Dan helpen ze het zelf om zeepquote:Op donderdag 15 september 2022 19:08 schreef spapaars het volgende:
Als dit het nieuwe beleid is met hun streamonderbrekingen, zullen velen afhaken.
JAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dit is toch wel de meest intelligent ogende foto tot dusverquote:Op donderdag 15 september 2022 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
Triootje konkel, bespreekt nominaties maar kan geen vuist maken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2022 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets hoorde ik afgelopen week ook al iemand vragenquote:Op donderdag 15 september 2022 19:01 schreef IkFok het volgende:
Ik ben benieuwd of die vrouw een klacht heeft ingediend? Zei er een . Waar doelt hij op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op donderdag 15 september 2022 19:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb nog nul reclame gehad de afgelopen dagen.. basis abbo voor ¤0,99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg heel veel reklame voor Struyk en voor dat saaie onderbrekingsspel van TalpaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Maar alleen in het begin of sporadisch door de stream heen? ik overweeg te downgraden, vind het ''normale'' abbo veel te duur, terwijl ik eigenlijk alleen de streams kijk en eens in de zoveel tijd iets anders.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik krijg heel veel reklame voor Struyk en voor dat saaie onderbrekingsspel van Talpa
Uhm, ik maakte een garp... doelend op de vele streamlocks met ofwel een struik in beeld, ofwel een "excuses voor de onderbreking" meldingquote:Op donderdag 15 september 2022 19:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar alleen in het begin of sporadisch door de stream heen? ik overweeg te downgraden, vind het ''normale'' abbo veel te duur, terwijl ik eigenlijk alleen de streams kijk en eens in de zoveel tijd iets anders.
Ik heb tijdens de stream nog nooit een reclame gezien, best wel raar eigenlijk . bij Goplay Belgie was dat continuequote:Op donderdag 15 september 2022 19:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar alleen in het begin of sporadisch door de stream heen? ik overweeg te downgraden, vind het ''normale'' abbo veel te duur, terwijl ik eigenlijk alleen de streams kijk en eens in de zoveel tijd iets anders.
quote:Op donderdag 15 september 2022 19:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uhm, ik maakte een garp... doelend op de vele streamlocks met ofwel een struik in beeld, ofwel een "excuses voor de onderbreking" melding
Die reclames krijg je wanneer je films en series gaat bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, nooit last van dus. Aanbod is toch rukquote:Op donderdag 15 september 2022 19:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die reclames krijg je wanneer je films en series gaat bekijken
ik weet alleen niet of ik het basic abbo van 0,99 kan nemen, is volgens mij een actie voor nieuwe leden via rtlxlquote:Op donderdag 15 september 2022 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de stream nog nooit een reclame gezien, best wel raar eigenlijk . bij Goplay Belgie was dat continue
hopelijk komt jumbo pas 22:00 langsquote:Op donderdag 15 september 2022 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
Samenscholing bij de buitendeur... wachten op de Jumbo auto?
[ afbeelding ]
Misschien allang geweest, de febo kiest het juiste momentquote:Op donderdag 15 september 2022 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
Samenscholing bij de buitendeur... wachten op de Jumbo auto?
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de FIOD beslag legt op het busje vóór het bij de loods isquote:Op donderdag 15 september 2022 19:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hopelijk komt jumbo pas 22:00 langs
Zo keken mijn katten ook allemaal tegelijk als ze het geluid van de blikopener hoordenquote:Op donderdag 15 september 2022 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2022 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat de FIOD beslag legt op het busje vóór het bij de loods is
Okquote:Op donderdag 15 september 2022 19:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo keken mijn katten ook allemaal tegelijk als ze het geluid van de blikopener hoorden
welke? hoezo?quote:Op donderdag 15 september 2022 19:30 schreef spapaars het volgende:
Pestkoppen bij de febo hebben de dag van hun leven
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 19:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat de FIOD beslag legt op het busje vóór het bij de loods is
idiot is hetquote:Op donderdag 15 september 2022 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja..Ruben wil best wel gezond eten weetje... knoppers, oven baked chips , het moet wél echt lekker zijn weetje
zoete limonade is datquote:Op donderdag 15 september 2022 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Kenzie heeft nog een 1½ literfles sangria .. die gaat idd geen drank kopen dus
Niet te doenquote:
kloptquote:Op donderdag 15 september 2022 19:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar dan weten we dus NIET wat er aan de hand is
Mij wel toch?quote:Op donderdag 15 september 2022 19:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
heb de hele dag al geen internet/tv enz. zit op een wifi hotspot nu.. maar niks gemist dus
Hier staan wel filmpjesquote:
Ik vind hem echt zo'n type "serie moordenaar"quote:Op donderdag 15 september 2022 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat Sasje zijn pikkie ook nog pakken op de bank? Ze kruip al zowat in 'm![]()
[ afbeelding ]
Er zijn websites waar je terecht kunt hequote:Op donderdag 15 september 2022 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is er wel klaar voor denk ik, Braaf Prinsesje op de ert ook wel![]()
[ afbeelding ]
Precies.. daar zit ik ook nuquote:Op donderdag 15 september 2022 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn websites waar je terecht kunt he
Ik bedoelde voor dat platte gedoe wat jij graag op je scherm wilt zienquote:Op donderdag 15 september 2022 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. daar zit ik ook nu
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor dat platte gedoe wat jij graag op je scherm wilt zien
Ohw, dat duurt hier ook niet zo lang hoor.. ze mogen roken, zuipen, dronken worden dus ik verwacht ook dappere wipstreamsquote:Op donderdag 15 september 2022 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor dat platte gedoe wat jij graag op je scherm wilt zien
vraag mij af wat er gebeurt als een van de twee weg moet. gaat de ander dan de hele dag de bank aaien?quote:Op donderdag 15 september 2022 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is er wel klaar voor denk ik, Braaf Prinsesje op de ert ook wel![]()
[ afbeelding ]
Laten we hopen van nietquote:Op donderdag 15 september 2022 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, dat duurt hier ook niet zo lang hoor.. ze mogen roken, zuipen, dronken worden dus ik verwacht ook dappere wipstreams
*kijktquote:Op donderdag 15 september 2022 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ben jij wel lid van FOK! eigenlijk?
Ik moest daar ook om lachenquote:
Nawee was een lekker wijf.. lag vreselijk veel op bed voerde geen flikker uit maar ja, ze was mooi en Ge-TikToktquote:Op donderdag 15 september 2022 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
Erik noemt Nawel ook “nawal”
Super irritant vind ik dat.
Lullige opmerkingquote:Op donderdag 15 september 2022 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ouwehoeren alle autisten zo veel ? ik dacht dat die in zichzelf opgesloten horen te zitten![]()
[ afbeelding ]
Wijn en peuken.quote:
Peuken? ik dacht dat niemand rooktequote:
Was geen vraag. Waarom type je anders “ik dacht dat die in zichzelf opgesloten horen te zitten.”quote:Op donderdag 15 september 2022 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vraag het me gewoon af.. hij benoemd zichzelf
Best een aantalquote:Op donderdag 15 september 2022 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Peuken? ik dacht dat niemand rookte
Jup, en neppers die er voordeel uit halenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was geen vraag. Waarom type je anders “ik dacht dat die in zichzelf opgesloten horen te zitten.”
Neem aan dat je ook best wel weet dat er diverse soorten en gradaties zijn van autisme en dergelijke.
Heb alleen in begin of als ik wissel van streamquote:Op donderdag 15 september 2022 19:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is er een telefooncel?quote:
Alleen buiten achter de keuken.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is toch 'n bedrijfspand, mag daar wel gerookt worden?
terras dus, in de horeca mag er op het terras ook niet worden gerooktquote:Op donderdag 15 september 2022 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen buiten achter de keuken.
Klopt maar het is daar geen horecaquote:Op donderdag 15 september 2022 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
terras dus, in de horeca mag er op het terras ook niet worden gerookt
Nee, ergens achter de keuken waar geen camera's zijnquote:Op donderdag 15 september 2022 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
terras dus, in de horeca mag er op het terras ook niet worden gerookt
Het mag niet eens in beeld.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt maar het is daar geen horeca
Anders wordt hetquote:
Jahh,, Febo was zo lief om het tweede spelletje voor eten zo verschrikkelijk lullig te maken dat ze geld hebben voor twee weken... ruim ¤2000quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:12 schreef D. het volgende:
Maar, hoeveel ex-rokers geven nu toe aan hun zwaktes?
2 waarvan ik weet die het niet doem.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:12 schreef D. het volgende:
Of een sigaret vasthouden, achter je oor doen… etc. Mag nietquote:Op donderdag 15 september 2022 20:13 schreef spapaars het volgende:
Met overleg is verteld dat ze buiten ergens om het hoekje kunnen roken en nergens anders.
zelfs vooraf een sigaret draaien met shag is verboden
Hij moet op FOK! Zittenquote:
dan missen we wss de beste gesprekkenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:13 schreef spapaars het volgende:
Met overleg is verteld dat ze buiten ergens om het hoekje kunnen roken en nergens anders.
zelfs vooraf een sigaret draaien met shag is verboden
Klopt, het mag niet te zien zijn.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of een sigaret vasthouden, achter je oor doen… etc. Mag niet
Dus dan wordt de zoektocht makkelijkerquote:
Zou een prima MOD zijn.quote:
Misschien is hij dat alquote:
Nu je het zegt.quote:
Jeffrey in ieder geval.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:12 schreef D. het volgende:
Wie missen we?quote:
Jeffrey dus niet.quote:
Doe niet zo belangrijk ineensquote:
Ik pak mijn momentquote:Op donderdag 15 september 2022 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe niet zo belangrijk ineens
Als Wendy hem kietelt.quote:
Nou, hup het podium opquote:
Nog niet gezienquote:
Je lekt niet, je deeltquote:
Heel knap van hem juist niet.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij wel ging roken.
Wanekletsquote:
Doe even een dansje.quote:
CB 4quote:Op donderdag 15 september 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
Marciano zit er weer bij als Jenny from the block
Wowquote:Op donderdag 15 september 2022 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij viel wel even uit zijn rol.. gebeurt niet vaak![]()
[ afbeelding ]
Jij bent er weer, gelijk SL. Aanzetten nu graagquote:
je wordt geredquote:Op donderdag 15 september 2022 20:22 schreef puzziepie het volgende:
Kim wil weer teveel van Marciano weten, wat vermoeiend
Altijd eigenlijkquote:Op donderdag 15 september 2022 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is nogal snel het geval natuurlijk
Wappies met omgekeerde vlaggen.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er al boze boeren bij de regie op de stoep?
Yep, 1 gele bestelbus geblokkeerdquote:Op donderdag 15 september 2022 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er al boze boeren bij de regie op de stoep?
Over het vertrek van Tommy L had achter tegen haar gezegd dat ze haar verdriet mocht later zien, maar daarna weer verder moestquote:
Gerry bamjonguhhquote:
Het is sowieso bijna onmogelijk er met de auto te komen, de wegen eromheen zijn afgesloten haha. Dus wie weet.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep, 1 gele bestelbus geblokkeerd
die gaat lopen jankenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over het vertrek van Tommy L had achter tegen haar gezegd dat ze haar verdriet mocht later zien, maar daarna weer verder moest
Kwam Gerry ook uit Schijndel?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gerry bamjonguhh
oh nee
Gerry is terug naar schijndel
Ik ga zo hard lachen danquote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is sowieso bijna onmogelijk er met de auto te komen, de wegen eromheen zijn afgesloten haha. Dus wie weet.
Zei die dat? Hij is toch veel te oud voor haar..quote:Op donderdag 15 september 2022 20:20 schreef Hendrik83 het volgende:
Erik gaat dus voor Sasha maar niet doorvertellen.
en dat jat er vast ook nog iemand watquote:Op donderdag 15 september 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt dagen drama waarschijnlijk
Dat heb ik met Martinquote:Op donderdag 15 september 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
ik denk elke keer dat Marciano bijna in slaap valt
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
Fijn die stoelgang gesprekken van Madeleine en Erik
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
Fijn die stoelgang gesprekken van Madeleine en Erik
Ik vind dat heel plausibel.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Marciano gewoon heel moe wordt van dat praattempo van Kim
ja hequote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dat heel plausibel.
Wat een druk wijf, ik snap hem welquote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
Zijn gezicht spreekt boekdelen.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dat heel plausibel.
Ik ga vast omgekeerde SBS-vlaggen inslaanquote:Op donderdag 15 september 2022 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wappies met omgekeerde vlaggen.
zou hij spijt hebbenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een druk wijf, ik snap hem wel
met mijn katz is er wat an de handquote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
dikke spijtquote:
Je hebt echt niet het vermoeden dat Erik steeds meer moeite heeft om zijn Rain Man act in stand te houden?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Madeleine valt Erik weer in de rede. Je ziet gewoon een error op z’n gezicht
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga vast omgekeerde SBS-vlaggen inslaan
Of iemand die zingtquote:Op donderdag 15 september 2022 20:32 schreef D. het volgende:
Hoop niet dat er een gitaar komt, dat was bij BB ook geen succes
Dit is pijnlijk voor Martin.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
Jeffrey lult Martin er elke keer onder![]()
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt echt niet het vermoeden dat Erik steeds meer moeite heeft om zijn Rain Man act in stand te houden?
quote:
Erik is gewend, komt los.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt echt niet het vermoeden dat Erik steeds meer moeite heeft om zijn Rain Man act in stand te houden?
Valt uit zijn rol dacht ik al eerderquote:Op donderdag 15 september 2022 20:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Erik is gewend, komt los.
Wil ie best hoor, hij was al behoorlijk op dreefquote:Op donderdag 15 september 2022 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Body language Erik = klaar met het gesprek hij wil niet over medebewoners praten![]()
[ afbeelding ]
De drank komt straks pas.quote:
Hij zei het zelf.. Madeleen kon vertrekkenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Wil ie best hoor, hij was al behoorlijk op dreef
Fritsiequote:Op donderdag 15 september 2022 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die probeert 'n kaal hoofd te verstoppen door het achterover te kammen?
Hij heeft een bijzonder kapselquote:Op donderdag 15 september 2022 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is alleen kut wanneer Madeleine door je heen tettert. Daarom keek hij zoquote:Op donderdag 15 september 2022 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Wil ie best hoor, hij was al behoorlijk op dreef
Dennis Schouten type.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan was ie haar moequote:Op donderdag 15 september 2022 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij zei het zelf.. Madeleen kon vertrekken
Geen WAOII?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje vooroorlogs
En dan doe ik op WWII
Nee Yvonne Coldeweijer is "n lekker wijfquote:Op donderdag 15 september 2022 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Roddelpraat.. je haat ze of houdt van ze
kim k of kim d?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
Kim heeft wel een goede trui aan. Alleen de kleur is wat minder
Maar ik vind die mouwen gewoon topquote:
Ik vin die kleur haar wel mooi staan eigenlijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
Kim heeft wel een goede trui aan. Alleen de kleur is wat minder
Hai schatquote:
Klopt. Maar ik bedoelde voor mezelfquote:Op donderdag 15 september 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vin die kleur haar wel mooi staan eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik bedoelde voor mezelf
Maar ben je het niet eens dat de hals en mouwen echt mooi zitten?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Die kleur staat mij ook niet, je moet er blond voor zijn
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Die kleur staat mij ook niet, je moet er blond voor zijn
Dat zegt ze helemaal niet …quote:Op donderdag 15 september 2022 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
Kimmie heeft dus wel acne, en ze wil er vanaf voordat ze eruit komt..( uit BB )
Ze wil "buiten" van alles... nagelstudio, DJ-draaien stuff , maar eigenlijk weet ze helemaal nix![]()
[ afbeelding ]
Ja zeker wel, het is een mooie stof ook.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ben je het niet eens dat de hals en mouwen echt mooi zitten?
Ik ben normaal blond maar heb het nu bruin.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel, het is een mooie stof ook.
Ben jij blond? Dan wil ik wel voor je vragen waar ze hem heeft gekocht.
Jij dacht Engels WWII en ik dacht Nederlands, dus dacht WW????quote:
Via Berend?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je fietst er zelf maar heen, ik blijf niet bezig!quote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
kunstmatige intelligentiequote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben normaal blond maar heb het nu bruin.
Ahhhhh, zooooo!quote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij dacht Engels WWII en ik dacht Nederlands, dus dacht WW????
Back to blond dan maar weerquote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben normaal blond maar heb het nu bruin.
Wil jij het dan tegen mij zeggen?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil jij het dan tegen mij zeggen?
Ik roep jou nog eens als we in een nieuw topic zittenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je fietst er zelf maar heen, ik blijf niet bezig!
Het gaat over haar truiquote:Op donderdag 15 september 2022 20:53 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het over de streams gaan hebben 😉
Dat begreep ik alquote:
hoe type ik een geluidje uit?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
What the FACK maakte Kim voor geluid toen ze aan haar oor jeukte.![]()
quote:
Wendy is ook best nepquote:Op donderdag 15 september 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat begreep ik al
Wendy lacht wel ontzettend nep hè.
Welke kroeg werkt hij?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie weer terug is, achter de schermen
een onomatopee bedoel je?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe type ik een geluidje uit?
Ja dat viel mij ook opquote:Op donderdag 15 september 2022 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
What the FACK maakte Kim voor geluid toen ze aan haar oor jeukte.![]()
Ik heb dit nog nooooit meegemaaktquote:Op donderdag 15 september 2022 20:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op![]()
Wel herkenbaar
Wist niet dat je meteen boos werd!quote:Op donderdag 15 september 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik roep jou nog eens als we in een nieuw topic zitten
En dan niet haar borsten noemen?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy is ook best nep
met haar Roze haar
Dat klinkt in sommige kringen best raar.quote:
Dacht ik gelezen of gehoord te hebben. Niet?quote:
Dat geluid heb ik ook nooit gehoordquote:Op donderdag 15 september 2022 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooooit meegemaaktklonk als een soort zeehond.
Ik neem het zo van je aanquote:Op donderdag 15 september 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dacht ik gelezen of gehoord te hebben. Niet?
Boos op B00STER? Nooitquote:Op donderdag 15 september 2022 20:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wist niet dat je meteen boos werd!
Een zeehond niet? Er staan filmpjes op YouTubequote:Op donderdag 15 september 2022 20:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat geluid heb ik ook nooit gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |