Is gewoon een Wiki-artikel van.quote:Op donderdag 15 september 2022 09:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nummer 13:
https://en.wikipedia.org/(...)ssmen_mystery_deaths
Ja, samen met bv:quote:Op donderdag 15 september 2022 09:57 schreef YStec het volgende:
[..]
Is gewoon een Wiki-artikel van..
Sp'er in hard en nieren. heb bij zijn zoon in de klas gezeten en hefet osn eens een tour door de tweede kamer gegeven. Zal wel een overlevering uit de MAO jaren zijn.quote:
Schitterend toch. het hele doel van deze interventie was het laten klappen van de Navo en de EU.quote:
Wat een strategisch mastermindquote:Op donderdag 15 september 2022 10:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Schitterend toch. het hele doel van deze interventie was het laten klappen van de Navo en de EU.
Uiteindelijk komen beide partijen er sterker uit en groeit het leden aantal en de macht van beide instituties.
Als een wereldvreemde idioot rondrijden in het buitenland met je pro oorlog stickerquote:Op donderdag 15 september 2022 10:09 schreef Glazenmaker het volgende:
https://9gag.com/gag/aGEYVXz
Russische toeristen zijn de echte slachtoffers van deze oorlog![]()
![]()
![]()
Tja, als jij 24/7 op de staats tv krijgt te horen dat het glorieuze russische rijk daar alleen de nazi's aan het verdrijven is, zie je daar niks verkeerds in natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Als een wereldvreemde idioot rondrijden in het buitenland met je pro oorlog sticker
Geloof je dat nou echt?quote:Op donderdag 15 september 2022 10:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Schitterend toch. het hele doel van deze interventie was het laten klappen van de Navo en de EU.
Uiteindelijk komen beide partijen er sterker uit en groeit het leden aantal en de macht van beide instituties.
300 miljoen investeren ze er in vanaf 2014.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geloof je dat nou echt?
Schattig.
Wat geloof jij dan?quote:Op donderdag 15 september 2022 10:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geloof je dat nou echt?
Schattig.
Ja een werkt er voor onsquote:Op donderdag 15 september 2022 09:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je al een praatje met ze gemaakt? Oekraners zijn toffe mensen ja
quote:Op donderdag 15 september 2022 10:08 schreef StateOfMind het volgende:
Tiny Cox, wat een lullige naam
Dat is al oud, een paar dagen geleden ook langs gekomen.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:09 schreef Glazenmaker het volgende:
https://9gag.com/gag/aGEYVXz
Russische toeristen zijn de echte slachtoffers van deze oorlog![]()
![]()
![]()
Het Nederlandse leger zal ook wel een dergelijke wensenlijst hebben. Alleen denk ik niet dat MinDef genoeg daarin tegemoet komt.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:39 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op donderdag 15 september 2022 10:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
Lijken van Oekraense soldaten waarvan hoofd en voeten afgesneden zijn,
ik gok dat er zo'n 10% van de Europese top bestuurders onder enige vorm van invloed staanquote:Op donderdag 15 september 2022 10:43 schreef trein2000 het volgende:
Waarom de SP zo tegen hulp aan Oekrane is vroeg u zich af? [ twitter ]
Dit lijkt mij reden genoeg om die 2 eruit te wippen zodat ze geen invloed meer kunnen uitoefenenquote:Op donderdag 15 september 2022 10:43 schreef trein2000 het volgende:
Waarom de SP zo tegen hulp aan Oekrane is vroeg u zich af? [ twitter ]
Aan de haal gaan met een onbevestigd bericht en er nog even een schepje bovenop doen, gewoon uit de losse pols.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat dat bij die arme drommels na hun dood is gebeurd.
Maar na alles wat bekend is geworden van de wreedheid van de Russen vrees ik het ergste
Dat zijn gewoon feiten.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Geloof je dat nou echt?
Schattig.
Dan moeten je ouders echt een hekel aan je hebben.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:08 schreef StateOfMind het volgende:
Tiny Cox, wat een lullige naam
We zullen gaan zien, mijn beste ijsjesboer.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon feiten.
Maar leuk dat je weer uit je hol bent je was even afwezig.
Ja. Oekraners zijn er juist heel blij mee. Met die Gepard. En Duitsland is een hele grote wapenleverancier voor Oekrane.quote:
Na de VS en de UK, is DL de grootste leverancier. Mag ook wel eens gezegd worden.quote:
De grootste stumpers in het artikel zijn die Oekraners die dachten dat de Russen nooit zouden vertrekken en meteen paspoorten hadden aangevraagd en jobs hadden geregeld bij de Russen, maw te collaboreren omdat het ze handig uitkwam en dan vervolgens verbaasd zijn wanneer de Russen vertrekken. If it isnt the consequences of my own actions...quote:
Bob Deen:quote:Op donderdag 15 september 2022 11:06 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Mart de Kruif heeft nog het excuus dat hij niet meer actief in het leger zit, maar de commandant van de Bundeswehr blijft het wel heel bont maken.
Niet alleen hebben ze geen nuttige inlichtingendienst (het hoofd van hun MIVD zat in Kyiv toen de inval begon), ze hebben schijnbaar niet eens een krant.
https://twitter.com/bob_d(...)J2of9cNCgZS-2WA&s=19quote:Toch zit hier een patroon in dat me aan het denken zet. Defensie deskundigen zijn consequent voorzichtiger dan regiodeskundigen en vinden dat tegenoffensief (nog) weinig voorstellen - omdat zij vooral naar de militaire kant kijken en minder naar de politieke/psychologische kant.
Dat hebben we al gezien want zoals ik zei het zijn feiten.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:54 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
We zullen gaan zien, mijn beste ijsjesboer.
Beetje tegenwicht tegen het heersende beeld dat Rusland op zijn laatste benen aan het wankelen is kan misschien geen kwaad.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:06 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Mart de Kruif heeft nog het excuus dat hij niet meer actief in het leger zit, maar de commandant van de Bundeswehr blijft het wel heel bont maken.
Niet alleen hebben ze geen nuttige inlichtingendienst (het hoofd van hun MIVD zat in Kyiv toen de inval begon), ze hebben schijnbaar niet eens een krant.
Uitstekend.quote:Op donderdag 15 september 2022 10:37 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Als je dit leest (en waar is) dan blijft er niet veel meer over van het Russische leger.
Nou mag er best tegenwicht zijn hoor, maar het idee dat Rusland genoeg middelen heeft om een tweede front te beginnen is wel heel erg bezijden de realiteit.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht tegen het heersende beeld dat Rusland op zijn laatste benen aan het wankelen is kan misschien geen kwaad.
Ik ben zeker geen expert, maar gevoelsmatig vertrouw ik de euforie die nu heerst niet zo.
Volgens mij uitspraken om zijn politieke bazen rugdekking te geven. Niet per se een objectieve analyse van zijn kant.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:06 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Dus eigenlijk roep je maar wat?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef Heph844 het volgende:
Ik ben zeker geen expert, maar gevoelsmatig vertrouw ik de euforie die nu heerst niet zo.
Nee, dat was nog markanter.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:06 schreef speknek het volgende:
quote:Wij hebben onze eigen bronnen (rusland zelf) en die zeggen ons dat er geen vuiltje aan de lucht is![]()
Jaquote:
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat hebben we al gezien want zoals ik zei het zijn feiten.
Tegenwicht is prima wanneer dat gebaseerd is op feiten, ratio en logica maar wat minder prima wanneer het ongefundeerde uitspraken zijn die toevalligerwijs in lijn zijn met jouw 'gevoel'.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht tegen het heersende beeld dat Rusland op zijn laatste benen aan het wankelen is kan misschien geen kwaad.
Die Duitser wordt in roebels betaald of wat? Als jij generaal bent dan is dit toch geen incompetentie meer?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:16 schreef ExTec het volgende:
Gen. Hodges heeft er ook een mening over.
[ twitter ]
Russische bronnen zekerquote:Op donderdag 15 september 2022 11:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat was nog markanter.
Iedereen had die BND peeps vertelt dat ze daar weg moesten wezen, omdat het los ging, maar de duitsers wuifde dat gewoon hooghartig weg, onder de noemer:
[..]
Als er een topic is waar emoties over het algemeen de leiddraad zijn dan is het deze wel.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tegenwicht is prima wanneer dat gebaseerd is op feiten, ratio en logica maar wat minder wanneer ongefundeerde uitspraken in lijn zijn met jouw 'gevoel'.
Misschien probeert 'ie de Duitsers te motiveren om toch eindelijk eens wat wapens te sturen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die Duitser wordt in roebels betaald of wat? Als jij generaal bent dan is dit toch geen incompetentie meer?
Slimme generaals houden rekening met wensen van hun politieke bazen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die Duitser wordt in roebels betaald of wat? Als jij generaal bent dan is dit toch geen incompetentie meer?
Een succesvol offensief van Oekrane neemt juist allerlei vermeende Duitse bezwaren weg om bepaalde soorten zwaar materieel te sturen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien probeert 'ie de Duitsers te motiveren om toch eindelijk eens wat wapens te sturen.
Denk dat eerlijk gezegd het neer komt op wie jij het voordeel van de twijfel geeft.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het Russische legioen van het Ukrainse vreemdelingenlegioen daar nog een rol in kan spelen nadat Rusland zich teruggetrokken heeft. Dat ze terugkeren naar Rusland en daar de boel saboteren en het regime omver proberen te werpen gesteund door de CIAquote:Op donderdag 15 september 2022 11:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uitstekend.
Een gedecimeerd Russisch leger is voor iedereen beter, inclusief de Rusland. Na de Russiche demilitarisering nog even het Kremlin denazificeren en dan heeft al deze ellende toch wat opgeleverd.
Tot op zekere hoogte, je kunt je integriteit maar een keer verliezen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Slimme generaals houden rekening met wensen van hun politieke bazen.
Ja klopt, van een generaal mag je zeker verwachten dat beweringen gestoeld zijn op een stevige analyse van de feiten. Ik als simpele FOK!-user wantrouw de euforie gewoon een beetje. Een land als Rusland dat zo vaart op militaire trots en patriottisme, gecombineerd met een leider als Poetin, laat zich niet zomaar uit Oekrane verjagen. Ik denk dat hij nog wel troeven heeft, van mobilisatie tot volledige inzet alle troepen tot nucleair. Ik ben bang dat we ons laten verblinden door kekke Twitter-filmpjes van bevrijdde dorpjes. Dus tegengeluiden sta ik dan wat meer voor open denk ik.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tegenwicht is prima wanneer dat gebaseerd is op feiten, ratio en logica maar wat minder prima wanneer het ongefundeerde uitspraken zijn die toevalligerwijs in lijn zijn met jouw 'gevoel'.
Die gasten ontvangen driekwart miljard euro per dag aan fossiele brandstofexport.. Het geld klotst daar tegen de plinten.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:23 schreef sp3c het volgende:
als al die roebels daadwerkelijk uitbetaald werden was er nooit geld voor dit oorlogje geweest man
hoeveel kost dit feest per dag denk je?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die gasten ontvangen driekwart miljard euro per dag aan fossiele brandstofexport.. Het geld klotst daar tegen de plinten.
Omkoping lijkt me ook niet het meest voor de hand liggend.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:23 schreef sp3c het volgende:
als al die roebels daadwerkelijk uitbetaald werden was er nooit geld voor dit oorlogje geweest man
Miljarden per dag ongetwijfeld. Dus dat is idd flink interen op de spaarrekening.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoeveel kost dit feest per dag denk je?
Ook in Rusland hebben ze uitgaven aan pensioenen, uitkeringen, wegonderhoud etc.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die gasten ontvangen driekwart miljard euro per dag aan fossiele brandstofexport.. Het geld klotst daar tegen de plinten.
Die troeven kan Poetin nog niet inzetten want algehele mobilisatie is (nog) niet te verantwoorden. Het gebruik van nucleaire (tactische) bommen ook niet. Het wordt wel een ander verhaal wanneer Oekraine de Krim echt gaat betreden, want Rusland (regering en bevolking) zien dit gewoonweg als Rusland. Het is spelen met vuur en ik ben bang dat de Krim Oekraine heel duur komt te staan. Ik zou zeggen, geef dat aan Rusland in ruil voor een vredesverdrag.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:25 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja klopt, van een generaal mag je zeker verwachten dat beweringen gestoeld zijn op een stevige analyse van de feiten. Ik als simpele FOK!-user wantrouw de euforie gewoon een beetje. Een land als Rusland dat zo vaart op militaire trots en patriottisme, gecombineerd met een leider als Poetin, laat zich niet zomaar uit Oekrane verjagen. Ik denk dat hij nog wel troeven heeft, van mobilisatie tot volledige inzet alle troepen tot nucleair. Ik ben bang dat we ons laten verblinden door kekke Twitter-filmpjes van bevrijdde dorpjes. Dus tegengeluiden sta ik dan wat meer voor open denk ik.
ja lekker een stuk van je land geven. Ook nog eens een stuk land wat vol met gas zit. Voor wat? als beloning voor een invasie?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die troeven kan Poetin nog niet inzetten want algehele mobilisatie is (nog) niet te verantwoorden. Het gebruik van nucleaire (tactische) bommen ook niet. Het wordt wel een ander verhaal wanneer Oekraine de Krim echt gaat betreden, want Rusland (regering en bevolking) zien dit gewoonweg als Rusland. Het is spelen met vuur en ik ben bang dat de Krim Oekraine heel duur komt te staan. Ik zou zeggen, geef dat aan Rusland in ruil voor een vredesverdrag.
Dat. En bovendien is het niet zo dat een verdrag voor Rusland enige waarde heeft. Zodra dat opportuun is wordt het versnipperd. Met Rusland kun je geen afspraken maken, moeten gewoon oprotten. Punt.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja lekker een stuk van je land geven. Ook nog eens een stuk land wat vol met gas zit. Voor wat? als beloning voor een invasie?
Ik vind dat voornamelijk op emotie (romantiseren) gebaseerde gedachten.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:25 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ja klopt, van een generaal mag je zeker verwachten dat beweringen gestoeld zijn op een stevige analyse van de feiten. Ik als simpele FOK!-user wantrouw de euforie gewoon een beetje. Een land als Rusland dat zo vaart op militaire trots en patriottisme, gecombineerd met een leider als Poetin, laat zich niet zomaar uit Oekrane verjagen. Ik denk dat hij nog wel troeven heeft, van mobilisatie tot volledige inzet alle troepen tot nucleair. Ik ben bang dat we ons laten verblinden door kekke Twitter-filmpjes van bevrijdde dorpjes. Dus tegengeluiden sta ik dan wat meer voor open denk ik.
Ze moeten het zelf weten uiteraard maar als Rusland een kernbom op Oekraine mikkert dan is de NATO nog steeds tot niks verplicht. Oekraine is als het ware vogelvrij verklaard en alles wat er voor Oekraine wordt gedaan is puur solidariteit.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja lekker een stuk van je land geven. Ook nog eens een stuk land wat vol met gas zit. Voor wat? als beloning voor een invasie?
Gaat die nucleaire doctrine niet spelen zodra je een gebied binnenvalt dat Russisch grondgebied is (volgens de Russen dan)?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het maakt natuurlijk net zo veel uit (al dan niet meer) of de rest van de wereld het ook als Russisch grondgebied erkent en ze laat wegkomen met een nucleair antwoord.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gaat die nucleaire doctrine niet spelen zodra je een gebied binnenvalt dat Russisch grondgebied is (volgens de Russen dan)?
De investering die het westen in Oekrane hebben gedaan wordt niet zomaar opgegeven bij zo'n actie. Het speelt hardliners in de kaart om nog meer te doen.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ze moeten het zelf weten uiteraard maar als Rusland een kernbom op Oekraine mikkert dan is de NATO nog steeds tot niks verplicht. Oekraine is als het ware vogelvrij verklaard en alles wat er voor Oekraine wordt gedaan is puur solidariteit.
De Russen zien heel Ukraine als hun land, dus iedere vorm van tegenstribbelen is spelen met vuur?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die troeven kan Poetin nog niet inzetten want algehele mobilisatie is (nog) niet te verantwoorden. Het gebruik van nucleaire (tactische) bommen ook niet. Het wordt wel een ander verhaal wanneer Oekraine de Krim echt gaat betreden, want Rusland (regering en bevolking) zien dit gewoonweg als Rusland. Het is spelen met vuur en ik ben bang dat de Krim Oekraine heel duur komt te staan. Ik zou zeggen, geef dat aan Rusland in ruil voor een vredesverdrag.
Nee, eigenbelang. Het is duurder Putin zijn egostische klote-zin te geven.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ze moeten het zelf weten uiteraard maar als Rusland een kernbom op Oekraine mikkert dan is de NATO nog steeds tot niks verplicht. Oekraine is als het ware vogelvrij verklaard en alles wat er voor Oekraine wordt gedaan is puur solidariteit.
Ligt er ook maar aan, als je een boerengehucht net over de grens inneemt omdat je de kaart was vergeten is ook wel wat gortig om met nukes te antwoorden.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gaat die nucleaire doctrine niet spelen zodra je een gebied binnenvalt dat Russisch grondgebied is (volgens de Russen dan)?
Denk dat de VS wel gaat aansturen op zo'n scenario.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik denk dat de wereld anders gaat reageren als Putin opeens met nukes gaat gooien.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Om over 8 jaar weer een invasie te doen vanuit de krimquote:Op donderdag 15 september 2022 11:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
De NATO niet. Maar Amerika heeft al aangegeven in te grijpenquote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik denk het nietquote:Op donderdag 15 september 2022 12:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat de VS wel gaat aansturen op zo'n scenario.
Als de head of the bundeswehr dit soort onzin uitkraamt heeft het niks met incompetentie te maken, maar is het eerder of bij het Kremlin in de pocket of hij staat los van de realiteit want Ostalgi / psychologische last van WO2 . Ik weet niet wat kwalijker is.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:16 schreef ExTec het volgende:
Gen. Hodges heeft er ook een mening over.
[ twitter ]
Is dat zo? Ik kan me niet voorstellen dat de Amerikanen niks doen wanneer de Russen grijpen naar nukes, maar daar is nmw niks expliciet over gezegd.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar Amerika heeft al aangegeven in te grijpen
Uit dat Russisch TV programma begreep ik juist dat Oekrane niet bestaat?quote:Op donderdag 15 september 2022 11:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Russen zien heel Ukraine als hun land, dus iedere vorm van tegenstribbelen is spelen met vuur?
Dat moet je toch gewoon van groter point of view bekijken? Exporteren ze nog heel veel meer naast fossiele brandstof? I doubt it op dit moment.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik kan het zo gauw niet terug vinden, maar State Secretary Blinken heeft de Russen vorige week gezegd dat nucleair ingrijpen in Oekrane zware gevolgen zal hebben.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me niet voorstellen dat de Amerikanen niks doen wanneer de Russen grijpen naar nukes, maar daar is nmw niks expliciet over gezegd.
Die gast wil gewoon meer geld voor defensie. Dan helpt het niet als je roept dat Rusland verzwakt is. Dan draait de politiek de geldkraan weer dicht.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als de head of the bundeswehr dit soort onzin uitkraamt heeft het niks met incompetentie te maken, maar is het eerder of bij het Kremlin in de pocket of hij staat los van de realiteit want Ostalgi / psychologische last van WO2 . Ik weet niet wat kwalijker is.
Vlak na de inval heeft Duitsland al besloten 100 miljard extra in de Duitse Defensie te steken.quote:Op donderdag 15 september 2022 12:27 schreef descon het volgende:
[..]
Die gast wil gewoon meer geld voor defensie. Dan helpt het niet als je roept dat Rusland verzwakt is. Dan draait de politiek de geldkraan weer dicht.
Wil je video's zien als bewijs voor je het gelooft?quote:Op donderdag 15 september 2022 10:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Aan de haal gaan met een onbevestigd bericht en er nog even een schepje bovenop doen, gewoon uit de losse pols.
Wat is de wereld toch mooi.
Mag ie niet kijken van zijn Russische overlordsquote:Op donderdag 15 september 2022 12:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wil je video's zien als bewijs voor je het gelooft?
Memorandum van Boedapest:quote:Op donderdag 15 september 2022 11:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lol, dat is een heel dom idee, er zit voor triljoenen aan gas rondom Crimea wat je daarmee cadeau geeft aan Rusland. Geld wat Ukraine zelf beter kan gebruiken voor de heropbouw van het land.quote:Op donderdag 15 september 2022 11:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |