zou hij spijt hebbenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een druk wijf, ik snap hem wel
met mijn katz is er wat an de handquote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Marciano gewoon heel moe wordt van dat praattempo van Kim
dikke spijtquote:
Je hebt echt niet het vermoeden dat Erik steeds meer moeite heeft om zijn Rain Man act in stand te houden?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Madeleine valt Erik weer in de rede. Je ziet gewoon een error op z’n gezicht
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga vast omgekeerde SBS-vlaggen inslaan
Of iemand die zingtquote:Op donderdag 15 september 2022 20:32 schreef D. het volgende:
Hoop niet dat er een gitaar komt, dat was bij BB ook geen succes
Dit is pijnlijk voor Martin.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
Jeffrey lult Martin er elke keer onder![]()
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt echt niet het vermoeden dat Erik steeds meer moeite heeft om zijn Rain Man act in stand te houden?
quote:
Erik is gewend, komt los.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt echt niet het vermoeden dat Erik steeds meer moeite heeft om zijn Rain Man act in stand te houden?
Valt uit zijn rol dacht ik al eerderquote:Op donderdag 15 september 2022 20:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Erik is gewend, komt los.
Wil ie best hoor, hij was al behoorlijk op dreefquote:Op donderdag 15 september 2022 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Body language Erik = klaar met het gesprek hij wil niet over medebewoners praten![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |