Klopt maar het is daar geen horecaquote:Op donderdag 15 september 2022 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
terras dus, in de horeca mag er op het terras ook niet worden gerookt
Nee, ergens achter de keuken waar geen camera's zijnquote:Op donderdag 15 september 2022 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
terras dus, in de horeca mag er op het terras ook niet worden gerookt
Het mag niet eens in beeld.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt maar het is daar geen horeca
Anders wordt hetquote:
Jahh,, Febo was zo lief om het tweede spelletje voor eten zo verschrikkelijk lullig te maken dat ze geld hebben voor twee weken... ruim ¤2000quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:12 schreef D. het volgende:
Maar, hoeveel ex-rokers geven nu toe aan hun zwaktes?
2 waarvan ik weet die het niet doem.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:12 schreef D. het volgende:
Of een sigaret vasthouden, achter je oor doen… etc. Mag nietquote:Op donderdag 15 september 2022 20:13 schreef spapaars het volgende:
Met overleg is verteld dat ze buiten ergens om het hoekje kunnen roken en nergens anders.
zelfs vooraf een sigaret draaien met shag is verboden
Hij moet op FOK! Zittenquote:
dan missen we wss de beste gesprekkenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:13 schreef spapaars het volgende:
Met overleg is verteld dat ze buiten ergens om het hoekje kunnen roken en nergens anders.
zelfs vooraf een sigaret draaien met shag is verboden
Klopt, het mag niet te zien zijn.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of een sigaret vasthouden, achter je oor doen… etc. Mag niet
Dus dan wordt de zoektocht makkelijkerquote:
Zou een prima MOD zijn.quote:
Misschien is hij dat alquote:
Nu je het zegt.quote:
Jeffrey in ieder geval.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:12 schreef D. het volgende:
Wie missen we?quote:
Jeffrey dus niet.quote:
Doe niet zo belangrijk ineensquote:
Ik pak mijn momentquote:Op donderdag 15 september 2022 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe niet zo belangrijk ineens
Als Wendy hem kietelt.quote:
Nou, hup het podium opquote:
die heeft geen sigarettenquote:
Nog niet gezienquote:
Je lekt niet, je deeltquote:
Heel knap van hem juist niet.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij wel ging roken.
Wanekletsquote:
Doe even een dansje.quote:
CB 4quote:Op donderdag 15 september 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
Marciano zit er weer bij als Jenny from the block
Wowquote:Op donderdag 15 september 2022 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij viel wel even uit zijn rol.. gebeurt niet vaak![]()
[ afbeelding ]
Jij bent er weer, gelijk SL. Aanzetten nu graagquote:
je wordt geredquote:Op donderdag 15 september 2022 20:22 schreef puzziepie het volgende:
Kim wil weer teveel van Marciano weten, wat vermoeiend
Altijd eigenlijkquote:Op donderdag 15 september 2022 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is nogal snel het geval natuurlijk
Wappies met omgekeerde vlaggen.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er al boze boeren bij de regie op de stoep?
Yep, 1 gele bestelbus geblokkeerdquote:Op donderdag 15 september 2022 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er al boze boeren bij de regie op de stoep?
Over het vertrek van Tommy L had achter tegen haar gezegd dat ze haar verdriet mocht later zien, maar daarna weer verder moestquote:
Gerry bamjonguhhquote:
Het is sowieso bijna onmogelijk er met de auto te komen, de wegen eromheen zijn afgesloten haha. Dus wie weet.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep, 1 gele bestelbus geblokkeerd
die gaat lopen jankenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over het vertrek van Tommy L had achter tegen haar gezegd dat ze haar verdriet mocht later zien, maar daarna weer verder moest
Kwam Gerry ook uit Schijndel?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gerry bamjonguhh
oh nee
Gerry is terug naar schijndel
Ik ga zo hard lachen danquote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is sowieso bijna onmogelijk er met de auto te komen, de wegen eromheen zijn afgesloten haha. Dus wie weet.
wel Gerry van New Kidsquote:
Zei die dat? Hij is toch veel te oud voor haar..quote:Op donderdag 15 september 2022 20:20 schreef Hendrik83 het volgende:
Erik gaat dus voor Sasha maar niet doorvertellen.
en dat jat er vast ook nog iemand watquote:Op donderdag 15 september 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt dagen drama waarschijnlijk
Dat heb ik met Martinquote:Op donderdag 15 september 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
ik denk elke keer dat Marciano bijna in slaap valt
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
Fijn die stoelgang gesprekken van Madeleine en Erik
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
Fijn die stoelgang gesprekken van Madeleine en Erik
Ik vind dat heel plausibel.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Marciano gewoon heel moe wordt van dat praattempo van Kim
ja hequote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dat heel plausibel.
Wat een druk wijf, ik snap hem welquote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Marciano gewoon heel moe wordt van dat praattempo van Kim
Zijn gezicht spreekt boekdelen.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dat heel plausibel.
Ik ga vast omgekeerde SBS-vlaggen inslaanquote:Op donderdag 15 september 2022 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wappies met omgekeerde vlaggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |