CB 4quote:Op donderdag 15 september 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
Marciano zit er weer bij als Jenny from the block
Wowquote:Op donderdag 15 september 2022 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij viel wel even uit zijn rol.. gebeurt niet vaak![]()
[ afbeelding ]
Jij bent er weer, gelijk SL. Aanzetten nu graagquote:
je wordt geredquote:Op donderdag 15 september 2022 20:22 schreef puzziepie het volgende:
Kim wil weer teveel van Marciano weten, wat vermoeiend
Altijd eigenlijkquote:Op donderdag 15 september 2022 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is nogal snel het geval natuurlijk
Wappies met omgekeerde vlaggen.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er al boze boeren bij de regie op de stoep?
Yep, 1 gele bestelbus geblokkeerdquote:Op donderdag 15 september 2022 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn er al boze boeren bij de regie op de stoep?
Over het vertrek van Tommy L had achter tegen haar gezegd dat ze haar verdriet mocht later zien, maar daarna weer verder moestquote:
Gerry bamjonguhhquote:
Het is sowieso bijna onmogelijk er met de auto te komen, de wegen eromheen zijn afgesloten haha. Dus wie weet.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Yep, 1 gele bestelbus geblokkeerd
die gaat lopen jankenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over het vertrek van Tommy L had achter tegen haar gezegd dat ze haar verdriet mocht later zien, maar daarna weer verder moest
Kwam Gerry ook uit Schijndel?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gerry bamjonguhh
oh nee
Gerry is terug naar schijndel
Ik ga zo hard lachen danquote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is sowieso bijna onmogelijk er met de auto te komen, de wegen eromheen zijn afgesloten haha. Dus wie weet.
wel Gerry van New Kidsquote:
Zei die dat? Hij is toch veel te oud voor haar..quote:Op donderdag 15 september 2022 20:20 schreef Hendrik83 het volgende:
Erik gaat dus voor Sasha maar niet doorvertellen.
en dat jat er vast ook nog iemand watquote:Op donderdag 15 september 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt dagen drama waarschijnlijk
Dat heb ik met Martinquote:Op donderdag 15 september 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
ik denk elke keer dat Marciano bijna in slaap valt
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
Fijn die stoelgang gesprekken van Madeleine en Erik
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
Fijn die stoelgang gesprekken van Madeleine en Erik
Ik vind dat heel plausibel.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Marciano gewoon heel moe wordt van dat praattempo van Kim
ja hequote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dat heel plausibel.
Wat een druk wijf, ik snap hem welquote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Marciano gewoon heel moe wordt van dat praattempo van Kim
Zijn gezicht spreekt boekdelen.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dat heel plausibel.
Ik ga vast omgekeerde SBS-vlaggen inslaanquote:Op donderdag 15 september 2022 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wappies met omgekeerde vlaggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |