je ze er direct uit tyfen.
En dat kan niet. Ergo, nooit binnenlaten.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 23 september 2022 @ 08:46:15 #167
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206073219
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:41 schreef BEFEM het volgende:

[..]
En dat kan niet. Ergo, nooit binnenlaten.
Dan haal je dus klootzakken binnen die wel de oorlog steunen maar te laf zijn om de wapens te pakken. Beter laat je dan geen enkele Rus binnen inderdaad.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 23 september 2022 @ 08:46:48 #168
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206073224
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:29 schreef nixxx het volgende:

[..]
Die had ik nog niet gelezen, dacht dat de dochter in het Oekraense leger zat. Russische zwager zal dan vast wel allerlei contacten hebben in Oekrane of via ZOA zelf .
ZOA laat zich normaliter aardig pro-russisch uit in deze reeks. Ik meen momenteel vanuit het veilige Nederland, en anders vanuit het relatief veilige centraal Oekrane.

Dus de gemiddelde pro-Rus kennende, ziet ie liever zijn dochter onder een Russische soldaat liggen dan dat zijn zwager deserteert.
pi_206073227
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:05 schreef Perrin het volgende:
Bij deze hoop ik wel dat ze spoedig iets vreselijks overkomt:
[ twitter ]
Wat zijn Russen over het algemeen toch een walgelijk volk.
pi_206073271
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:47 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Wat zijn Russen over het algemeen toch een walgelijk volk.
Het gebrek aan educatie is wel schrijnend. Dit soort jongens ziet dronken worden, geweld, oorlog en verkrachting als iets mannelijks. Vrede, onderwijs en vooruitgang zijn onbekende woorden.

Als je toch twee hersencellen hebt dan ga je deze oorlog niet vechten voor de paleizen en jachten van de criminelen elite die het land leegroven voor eigen gewin. Ik kan er werkelijk waar niet bij :')
pi_206073310
1x in mijn leven gevlogen met Aeroflot. Nog nooit zoveel ongelukkige en onbeschofte mensen bij elkaar gezien, tot het personeel aan toe.
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 09:05:26 #172
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206073353
twitter


Zullen er ook familieleden gaan van Vitaly?
pi_206073376
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Zullen er ook familieleden gaan van Vitaly?
Hij moet zijn zoon sturen als hij die heeft.

Net zoals Peskov en alle ministers hun zonen moeten sturen.
pi_206073414
Russische minister Lavrov verwerpt alle verantwoordelijkheid voor de oorlog: "De schuld van Oekrane en het Westen"
https://www.vrt.be/vrtnws(...)beschuldigingen-oor/

Wat zou zo'n Lavrov nou denken? Laat ik hier de meest rabiate onzin vertellen in de hoop dat een handvol halvegare uilskuikens het geloven?
pi_206073428
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206073493
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:15 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Wij zijn boos!

:')

gedoetje dit, landen die in 1930 leven :')
pi_206073499
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Zullen er ook familieleden gaan van Vitaly?
En het hersenloze voetvolk trapt als zwakbegaafde zombies in de retoriek van volgevreten, schathemeltjerijke criminelen die in warme televisiestudio's een wedstrijdje houden wie het beste Joseph Goebbels kan imiteren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:25:02 #178
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206073501
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:13 schreef J.B. het volgende:
...

Wat zou zo'n Lavrov nou denken? Laat ik hier de meest rabiate onzin vertellen in de hoop dat een handvol halvegare uilskuikens het geloven?
quote:
Wenn du einmal angefangen hast zu lgen, dann bleibe auch dabei!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206073505
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:13 schreef J.B. het volgende:
Russische minister Lavrov verwerpt alle verantwoordelijkheid voor de oorlog: "De schuld van Oekrane en het Westen"
https://www.vrt.be/vrtnws(...)beschuldigingen-oor/

Wat zou zo'n Lavrov nou denken? Laat ik hier de meest rabiate onzin vertellen in de hoop dat een handvol halvegare uilskuikens het geloven?
Ook die landen geloven het niet, maar hebben een enorme haat tegen het westen of hebben te grote economische belangen met Rusland.
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:27:25 #180
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206073518
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:13 schreef J.B. het volgende:
Russische minister Lavrov verwerpt alle verantwoordelijkheid voor de oorlog: "De schuld van Oekrane en het Westen"
https://www.vrt.be/vrtnws(...)beschuldigingen-oor/

Wat zou zo'n Lavrov nou denken? Laat ik hier de meest rabiate onzin vertellen in de hoop dat een handvol halvegare uilskuikens het geloven?
Doet ie zijn hele leven toch al?
Hij was toch ook die gast die met MH17 elke dag met een andere theorie kwam waarom Oekrane de schuldige was van het neerschieten van dat vliegtuig?

Toen zat ook de hele wereld te kijken van :') "gast" :') .
pi_206073542
quote:
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206073551
Under New Scrutiny: China’s Nuclear Pledge to Ukraine
Beijing’s 2013 promise to protect Ukraine in a nuclear attack appears to now further muddy its stance on Russia’s invasion

https://www.wsj.com/artic(...)-ukraine-11647007200
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206073596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:24 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
En het hersenloze voetvolk trapt als zwakbegaafde zombies in de retoriek van volgevreten, schathemeltjerijke criminelen die in warme televisiestudio's een wedstrijdje houden wie het beste Joseph Goebbels kan imiteren.
Inmiddels is de kans vrijwel 90% dat je of dood, gewond of mentaal gebroken terugkomt uit deze oorlog. Gaat het echt waard zijn man! Heb je wel je patriotic duty voor het moederland gedaan als je weer in je vervallen flatje terug bent zonder armen & benen en slapeloze nachten. Zolang je veteranenpensioen van 60 euro per maand maar voldoet aan je vodka verslaving.

Gaaf leven!
pi_206073598
twitter
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:45:26 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206073610
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:43 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Inmiddels is de kans vrijwel 90% dat je of dood, gewond of mentaal gebroken terugkomt uit deze oorlog. Gaat het echt waard zijn man! Heb je wel je patriotic duty voor het moederland gedaan als je weer in je vervallen flatje terug bent zonder armen & benen en slapeloze nachten. Zolang je veteranenpensioen van 60 euro per maand maar voldoet aan je vodka verslaving.

Gaaf leven!
En ook nu wordt in de uithoeken veel meer gemobiliseerd dan in Moskou. Poetin gooit liever etnische plattelandslui de gehaktmolen in dan etnisch Russische stadbewoners.

En al die etnische lui laten zich dat maar welgevallen, gewillig sterven als voetvolk van de etnische Russen.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206073627
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:45 schreef Perrin het volgende:

[..]
En ook nu wordt in de uithoeken veel meer gemobiliseerd dan in Moskou. Poetin gooit liever etnische plattelandslui de gehaktmolen in dan etnisch Russische stadbewoners.

En al die etnische lui laten zich dat maar welgevallen, gewillig sterven als voetvolk van de etnische Russen.
Stille hoop dat dit een enorme backfire wordt en het begin van het einde is van "Putin Rusland".
  vrijdag 23 september 2022 @ 09:48:18 #187
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206073636
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 02:00 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Goed spul wat ze daar gebruiken. Alleen het nadeel voor ze is dat de rest van de wereld het niet gebruikt dus niet in dezelfde trip zitten.
Altijd bijzonder dat je precies kan zien wat Rusland zelf doet aan de hand van waar ze andere van beschuldigen + wat ze zelf ontkennen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206073687
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 02:00 schreef Aether het volgende:
Under New Scrutiny: China’s Nuclear Pledge to Ukraine
Beijing’s 2013 promise to protect Ukraine in a nuclear attack appears to now further muddy its stance on Russia’s invasion

https://www.wsj.com/artic(...)-ukraine-11647007200
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:34 schreef Aether het volgende:
Under New Scrutiny: China’s Nuclear Pledge to Ukraine
Beijing’s 2013 promise to protect Ukraine in a nuclear attack appears to now further muddy its stance on Russia’s invasion

https://www.wsj.com/artic(...)-ukraine-11647007200
pi_206073691
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:37 schreef fckputin het volgende:
Putler gaat meer dan 1 miljoen Russen optrommelen om te vechten in Oekrane. 300K is 1 groot leugen van poetler.

Secret clause in Putin's mobilization decree may allow him to draft up to 1 million reservists, an independent Russian outlet reports

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

https://www.newsweek.com/(...)llion-report-1745376
Op zich wel grappig, dat waar je normaal je eigen macht groter wil voordoen dan werkelijk, is het dit keer juist noodzakelijk dat hij een kleiner aantal dan werkelijk opgeeft, omdat een groter aantal juist onrust in zijn eigen land oproept.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206073767
quote:
Had dat Lubach filmpje doorgestuurd naar een Russische kennis. De reactie was: “ typisch westers clownsgedrag”
pi_206073774
Heb wel het idee dat Turkije, India en China er een beetje klaar mee zijn. Erdogan moet zich zo langzamerhand ook wel een beetje bedrogen voelen toch?
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:03:51 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_206073787
twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:04:45 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_206073798
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:01 schreef quirina het volgende:
Had dat Lubach filmpje doorgestuurd naar een Russische kennis. De reactie was: “ typisch westers clownsgedrag”
En viel het kwartje? Denk het niet?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206073808
Lijkt me dat oekraine zich nu moet richten om A: verdedigingslinies te versterken, en B:L zoveel mogelijk materieel/munitie in beslagnemen/vernietigen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:06:24 #195
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206073817
Oops!

https://reddit.com/r/worl(...)lee_to_border_after/

I’ve read a post about someone from Russia who said that a lot of people bribed the military for their mandatory military service ‘certificates’. On paper they served in the military but in reality they didn’t for a single day. Now they’re called in because according to documents they qualify for draft.
===============
I heard on a podcast that a lot of business sectors have a link with the army because the army uses these businesses (like telecommunications). Part of working in those businesses is getting a (really short and shitty) miltraining. So that's a part of the people getting called up now. Absolutely useless

[ Bericht 5% gewijzigd door slashdotter3 op 23-09-2022 10:18:53 ]
pi_206073820
twitter
anonieme razernist
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:08:01 #197
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_206073833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 00:31 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit zal wel helpen inderdaad.
God - de veroorzaker van heel veel ellende op deze aardbol
als religie nooit was uitgevonden zag de wereld er een stuk mooier uit
... en huiver mee
pi_206073839
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:01 schreef quirina het volgende:

[..]
Had dat Lubach filmpje doorgestuurd naar een Russische kennis. De reactie was: “ typisch westers clownsgedrag”
Niet zo vreemd toch? Het is ook tenenkrommend grappig.
pi_206073840
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:06 schreef NoCigar het volgende:
[ twitter ]
Wat gebeurt hier precies? Mensen denken een schadeformulier te ondertekenen maar worden misleid, als ze de krabbel zetten moeten ze naar Oekraine?
pi_206073851
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:37 schreef fckputin het volgende:
Putler gaat meer dan 1 miljoen Russen optrommelen om te vechten in Oekrane. 300K is 1 groot leugen van poetler.

Secret clause in Putin's mobilization decree may allow him to draft up to 1 million reservists, an independent Russian outlet reports

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

https://www.newsweek.com/(...)llion-report-1745376
Op zich wel grappig, dat waar je normaal je eigen macht groter wil voordoen dan werkelijk, is het dit keer juist noodzakelijk dat hij een kleiner aantal dan werkelijk opgeeft, omdat een groter aantal juist onrust in zijn eigen land oproept.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:24 schreef fckputin het volgende:

[..]
Direct totale vernietiging. N Satan-2 raket betekent 3500x hiroshima ontploffing. Daarmee blaas je een land als Spanje Turkije of bijvoorbeeld Frankrijk in N klap weg.
Natuurlijk niet :')
Ten eerste is de Satan-2 raket bedoeld om de nukes te vervoeren, dus zelf geen nuke en ten tweede, met 3500x Hiroshima (ongeveer Tsar bomba niveau, 50mt en die zware bommen hebben ze volgens mij sowieso niet meer) veeg je alleen Madrid en een aardig stuk terrein eromheen weg.

Speel maar met https://nuclearsecrecy.com/nukemap/

Hou er rekening mee dat nog maar een fractie van de nukes van Rusland werkt, dus ze moeten keuzes maken in wat ze bombarderen. Zomaar willekeurig een tapijtje ergens uitvoeren gaat niet werken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206073859
Bij Lyman gaat het de goede kant op.


twitter


twitter
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:10:31 #202
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206073860
quote:
84s.gif Op vrijdag 23 september 2022 08:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als Russen gewoon Z blijken te steunen moet je ze er direct uit tyfen.
Ik zou in deze preventie voorstaan aangezien dat er uit tyfen in de praktijk erg lastig blijkt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:11:40 #203
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206073870
Niet alle moeders offeren graag hun zonen in Oekrane.
twitter
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:15:04 #204
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206073914
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:05 schreef Bensel het volgende:
Lijkt me dat oekraine zich nu moet richten om A: verdedigingslinies te versterken, en B:L zoveel mogelijk materieel/munitie in beslagnemen/vernietigen.
Yup, de komende maanden moeten natuurlijk gebruikt worden om een ontvangstcomit van zware wapens te organiseren voor de kersverse lichtingen Russisch kanonnenvoer.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206073921
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:37 schreef fckputin het volgende:
Putler gaat meer dan 1 miljoen Russen optrommelen om te vechten in Oekrane. 300K is 1 groot leugen van poetler.

Secret clause in Putin's mobilization decree may allow him to draft up to 1 million reservists, an independent Russian outlet reports

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

https://www.newsweek.com/(...)llion-report-1745376
Op zich wel grappig, dat waar je normaal je eigen macht groter wil voordoen dan werkelijk, is het dit keer juist noodzakelijk dat hij een kleiner aantal dan werkelijk opgeeft, omdat een groter aantal juist onrust in zijn eigen land oproept.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:24 schreef fckputin het volgende:

[..]
Direct totale vernietiging. N Satan-2 raket betekent 3500x hiroshima ontploffing. Daarmee blaas je een land als Spanje Turkije of bijvoorbeeld Frankrijk in N klap weg.
Natuurlijk niet :')
Ten eerste is de Satan-2 raket bedoeld om de nukes te vervoeren, dus zelf geen nuke en ten tweede, met 3500x Hiroshima (ongeveer Tsar bomba niveau, 50mt) veeg je alleen Madrid en een aardig stuk terrein eromheen weg.

Speel maar met https://nuclearsecrecy.com/nukemap/

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:44 schreef ZOA het volgende:
Wat een heerlijk forum is dit toch.
Door mijn mening te geven gebaseerd op feiten. Het volgende feit dient zich aan. Mijn Russische zwager is opgeroepen als reservist om te strijden tegen mijn Oekrainse dochter.Iemand nog enig comentaar?
De broer van mijn Russische collega (developer) is opgeroepen en tegelijkertijd heeft onze andere Oekrainse developer zijn ouders nog in huis omdat ze gevlucht waren uit Kiev en uit Bucha. Dan komt het ineens ook heel dichtbij, maar niet zo dichtbij als bij jou :X
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206073954
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:11 schreef Perrin het volgende:
Niet alle moeders offeren graag hun zonen in Oekrane.
[ twitter ]
Kan die zoon zich gewoon niet ergens in het bos verstoppen of zo? Verbaasd me altijd hoe gemakkelijk mensen zich inlaten schepen in het leger. Zowel nu als vroeger.
pi_206073956
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:11 schreef Perrin het volgende:
Niet alle moeders offeren graag hun zonen in Oekrane.
[ twitter ]
Denk dat het effect van een dode soldaat ook vele malen groter gaat worden in de Russische samenleving. Als familie/kennis zijnde van een beroepssoldaat hou je er toch soort van rekening mee dat het een keer kan gebeuren in een oorlog (hoe erg het ook is). Maar voor deze jongens zal het een heel ander verhaal zijn. Zodra er straks duizenden van deze jongens doodgaan per week zal de woede een stuk groter zijn is mijn verwachting.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:21:01 #208
8369 speknek
Another day another slay
pi_206073969
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:09 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Op zich wel grappig, dat waar je normaal je eigen macht groter wil voordoen dan werkelijk, is het dit keer juist noodzakelijk dat hij een kleiner aantal dan werkelijk opgeeft, omdat een groter aantal juist onrust in zijn eigen land oproept.
[..]
Natuurlijk niet :')
Ten eerste is de Satan-2 raket bedoeld om de nukes te vervoeren, dus zelf geen nuke en ten tweede, met 3500x Hiroshima (ongeveer Tsar bomba niveau, 50mt en die zware bommen hebben ze volgens mij sowieso niet meer) veeg je alleen Madrid en een aardig stuk terrein eromheen weg.

Speel maar met https://nuclearsecrecy.com/nukemap/

Hou er rekening mee dat nog maar een fractie van de nukes van Rusland werkt, dus ze moeten keuzes maken in wat ze bombarderen. Zomaar willekeurig een tapijtje ergens uitvoeren gaat niet werken.
Nou, dat klopt ook niet helemaal. Hoe een ICBM werkt is dat hij de ruimte in gaat en daar uiteenvalt in vijftien kleinere nukes die op een groter oppervlak neerregenen. Dat doen ze zodat je ze niet goed neer kunt schieten. Dus niet n grote die op Madrid neerkomt, maar inderdaad een deken die een middelgroot land onbewoonbaar maakt.

Nou geloof ik ook niet in het 3500 kernbommen verhaal. Denk eerder dat ze 10 goed onderhouden ICBMs en 100 strategische nukes hebben. Niet meer iets waarmee ze de hele wereld alleen kunnen vernietigen (alhoewel het klimaat ernstig onleefbaar wordt), maar zeg dat de ICBMs voor de VS zijn, dan staat Nederland vast in de top 100 strategische doelen, dus we zijn nog steeds het haasje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:25:41 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206074006
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:11 schreef Perrin het volgende:
Niet alle moeders offeren graag hun zonen in Oekrane.
[ twitter ]
Maar je er niet heel erg druk om maken wanneer Oekraense moeders al maanden hun zonen verliezen.
Huilen dan.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:27:25 #210
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206074025
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:19 schreef Alpha0 het volgende:
Kan die zoon zich gewoon niet ergens in het bos verstoppen of zo? Verbaasd me altijd hoe gemakkelijk mensen zich inlaten schepen in het leger. Zowel nu als vroeger.
Ik denk dat je beter kunt vluchten en in een ander land een nieuw leven kunt opbouwen. Desnoods als dakloze in Nederland bijvoorbeeld in plaats dat je redelijke kans loopt dat je binnen een paar maanden sterft aan het front.

En niemand van die russische leiding die een neuk om jou geeft als je sneuvelt. Ze stoppen je ter plaatse netjes in de grond.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:28:45 #211
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206074035
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
Maar je er niet heel erg druk om maken wanneer Oekraense moeders al maanden hun zonen verliezen.
Maar die hebben nog wat te winnen. Zij verdedigen hun land.

Russische soldaten sterven een zinloze dood vanwege de agressie van Poetin.
pi_206074056
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:19 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Kan die zoon zich gewoon niet ergens in het bos verstoppen of zo? Verbaasd me altijd hoe gemakkelijk mensen zich inlaten schepen in het leger. Zowel nu als vroeger.
Heel veel van die gastjes vinden het stiekem wel een beetje spannend en stoer om als uitverkorene uitgezonden te worden terwijl hun moeders staan te janken. Stukje cultuur.
pi_206074060
Ik heb sinds kort een obsessie met Siberie en kan op Google Maps heerlijk door foto's struinen van dat gedeelte van de aarde. Wat opvalt is dat Siberie, en eigenlijk heel Rusland, het saaiste land ter wereld is. De bomen zijn saai, het weer is saai, de mensen zijn saai, de huizen (wat zeg ik flats, iedereen woont in een flat daar). Alles is saai aan dat land.





De grap is dan dat ze vervolgens de huizen een 'leuk' kleurtje proberen te geven om toch de boel op te fleuren. Maar dat zijn zulke lelijke kleuren dat het er eerder lachwekkend uitziet.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:34:08 #215
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206074083
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:05 schreef Bensel het volgende:
Lijkt me dat oekraine zich nu moet richten om A: verdedigingslinies te versterken, en B:L zoveel mogelijk materieel/munitie in beslagnemen/vernietigen.
Waarom? Alsof die 300.000 pax iets anders gaan doen dan de versterkingen die voor hen kwamen: smelten als sneeuw voor de zon. Dat pas geformeerde complete legerkorps (30k oid) is ook alweer uit elkaar gevallen.

Je kunt wel mensen hebben, maar als je ze niet traint, fatsoenlijk bewapend en bevoorraad dan krijgen ze militair gezien geen ene fuck voor elkaar anders dan granaten koppen. En dat weten ze in Rusland ook wel. Waarom denk je dat die mobilisatie gepaard gaat met een nucleaire dreiging? Als je echt overtuigd bent van het vermogen van je eigen 300k reservisten dan hoef je helemaal niet te dreigen met kernwapens.

Dus Oekrane moet lekker doorgaan met de logistieke lijnen opblazen en slecht getrainde en bewapende arme russen de Donbas doorjagen. Net zolang tot die arme Russen zich tegen het regime keren dat ze gestuurd heeft. Op een gegeven moment is een zekere dood aan het front beangstigender dan een mogelijke dood door een politiekogel..

[ Bericht 0% gewijzigd door AgLarrr op 23-09-2022 10:51:21 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:35:13 #216
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206074095
quote:
Denk dat het een kwestie van tijd is voor al die blogger ook ruski mir mogen gaan verdedigen in oekraine.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:36:23 #217
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206074103
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:31 schreef Alpha0 het volgende:
Ik heb sinds kort een obsessie met Siberie en kan op Google Maps heerlijk door foto's struinen van dat gedeelte van de aarde. Wat opvalt is dat Siberie, en eigenlijk heel Rusland, het saaiste land ter wereld is. De bomen zijn saai, het weer is saai, de mensen zijn saai, de huizen (wat zeg ik flats, iedereen woont in een flat daar). Alles is saai aan dat land.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De grap is dan dat ze vervolgens de huizen een 'leuk' kleurtje proberen te geven om toch de boel op te fleuren. Maar dat zijn zulke lelijke kleuren dat het er eerder lachwekkend uitziet.
Juist prachtig die vlaktes en vergezichten.

Maar... ja er is een reden dat er bijna niemand woont.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206074146
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:08 schreef ISVV het volgende:

[..]
Wat gebeurt hier precies? Mensen denken een schadeformulier te ondertekenen maar worden misleid, als ze de krabbel zetten moeten ze naar Oekraine?
Dat idee had ik niet, ik vond het een voorbeeld hoe mensen overal, ook op onverwachte plaatsen, onder druk worden gezet door ratten met formulieren.
anonieme razernist
pi_206074153
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:40 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Dat idee had ik niet, ik vond het een voorbeeld hoe mensen overal, ook op onverwachte plaatsen, onder druk worden gezet door ratten met formulieren.
Ah ok, kon het niet helemaal plaatsen zo.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:43:49 #220
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206074171

Over dreigen met A-bommetjes enzo.
Kort en ter zake. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206074213
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Juist prachtig die vlaktes en vergezichten.

Maar... ja er is een reden dat er bijna niemand woont.
Ja het is een heel bijzonder land ja. Koud, weinig licht in de winter. Op veel foto's staat de zon altijd laag. Het ligt ter hoogte van Zweden, en dan helemaal doorgetrokken naar het Oosten.

Ik kan het Zapovednik Poetoranski natuurgebied aanraden voor aparte foto's.

  vrijdag 23 september 2022 @ 10:48:35 #222
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206074223
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:47 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Ja het is een heel bijzonder land ja. Koud, weinig licht in de winter. Op veel foto's staat de zon altijd laag. Het ligt ter hoogte van Zweden, en dan helemaal doorgetrokken naar het Oosten.

Ik kan het Zapovednik Poetoranski natuurgebied aanraden voor aparte foto's.

[ afbeelding ]
Wat je niet ziet op de foto's is de kou.
&lt;signature here&gt;.
pi_206074230
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:31 schreef Alpha0 het volgende:
Ik heb sinds kort een obsessie met Siberie en kan op Google Maps heerlijk door foto's struinen van dat gedeelte van de aarde. Wat opvalt is dat Siberie, en eigenlijk heel Rusland, het saaiste land ter wereld is. De bomen zijn saai, het weer is saai, de mensen zijn saai, de huizen (wat zeg ik flats, iedereen woont in een flat daar). Alles is saai aan dat land.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De grap is dan dat ze vervolgens de huizen een 'leuk' kleurtje proberen te geven om toch de boel op te fleuren. Maar dat zijn zulke lelijke kleuren dat het er eerder lachwekkend uitziet.
Rusland lijkt me juist verre van saai, als buitenstaander dan. Niet als je zelf in een of andere uithoek woont in een vervallen huisje of appartement in een dorp of stad waar de helft gefrustreerd en depressief door het leven gaat, dan niet.

Mijn reisjes naar Oost-Europa waren verassender en intenser dan mijn reisjes naar Zuid-Europa, dat zal bij Rusland niet anders zijn.
pi_206074246
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:21 schreef speknek het volgende:
Nou geloof ik ook niet in het 3500 kernbommen verhaal. Denk eerder dat ze 10 goed onderhouden ICBMs en 100 strategische nukes hebben. Niet meer iets waarmee ze de hele wereld alleen kunnen vernietigen (alhoewel het klimaat ernstig onleefbaar wordt), maar zeg dat de ICBMs voor de VS zijn, dan staat Nederland vast in de top 100 strategische doelen, dus we zijn nog steeds het haasje.
Ja, wij hebben de pech dat de Rotterdamse haven ongetwijfeld in de top 10 van Europese doelen staat. Voordeel is dat ze maar n bom nodig hebben om de haven min of meer onklaar te maken en niet eens een hele zware denk ik. Helaas zit ik dan waarschijnlijk nog wel in range :(

https://nuclearsecrecy.co(...)&crater=1&rem=&zm=17

Standaard Russsche nuke.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206074264
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:48 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wat je niet ziet op de foto's is de kou.
Nou ik zie de sneeuw liggen hoor ;) Vaak ook nog in de zomer.
  vrijdag 23 september 2022 @ 10:53:01 #226
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206074271
Kwam ooit een oud Amerikaans stel tegen op vakantie die vertelde me weer dat ze in Siberie hadden rondgetrokken en daar, heel ver noordelijk, een Nederlands gezin (met kinderen) leerde kennen die daar woonde. Ze zouden al het voedsel importeren per vliegtuig. Altijd zo'n vaag verhaal gevonden, maar ze leken vrij zeker van alle details.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206074367
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:31 schreef Alpha0 het volgende:
Ik heb sinds kort een obsessie met Siberie en kan op Google Maps heerlijk door foto's struinen van dat gedeelte van de aarde. Wat opvalt is dat Siberie, en eigenlijk heel Rusland, het saaiste land ter wereld is. De bomen zijn saai, het weer is saai, de mensen zijn saai, de huizen (wat zeg ik flats, iedereen woont in een flat daar). Alles is saai aan dat land.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De grap is dan dat ze vervolgens de huizen een 'leuk' kleurtje proberen te geven om toch de boel op te fleuren. Maar dat zijn zulke lelijke kleuren dat het er eerder lachwekkend uitziet.
De Altai (bijvoorbeeld) is juist prachtig.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206074372
De laatste voorlopig. Delta in noorden van het land

Dat hele Siberie is een soort Amazone regenwoud alleen dan stukken kouder.

  vrijdag 23 september 2022 @ 11:02:19 #229
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206074386
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Kwam ooit een oud Amerikaans stel tegen op vakantie die vertelde me weer dat ze in Siberie hadden rondgetrokken en daar, heel ver noordelijk, een Nederlands gezin (met kinderen) leerde kennen die daar woonde. Ze zouden al het voedsel importeren per vliegtuig. Altijd zo'n vaag verhaal gevonden, maar ze leken vrij zeker van alle details.

Klinkt als een verhaal voor
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206074390
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De Altai (bijvoorbeeld) is juist prachtig.
Ja maar eigenlijk al geen Siberie / Rusland meer. Ligt ook stuken zuidelijker.
pi_206074412
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:43 schreef Hyperdude het volgende:

Over dreigen met A-bommetjes enzo.
Kort en ter zake. :)
Precies, het is natuurlijk even wennen voor de mensen die de koude oorlog niet hebben meegemaakt dat dreigen met totale nucleaire vernietiging, maar het blijft dezelfde holle retoriek.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:05:17 #232
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206074422
Maar goed, volgens mij is er ook nog een reis sectie op Fok, waar je je kan laven aan het natuurschoon van Siberi.

Hier gaat het over oorlog.
&lt;signature here&gt;.
pi_206074469
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:02 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Ja maar eigenlijk al geen Siberie / Rusland meer. Ligt ook stuken zuidelijker.
:') Lekker je eigen definities aan het verzinnen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:11:51 #234
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206074503
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:01 schreef Alpha0 het volgende:

Dat hele Siberie is een soort Amazone regenwoud alleen dan stukken kouder.
Een flatgebouw is net een fiets alleen dan met minder wielen.
Huilen dan.
pi_206074514
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:14:29 #236
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206074538
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Juist prachtig die vlaktes en vergezichten.

Maar... ja er is een reden dat er bijna niemand woont.
De kou en dat het een afgelegen Verweggistan is zonder voorzieningen.

Maat dankzij klimaatverandering is de kou nu misschien geen probleem meer. En als er resources zijn zoals landbouw grond die nu eindelijk bruikbaar is en metalen en mineralen dan kan het best een aantrekkelijk gebied worden om te wonen en werken. Mits het door Westerse landen gedaan wordt vanwege kapitalisme en minder corruptie
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:16:01 #237
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206074555
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:01 schreef Alpha0 het volgende:
De laatste voorlopig. Delta in noorden van het land

Dat hele Siberie is een soort Amazone regenwoud alleen dan stukken kouder.

[ afbeelding ]
Kan het door global warming nu aantrekkelijk zijn om te wonen? Vruchtbare grond die nu eindelijk bruikbaar wordt?
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:17:21 #238
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206074577
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:14 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
De kou en dat het een afgelegen Verweggistan is zonder voorzieningen.

Maat dankzij klimaatverandering is de kou nu misschien geen probleem meer. En als er resources zijn zoals landbouw grond die nu eindelijk bruikbaar is en metalen en mineralen dan kan het best een aantrekkelijk gebied worden om te wonen en werken. Mits het door Westerse landen gedaan wordt vanwege kapitalisme en minder corruptie
Vele grond is rots en mist miljoenen jaren aan aarde, dus dat zal wel even duren voordat je er daadwerkelijk gewassen kan verbouwen. Maar grondstoffen is zeker een punt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:18:01 #239
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206074587
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:16 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Kan het door global warming nu aantrekkelijk zijn om te wonen? Vruchtbare grond die nu eindelijk bruikbaar wordt?
moet je wel oppassen dat je niet opgeblazen wordt :P

https://www.discovermagaz(...)e-whats-causing-them
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206074594
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:31 schreef Alpha0 het volgende:
Ik heb sinds kort een obsessie met Siberie en kan op Google Maps heerlijk door foto's struinen van dat gedeelte van de aarde. Wat opvalt is dat Siberie, en eigenlijk heel Rusland, het saaiste land ter wereld is. De bomen zijn saai, het weer is saai, de mensen zijn saai, de huizen (wat zeg ik flats, iedereen woont in een flat daar). Alles is saai aan dat land.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De grap is dan dat ze vervolgens de huizen een 'leuk' kleurtje proberen te geven om toch de boel op te fleuren. Maar dat zijn zulke lelijke kleuren dat het er eerder lachwekkend uitziet.
Ook nagenoeg alles wat niet natuurlijk is ziet eruit alsof het elk moment kan instorten.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:20:06 #241
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206074608
De voorgangers van de 300k waren in feb/mrt al de boel aan het plunderen en leegroven om te overleven. Deze nieuwe lichting heeft die 'voordelen' niet meer.

twitter
pi_206074650
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:31 schreef Alpha0 het volgende:
Ik heb sinds kort een obsessie met Siberie en kan op Google Maps heerlijk door foto's struinen van dat gedeelte van de aarde. Wat opvalt is dat Siberie, en eigenlijk heel Rusland, het saaiste land ter wereld is. De bomen zijn saai, het weer is saai, de mensen zijn saai, de huizen (wat zeg ik flats, iedereen woont in een flat daar). Alles is saai aan dat land.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De grap is dan dat ze vervolgens de huizen een 'leuk' kleurtje proberen te geven om toch de boel op te fleuren. Maar dat zijn zulke lelijke kleuren dat het er eerder lachwekkend uitziet.
Ik vind het oneindig uitgestrekte Russische landschap juist prachtig.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:27:47 #243
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206074695
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:22 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vind het oneindig uitgestrekte Russische landschap juist prachtig.
Dit. Komt een stuk natuurlijker over dan het Vondelpark.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:27:53 #244
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:30:26 #245
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:34:11 #246
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:35:10 #247
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206074777
Toch mooi om te zien hoe veel waarde Putin's regime hecht aan democratie O+
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206074791
quote:
Waarom zou je je liefde voor het vaderland moeten verbergen?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:37:20 #249
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206074811
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:36 schreef Aether het volgende:

[..]
Waarom zou je je liefde voor het vaderland moeten verbergen?
Omdat het een beetje stom is en mensen je uitlachen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206074813
Ik zeg dat het referendum met 102% in het voordeel van Rusland wordt gewonnen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206074823
twitter
Incelfrikandel
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:41:24 #252
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206074848
quote:
80s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:37 schreef Aether het volgende:
Ik zeg dat het referendum met 102% in het voordeel van Rusland wordt gewonnen.
Het opkomstpercentage is natuurlijk ook heel belangrijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206074857
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206074861
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 09:45 schreef Perrin het volgende:

[..]
En ook nu wordt in de uithoeken veel meer gemobiliseerd dan in Moskou. Poetin gooit liever etnische plattelandslui de gehaktmolen in dan etnisch Russische stadbewoners.

En al die etnische lui laten zich dat maar welgevallen, gewillig sterven als voetvolk van de etnische Russen.
Slavische Russen hebben blijkbaar net zo weinig moeite met etnische zuiveringen op minderheden in hun eigen land als met genocide op de bevolking van een buurland.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206074865
twitter
pi_206074874
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 10:01 schreef quirina het volgende:

[..]
Had dat Lubach filmpje doorgestuurd naar een Russische kennis. De reactie was: “ typisch westers clownsgedrag”
Het is dan ook weinig verfijnde humor van hetzelfde niveau als veel van die humorloze "memes" op internet.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206074878
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het opkomstpercentage is natuurlijk ook heel belangrijk.
Hopelijk kunnen gedeporteerden of gevangengenomen inwoners per post stemmen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206074912
quote:
Ligt het aan mij of is het merendeel van die kerels de 40 al een tijdje voorbij?
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:48:04 #259
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206074913
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 23:44 schreef ZOA het volgende:
Wat een heerlijk forum is dit toch.
Door mijn mening te geven gebaseerd op feiten. Het volgende feit dient zich aan. Mijn Russische zwager is opgeroepen als reservist om te strijden tegen mijn Oekrainse dochter.Iemand nog enig comentaar?
Je zwager verdient het aangezien hij niks heeft gedaan om zijn land te redden van de dictator Putin.

Daarnaast bleef hij 9 maanden lang in Rusland wonen waardoor hij nu gedraft is, dus hij vond de oorlog blijkbaar wel prima.

Maar nu is het opeens een probleem want?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:50:06 #260
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206074935
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je zwager verdient het aangezien hij niks heeft gedaan om zijn land te redden van de dictator Putin.

Daarnaast bleef hij 9 maanden lang in Rusland wonen waardoor hij nu gedraft is, dus hij vond de oorlog blijkbaar wel prima.

Maar nu is het opeens een probleem want?
Nog best welbespraakt van jou :)

"Lekker voor hem" is immers maar 3 woorden ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_206074941
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je zwager verdient het aangezien hij niks heeft gedaan om zijn land te redden van de dictator Putin.

Daarnaast bleef hij 9 maanden lang in Rusland wonen waardoor hij nu gedraft is, dus hij vond de oorlog blijkbaar wel prima.

Maar nu is het opeens een probleem want?
Hopelijk krijgt hij zijn verdiende loon en wordt hij aan flarden geschoten op een Oekrans weiland *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206074948
twitter


Dit kan toch bijna niet echt zijn?
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:51:53 #263
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206074961
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:50 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]

Dit kan toch bijna niet echt zijn?
Gewoon al oud nieuws ook.

Al is die mosin nagant best een goed en beroemd wapen.

Maar je hebt liever een AK.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:52:26 #264
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206074968
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:50 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]

Dit kan toch bijna niet echt zijn?
Real is just electrical signals interpreted by your brain.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206075016
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:50 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]

Dit kan toch bijna niet echt zijn?
Al vanaf de start van de oorlog geven ze oude troep aan de dienstplichtigen van de onafhankelijke republieken.
Edit: deze mannen hebben wel dezelfde schoenen, dus dit zijn al beter uitgeruste lui dan je in recentere foto's ziet.
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:57:20 #266
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206075030
Meer CAESARs inbound. Mooi.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_206075034
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:51 schreef ExTec het volgende:

[..]
Gewoon al oud nieuws ook.

Al is die mosin nagant best een goed en beroemd wapen.

Maar je hebt liever een AK.
Je hebt er geen bereik mee, geen precisie, geen “punch” kracht, komt niet door Kevlar heen.

Je hebt het in principe over ww1 spul versus modern spul met nachtkijkers en al.
Vooral dat laatste is cruciaal.
pi_206075044
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:50 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]

Dit kan toch bijna niet echt zijn?
Ben benieuwd wat de volgende draft van 300.000 krijgt.

Musketten?
_O- :')

En die daarna een oud paard en een zwaard.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206075050
quote:
Gaat helemaal goed komen voor Rusland!



quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:50 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]

Dit kan toch bijna niet echt zijn?
pi_206075062
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ben benieuwd wat de volgende draft van 300.000 krijgt.

Musketten?
_O- :')

En die daarna een oud paard en een zwaard.
Pijl & Boog

pi_206075065
twitter

Erg hoog moraal zo te zien.
pi_206075103
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:00 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Erg hoog moraal zo te zien.
Wat een land. :')

Rusland had een soort verbeterde versie van Noorwegen kunnen zijn met de oneindige grondstoffen die ze daar hebben. Alleen een kleine maffia elite eet van die vruchten. En deze mannen zien het niet en lijken zonder horde of stoten hun eigen leven hiervoor ten grabbel te willen gooien _O-
pi_206075108
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:00 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Erg hoog moraal zo te zien.
En op het eind ook nog even zeggen dat je baan niet in gevaar komt, je werkplek is gereserveerd.

Tuuuuurlijk joh. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206075113
The show must go on

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206075122
twitter

Lol
pi_206075133
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:06 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Lol
Poppenkast :')
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:08:33 #277
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206075147
quote:
quote:
"Op de een of andere manier worden Russen altijd overvallen door dit soort dingen", zegt Derk Sauer, uitgever van de krant The Moscow Times, die tegenwoordig vanuit Nederland opereert. "Er past nu iemand op ons huis in Rusland, die is al jaren bij ons in dienst. Zijn zoon van 23 heeft zijn dienstplicht al gehad, en is nu weer opgeroepen. Hij is volledig in paniek. We hebben hem al weken, zo niet maanden geleden, gewaarschuwd dat dit zou kunnen gebeuren, maar dan zie je weer: mensen zijn niet voorbereid."
Putin: "Nou, laat ik Ukraine eens lekker binnenvallen. Oh, nooo, ze vechten terug wat nu?"
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206075150
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:07 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Poppenkast :')
Tuurlijk de telling is ook in Rusland. Dus hou er maar rekening mee dat meer dan 90% voor aansluiting is bij Rusland.
pi_206075154
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206075241
twitter

BBC reportage over de mobilisatie.
pi_206075270
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:26:33 #282
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206075327
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
[..]
Putin: "Nou, laat ik Ukraine eens lekker binnenvallen. Oh, nooo, ze vechten terug wat nu?"
Heerlijk.

Dat tuig is in principe ook helemaal niet tegen de oorlog. Ze vinden het alleen lastig dat ze er nu zelf last van krijgen.

Geweldig.
&lt;signature here&gt;.
pi_206075333
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:00 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Erg hoog moraal zo te zien.
Sfeertje
pi_206075356
twitter

Bij dit vakje graag een kruisje zetten...
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:29:16 #285
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206075360
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:26 schreef ExTec het volgende:

[..]
Heerlijk.

Dat tuig is in principe ook helemaal niet tegen de oorlog. Ze vinden het alleen lastig dat ze er nu zelf last van krijgen.

Geweldig.
Nee hoor. Is gewoon standaard coping mechanisme voor getraumatiseerde mensen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:31:07 #286
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206075383
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nee hoor. Is gewoon standaard coping mechanisme voor getraumatiseerde mensen.
Ze zijn wel tegen de oorlog? ;)
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:32:44 #287
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206075397
Mevrouw Kallas ziet het 100% goed.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:32:45 #288
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206075398
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:31 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ze zijn wel tegen de oorlog? ;)
Ze weten het niet, ze proberen te overleven. Zie onder:
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:06 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Lol
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:33:41 #289
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206075407
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ze weten het niet, ze proberen te overleven. Zie onder:
[..]

Misschien moeten ze er dan eens "over nadenken"? ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_206075422
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:32 schreef ExTec het volgende:
Mevrouw Kallas ziet het 100% goed.

[ twitter ]
Beetje bullshit dat iedere inwoner verantwoordelijk is voor de acties van zijn land. Kan wel begrijpen dat ze de grens dichthouden. Ze hebben al iets van 0.5 miljoen Russen in hun land. Je wilt er niet nog meer.
pi_206075423
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:26 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Sfeertje
En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:34:54 #292
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206075428
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:33 schreef ExTec het volgende:

[..]
Misschien moeten ze er dan eens "over nadenken"? ;)
Jij bent geen trauma expert merk ik al.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:35:25 #293
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206075436
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:34 schreef Alpha0 het volgende:
Beetje bullshit dat iedere inwoner verantwoordelijk is voor de acties van zijn land.
Wie is er dan verantwoordelijk?

Een ander?
&lt;signature here&gt;.
pi_206075440
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:32 schreef ExTec het volgende:
Mevrouw Kallas ziet het 100% goed.

[ twitter ]
Dus jij bent verantwoordelijk voor toeslagenaffaire?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:36:23 #295
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206075450
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:35 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dus jij bent verantwoordelijk voor toeslagenaffaire?
Ja, jij en ik net zo goed.

Zitten die gasten daar in naam van ons, of niet?
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:36:31 #296
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206075451
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:35 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wie is er dan verantwoordelijk?

Een ander?
Het is allemaal de schuld van Lenin. :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:38:04 #297
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206075466
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Jij bent geen trauma expert merk ik al.
Boeit mij het "trauma" van een permanent bezopen moskoviet die zichzelf vertelt dat die "buiten de politiek staat" nou?

Mijn sympathie gaat uit naar slachtoffers.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:39:53 #298
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206075489
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Het is allemaal de schuld van Lenin. :Y
Ik denk Peter de Grote.

Want die vond, toen bv West-Europa eerste stappen maakten met democratie, het wel een goed idee om daar niet aan mee te doen.

Boot gemist.... ;)
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:39:57 #299
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206075490
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
Boeit mij het "trauma" van een permanent bezopen moskoviet die zichzelf vertelt dat die "buiten de politiek staat" nou?

Mijn sympathie gaat uit naar slachtoffers.
Alle slachtoffers van dictators zijn slachtoffer, ook de inwoners van dat land. Ik maak een uitzondering voor de vrouwelijke beul van Ghadaffi.

Je moet niet in de propaganda van Putin trappen. Hij mag Rusland dan democratisch, vrij en rijk noemen, dat betekend niet dat het waar is.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:43:42 #300
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206075522
Maar daar geloof ik ook beslist niet in. Ik ben niet achterlijk

Mijn antwoord is: ga er wat aan doen..

IPV net te doen alsof de staat waar jij in woont en jij 2 compleet verschillende dingen zijn die niks met elkaar te maken hebben.

Totdat ze je (zoon) komen halen.

Dan is de wereld ineens te klein.

Welcome to the war.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 23 september 2022 @ 12:43:58 #301
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206075527
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 12:32 schreef ExTec het volgende:
Mevrouw Kallas ziet het 100% goed.

[ twitter ]
De Baltische Staten weten maar heel goed dat die Russen nooit meer zullen weggaan. 25% van Latvia zijn Russen en die raken ze helaas nooit meer kwijt. Je ziet een duidelijk onderscheid in de Russische buurten, vervallen straten, vuil wordt op straat gedumpd, weinig hebben de moeite genomen de taal van hun gastland te leren, ze zijn pro Russisch dus wat doen ze eigenlijk in het land?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')