zou hij spijt hebbenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een druk wijf, ik snap hem wel
met mijn katz is er wat an de handquote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Marciano gewoon heel moe wordt van dat praattempo van Kim
dikke spijtquote:
Je hebt echt niet het vermoeden dat Erik steeds meer moeite heeft om zijn Rain Man act in stand te houden?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
Madeleine valt Erik weer in de rede. Je ziet gewoon een error op z’n gezicht
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga vast omgekeerde SBS-vlaggen inslaan
Of iemand die zingtquote:Op donderdag 15 september 2022 20:32 schreef D. het volgende:
Hoop niet dat er een gitaar komt, dat was bij BB ook geen succes
Dit is pijnlijk voor Martin.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
Jeffrey lult Martin er elke keer onder![]()
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt echt niet het vermoeden dat Erik steeds meer moeite heeft om zijn Rain Man act in stand te houden?
quote:
Erik is gewend, komt los.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt echt niet het vermoeden dat Erik steeds meer moeite heeft om zijn Rain Man act in stand te houden?
Valt uit zijn rol dacht ik al eerderquote:Op donderdag 15 september 2022 20:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Erik is gewend, komt los.
Wil ie best hoor, hij was al behoorlijk op dreefquote:Op donderdag 15 september 2022 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
Body language Erik = klaar met het gesprek hij wil niet over medebewoners praten![]()
[ afbeelding ]
De drank komt straks pas.quote:
Hij zei het zelf.. Madeleen kon vertrekkenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Wil ie best hoor, hij was al behoorlijk op dreef
Fritsiequote:Op donderdag 15 september 2022 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die probeert 'n kaal hoofd te verstoppen door het achterover te kammen?
Hij heeft een bijzonder kapselquote:Op donderdag 15 september 2022 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is alleen kut wanneer Madeleine door je heen tettert. Daarom keek hij zoquote:Op donderdag 15 september 2022 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Wil ie best hoor, hij was al behoorlijk op dreef
Dennis Schouten type.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan was ie haar moequote:Op donderdag 15 september 2022 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij zei het zelf.. Madeleen kon vertrekken
Geen WAOII?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje vooroorlogs
En dan doe ik op WWII
Nee Yvonne Coldeweijer is "n lekker wijfquote:Op donderdag 15 september 2022 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Roddelpraat.. je haat ze of houdt van ze
kim k of kim d?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
Kim heeft wel een goede trui aan. Alleen de kleur is wat minder
ik hou wel van wit enzoquote:
Maar ik vind die mouwen gewoon topquote:
Ik vin die kleur haar wel mooi staan eigenlijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:45 schreef Moeraskat het volgende:
Kim heeft wel een goede trui aan. Alleen de kleur is wat minder
Hai schatquote:
Klopt. Maar ik bedoelde voor mezelfquote:Op donderdag 15 september 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vin die kleur haar wel mooi staan eigenlijk.
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik bedoelde voor mezelf
Maar ben je het niet eens dat de hals en mouwen echt mooi zitten?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Die kleur staat mij ook niet, je moet er blond voor zijn
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Die kleur staat mij ook niet, je moet er blond voor zijn
Dat zegt ze helemaal niet …quote:Op donderdag 15 september 2022 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
Kimmie heeft dus wel acne, en ze wil er vanaf voordat ze eruit komt..( uit BB )
Ze wil "buiten" van alles... nagelstudio, DJ-draaien stuff , maar eigenlijk weet ze helemaal nix![]()
[ afbeelding ]
Ja zeker wel, het is een mooie stof ook.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ben je het niet eens dat de hals en mouwen echt mooi zitten?
Ik ben normaal blond maar heb het nu bruin.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker wel, het is een mooie stof ook.
Ben jij blond? Dan wil ik wel voor je vragen waar ze hem heeft gekocht.
Jij dacht Engels WWII en ik dacht Nederlands, dus dacht WW????quote:
Via Berend?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je fietst er zelf maar heen, ik blijf niet bezig!quote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
kunstmatige intelligentiequote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben normaal blond maar heb het nu bruin.
Ahhhhh, zooooo!quote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij dacht Engels WWII en ik dacht Nederlands, dus dacht WW????
Back to blond dan maar weerquote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben normaal blond maar heb het nu bruin.
Wil jij het dan tegen mij zeggen?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2022 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil jij het dan tegen mij zeggen?
Ik roep jou nog eens als we in een nieuw topic zittenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je fietst er zelf maar heen, ik blijf niet bezig!
Het gaat over haar truiquote:Op donderdag 15 september 2022 20:53 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het over de streams gaan hebben 😉
Dat begreep ik alquote:
hoe type ik een geluidje uit?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
What the FACK maakte Kim voor geluid toen ze aan haar oor jeukte.![]()
quote:
Wendy is ook best nepquote:Op donderdag 15 september 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat begreep ik al
Wendy lacht wel ontzettend nep hè.
Welke kroeg werkt hij?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie weer terug is, achter de schermen
een onomatopee bedoel je?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe type ik een geluidje uit?
Ja dat viel mij ook opquote:Op donderdag 15 september 2022 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
What the FACK maakte Kim voor geluid toen ze aan haar oor jeukte.![]()
Ik heb dit nog nooooit meegemaaktquote:Op donderdag 15 september 2022 20:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op![]()
Wel herkenbaar
Wist niet dat je meteen boos werd!quote:Op donderdag 15 september 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik roep jou nog eens als we in een nieuw topic zitten
En dan niet haar borsten noemen?quote:Op donderdag 15 september 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy is ook best nep
met haar Roze haar
Dat klinkt in sommige kringen best raar.quote:
Dacht ik gelezen of gehoord te hebben. Niet?quote:
Dat geluid heb ik ook nooit gehoordquote:Op donderdag 15 september 2022 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooooit meegemaaktklonk als een soort zeehond.
Ik neem het zo van je aanquote:Op donderdag 15 september 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dacht ik gelezen of gehoord te hebben. Niet?
Boos op B00STER? Nooitquote:Op donderdag 15 september 2022 20:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wist niet dat je meteen boos werd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |