Ik stel voor dat NATO Ukraine binnen gaat om de strijdende partijen te kalmeren om verdere ellende te voorkomen.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat? Je wil dat de NAVO militair gaat ingrijpen?
Het is brrrt tijd!quote:Op woensdag 14 september 2022 22:43 schreef polderturk het volgende:
Dit is of heel dom van Rusland, of ze gaan Oekraïne verlaten.
[ twitter ]
Hoe meer wapens des te sneller zijn de Russen weg des te minder burgerdoden.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin gezien het gigantische succes van afgelopen dagen. Dat land zit al stamp en stampvol met meer dan genoeg wapens. Dat lijstje van Zelensky was echt zwaar overdreven.
quote:Op woensdag 14 september 2022 22:21 schreef Perrin het volgende:
Ook even buiten het meme topic
[ afbeelding ]
Omdat het een totaal uitgeholde facade van een voormalig groot rijk is, gerund door geldbeluste boeven en opgezweept door bloeddorstige imperialisten. En die maken domme keuzes.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:06 schreef capricia het volgende:
Dit verbaasd me eigenlijk nog het meest. Rusland had alles kunnen hebben. Waarom in vredesnaam?
[ twitter ]
Ze gaan Ukraine niet verlaten maar zich focussen op het behouden van de in 2014 gestolen gebieden: Crimea en Donbas en het gebied dat nodig is om de Kerch brug buiten bereik van HIMARS te houden.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:43 schreef polderturk het volgende:
Dit is of heel dom van Rusland, of ze gaan Oekraïne verlaten.
[ twitter ]
Dat rommelt daar nu ook, nu de Russische beer op sterven ligt.quote:
Straks ookquote:Op woensdag 14 september 2022 23:09 schreef Aether het volgende:
Barzelona
https://redd.it/xe9xxh
[ afbeelding ]
Nee dat volgt daar niet uit...quote:Op woensdag 14 september 2022 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan kunnen we dus net zo goed escaleren.
Denk dat China of Turkije beter kan onderhandelen voor een vredesmissie daar. Zeker niet de NAVO.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik stel voor dat NATO Ukraine binnen gaat om de strijdende partijen te kalmeren om verdere ellende te voorkomen.
Ja, niemand weet het. Het is zo vreemd.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:06 schreef capricia het volgende:
Dit verbaasd me eigenlijk nog het meest. Rusland had alles kunnen hebben. Waarom in vredesnaam?
[ twitter ]
Rusland is een gangsterstaat waar een honderdtal maffioso de boel runnen. De Putin-kliek bestaat uit laagopgeleide, agressie en emotionele gangsters die meer macht hebben dan ze ooit konden dromen op basis van hun intellect.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:06 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Is toch helemaal niet bevestigd?quote:Op woensdag 14 september 2022 23:12 schreef VersKers het volgende:
Een poging tot aanslag op putin gepleegd?
Vladimir Putin's limo 'attacked in assassination attempt' amid Ukraine war
https://www.mirror.co.uk/(...)sassination-27993499
quote:Op woensdag 14 september 2022 23:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet bevestigd?
Gerucht kwam als eerst van een onbetrouwbare twitteraar. Zie boven.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:24 schreef quirina het volgende:
Ze bevestigen nooit aanslagen op Putin.
Er zijn meerdere aanslagen geprobeerd op Putin maar dat is nooit of pas veel later gemeld.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gerucht kwam als eerst van een onbetrouwbare twitteraar. Zie boven.
Dit is een lulverhaalquote:Op woensdag 14 september 2022 23:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Er zijn meerdere aanslagen geprobeerd op Putin maar dat is nooit of pas veel later gemeld.
Die man is zo goed beveiligd.
De bomaanslag met de ambulance bedoel ik. Dat is een lulverhaal. Of heb jij een betere bron dan dat ene twitteraccount?quote:
Turkeije is Navo.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat China of Turkije beter kan onderhandelen voor een vredesmissie daar. Zeker niet de NAVO.
Vredesmissie?quote:Op woensdag 14 september 2022 23:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat China of Turkije beter kan onderhandelen voor een vredesmissie daar. Zeker niet de NAVO.
Hadden ze maar star wars moeten kijkenquote:
Yups:quote:Op woensdag 14 september 2022 23:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Er zou een dam bij Krivoy Rug geraakt zijn door Russische raketten en nu water doorlaten?
Je onderschat totaal hoeveel er doorheen gejaagd wordt.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin gezien het gigantische succes van afgelopen dagen. Dat land zit al stamp en stampvol met meer dan genoeg wapens. Dat lijstje van Zelensky was echt zwaar overdreven.
Ja het fascisme is daar nog alive and kicking.quote:
Dat was zo een stomme scene.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hadden ze maar star wars moeten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |