abonnement Unibet Coolblue
pi_205964617
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:07 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Dat zal enkel verliezers opleveren lijkt me, dus ik zie niet in waarom ze zoiets daadwerkelijk zouden willen.
pi_205964658
Mooie analyse van Clarke. Het Oekraense leger werkt met snelle aanvallen, zoals je van een westers leger zou verwachten. En niet alleen in het noorden is het succesvol, ook in het zuiden wordt er vooruitgang geboekt.

  dinsdag 13 september 2022 @ 21:13:27 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205964721
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:59 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Nou word ik toch een beetje bang. :{
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 13 september 2022 @ 21:13:33 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205964724
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:07 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Damn, dat zou lachen zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205964787
Ik las bij inside Russia ( YouTube)een post dat er wel vier Iraanse vliegtuigen op Moskou geland zijn.
Het zullen wel prachtige tapijten zijn.

Iran levert wapens aan de Russen. Iran Putinvrienden.
pi_205964788
Oekranse DIY drones hebben ook nachtvisie.

twitter
pi_205964798
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:57 schreef Slayage het volgende: [..] Als ze dit keer doorpakken tot de oorlog beslecht is, dat is. En dat ze Oekrane ook na de oorlog blijven steunen. We hebben in de recente geschiedenis te vaak gezien dat de Amerikanen eerst een land volledig ontwrichten, op een gegeven moment hun aandacht richten op elders, waardoor de door de Amerikanen gecreerde ellende maar blijft aanmodderen.
Zolang Biden er zit tot Jan 2025 sowieso zit Oekrane safe. Erna ligt alles open en ligt eraan of de beste Amerikaanse president ooit voor een tweede termijn gaat; Trump.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_205964834
Denk dat het wel afgelopen is met Rusland, al is dat echt nog niet zeker. Beste wat ze zouden kunnen doen denk ik is met een GRU team special forces Zelensky proberen te pakken, maar meer zit er niet in tenzij ze mobiliseren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205964844
Fuck Trump
pi_205964902
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:18 schreef Discombobulate het volgende:
Denk dat het wel afgelopen is met Rusland, al is dat echt nog niet zeker. Beste wat ze zouden kunnen doen denk ik is met een GRU team special forces Zelensky proberen te pakken, maar meer zit er niet in tenzij ze mobiliseren.
Zou weinig uitmaken. Oekraners vechten niet voor Zelensky, ze vechten voor Oekrane.
  dinsdag 13 september 2022 @ 21:21:39 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205964911
Leveren die Iranezen ook kanonslopen? :')

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 13 september 2022 @ 21:21:46 #14
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205964914
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:40 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Ja want oekrainers vechten ook in rusland voor oekrainse oliargen. ze vechten voor hun eigen huis vrijheid, veiligheid van hun families. Zelden zo'n absurt lage whatabouts gezien als deze.
Lees eerst een en bekijk waar ik op reageer.

quote:
Hoe kun je een oorlog willen voeren terwijl een kleine maffia elite je land leegrooft voor eigen gewin? Ze vechten voor de paleizen en jachten van Putin en zijn oligarchen :') Laat ze het gevecht voeren in het Kremlin ipv Oekraine.
Het maffia systeem van oligarchen is gewoon hetzelfde in Rusland als in Oekrane en een overblijfsel van de privatisatie na het einde van de Soviet periode.

Voor beide partijen geldt dat men vecht voor nationalistische gevoelens waarna het grootkapitaal de stuivers zal oprapen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_205964917
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:18 schreef Discombobulate het volgende:
Denk dat het wel afgelopen is met Rusland, al is dat echt nog niet zeker. Beste wat ze zouden kunnen doen denk ik is met een GRU team special forces Zelensky proberen te pakken, maar meer zit er niet in tenzij ze mobiliseren.
Putin is stil
En die stilte is verontrustend.
pi_205964944
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:21 schreef quirina het volgende:

[..]
Putin is stil
En die stilte is verontrustend.
Geluidsdichte ramen 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205964956
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:16 schreef polderturk het volgende:
Oekranse DIY drones hebben ook nachtvisie.

[ twitter ]
Wel heel knap zo'n cirkeltje blazen.
pi_205964998
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:21 schreef Hyperdude het volgende:
Leveren die Iranezen ook kanonslopen? :')

[ afbeelding ]
Soviet quality blyat!
pi_205965002
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:21 schreef quirina het volgende:

[..]
Putin is stil
En die stilte is verontrustend.
Ik vraag me echt af of ie 't zelf wel wil of dat ie gewoon genoodzaakt was om door te gaan gegeven de omstandigheden. Wat zijn de opties? Hij heeft niets behalve mobilisatie. Terugtrekken is ook z'n einde.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205965008
Heeft iemand al verse overzichtskaartjes gezien?
Echt benieuwd hoe ver ze vandaag zijn opgeschoten.
pi_205965085
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:17 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Zolang Biden er zit tot Jan 2025 sowieso zit Oekrane safe. Erna ligt alles open en ligt eraan of de beste Amerikaanse president ooit voor een tweede termijn gaat; Trump.
Ja de backing van Biden is wel sterk. Maar of dat zal aanhouden? Hopelijk is de oorlog voor het einde van zijn ambtstermijn beslecht en kunnen we Oekrane vervolgens integreren in de Navo.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205965094
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Heeft iemand al verse overzichtskaartjes gezien?
Echt benieuwd hoe ver ze vandaag zijn opgeschoten.
Niet veel hoor, behalve dat oblast waar Kharkiv in ligt want dat was zwaar onderbezet vanwege die afleidingsmanoeuvre.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 13 september 2022 @ 21:29:12 #23
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205965163
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik vraag me echt af of ie 't zelf wel wil of dat ie gewoon genoodzaakt was om door te gaan gegeven de omstandigheden. Wat zijn de opties? Hij heeft niets behalve mobilisatie. Terugtrekken is ook z'n einde.
Ik denk dat de beste optie is het front te verkorten. Door bij Kherson terug te trekken over de rivier verkort je het front met 150km waardoor het makkelijker is versterkingen te sturen en troepen ten concentreren.

Veel hangt ervan af of er binnenkort een aanval komt op Vasilivka, Tokmak of Polohi. Daar kunnen de Oekraners het front splitsen immers.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_205965189
quote:
'hey vladski, we hebben weer een zakenman omgelegd. verzin jij weer wat leuks voor in het nieuws?'
- erhm, uit een raam van een ziekenhuis hebben we al gehad. Even denken..... van z'n jacht af geflikkerd!
'ja top, doen we'
https://www.telegraaf.nl/(...)a-val-van-luxe-jacht
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205965209
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:24 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik vraag me echt af of ie 't zelf wel wil of dat ie gewoon genoodzaakt was om door te gaan gegeven de omstandigheden. Wat zijn de opties? Hij heeft niets behalve mobilisatie. Terugtrekken is ook z'n einde.
Wapens aan het hoarden uit noord Korea en Iran en ondertussen aan het verzinnen wat voor propaganda hij weer aan het volk kan verkopen.
Ondertussen gaan er weer wat rijke zakenlui het raam uitgegooid worden of van jachten vallen. Kadyrov krijgt een opblaas geit om te knuffelen.
Vova heeft t druk.
pi_205965246
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:27 schreef Slayage het volgende:
Ja de backing van Biden is wel sterk. Maar of dat zal aanhouden? Hopelijk is de oorlog voor het einde van zijn ambtstermijn beslecht en kunnen we Oekrane vervolgens integreren in de Navo.
Jawel Biden heeft zich heel duidelijk gecommitteerd aan Oekrane en dat gaat die niet als een blok laten vallen meer. Amerika wint er ook op zoveel andere terreinen bij met weinig echte risico’s voor hun zelf, zo ver weg is het. Ze hebben Nordstream waar ze tegen waren effectief vernietigd, Rusland gaat Europa nooit meer serieus gas leveren. Hun eigen gas als alternatief voor Europa. Russische Federatie ernstig verzwakt, goed signaal aan China mbt Taiwan, etc etc. En niet onbelangrijk is het het punt waar Biden op kan shinen.

Hopen dat de Russische invasie volledig uit elkaar valt ja voor einde van zijn termijn.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_205965277
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Lees eerst een en bekijk waar ik op reageer.
[..]
Het maffia systeem van oligarchen is gewoon hetzelfde in Rusland als in Oekrane en een overblijfsel van de privatisatie na het einde van de Soviet periode.

Voor beide partijen geldt dat men vecht voor nationalistische gevoelens waarna het grootkapitaal de stuivers zal oprapen.
dat deed ikm daarom reageer ik.

Oekriane is in verre weg niet het zelfde als rusland, want ze hebben een democratie die functioneerd, maar die door rusland wordt gedwarsboomd. De oliarchen in oekraine zijn grotendeels mesnen met connecties in Rusland. de corruptie was het groots onder die poetinpijper.

het vechten voor je land en niet onderdrukt worden is niet het zelfde als vechten voor een dictator wie zijn machty wil uit brijden. seperatisten grotendeels russische soldaten aangestuurd de fsb. Het is een groot opgezet plan geweest.
pi_205965289
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:16 schreef quirina het volgende:
Ik las bij inside Russia ( YouTube)een post dat er wel vier Iraanse vliegtuigen op Moskou geland zijn.
Het zullen wel prachtige tapijten zijn.

Iran levert wapens aan de Russen. Iran Putinvrienden.
Om uit het raam gevallen hotemetoten in kwijt te maken?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205965330
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:32 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Om uit het raam gevallen hotemetoten in kwijt te maken?
Wie weet…
pi_205965371
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:31 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Jawel Biden heeft zich heel duidelijk gecommitteerd aan Oekrane en dat gaat die niet als een blok laten vallen meer. Amerika wint er ook op zoveel andere terreinen bij met weinig echte risico’s voor hun zelf, zo ver weg is het. Ze hebben Nordstream waar ze tegen waren effectief vernietigd, Rusland gaat Europa nooit meer serieus gas leveren. Hun eigen gas als alternatief voor Europa. Russische Federatie ernstig verzwakt, goed signaal aan China mbt Taiwan, etc etc. En niet onbelangrijk is het het punt waar Biden op kan shinen.

Hopen dat de Russische invasie volledig uit elkaar valt ja voor einde van zijn termijn.
Ik hoop dat we ook hier in Nederland wats positiever gaan kijken. Wat waren er veel zwartkijkers. Ook van experts. Dit is niet mogelijk, dat is niet mogelijk, dat leidt tot escalatie, wikken en wegen, moeilijk moeilijk, nee, gasroutes heb je niet zo snel omgelegd, nee sancties werken niet, nee, zo snel komen de wapens niet aan, en he, vergis je niet, zo'n corrupt land.

Oekrane laat zien dat waar een wil is, ook een weg is.
pi_205965415
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:21 schreef quirina het volgende:

[..]
Putin is stil
En die stilte is verontrustend.
Die was toch op vakantie in Sochi? Een andere locatie met een genocidale geschiedenis voor de Russen https://religionresearch.(...)ircasische-bloedbad/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205965423
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:38 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die was toch op vakantie in Sochi? Een andere locatie met een genocidale geschiedenis voor de Russen https://religionresearch.(...)ircasische-bloedbad/
Hij moet binnenkort op audientie bij Xi.
pi_205965465
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:39 schreef skrn het volgende:

[..]
Hij moet binnenkort op audientie bij Xi.
pi_205965590
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:39 schreef skrn het volgende:

[..]
Hij moet binnenkort op audientie bij Xi.
Heel diep buigen moet ie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205965598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:36 schreef skrn het volgende:

[..]
Ik hoop dat we ook hier in Nederland wats positiever gaan kijken. Wat waren er veel zwartkijkers. Ook van experts.
En ook wel n expert in het bijzonder.

quote:
Dit is niet mogelijk, dat is niet mogelijk,

quote:
dat leidt tot escalatie,

quote:
nee sancties werken niet,

quote:
nee, zo snel komen de wapens niet aan, en he, vergis je niet, zo'n corrupt land.
pi_205965640
Man man man, de Nederlandse media is echt :')

19:50 geeft Oekrane aan dat het stroom in Charkov weer overal beschikbaar is (100%) sinds gister, vandaag om +-21:00 komt de Telegraaf met een sensatie artikel over stroomuitval in die regio.

quote:
'Oekraners wacht ng zwaardere winter door Russische verwoestingen stroomnet'
Miljoenen Oekraners gaan een extra zware winter tegemoet. Naast de gevolgen van de oorlog in hun land zullen ze ook op grote schaal getroffen worden door stroomuitval, veroorzaakt door Russische beschietingen van vitale infrastructuur. Daarvoor waarschuwt de Verenigde Naties.
Binnen Oekrane zouden zo'n zeven miljoen mensen op de vlucht zijn. De verwachting is dat zij extra worden getroffen door kou. Rusland nam recentelijk na een verrassende militaire nederlaag in de regio rond Charkov al vitale installaties onder vuur. Grote delen van Charkov en andere steden kwamen zonder stroom en drinkwater te zitten. De VN vreest dat in de winter grote problemen ontstaan met de verwarming in met name steden. Moskou ontkent dat het vitale infrastructuur onder vuur heeft genomen.
Volgens de VN zijn in de afgelopen zes maanden acht miljoen inwoners van Oekrane op de vlucht geslagen. Een deel van hen is de afgelopen maanden teruggekeerd.
pi_205965797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:47 schreef Anton91 het volgende:
Man man man, de Nederlandse media is echt :')

19:50 geeft Oekrane aan dat het stroom in Charkov weer overal beschikbaar is (100%) sinds gister, vandaag om +-21:00 komt de Telegraaf met een sensatie artikel over stroomuitval in die regio.
[..]

Zou de Telegraaf niet echt gelijkstellen aan de Nederlandse media. Los van dat het een grove generalisatie is, is dit een medium dat net iets betrouwbaarder is dan een tabloid.
  dinsdag 13 september 2022 @ 21:53:49 #39
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205965821
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:32 schreef Korenfok het volgende:

[..]
dat deed ikm daarom reageer ik.

Oekriane is in verre weg niet het zelfde als rusland, want ze hebben een democratie die functioneerd, maar die door rusland wordt gedwarsboomd. De oliarchen in oekraine zijn grotendeels mesnen met connecties in Rusland. de corruptie was het groots onder die poetinpijper.

het vechten voor je land en niet onderdrukt worden is niet het zelfde als vechten voor een dictator wie zijn machty wil uit brijden. seperatisten grotendeels russische soldaten aangestuurd de fsb. Het is een groot opgezet plan geweest.
Oekrane wordt bezien als een "hybrid-regime" niet als een democratie. Het is geen autocratie zoals Rusland maar ook zeker geen modern democratisch land.

Oekrane scoort in het 2022 transit report een 3,36

quote:
Transitional or Hybrid Regimes (3.01-4.00):
Countries receiving this score are typically electoral
democracies where democratic institutions are fragile,
and substantial challenges to the protection of political
rights and civil liberties exist.
pagina 23 van.
https://freedomhouse.org/(...)22_final_digital.pdf
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_205965868
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:52 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zou de Telegraaf niet echt gelijkstellen aan de Nederlandse media. Is net iets beter dan een tabloid.
Alle Nederlandse kranten besteden weinig aandacht aan deze oorlog. Daar ging het mij vooral om, niet om andere zaken.

Maar als jij een krant hebt die relevant stukken heeft (+recent). Dan hoor ik graag welke... Want volgens mij geen enkele Nederlandse krant.
pi_205965903
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205965942
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:07 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Oh ja tuurlijk gaan die zich nu ook roeren want hebben ook last van Russische groene mannetjes. Net zoals Moldavi.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205965965
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205965973
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:52 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zou de Telegraaf niet echt gelijkstellen aan de Nederlandse media. Los van dat het een grove generalisatie is, is dit een medium dat net iets betrouwbaarder is dan een tabloid.
Het is helaas wel de best verkochte krant van het land
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205965989
quote:
Rob zat gisteren ook weer bij Op1 zijn onzin te verkondigen. Hij is wel aan het draaien, voor de allereerste keer geeft hij toe dat Oekrane heel misschien als lles meezit en bovendien succesvol een soort partizanenstrijd/guerilla kan voeren, "met 10 slagen om de arm" in een soort Afghanistan-scenario, deze oorlog kan winnen.
pi_205966003
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:01 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Rob zat gisteren ook weer bij Op1 zijn onzin te verkondigen. Hij is wel aan het draaien, voor de allereerste keer geeft hij toe dat Oekrane heel misschien als lles meezit en bovendien succesvol een soort partizanenstrijd/guerilla kan voeren, "met 10 slagen om de arm" in een soort Afghanistan-scenario, deze oorlog kan winnen.
Er is dus hoop voor Rob!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205966053
Dat ze hem berhaupt nog aan laten schuiven, zal wel een contract hebben ofzo.
pi_205966068
twitter

Gaat nog veel naar boven komen.
pi_205966073
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:55 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Alle Nederlandse kranten besteden weinig aandacht aan deze oorlog. Daar ging het mij vooral om, niet om andere zaken.

Maar als jij een krant hebt die relevant stukken heeft (+recent). Dan hoor ik graag welke... Want volgens mij geen enkele Nederlandse krant.
Volkskrant bijvoorbeeld van vandaag:
Oekrane rukt verder op, maar tot hoever? ‘Russische aanval in de flanken is het gevaarlijkst’
‘Rusland heeft soldaten nodig: ze verdienen nu omgerekend meer dan drieduizend euro per maand’

Dagelijks bijgewerkt:
Hoe verloopt de strijd in Oekrane? Een actueel overzicht met kaarten en grafieken

VS en EU komen met nieuwe wapenleveringen aan Oekrane • Kerncentrale Zaporizja heeft weer externe stroomtoevoer = Liveblog, titel verandert dus

Gister:
Opmars Oekraense leger zet door, ‘beter dan verwacht’
‘Ik wist niet of ik de soldaten moest omhelzen of de hand schudden’
Talkshowgast negeert bedreiging en bekritiseert Ruslands ‘koloniale’ oorlog

etc etc....

Ik begrijp dus niet goed waar je je op baseert.
pi_205966083
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:46 schreef speknek het volgende:

[..]
Kijk uh, er is een ding wat de Amerikanen echt heel erg goed kunnen, en dat is oorlog voeren. Daar is echt geen vergelijk van op de rest van de wereld. Irak was geen kinderachtig land, veel meer gemilitariseerd dan Oekrane, en je moet eens dag 1 van Desert Storm bekijken, dertig jaar geleden. En dan vergelijken met Ruslands campagne.

Een boel van het Amerikaanse materieel dat aan Oekraine is geleverd komt van schepen die 365 dagen per jaar op alle wereldzeen rondvaren om elk moment van het jaar overal oorlog te kunnen voeren, gewoon bizar.

Anyway, dat Amerika besloot alle inlichtingen openbaar te maken zodat Rusland voortdurend gefrustreerd werd in hun propagandacampagne voor de oorlog, dat was inderdaad wel echt een meesterzet.
Het enige land met daadwerkelijke globale aanvalskracht binnen 24 uur (non nucleaire want dat kan elk ontwikkeld land).
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205966088
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:01 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Rob zat gisteren ook weer bij Op1 zijn onzin te verkondigen. Hij is wel aan het draaien, voor de allereerste keer geeft hij toe dat Oekrane heel misschien als lles meezit en bovendien succesvol een soort partizanenstrijd/guerilla kan voeren, "met 10 slagen om de arm" in een soort Afghanistan-scenario, deze oorlog kan winnen.
Hoe kan die man serieus genomen worden.

Hij wijdt het aan de partizanen, wat hij zelf natuurlijk al benoemd had. :')
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:07:40 #52
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205966115
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Heeft iemand al verse overzichtskaartjes gezien?
Echt benieuwd hoe ver ze vandaag zijn opgeschoten.
"Ukrainians OpSec is excellent. We know more about the Russian than the Ukrainian militairy."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205966134
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hoe kan die man serieus genomen worden.

Hij wijdt het aan de partizanen, wat hij zelf natuurlijk al benoemd had. :')
Hier trouwens het hele gesprek met Rob de Wijk:
https://www.npostart.nl/r(...)022/POMS_BV_20004718
pi_205966166
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:08 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Hier trouwens het hele gesprek met Rob de Wijk:
https://www.npostart.nl/r(...)022/POMS_BV_20004718
Hoe weet Rob eigenlijk dat Oekrane 16 HIMARS-systemen heeft?

Heeft de VS die geheime en strategisch belangrijke informatie met hem persoonlijk gedeeld?

Volgens mij zit er in elke kroeg wel een dronken malloot die zinnigere dingen zegt.
pi_205966173
quote:
Die lijkt inderdaad meer recent te zijn, maar op ad, nos en telegraaf is het allemaal vrij treurig. Ik zal de volkskrant wat vaker in de gaten houden om te kijken of ze recent blijven. Maar de klacht is nogsteeds dat een hele hoop mensen gewoon veel te laat informatie krijgen.
pi_205966230
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205966247
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hoe kan die man serieus genomen worden.

Hij wijdt het aan de partizanen, wat hij zelf natuurlijk al benoemd had. :')
Wat heeft de NL media echt een aantal flut'specialisten' zeg. Die ouwe wijnzuipert tijdens corona, nu dit portret weer.

Allemaal oud, te veel gezopen en seniel. Verzin wat anders... Met nieuwe mensen
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:16:13 #58
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205966274
quote:
"Vandaag is een Russische Oligarch, na een familie drama, uit een raam op een jacht gevallen. Het noodvlot waar hij op terecht kwam, activeerde spontaan en lanceerde de Oligarch naar bakboord, waarna hij door een helikopter gescalpeerd werd en na landing zijn been werd vermalen in waterjet van een jetski. Nadat hij door een Witte Haai doormidden gebeten werd, dronk hij zichzelf dood terwijl hij verdronk in een 16 meter hoge Tsunami."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205966281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hoe weet Rob eigenlijk dat Oekrane 16 HIMARS-systemen heeft?

Heeft de VS die geheime en strategisch belangrijke informatie met hem persoonlijk gedeeld?

Volgens mij zit er in elke kroeg wel een dronken malloot die zinnigere dingen zegt.
Staat gewoon in oa de NY Times. Wat niet wil zeggen dat het dan per se waar is natuurlijk, misschien zijn het er wel veel meer, maar het is niet even uit z’n dikke duim gezogen oid
pi_205966284
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hoe kan die man serieus genomen worden.

Hij wijdt het aan de partizanen, wat hij zelf natuurlijk al benoemd had. :')
Lijkt me ook totale bullshit dat 'partisanen' daadwerkelijk het verschil kunnen maken. De strijdkrachten van beide naties zijn vele, vele malen groter en machtiger. Het zijn geen totale derdewereldlanden zoals Afghanistan, waar geen andere optie is dan een guerillastrijd.

Hij pikt nu een heel klein element van de strijd uit, dat hij toevallig eerder heeft genoemd, en bombardeert het tot iets enorms.
pi_205966285
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat heeft de NL media echt een aantal flut'specialisten' zeg. Die ouwe wijnzuipert tijdens corona, nu dit portret weer.

Allemaal oud, te veel gezopen en seniel. Verzin wat anders... Met nieuwe mensen
Die ouwe wijn zuipert is Marion Koopmans of Ab. Maar er moet gewoon een veel breder publiek uitgenodigd worden en niet altijd dezelfde gasten.
pi_205966303
quote:
81s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:57 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Verse jonge caddetjes.

Trouwens op een caddetschool maken die jongens meer schoon dan dat ze echt iets militairs leren.
Dit weet ik van een Russische vriend.
Ja hij leerde snel een geweer in en uitelkaar halen, bedden opmaken, marcheren en verder veel schoonmaken en beroerd eten. Maar oh wat waren zijn ouders trots, want na school ben je dan een echte man!
Hij had geluk, maar deze jochies….kanonnenvoer.
pi_205966324
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:36 schreef skrn het volgende:

[..]
Ik hoop dat we ook hier in Nederland wats positiever gaan kijken. Wat waren er veel zwartkijkers. Ook van experts. Dit is niet mogelijk, dat is niet mogelijk, dat leidt tot escalatie, wikken en wegen, moeilijk moeilijk, nee, gasroutes heb je niet zo snel omgelegd, nee sancties werken niet, nee, zo snel komen de wapens niet aan, en he, vergis je niet, zo'n corrupt land.

Oekrane laat zien dat waar een wil is, ook een weg is.
Eens.

We kunnen de problemen met gas wel doorstaan als heel Europa zijnde. De Russen gaan dit nooit uithouden. Er werd gedaan alsof we enige gelijke waren…dat was belachelijk. Sowieso economisch. Maar blijkt nu al iets langer ook militair. Dus als Putin niet wil luisteren - wil die niet - gaat die voelen. Gelukkig is het zo dankzij zijn tegenreacties gescaleerd dat er geen enkele weg terug is voor Europa, of Duitsland. We gaan geen gas meer groot afnemen en sneller naar alternatieven. En dat lukt, met wat pijn en moeite maar dat kunnen we doorstaan als land.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_205966328
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205966336
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:16 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Die ouwe wijn zuipert is Marion Koopmans of Ab. Maar er moet gewoon een veel breder publiek uitgenodigd worden en niet altijd dezelfde gasten.
Bedoelde ab idd, maar koopmans had ook gekund. Die praat hetzelfde als haar kapsel, warrig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:20:11 #66
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205966347
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:16 schreef quirina het volgende:
Ik las bij inside Russia ( YouTube)een post dat er wel vier Iraanse vliegtuigen op Moskou geland zijn.
Het zullen wel prachtige tapijten zijn.

Iran levert wapens aan de Russen. Iran Putinvrienden.
En in reactie daarop levert Israel high tech anti drone wapens aan Ukraine

https://www.timesofisrael(...)ne-by-way-of-poland/
Israeli defense firm selling anti-drone systems to Ukraine by way of Poland
Government appears to turn blind eye to sale, opting not to torpedo deal for ‘advanced defensive technology’ that Defense Ministry has barred companies from supplying to Kyiv
pi_205966351
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Bedoelde ab idd, maar koopmans had ook gekund. Die praat hetzelfde als haar kapsel, warrig.
Eucalypta noem ik haar altijd.
pi_205966357
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:19 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
DE wil nog gas krijgen in de toekomst.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205966368
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205966369
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:20 schreef quirina het volgende:

[..]
Eucalypta noem ik haar altijd.
:D

Ik wil haar ook altijd een bezem geven idd!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:22:12 #71
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205966391
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 21:47 schreef Anton91 het volgende:
Man man man, de Nederlandse media is echt :')

19:50 geeft Oekrane aan dat het stroom in Charkov weer overal beschikbaar is (100%) sinds gister, vandaag om +-21:00 komt de Telegraaf met een sensatie artikel over stroomuitval in die regio.
[..]

De Telegraaf ziet zichzelf niet eens als serieus journalistiek medium. :') Anders waren ze wel lid van de Raad van de Journalistiek.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205966403
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Bedoelde ab idd, maar koopmans had ook gekund. Die praat hetzelfde als haar kapsel, warrig.
Schijtwijf en ook altijd 20x te angstig en paniekerig reageren.
Hoop dat ze pensioneert na haar ultieme fiasco.
Vakman pur sang
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:26:08 #73
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_205966473
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:16 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Die ouwe wijn zuipert is Marion Koopmans of Ab. Maar er moet gewoon een veel breder publiek uitgenodigd worden en niet altijd dezelfde gasten.
Neem aan Ab, ja. Of het nou gaat over covid, of de abbepokken, hij staat altijd klaar om plaats te nemen bij Op1, ja.

Koopmans is veel minder uitgesproken, allemaal mitsen en maren zoals je verwacht bij een wetenschapper, maar daarmee niet zo aantrekkelijk voor de talkshowtafel.

[ Bericht 8% gewijzigd door Heremeteit op 13-09-2022 22:32:27 ]
pi_205966477
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:29:19 #75
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205966530
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:26 schreef Heremeteit het volgende:

[..]
Neem aan Ab. Koopmans is veel minder uitgesproken, allemaal mitsen en maren zoals het hoort bij een wetenschapper, maar daarmee niet zo aantrekkelijk voor de talkshowtafel.
Al die deskundigen waren sterren in het voorspellen van (eventueel) code zwart.
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:30:38 #77
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205966555
Captured betekent dat ze in bruikbare staat zijn. Denk dat ze nu wel genoeg tanks hebben voor een tank offensief
twitter
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:33:27 #78
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_205966620
Grootste wapenleverancier aan Oekrane lijkt al met al toch wel Rusland te zijn.
pi_205966658
Rusland denkt toch na over mobilisatie.

twitter
pi_205966659
Als uiteindelijk een coup volgt in Moskou, dan krijgt de wereld een nog erger exemplaar van dictator…wordt gezegd.
Hoe komen mensen z slecht!
pi_205966678
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Captured betekent dat ze in bruikbare staat zijn. Denk dat ze nu wel genoeg tanks hebben voor een tank offensief
[ twitter ]
Het zijn niet allemaal tanks he.
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:38:24 #82
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_205966720
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:35 schreef polderturk het volgende:
Rusland denkt toch na over mobilisatie.

[ twitter ]
Moeten ze wel een goede reden hebben voor het volk. We worden afgeslacht in Oekrane klinkt nou niet echt als een leuk vooruitzicht
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_205966747
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:11 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Die lijkt inderdaad meer recent te zijn, maar op ad, nos en telegraaf is het allemaal vrij treurig. Ik zal de volkskrant wat vaker in de gaten houden om te kijken of ze recent blijven. Maar de klacht is nogsteeds dat een hele hoop mensen gewoon veel te laat informatie krijgen.
Tsja, Telegraaf zie ik niet echt als krant, maar meer als tabloid. Zoals gezegd wel weer net wat beter dan een tabloid. AD wel beter dan de Telegraaf, maar toch ook betrekkelijk pover eerlijk gezegd. NOS is geen krant en geeft denk ik eerder periodieke updates bij dit soort zaken ipv het laatste nieuws.

Nu weet ik niet hoe andere landelijke kranten het doen die ik als kwaliteit zie, misschien dat iemand wat kan zeggen over kranten als het NRC, FD, Parool, Trouw?

Los daarvan heb ik persoonlijk eigenlijk een hekel aan het dagelijkse nieuwtje, of eigenlijk tegenwoordig elk minuut een nieuwtje. Je leert er niks van als het gaat om het bredere perspectief en het is betrekkelijk onbetrouwbaar (zeker in geval van sociale media, wat bijna wel moet bij nieuwtjes a la minuut). Misschien belangrijker is dat het je enorm veel tijd kost (*ff checken, ff checken, ff checken*) waar je geen reet mee kunt en belangrijkere bredere thema's overstemt. Maar ok, dit is niet wat je vroeg en waarschijnlijk ook niet echt een populaire mening onder NWS'ers. :P
pi_205966755
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:35 schreef polderturk het volgende:
Rusland denkt toch na over mobilisatie.

[ twitter ]
Kanonnenvoer kun je wel mobiliseren, maar zonder wapens word je met de moderne wapens tegenwoordig gewoon massaal afgeslacht. Het is niet zoals in WWII dat je kan winnen door maar meer en meer mannen te sturen.
pi_205966761
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
DE wil nog gas krijgen in de toekomst.
DL levert het meeste na de VS en het VK.
Definitely not CIA
pi_205966790
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:38 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Moeten ze wel een goede reden hebben voor het volk. We worden afgeslacht in Oekrane klinkt nou niet echt als een leuk vooruitzicht
En moeten ze ook uitzicht hebben op winst. Nu terugtrekken kunnen ze, met de nodige mentale acrobatiek, nog zo spinnen dat ze hun macht kunnen behouden. Als je mobiliseert en dan alsnog verliest weet je zeker dat je regime ineen stort.
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:42:06 #87
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_205966807
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:29 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Al die deskundigen waren sterren in het voorspellen van (eventueel) code zwart.
Wat lijkt dat covid gebeuren al lang geleden. Mooie tijd was dat, alles super rustig en goedkoop, de beurs ging lekker. Vergelijk dat met de huidige shitzooi.
pi_205966890
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:42 schreef Heremeteit het volgende:

[..]
Wat lijkt dat covid gebeuren al lang geleden. Mooie tijd was dat, alles super rustig en goedkoop, de beurs ging lekker. Vergelijk dat met de huidige shitzooi.
Saai was het vooral.
Juist nu is de tijd om vies veel geld te verdienen, moet je de kansen wel zien liggen.

Sorry off-topic.
Vakman pur sang
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:47:02 #90
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205966910
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:35 schreef polderturk het volgende:
Rusland denkt toch na over mobilisatie.

[ twitter ]
Dat zou geweldig zijn, dat wordt de ondergang van Rusland wanneer het volk gaat rellen
pi_205966920
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:20 schreef quirina het volgende:

[..]
Eucalypta noem ik haar altijd.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:48:18 #92
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205966964
De firma Rheinmetall heeft zelf de kosten gedragen voor het refurbishen van deze Marders.

Maar: Scholtz. ;(

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_205966992
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:47 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dat zou geweldig zijn, dat wordt de ondergang van Rusland wanneer het volk gaat rellen
Onzin op Twitter allemaal.
Geloof er allemaal nog geen drol van.
Vakman pur sang
pi_205967029
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:47 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dat zou geweldig zijn, dat wordt de ondergang van Rusland wanneer het volk gaat rellen
En dan een chaos met de nodige vluchtelingen, en wat al niet meer. Nee gewoon een figuurlijke muur om Rusland heen en ver vandaan blijven en zelfs onze legers versterken.
pi_205967043
twitter
pi_205967082
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Onzin op Twitter allemaal.
Geloof er allemaal nog geen drol van.
Och dat Rusland dit niet gaat redden met die 200.000 tot 300.000 troepen waarvan een deel rebellen zijn is al langer duidelijk. Maar inderdaad er word nu ontzettend veel onzin geplaatst.
pi_205967136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
:D

Ik wil haar ook altijd een bezem geven idd!!
Dat heb ik met Krolaain van der Plas, een bezem, en shampoo en een kam. Als die langs is geweest op tv heb ik neiging het beeldscherm te ontvetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 14-09-2022 08:43:20 ]
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:55:10 #99
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205967140
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Onzin op Twitter allemaal.
Geloof er allemaal nog geen drol van.
Dus het is onzin, zolang jij het niet gelooft ofzo?
&lt;signature here&gt;.
pi_205967164
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:39 schreef Confetti het volgende:

[..]
Kanonnenvoer kun je wel mobiliseren, maar zonder wapens word je met de moderne wapens tegenwoordig gewoon massaal afgeslacht. Het is niet zoals in WWII dat je kan winnen door maar meer en meer mannen te sturen.
Als ze in het begin gelijk hadden gemobiliseerd dan hadden ze heel Oekrane al bezet. Nu is het inderdaad te laat. Oekrane is veel beter bewapend en Rusland is heel veel wapens verloren.
pi_205967192
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:48 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
De Volkskrant had daarnaast vandaag ook een artikel met foto’s van boodschappen op raketten. Ik moest meteen aan @:polderturk denken: hebben we al een foto van zijn raket gezien?
Oh ja, er is nog meer, ik heb slechts gefilterd op de term Oekraine en dan nog wat artikelen overgeslagen ook.
  dinsdag 13 september 2022 @ 22:59:22 #102
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205967216
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:39 schreef Confetti het volgende:

[..]
Kanonnenvoer kun je wel mobiliseren, maar zonder wapens word je met de moderne wapens tegenwoordig gewoon massaal afgeslacht. Het is niet zoals in WWII dat je kan winnen door maar meer en meer mannen te sturen.
Zapp Brannigan denkt daar toch anders over.



[ Bericht 6% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 13-09-2022 23:08:19 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205967247
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:50 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Het lijkt erop dat Kadyrovskis het vuile werk doen daar.
pi_205967264
Mobilisatie met wat? Ze hebben nu al geen kogelwerendevesten en helmen. Afgelopen week 200tanks achtergelaten. De materile verliezen moeten worden aangevuld. Hoe? Waarmee?

Luchtafweer en radars worden binnen Oekrane steeds beter. Dus de luchtmacht inzetten heeft ook weinig zin.

Er worden op dit moment duizenden Oekraense militairen opgeleid in het buitenland.

Ik vraag me serieus af wat een mobilisatie gaat uithalen... alleen maar meer doden en nog grotere afgang
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:04:35 #105
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205967307
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:01 schreef dudewhereismycar het volgende:
Mobilisatie met wat? Ze hebben nu al geen kogelwerendevesten en helmen. Afgelopen week 200tanks achtergelaten. De materile verliezen moeten worden aangevuld. Hoe? Waarmee?

Luchtafweer en radars worden binnen Oekrane steeds beter. Dus de luchtmacht inzetten heeft ook weinig zin.

Er worden op dit moment duizenden Oekraense militairen opgeleid in het buitenland.

Ik vraag me serieus af wat een mobilisatie gaat uithalen... alleen maar meer doden en nog grotere afgang
Bovendien zonder training en voorbereiding haal je niks uit als kanonnenvoer. Training en klaarstomen duurt vele maanden,.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205967314
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:40 schreef capricia het volgende:

[..]
DL levert het meeste na de VS en het VK.
Iso 2 letter van Duitsland is DE
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205967332
Welke opties heeft Rusland nu eigenlijk nog allemaal?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205967335
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Iso 2 letter van Duitsland is DE
moeten zij weten
pi_205967340
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:06 schreef Discombobulate het volgende:
Welke opties heeft Rusland nu eigenlijk nog allemaal?
nukes of imploderen
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:08:39 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205967365
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:06 schreef Adames het volgende:

[..]
nukes of imploderen
Netjes excuses aanbieden en wat anders gaan doen dan oorlogje voeren.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205967388
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:08 schreef Perrin het volgende:

[..]
Netjes excuses aanbieden en wat anders gaan doen dan oorlogje voeren.
Putin:” Hey sorry man, zand erover”
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:10:46 #112
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205967392
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Bovendien zonder training en voorbereiding haal je niks uit als kanonnenvoer. Training en klaarstomen duurt vele maanden,.
Daarom zou men nu moeten mobiliseren om troepen in te kunnen zetten in het voorjaar. In de winter zijn grote offensieven erg lastig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_205967395
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:06 schreef Discombobulate het volgende:
Welke opties heeft Rusland nu eigenlijk nog allemaal?
Rusland heeft nog alle opties. Je kan je beter afvragen welke opties Poetin heeft. Die kan geen kant op.. aftreden = leven niet meer zeker. Hij als persoon kan alleen nog maar voor winst gaan.
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:11:30 #114
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205967405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:10 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Daarom zou men nu moeten mobiliseren om troepen in te kunnen zetten in het voorjaar. In de winter zijn grote offensieven erg lastig.
In het voorjaar is er alleen niks meer over van de Russische posities in Oekraine.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205967411
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Bovendien zonder training en voorbereiding haal je niks uit als kanonnenvoer. Training en klaarstomen duurt vele maanden,.
Voor een mobilisatie is het te laat inderdaad. En het is de vraag of of het Russische volk zin heeft om in Oekrane een oorlog te voeren.
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:13:10 #116
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205967422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:11 schreef Cherni het volgende:

[..]
Voor een mobilisatie is het te laat inderdaad. En het is de vraag of of het Russische volk zin heeft om in Oekrane een oorlog te voeren.
Dat ook idd. Maar zelfs al krijgen ze die lui zo ver, het gaat pas veel te laat iets van een effect hebben.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205967430
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:01 schreef dudewhereismycar het volgende:
Mobilisatie met wat? Ze hebben nu al geen kogelwerendevesten en helmen. Afgelopen week 200tanks achtergelaten. De materile verliezen moeten worden aangevuld. Hoe? Waarmee?

Luchtafweer en radars worden binnen Oekrane steeds beter. Dus de luchtmacht inzetten heeft ook weinig zin.

Er worden op dit moment duizenden Oekraense militairen opgeleid in het buitenland.

Ik vraag me serieus af wat een mobilisatie gaat uithalen... alleen maar meer doden en nog grotere afgang
T62 tanks en AK47s natuurlijk, voor de rest hebben ze niks meer. Het is te hopen dat ze ertoe overgaan zodat dat hele land als een pudding in elkaar zakt.
pi_205967433
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:10 schreef quirina het volgende:

[..]
Putin:” Hey sorry man, zand erover”
Just a prank bro!
pi_205967480
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dus het is onzin, zolang jij het niet gelooft ofzo?
Nou ja iets is waar of niet waar, een feit of een gerucht.
Dat er de grootste verhalen over Twitter gaan nu zonder bron maakt het nog niet waar. Wacht liever op de cia of bevestiging elders.
Vakman pur sang
pi_205967485
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:41 schreef Tocadisco het volgende:
En moeten ze ook uitzicht hebben op winst. Nu terugtrekken kunnen ze, met de nodige mentale acrobatiek, nog zo spinnen dat ze hun macht kunnen behouden. Als je mobiliseert en dan alsnog verliest weet je zeker dat je regime ineen stort.
Probleem is dat Oekrane nu niet meer stopt totdat gehele land incl Krim terug in handen is. En dat kan Poetin niet verkopen, ook Krim teruggeven. Er is geen weg meer terug. Niet nu. Oekrane heeft Biden achter zich en de wapenleveringen zijn pas net op gang terwijl Biden tot eind 2024 zit. Die tijdsduur is cruciaal in waar het conflict al zit qua Russische verliezen en waar het nog verder kan gaan in dat anderhalf jaar dat nog te gaan is.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_205967520
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:50 schreef Cherni het volgende:

[..]
En dan een chaos met de nodige vluchtelingen, en wat al niet meer. Nee gewoon een figuurlijke muur om Rusland heen en ver vandaan blijven en zelfs onze legers versterken.
Eventuele Russische "vluchtelingen" zouden door Polen, Oekrane of de Baltische staten moeten om de EU in te komen, die landen gaan nooit Russen - vluchteling of niet - op hun grondgebied toelaten. En de gemiddelde Europeaan zal ook maar weinig medelijden hebben met Russen wanneer dat land in een door hun eigen keuzes veroorzaakte bloedige burgeroorlog verzeild zou raken.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:24:34 #122
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205967524
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:19 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Probleem is dat Oekrane nu niet meer stopt totdat gehele land incl Krim terug in handen is. En dat kan Poetin niet verkopen, ook Krim teruggeven. Er is geen weg meer terug. Niet nu. Oekrane heeft Biden achter zich en de wapenleveringen zijn pas net op gang terwijl Biden tot eind 2024 zit. Die tijdsduur is cruciaal in waar het conflict al zit qua Russische verliezen en waar het nog verder kan gaan in dat anderhalf jaar dat nog te gaan is.
Ik zie Oekraine de krim niet zomaar terug pakken eigenlijk. Het is niet zo dat dat nu heel makkelijk gaat. Soldaten van rusland zullen bijvoorbeeld wel gemotiveerd zijn voor de krim gok ik, in tegenstelling tot de invasie in de rest van oekraine.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205967535
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:23 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Eventuele Russische "vluchtelingen" zouden door Polen, Oekrane of de Baltische staten moeten om de EU in te komen, die landen gaan nooit Russen - vluchteling of niet - op hun grondgebied toelaten. En de gemiddelde Europeaan zal ook maar weinig medelijden hebben met Russen wanneer dat land in een door hun eigen keuzes veroorzaakte bloedige burgeroorlog verzeild zou raken.
Misschien zijn er nog een paar FvD stemmers die wat Russen in huis willen nemen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205967552
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:06 schreef Discombobulate het volgende:
Welke opties heeft Rusland nu eigenlijk nog allemaal?
Terugtrekking van hun leger uit Oekrane en in hun eigen sop borsjtsj gaar koken.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205967565
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik zie Oekraine de krim niet zomaar terug pakken eigenlijk. Het is niet zo dat dat nu heel makkelijk gaat. Soldaten van rusland zullen bijvoorbeeld wel gemotiveerd zijn voor de krim gok ik, in tegenstelling tot de invasie in de rest van oekraine.
Nu iedereen met een Russisch paspoort vanaf 19 september gedwongen onder de wapenen moet, is het enthousiasme wel wat bekoeld geloof ik.
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:29:23 #126
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205967569
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:23 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Eventuele Russische "vluchtelingen" zouden door Polen, Oekrane of de Baltische staten moeten om de EU in te komen, die landen gaan nooit Russen - vluchteling of niet - op hun grondgebied toelaten. En de gemiddelde Europeaan zal ook maar weinig medelijden hebben met Russen wanneer dat land in een door hun eigen keuzes veroorzaakte bloedige burgeroorlog verzeild zou raken.
Je weet hoe het gaat. De EU staat er niet om bekend daar goed mee om te gaan. En dat tuig(zullen uiteraard niet alle Russen zijn) heb ik liever niet door de EU zwerven.
pi_205967571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Misschien zijn er nog een paar FvD stemmers die wat Russen in huis willen nemen.
Collaborateurs zijn opportunisten, geen idealisten... :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205967581
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik zie Oekraine de krim niet zomaar terug pakken eigenlijk. Het is niet zo dat dat nu heel makkelijk gaat. Soldaten van rusland zullen bijvoorbeeld wel gemotiveerd zijn voor de krim gok ik, in tegenstelling tot de invasie in de rest van oekraine.
Ik zeg niet dat dat makkelijk of moeilijk gaat. Alleen dat Oekrane herhaaldelijk en recent nog uitsprak voor de herovering ervan ook te strijden. De Amerikanen hebben de afspraak dat de wapens die ze leveren ook voor de Krim mogen worden gebruikt door Oekrane maar niet om Rusland zelf aan te vallen, indien nodig in Rusland enkel ook daar voor specifieke defensieve doeleinden zoals wapendepot of militair vliegveld. Zoals dat ook al gebeurde.

Er is nu met nog anderhalf jaar Biden en steun in welke vorm dan ook aan Oekrane een kans op vrede of stoppen van de oorlog als Poetin dat zou willen; volledige terugtrekking van troepen of toezegging daarvoor op Oekraens grondgebied. En dat kan Poetin gewoon onmogelijk doen. Was het nog enkel Donbas of zuid Oekraine kan die wellicht nog een verhaaltje spinnen etc. Dit is onmogelijk. Hij zit muurvast dus en de enige optie is opstappen of echt veel militairen erbij. En dat kan alleen door mobilisatie.

Daarnaast geloof ik er geen moer van dat als Rusland al zoveel verloren heeft en zulke slechte moreel failliete organisatie als dat ze zijn dat Russische soldaten in grote aantallen echt bereid zijn te sterven voor de Krim. De Krim is in die zijn echt geen Rusland. Het is ook daar geen noodzakelijke defensieve oorlog. Niet als je door je staat en legerleiding al zo lang hard in je kont wordt genaaid.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:31:57 #130
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205967598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:29 schreef Cherni het volgende:

[..]
Je weet hoe het gaat. De EU staat er niet om bekend daar goed mee om te gaan. En dat tuig(zullen uiteraard niet alle Russen zijn) heb ik liever niet door de EU zwerven.
De Europese bevolking gaat nooit Russische vluchtelingen accepteren, een regering die Russische vluchtelingen op wil nemen pleegt politieke zelfmoord.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205967599
https://www.ndtv.com/worl(...)s-agency-afp-3340373

Kremlin roept inmiddels dat ze flink de tegenaanval hebben ingezet, en de andere gebruikelijke propaganda onzin...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205967605
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:32 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De Europese bevolking gaat nooit Russische vluchtelingen accepteren, een regering die Russische vluchtelingen op wil nemen pleegt politieke zelfmoord.
Servi wellicht?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:33:25 #134
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205967609
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:29 schreef slashdotter3 het volgende:
lol
[ twitter ]
Dat krijg je onherroepelijk in zo'n dictatuur vol corruptie en jaknikkers.
Vr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_205967631
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik zie Oekraine de krim niet zomaar terug pakken eigenlijk. Het is niet zo dat dat nu heel makkelijk gaat. Soldaten van rusland zullen bijvoorbeeld wel gemotiveerd zijn voor de krim gok ik, in tegenstelling tot de invasie in de rest van oekraine.
twitter
twitter
pi_205967638
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:30 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat dat makkelijk of moeilijk gaat. Alleen dat Oekrane herhaaldelijk en recent nog uitsprak voor de herovering ervan ook te strijden. De Amerikanen hebben de afspraak dat de wapens die ze leveren ook voor de Krim mogen worden gebruikt door Oekrane maar niet om Rusland zelf aan te vallen, indien nodig in Rusland enkel ook daar voor specifieke defensieve doeleinden zoals wapendepot of militair vliegveld. Zoals dat ook al gebeurde.

Er is nu met nog anderhalf jaar Biden en steun in welke vorm dan ook aan Oekrane een kans op vrede of stoppen van de oorlog als Poetin dat zou willen; volledige terugtrekking van troepen of toezegging daarvoor op Oekraens grondgebied. En dat kan Poetin gewoon onmogelijk doen. Was het nog enkel Donbas of zuid Oekraine kan die wellicht nog een verhaaltje spinnen etc. Dit is onmogelijk. Hij zit muurvast dus en de enige optie is opstappen of echt veel militairen erbij. En dat kan alleen door mobilisatie.
Misschien zit daar, vanuit Russische oogpunt, wel de oplossing: Gewoon alles richten op het verdedigen van de Krim en hopen dat de Oekraners/Europeanen/Amerikanen uit oorlogsmoeheid op een gegeven denken "Weet je wat, hou die kut-Krim nou maar".
pi_205967674
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:35 schreef Tocadisco het volgende:
Misschien zit daar, vanuit Russische oogpunt, wel de oplossing: Gewoon alles richten op het verdedigen van de Krim en hopen dat de Oekraners/Europeanen/Amerikanen uit oorlogsmoeheid op een gegeven denken "Weet je wat, hou die kut-Krim nou maar".
Dat incl gelijk dreigen met kernwapens op Oekrane als men de oorlog om te Krim te heroveren inzet. Wellicht dat Amerika dan zegt tegen Oekrane; hier houdt het op.

Enige manier hoe ik in een casus het me kan voorstellen dat dit stopt waarbij de Russen niet alle verliezen wat ze bezetten in Oekrane. Juist icm dreigen met kernwapens want dat is de doodslag. Maar dan moet die afwegen of die bereid is ze ook echt in te zetten als men de rode lijn overschrijdt.

Alsnog denk ik dat als die Donbas en zuid Oekrane zou verliezen de kans veel groter is dat hij zelf het einde niet haalt door krachten in Rusland zelf. De druk op hem is veel groter dan verwacht en veel kritiek op hem en dit is nog maar de eerste grote klap in enkel Luhansk regio. Hij is ook in de narrative en plaatje van “grote strateeg” onder Russen de controle kwijt inmiddels. Men twijfelt openlijk aan zijn besluiten inzake Oekrane, of die wel alles weet etc.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_205967695
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:28 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Nu iedereen met een Russisch paspoort vanaf 19 september gedwongen onder de wapenen moet, is het enthousiasme wel wat bekoeld geloof ik.
Is de beslissing voor mobilisatie al genomen?
pi_205967707
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:35 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Misschien zit daar, vanuit Russische oogpunt, wel de oplossing: Gewoon alles richten op het verdedigen van de Krim en hopen dat de Oekraners/Europeanen/Amerikanen uit oorlogsmoeheid op een gegeven denken "Weet je wat, hou die kut-Krim nou maar".
Daar is het te laat voor. Vanaf bijv een Mariupol kunnen de Oekraeners de Krimbrug raken met hun HIMARS.
Definitely not CIA
pi_205967713
A Ukrainian Victory Would Liberate Eastern Europe
https://foreignpolicy.com(...)-war-eastern-europe/

Interessant artikel in Foreign Policy.
pi_205967772
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:45 schreef polderturk het volgende:

[..]
Is de beslissing voor mobilisatie al genomen?
Was hier een of twee topics terug aan de orde, alleen de Krim.
Hoe is het met je raket met tekst?
  Grootste filosoof 2022 woensdag 14 september 2022 @ 00:15:53 #142
442397 UitStraling
pi_205967876
Als ik zou verliezen en ik had nog een nuke in de kelder liggen dan gooide ik die toch mooi op een plek neer waar het erg zeer doet.
pi_205967892
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:15 schreef UitStraling het volgende:
Als ik zou verliezen en ik had nog een nuke in de kelder liggen dan gooide ik die toch mooi op een plek neer waar het erg zeer doet.
Dus eigenlijk altijd toegeven aan criminelen als tagi, mexicaanse cartels, of terrorsten als al quada, Isis, want ze zouden wel eens eeen aanslag kunnen plegen, een rechter of getuigen kunnen vermoorden....
pi_205967896
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:59 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Was hier een of twee topics terug aan de orde, alleen de Krim.
Hoe is het met je raket met tekst?
?
pi_205967899
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:19 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Dus eigenlijk altijd toegeven aan criminelen als tagi, mexicaanse cartels, of terrorsten als al quada, Isis, want ze zouden wel eens eeen aanslag kunnen plegen, een rechter of getuigen kunnen vermoorden....
Goede vergelijking man 👏
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_205967902
Alweer een uitstekende video.

twitter
  woensdag 14 september 2022 @ 00:21:17 #147
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205967904
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:32 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De Europese bevolking gaat nooit Russische vluchtelingen accepteren, een regering die Russische vluchtelingen op wil nemen pleegt politieke zelfmoord.
Tuurlijk wel. Als straks Russische burgers vluchten voor een burgeroorlog komen er ook genoeg naar Europa.
  Grootste filosoof 2022 woensdag 14 september 2022 @ 00:22:53 #148
442397 UitStraling
pi_205967923
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:19 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Dus eigenlijk altijd toegeven aan criminelen als tagi, mexicaanse cartels, of terrorsten als al quada, Isis, want ze zouden wel eens eeen aanslag kunnen plegen, een rechter of getuigen kunnen vermoorden....
Ja en rechtsdraaiende yoghurt verbieden.
pi_205967935
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:20 schreef polderturk het volgende:
Alweer een uitstekende video.

[ twitter ]
Zouden ze daar dan zo langzamerhand hun Mitchell & Webb momentje hebben gehad?

pi_205967940
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:19 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Dus eigenlijk altijd toegeven aan criminelen als tagi, mexicaanse cartels, of terrorsten als al quada, Isis, want ze zouden wel eens eeen aanslag kunnen plegen, een rechter of getuigen kunnen vermoorden....
Alle criminelen in de wereld bij elkaar kunnen nog geen 1% van de schade aanrichten die de Russische Federatie kan aanrichten.
pi_205967943
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:21 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Als straks Russische burgers vluchten voor een burgeroorlog komen er ook genoeg naar Europa.
Ben benieuwd of die, net zoals Oekrane, onder het Europees Vluchtelingenverdrag vallen en dus geen asielaanvraag hoeven te doen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 14 september 2022 @ 00:33:41 #152
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205967972
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat heeft de NL media echt een aantal flut'specialisten' zeg. Die ouwe wijnzuipert tijdens corona, nu dit portret weer.

Allemaal oud, te veel gezopen en seniel. Verzin wat anders... Met nieuwe mensen
Punt is dat er geen nieuwe mensen zijn
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:35 schreef AnneX het volgende:
Als uiteindelijk een coup volgt in Moskou, dan krijgt de wereld een nog erger exemplaar van dictator…wordt gezegd.
Hoe komen mensen z slecht!
past prima in het bangmakerij plaatje
pi_205967985
twitter
pi_205967987
-

[ Bericht 99% gewijzigd door ipa84 op 14-09-2022 00:38:16 (Tweet was verwijderd) ]
  woensdag 14 september 2022 @ 00:42:14 #155
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205968011
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:28 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Nu iedereen met een Russisch paspoort vanaf 19 september gedwongen onder de wapenen moet, is het enthousiasme wel wat bekoeld geloof ik.
Dat is de vraag, het alternatief om weer bij Oekrane te behoren kan voor Krimmers wel eens negatiever uitpakken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 14 september 2022 @ 00:45:31 #156
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205968027
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:32 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De Europese bevolking gaat nooit Russische vluchtelingen accepteren, een regering die Russische vluchtelingen op wil nemen pleegt politieke zelfmoord.
We vangen zelfs vluchtelingen uit veilige landen op die daarna in de criminaliteit belanden. Als Rusland in status van oorlog is zijn we verdragsverplicht om Russen op te vangen. Je kunt niet zomaar verdragen opzij zetten bij mensen van een specifieke achtergrond, dat is namelijk discriminatie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 14 september 2022 @ 00:47:11 #157
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205968042
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:21 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Als straks Russische burgers vluchten voor een burgeroorlog komen er ook genoeg naar Europa.
De Baltische Staten en Finland werken al aan een hek en Ukraine gaat na de oorlog natuurlijk de grenzen goed in de gaten houden. Europa binnenkomen zal moeilijk worden.
pi_205968047
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 23:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Daar is het te laat voor. Vanaf bijv een Mariupol kunnen de Oekraeners de Krimbrug raken met hun HIMARS.
Tjah, das leuk. Maar uiteindelijk moet je er met je troepen in om de Krim te gaan bezetten (ja dat is wel de militaire implicatie omdat je continu bedreigd zal worden).

De Krim terugveroveren gaat heel veel bloed, staal, politieke wil, en andere risico's opleveren.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  woensdag 14 september 2022 @ 00:50:05 #159
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205968050
quote:
Dit lijkt me een mooie "in dit speciale geval gaan we schijt aan Geneva conventies hebben, oog om oog, tand om tand".

twitter
pi_205968072
quote:
Dat lijkt hem inderdaad te zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205968079
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:50 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dit lijkt me een mooie "in dit speciale geval gaan we schijt aan Geneva conventies hebben, oog om oog, tand om tand".

[ twitter ]
Nee juist niet. Wil Oekrane aantonen dat ze onze westerse waarden willen aannemen dan moet je juist dit soort mensen berechten. Vaak zijn dit soort mensen ook banger voor jarenlange cel straf dan de dood. Zag je ook met Nederlandse nazi's die naar Duitsland vluchten om hun straf te ontlopen na WO2.
pi_205968080
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:50 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dit lijkt me een mooie "in dit speciale geval gaan we schijt aan Geneva conventies hebben, oog om oog, tand om tand".

[ twitter ]
Daar kan je geen genade mee hebben, dat lijkt me duidelijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205968087
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:56 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Nee juist niet. Wil Oekrane aantonen dat ze onze westerse waarden willen aannemen dan moet je juist dit soort mensen berechten. Vaak zijn dit soort mensen ook banger voor jarenlange cel straf dan de dood. Zag je ook met Nederlandse nazi's die naar Duitsland vluchten om hun straf te ontlopen na WO2.
Nee, die gast heeft zich als een beest gedragen, en was daar blijkbaar trots op ook omdat hij het nodig vond het online te gooien. Schiet hem dan maar af als een beest ook, maar laat hem eerst flink lijden. Oog om oog.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 14 september 2022 @ 01:02:20 #164
206731 Mortaxx
Doomer
pi_205968100
Gewoon afmaken.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_205968107
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee, die gast heeft zich als een beest gedragen, en was daar blijkbaar trots op ook omdat hij het nodig vond het online te gooien. Schiet hem dan maar af als een beest ook, maar laat hem eerst flink lijden. Oog om oog.
Ik snap het sentiment maar een berechting is echt veel beter. Ook vanwege alle negatieve publiciteit die het oplevert voor Rusland enzovoort. Dat heeft veel meer effect op langer termijn dan terug te gaan naar de middel eeuwen.
  woensdag 14 september 2022 @ 01:08:05 #166
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 14 september 2022 @ 01:31:44 #167
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 14 september 2022 @ 01:36:08 #168
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205968152
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:47 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
De Baltische Staten en Finland werken al aan een hek en Ukraine gaat na de oorlog natuurlijk de grenzen goed in de gaten houden. Europa binnenkomen zal moeilijk worden.
Dat hek wordt wel een uitdaging met Kaliningrad maar vraag is of Russen wel naar Europa willen. Toch geloof ik niet dat we een specifieke nationaliteit burgers gaan weren. Als Rus zou ik eerder naar Turkije gaan ofzo. Niet Europa in.
  woensdag 14 september 2022 @ 01:49:07 #169
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205968178
quote:
Lol die kerel heet Karen :')
  woensdag 14 september 2022 @ 02:16:58 #171
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205968192
1st Tank Army is dus verantwoordelijk voor het beschermen van Moskou maar ze zijn weggevaagd.

Zou het kunnen dat dat de wakeup call is voor het Kremlin dat ze nu kwetsbaar zijn voor een coup en dat daarom het Rode Plein is afgezet en er geen troepen meer naar Ukraine worden gestuurd omdat ze die nu in Moskou nodig hebben.

  woensdag 14 september 2022 @ 02:34:43 #172
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205968210
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:56 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Nee juist niet. Wil Oekrane aantonen dat ze onze westerse waarden willen aannemen dan moet je juist dit soort mensen berechten. Vaak zijn dit soort mensen ook banger voor jarenlange cel straf dan de dood. Zag je ook met Nederlandse nazi's die naar Duitsland vluchten om hun straf te ontlopen na WO2.
In oorlog zijn er geen "westerse waarden"" weet je wel wat nederland in Indonesie heeft geflikt?

toen europa de vrijheid terug had , gingen wij daar die inboorlingen hun vrijheid wel even weer afpakken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 14 september 2022 @ 02:35:59 #173
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205968211
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Tjah, das leuk. Maar uiteindelijk moet je er met je troepen in om de Krim te gaan bezetten (ja dat is wel de militaire implicatie omdat je continu bedreigd zal worden).

De Krim terugveroveren gaat heel veel bloed, staal, politieke wil, en andere risico's opleveren.
nou dat kon nog wel eens meevallen , de meeste nieuwe KrimRussen zijn al op de vlucht geslagen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_205968216
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 02:16 schreef slashdotter3 het volgende:
1st Tank Army is dus verantwoordelijk voor het beschermen van Moskou maar ze zijn weggevaagd.

Zou het kunnen dat dat de wakeup call is voor het Kremlin dat ze nu kwetsbaar zijn voor een coup en dat daarom het Rode Plein is afgezet en er geen troepen meer naar Ukraine worden gestuurd omdat ze die nu in Moskou nodig hebben.

[ afbeelding ]
Navo is niet heus van plan door te marcheren tot Moskou, maar de Russen zullen zich zo wel hl kwetsbaar voelen.

Savatove is ook al verlaten door de Russen, maar het Oekranse leger is nog niet binnengetrokken.

Heb vandaag vrijwel geen updates van kaarten gezien, behalve deze dan en hier:
https://www.reddit.com/r/(...)rom_9th_to_the_13th/
pi_205968233
quote:
Het blijft een ongelooflijk vaag TV programma.
Vraag me af wat de gemiddelde Rus daarvan vindt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 14 september 2022 @ 05:47:49 #176
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205968297
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:56 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Nee juist niet. Wil Oekrane aantonen dat ze onze westerse waarden willen aannemen dan moet je juist dit soort mensen berechten. Vaak zijn dit soort mensen ook banger voor jarenlange cel straf dan de dood. Zag je ook met Nederlandse nazi's die naar Duitsland vluchten om hun straf te ontlopen na WO2.
Veel nazi kopstukken werden echter wel tot de doodstraf veroordeeld.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_205968304
Nazi’s gingen naar Argentini Brazili Paraguay.
Als Russen vluchten zullen ze zich eerder in voormalig Sovjet landen vestigen of Cuba. In ieder geval landen die gelijkwaardig zijn aan de Slavische cultuur of Slavisch zijn en traditioneel zijn in normen en waarden.
  woensdag 14 september 2022 @ 06:31:31 #178
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205968325
Wo ist die Wunderwaffe? :(

twitter
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205968327
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 01:36 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dat hek wordt wel een uitdaging met Kaliningrad maar vraag is of Russen wel naar Europa willen. Toch geloof ik niet dat we een specifieke nationaliteit burgers gaan weren. Als Rus zou ik eerder naar Turkije gaan ofzo. Niet Europa in.
Daar kan toch ook gewoon een hek omheen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205968335
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:21 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Als straks Russische burgers vluchten voor een burgeroorlog komen er ook genoeg naar Europa.
Alsof de Europese burgerbevolking dat zal accepteren, niemand wil Russen opvangen nadat ze zoveel ellende veroorzaakt hebben dat het als een boemerang bij hun zelf terugkeert.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205968336
Kaliningrad moet gewoon bij Polen. Dat is het handigst. Weg met die Russen daar.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 september 2022 @ 06:55:35 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205968356
The operational update regarding the #russian_invasion on 06.00, on September 14, 2022
Glory to Ukraine! The two hundred-third (203) day of the heroic resistance of the Ukrainian people to a russian military invasion continues.
The enemy continues to focus its efforts on attempts to fully occupy the Donetsk oblast, hold the captured territories and disrupt the active actions of our troops in certain areas.
Shelling of the positions of our units along the contact line continues, the enemy is trying to take measures to regroup his troops in separate directions, conducts aerial reconnaissance. There remains the threat of air and missile strikes throughout the territory of Ukraine.
The enemy did not stop attacks on the homes of civilians and civil infrastructure objects, violating the norms of International Humanitarian Law, the laws and customs of war. The infrastructure of more than 33 settlements was damaged by air strikes, missile strikes, and shelling from anti-aircraft missiles, including Kharkiv, Lozova, Siversk, Bilohorivka, Mykolaivka, Verkhnyokamianske, Soledar, Bakhmut, Bakhmutske, Vesela Dolyna, Zaitseve, Yuryivka, New York , Pervomaiske, Kamianka, Vremivka, Stepove, Mali Shcherbaki, Suhy Stavok, Kostromka, Bila Krynytsia and Myrne.
Over the past 24 hours, the Russian occupiers have launched 3 missile strikes, 33 air strikes and fired 58 rocket artillery strikes at military and civilian targets on the territory of Ukraine.
The situation in the Volyn and Polissya directions has not changed significantly.
In other directions, the enemy fired at the infrastructure from tanks, mortars and artillery, namely:
in the Siversky direction - in the areas of Senkivka settlements of Chernihiv oblast and Stepne of Sumy oblast;
in the Kharkiv direction - Basove and Kupyansk;
in the Kramatorsk direction - Yaremivka, Tetyanivka, Raihorodok, Siversk, Bilohorivka, Kryva Luka, Spirne, Verkhnokamianske, Dronivka, Hryhorivka and Zvanivka;
in the Bakhmut direction - Yuryivka, New York, Mykolaivka, Mykolaivka Druha, Zaitseve, Soledar, Bakhmut, Bakhmutske and Yakovlivka;
in the Avdiyivka direction - Maryinka, Krasnohorivka, Pervomaiske and Novomykhailivka;
in the Novopavlivsk direction – Velyka Novosilka, Novodonetske and Vremivka;
in the Zaporizhzhya direction - Novopil, Hulyaipole, Zaliznychne, Chervone;
in the South Buz direction - Tavriyske, Myrne, Ternovi Pody, Partyzanske, Chervona Dolyna, Bilohirka, Novohrednyeve, Bezymenne, Sukhy Stavok, Bila Krynytsia, Olhyne, Visokopillya, Kam'yane. In addition, the enemy constantly conducts aerial reconnaissance by UAVs.
russian occupiers are staying in the homes of local residents in the settlements of Chaplin district of the Kherson oblast, in some places evicting the owners from the house.
russian army suffers significant manpower losses every day and tries to compensate them in different ways. The military leadership continues to search for those willing to fight among prisoners, in particular in the colonies of the Tula region. Recruiters promise convicts to have their criminal records removed in exchange for 3 months of service, for recidivists or those convicted of particularly serious crimes, the term of service will be 6 months. However, no contracts are signed with interested parties. Recruitment of so-called "reservists" to the 3rd Army Corps is also ongoing. Among the already recruited personnel, there is a large number of people with drug and alcohol addiction. Also, the fact of forced mobilization in the city of Horlivka shows the problems with staffing units, local so-called "military commissars" were tasked with the "militia" to recruit 6,000 people by August 19. The search and arrest of men continues in the city, which in turn causes mass dissatisfaction among local residents.
Defense forces successfully repelled enemy attacks in the areas of Spirne, Mayorsk, Odradivka, Vesela Dolyna, Vodyane, Avdiivka, Bezimenne and Novohrihorivka settlements.
During the day, in order to support the actions of the land groupings, the aviation of the Defense Forces made 12 strikes on the places of concentration of the enemy's manpower and equipment.
In addition, air defense units of our troops destroyed two enemy aircraft (Su-25 and Su-24M), one Mi-8 helicopter and an unmanned aerial vehicle in various directions.
Units of the Missile Forces and artillery inflicted damage on 9 command and control points of the brigade and battalion levels and on 3 areas of concentration of manpower and combat equipment of the enemy. The losses of the russian occupiers are currently being determined.
This is our land! Let's free Ukraine together! Glory to Ukraine!
Let's win together!
Glory to Ukraine!

https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205968362
Samenvatting in een paar regels svp.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 september 2022 @ 07:02:39 #184
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205968369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 06:58 schreef quirina het volgende:
Samenvatting in een paar regels svp.
Russen worden in de pan gehakt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 september 2022 @ 07:11:08 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205968392
Goedemorgen O+

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 14 september 2022 @ 07:16:32 #186
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205968404
quote:
84s.gif Op woensdag 14 september 2022 06:55 schreef Starhopper het volgende:
....New York...

This is our land! Let's free Ukraine together! Glory to Ukraine!
Let's win together!
Glory to Ukraine!

https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
New York? :P

[ Bericht 74% gewijzigd door Hyperdude op 14-09-2022 08:13:22 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 14 september 2022 @ 07:29:53 #188
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205968429
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 september 2022 @ 07:35:55 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205968453
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 07:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
Een suicide drone... Het is juist de bedoeling dat die stuk gaat...
Zijn ze als suicide drone ontworpen of is het gewoon klotezooi en vliegen ze die dingen maar stuk op het doel?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 14 september 2022 @ 07:37:19 #190
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205968462
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 07:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
Een suicide drone... Het is juist de bedoeling dat die stuk gaat...
Stomme Twitter :{w

Maar ze schrijven dat UKR Army 'm gedestroyd heeft.
Dus net zo nuttig als een neergeschoten kamikaze Zero. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205968497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 07:37 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Stomme Twitter :{w

Maar ze schrijven dat UKR Army 'm gedestroyd heeft.
Dus net zo nuttig als een neergeschoten kamikaze Zero. :)
https://www.forbes.com/si(...)-heres-what-we-know/

Extra info.
pi_205968501
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 07:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
Een suicide drone... Het is juist de bedoeling dat die stuk gaat...
Dus je kan ze niet zelf uit de lucht halen?
pi_205968636
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Daar kan je geen genade mee hebben, dat lijkt me duidelijk.
Geen genade voor dit stuk vuil :r
Het is natuurlijk nooit te voorkomen dat ie onderweg per ongeluktegen een messenblok aanloopt, een ongeluk zit in een klein hoekje immers O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 14 september 2022 @ 08:21:47 #194
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205968679
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:35 schreef polderturk het volgende:
Rusland denkt toch na over mobilisatie.

[ twitter ]
Die inner circle snapt dat ze aan het kortste eind trekken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205968767
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:20 schreef polderturk het volgende:
Alweer een uitstekende video.

[ twitter ]
Soms vraag ik me af of ze zelf niet moe worden. Iedere dag is het een andere richting, uitleg en visie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205968812
twitter
twitter
twitter
twitter
twitter
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 14 september 2022 @ 08:50:57 #197
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205968832
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 06:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Daar kan toch ook gewoon een hek omheen?
Ja zo gaan we het oplossen. Overal hekken mensun!
  woensdag 14 september 2022 @ 08:51:58 #198
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205968839
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 06:37 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Alsof de Europese burgerbevolking dat zal accepteren, niemand wil Russen opvangen nadat ze zoveel ellende veroorzaakt hebben dat het als een boemerang bij hun zelf terugkeert.
Smakelijk gelachen over het idee dat de Europese burgerbevolking iets in de melk heeft te brokkelen.

Geen sympathie met de boeren russen? :')
  woensdag 14 september 2022 @ 08:57:25 #199
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205968868
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 06:38 schreef quirina het volgende:
Kaliningrad moet gewoon bij Polen. Dat is het handigst. Weg met die Russen daar.
Eigenlijk zou het naar Duitsland moeten gaan. Maar over het algemeen zijn dit geen lange termijn oplossingen.

Poetin moet weg. En zijn ideologie / organisatie. Dat gaat al niet meevallen, maar dit is wel voldoende. De Russische burgers kunnen daarna in waarschijnlijk relatieve vrijheid verder.
pi_205968875
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 08:50 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Ja zo gaan we het oplossen. Overal hekken mensun!
Of een muur? Dan noemen we het West- en Oost-Eurazi.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205968879
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 07:44 schreef Adames het volgende:

Dus je kan ze niet zelf uit de lucht halen?
Natuurlijk wel maar dat is niet echt te verifieren natuurlijk... De Russen kunnen van een Switchblade ook zeggen dat ze die zelf neergehaald hebben.

Daarbij is het natuurlijk geen verlies want toch een one way systeem.
pi_205968887
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205968891
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 08:10 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Geen genade voor dit stuk vuil :r
Het is natuurlijk nooit te voorkomen dat ie onderweg per ongeluktegen een messenblok aanloopt, een ongeluk zit in een klein hoekje immers O-)
Voor Russen zit een ongeluk vaak op de hogere verdiepingen van een flatgebouw.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 september 2022 @ 09:08:31 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205968929
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 00:21 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Als straks Russische burgers vluchten voor een burgeroorlog komen er ook genoeg naar Europa.
Zet een hek om Kaliningrad en drop ze daar
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205968980
Kaliningrad gewoon denazificeren (als er toch een partij is die net de nazi's te vergelijken zijn, dan zijn het de Russen wel) met een speciale militaire operatie :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205968989
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205969098
Hahahaaaa..


twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 september 2022 @ 09:34:48 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205969134
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:29 schreef polderturk het volgende:
Hahahaaaa..

[ twitter ]
:D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205969140
quote:
Man met zonnebril zegt hele zinnige dingen. Zeldzaam op de Russische staats-tv.

Enige wat zijn Russische kant laat zien is dat hij Amerikaanse films van de Russische tv wil halen en dat hij het over 'bevrijden' heeft als de Russen land bezetten.
pi_205969160
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Man met zonnebril zegt hele zinnige dingen. Zeldzaam op de Russische staats-tv.

Enige wat zijn Russische kant laat zien is dat hij Amerikaanse films van de Russische tv wil halen en dat hij het over 'bevrijden' heeft als de Russen land bezetten.
Hij denkt kennelijk dat Oekraeners minder hard gaan terug vechten als ze na de bevrijding toch nog een beetje Oekraens mogen zijn.

Ik kan om eerlijk te zijn weinig zinnigs in zijn verhaal terugvinden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205969163
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:15 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Is voor Isral een heel andere situatie.

Overigens komt er via via vanuit Isral wel hulp naar Oekrane.
  woensdag 14 september 2022 @ 09:42:35 #212
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205969196
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Man met zonnebril zegt hele zinnige dingen. Zeldzaam op de Russische staats-tv.

Enige wat zijn Russische kant laat zien is dat hij Amerikaanse films van de Russische tv wil halen en dat hij het over 'bevrijden' heeft als de Russen land bezetten.
Zou in Rusland Risk andere regels hebben? Bevrijd 21 landen ?
  woensdag 14 september 2022 @ 09:44:53 #213
8369 speknek
Another day another slay
pi_205969209
Kijk, allied forces die groots onthaald worden door de door nazi's onderdrukte Oekrainse bevolking.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205969251
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij denkt kennelijk dat Oekraeners minder hard gaan terug vechten als ze na de bevrijding toch nog een beetje Oekraens mogen zijn.

Ik kan om eerlijk te zijn weinig zinnigs in zijn verhaal terugvinden.
Hij zegt dat Oekraners hard vechten en gemotiveerd zijn, dat er niet gedaan kan worden of het Russen zijn.

Ook vergelijkt hij deze oorlog met de oorlog van de Russen tegen de Finnen.

Dat is al heel wat op de Russische staats-tv.
  woensdag 14 september 2022 @ 09:51:25 #215
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205969302
Komende dagen weer een leuk pakket goodies voor oekraine, van de VS :)

White House announced new defense package for Ukraine in coming days
&lt;signature here&gt;.
pi_205969344
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hij zegt dat Oekraners hard vechten en gemotiveerd zijn, dat er niet gedaan kan worden of het Russen zijn.

Ook vergelijkt hij deze oorlog met de oorlog van de Russen tegen de Finnen.

Dat is al heel wat op de Russische staats-tv.
En dat dit wel eens de desintegratie van de Russische Federatie kan worden.
Goed dat de Russen zich dit ook beseffen.
Definitely not CIA
  woensdag 14 september 2022 @ 09:55:16 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205969357
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:44 schreef speknek het volgende:
Kijk, allied forces die groots onthaald worden door de door nazi's onderdrukte Oekrainse bevolking.

[ twitter ]
In doorzichtige gensceneerde nazi-propaganda trappen :') !!!!!!!!! Jij gelooft zeker ook nog in sinterklaas?
Huilen dan.
pi_205969360
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
In doorzichtige gensceneerde nazi-propaganda trappen :') !!!!!!!!! Jij gelooft zeker ook nog in sinterklaas?
_O-

Het ziet er wel koud uit al. Met die winterjassen en mutsen enzo.
Definitely not CIA
  woensdag 14 september 2022 @ 09:56:54 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205969374
Ja is gewoon in canada opgenomen open je ogen toch eens.
Huilen dan.
pi_205969375
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:54 schreef capricia het volgende:

[..]
En dat dit wel eens de desintegratie van de Russische Federatie kan worden.
Goed dat de Russen zich dit ook beseffen.
Dat inderdaad.
pi_205969385
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:51 schreef ExTec het volgende:
Komende dagen weer een leuk pakket goodies voor oekraine, van de VS :)

White House announced new defense package for Ukraine in coming days
Je kan vinden wat je wilt van Biden. Maar dit doet die toch wel prima zo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205969414
quote:
Ik ga uit dat er een veel groter risico is dat ze in de handen van de russen komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205969428
Dit is wel een prima moment voor het westen om de vuurtjess in verschillende Russische gebieden en voormalige Sovjet-staten op te stoken.
Radio Espantoso
pi_205969439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat inderdaad.
Ze doen er beter aan om een plan te bedenken hoe ze met zo min mogelijk gezichtsverlies dat hele land kunnen verlaten (des noods via een Golden Bridge, om met Rob de Wijk te spreken).

Kan me namelijk niet voorstellen dat deze speciale militaire operatie ze de ineenstorting van de complete Russische Federatie waard is.
Definitely not CIA
  woensdag 14 september 2022 @ 10:03:02 #225
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205969474
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:00 schreef Peligrosso het volgende:
Dit is wel een prima moment voor het westen om de vuurtjess in verschillende Russische gebieden en voormalige Sovjet-staten op te stoken.
Dat doen ze zelf al, hoeft het westen ogenschijnlijk niks voor te doen.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 14 september 2022 @ 10:04:22 #226
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205969486
En vergeet Armeni - Azerbeidzjan niet. Dat warmt ook lekker op.
&lt;signature here&gt;.
pi_205969487
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat doen ze zelf al, hoeft het westen ogenschijnlijk niks voor te doen.

[ twitter ]
Alle houtje touwtje (ex USSR) staatjes aan de grens met Rusland ruiken nu natuurlijk ook hun kans sinds moedertje Rusland aan het infuus ligt.
  woensdag 14 september 2022 @ 10:05:05 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205969497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:00 schreef Peligrosso het volgende:
Dit is wel een prima moment voor het westen om de vuurtjess in verschillende Russische gebieden en voormalige Sovjet-staten op te stoken.
Hebben ze het westen niet voor nodig hoor. Die hele Russische grens is n groot wespennest :') .
Huilen dan.
pi_205969530
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat doen ze zelf al, hoeft het westen ogenschijnlijk niks voor te doen.

[ twitter ]
Dit is niet helemaal waar ik op hoop.
Liever keren ze zich tegen Rusland ipv dat ze elkaar het leven zuur maken.
Radio Espantoso
  woensdag 14 september 2022 @ 10:09:31 #230
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205969539
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:00 schreef capricia het volgende:

Kan me namelijk niet voorstellen dat deze speciale militaire operatie ze de ineenstorting van de complete Russische Federatie waard is.
Da's een leuk dilemma ;)

Gezichtsverlies lijden, en nog wat van een leger overhouden zodat je conflicten kan stabiliseren, en hopen dat die terugtrekking je niet alsnog de das om gaat doen,

Of wat je nog over hebt definitief in de gehaktmolen zien gaan, en dan zeker niks meer omhanden hebben om situaties aan de grens te kunnen stabiliseren ;)

Het zijn interessante tijden voor het kremlin.
&lt;signature here&gt;.
pi_205969555
quote:
12s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
Da's een leuk dilemma ;)

Gezichtsverlies lijden, en nog wat van een leger overhouden zodat je conflicten kan stabiliseren, en hopen dat die terugtrekking je niet alsnog de das om gaat doen,

Of wat je nog over hebt definitief in de gehaktmolen zien gaan, en dan zeker niks meer omhanden hebben om situaties aan de grens te kunnen stabiliseren ;)

Het zijn interessante tijden voor het kremlin.
Stijfkoppen zijn het. :D
Definitely not CIA
  woensdag 14 september 2022 @ 10:13:31 #232
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205969587
Deze lijkt ook relevant, mbt destabiliserende grenzen.

twitter


Zou ik wil een balls of steel actie vinden.

Gewoon zeggen: hey rus, we gaan gewoon oorlog voeren met je.
&lt;signature here&gt;.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 14 september 2022 @ 10:16:04 #233
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205969606
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Je kan vinden wat je wilt van Biden. Maar dit doet die toch wel prima zo
Uncle Sam heeft inderdaad z'n ballen op het wereldtoneel gelegd en dat zijn beste cojones.

Ze hebben hun koppositie stevig versterkt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205969695
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:44 schreef speknek het volgende:
Kijk, allied forces die groots onthaald worden door de door nazi's onderdrukte Oekrainse bevolking.

[ twitter ]
Helden _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 14 september 2022 @ 10:25:02 #235
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205969696
Srsly? :D

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_205969708
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:13 schreef ExTec het volgende:
Deze lijkt ook relevant, mbt destabiliserende grenzen.

[ twitter ]

Zou ik wil een balls of steel actie vinden.

Gewoon zeggen: hey rus, we gaan gewoon oorlog voeren met je.
En verwachten ze in Georgi dat de Navo hen komt redden als Rusland keihard terugslaat?
Denk dat het nog een beetje te vroeg is voor dit soort avonturen.
Misschien een jaartje of zo wachten totdat Rusland echt op apegapen ligt.
pi_205969716
Ik vermoed dat de komende 50 jaar het hele russische gebied in diepe burgeroorlogen terecht zal komen. Het zal verder uiteenvallen en iedereen zal een graantje willen meepikken. Grootste probleem zal zijn: wat gaat er met de vele nukes gebeuren?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_205969720
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:26 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
En verwachten ze in Georgi dat de Navo hen komt redden als Rusland keihard terugslaat?
Denk dat het nog een beetje te vroeg is voor dit soort avonturen.
Misschien een jaartje of zo wachten totdat Rusland echt op apegapen ligt.
Precies.
Timing is of the essence.
Definitely not CIA
pi_205969737
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:44 schreef speknek het volgende:
Kijk, allied forces die groots onthaald worden door de door nazi's onderdrukte Oekrainse bevolking.

[ twitter ]
Dragen ook westerse wapens zo te zien.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205969755
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Uncle Sam heeft inderdaad z'n ballen op het wereldtoneel gelegd en dat zijn beste cojones.

Ze hebben hun koppositie stevig versterkt.
America is weer great gemaakt zeg maar.
Radio Espantoso
pi_205969761
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:26 schreef Bensel het volgende:
Ik vermoed dat de komende 50 jaar het hele russische gebied in diepe burgeroorlogen terecht zal komen. Het zal verder uiteenvallen en iedereen zal een graantje willen meepikken. Grootste probleem zal zijn: wat gaat er met de vele nukes gebeuren?
Dat baart mij ook zorgen. Ik mag hopen dat daar al wel westerse troepen voor opgeleid worden om die eventueel veilig te stellen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 14 september 2022 @ 10:31:31 #242
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205969776
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:26 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
En verwachten ze in Georgi dat de Navo hen komt redden als Rusland keihard terugslaat?
Denk dat het nog een beetje te vroeg is voor dit soort avonturen.
Misschien een jaartje of zo wachten totdat Rusland echt op apegapen ligt.
Dat zou zeker niet onverstandig zijn, maar het zou zondermeer voordelig zijn voor oekraine. Ook de vraag in welke mate rus nog echt terug kan slaan.

Ook was er volgens mij een C17 Globemaster van de VS gesignaleerd die "diplomatieke post" af kwam leveren in Georgi, afgelopen dagen :)
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 14 september 2022 @ 10:34:15 #243
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205969835
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:26 schreef Bensel het volgende:
Ik vermoed dat de komende 50 jaar het hele russische gebied in diepe burgeroorlogen terecht zal komen. Het zal verder uiteenvallen en iedereen zal een graantje willen meepikken. Grootste probleem zal zijn: wat gaat er met de vele nukes gebeuren?
Herhaling van uiteenvallen van de USSR. Toen hebben VS marines al die sites mogen bewaken. Korte termijn oplossing, welteverstaan.

Lange termijn is deze geest helaas echt uit de fles. Als je buurman mega aggro imperialistisch rusland is, ja, dan wil je wel atoom wapens om ze van je lijf te houden.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 14 september 2022 @ 10:36:43 #244
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205969884
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:26 schreef Bensel het volgende:
Ik vermoed dat de komende 50 jaar het hele russische gebied in diepe burgeroorlogen terecht zal komen. Het zal verder uiteenvallen en iedereen zal een graantje willen meepikken. Grootste probleem zal zijn: wat gaat er met de vele nukes gebeuren?
Zoals na de val van de Sovjet Unie?
quote:
Why the Soviet nuclear arsenal stayed secure as the nation collapsed.

A professor of management science and engineering explains how cooperation between U.S. and Russian scientists helped prevent a post-Cold War catastrophe.
quote:
For Hecker, this is not just an American story. It is about a selfless reconciliation with a longtime enemy for the greater global good, a relationship not corrupted by ideological or nationalistic differences, but one reflective of mutual interests of the highest order.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205969910
Uitvoerige video over de huidige situatie aan het front.
Operatie in Kharkiv is natuurlijk vlot verlopen maar Rusland heeft een groot deel alsnog veilig kunnen terugtrekken.
Ondertussen heeft Rusland in de Kherson regio aanvallen kunnen afslaan en ook elders gaat het bombarderen gewoon door en behaalt Rusland zelfs nog terreinwinst.
Oekrane haast zich nu op om in het zuiden de aanval aan te gaan maar Rusland is nu compacter en heeft de nieuw aangevoerde troepen hergegroepeerd in het Zuiden.
Oekrane moet de komende dagen en weken keihard aan de bak en is er nog lang niet.
pi_205970015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Uitvoerige video over de huidige situatie aan het front.
Operatie in Kharkiv is natuurlijk vlot verlopen maar Rusland heeft een groot deel alsnog veilig kunnen terugtrekken.
Ondertussen heeft Rusland in de Kherson regio aanvallen kunnen afslaan en ook elders gaat het bombarderen gewoon door en behaalt Rusland zelfs nog terreinwinst.
Oekrane haast zich nu op om in het zuiden de aanval aan te gaan maar Rusland is nu compacter en heeft de nieuw aangevoerde troepen hergegroepeerd in het Zuiden.
Oekrane moet de komende dagen en weken keihard aan de bak en is er nog lang niet.
Dit leest alsof Rusland de winnaar is van de afgelopen weken. Is natuurlijk niet het geval.

Dat Oekrane er nog lang niet is moge wel duidelijk zijn natuurlijk.
pi_205970017
Nog geen middag en de woorden 'Rob de Wijk' en 'nukes' zijn alweer gevallen.

Dit topic gaat onderhand echt nergens meer over.
pi_205970046
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:25 schreef ExTec het volgende:
Srsly? :D

[ twitter ]
Speldski.ru

Toch?

_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_205970065
twitter
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 14 september 2022 @ 10:52:52 #250
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205970165
En ook dit was een kwestie van tijd. Serieus onderhoud op die installaties vind niet meer plaats, dus de productie gaat vanzelf downhill niet anders dan dat venezuela is overkomen.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_205970242
Von der Leyen stookt het vuurtje verder op.
Ook Georgi en Moldova gezellig bij de EU :D

Future of Georgia, Ukraine, Moldova, W.Balkans lies in EU, chief says

The European Union is not complete without Ukraine, Moldova, Georgia and Western Balkan countries, the head of the 27-nation bloc's executive said in an annual policy speech on Wednesday.

"You are part of our family, you are the future of our union," European Commission President Ursula von der Leyen told the EU's eastern neighbours. "Our Union is not complete without you."

https://www.reuters.com/w(...)ief-says-2022-09-14/
pi_205970251
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:44 schreef speknek het volgende:
Kijk, allied forces die groots onthaald worden door de door nazi's onderdrukte Oekrainse bevolking.

[ twitter ]
Wat in dit filmpje (en in veel andere filpmjes) lijkt, is dat het 'russofonen' zijn die bevrijd worden.
pi_205970292
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:00 schreef Peligrosso het volgende:
Dit is wel een prima moment voor het westen om de vuurtjess in verschillende Russische gebieden en voormalige Sovjet-staten op te stoken.
Ik ga er van uit dat dat ook al (lang) gebeurt aangezien we gebaat zijn bij het uiteenvallen van de Russische federatie.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205970316
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Von der Leyen stookt het vuurtje verder op.
Ook Georgi en Moldova gezellig bij de EU :D

Future of Georgia, Ukraine, Moldova, W.Balkans lies in EU, chief says

The European Union is not complete without Ukraine, Moldova, Georgia and Western Balkan countries, the head of the 27-nation bloc's executive said in an annual policy speech on Wednesday.

"You are part of our family, you are the future of our union," European Commission President Ursula von der Leyen told the EU's eastern neighbours. "Our Union is not complete without you."

https://www.reuters.com/w(...)ief-says-2022-09-14/
Een paar zwakke en corrupte Balkan landjes kunnen we goed gebruiken inderdaad.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205970336
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Von der Leyen stookt het vuurtje verder op.
Ook Georgi en Moldova gezellig bij de EU :D

Future of Georgia, Ukraine, Moldova, W.Balkans lies in EU, chief says

The European Union is not complete without Ukraine, Moldova, Georgia and Western Balkan countries, the head of the 27-nation bloc's executive said in an annual policy speech on Wednesday.

"You are part of our family, you are the future of our union," European Commission President Ursula von der Leyen told the EU's eastern neighbours. "Our Union is not complete without you."

https://www.reuters.com/w(...)ief-says-2022-09-14/
Erdogan slaat wat gaten in zijn muur
pi_205970348
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Von der Leyen stookt het vuurtje verder op.
Ook Georgi en Moldova gezellig bij de EU :D

Future of Georgia, Ukraine, Moldova, W.Balkans lies in EU, chief says

The European Union is not complete without Ukraine, Moldova, Georgia and Western Balkan countries, the head of the 27-nation bloc's executive said in an annual policy speech on Wednesday.

"You are part of our family, you are the future of our union," European Commission President Ursula von der Leyen told the EU's eastern neighbours. "Our Union is not complete without you."

https://www.reuters.com/w(...)ief-says-2022-09-14/
Die von der Leyen vinden ze zo ook nog een keer bij een “familiedrama”
Vakman pur sang
pi_205970362
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Von der Leyen stookt het vuurtje verder op.
Ook Georgi en Moldova gezellig bij de EU :D

Future of Georgia, Ukraine, Moldova, W.Balkans lies in EU, chief says

The European Union is not complete without Ukraine, Moldova, Georgia and Western Balkan countries, the head of the 27-nation bloc's executive said in an annual policy speech on Wednesday.

"You are part of our family, you are the future of our union," European Commission President Ursula von der Leyen told the EU's eastern neighbours. "Our Union is not complete without you."

https://www.reuters.com/w(...)ief-says-2022-09-14/
Een Duitser die heel Europa wilt overnemen. Niets nieuws onder de zon. Wel ontzettend irritant, want dat wijf en haar Commissie gaan daar helemaal niet over.
pi_205970388
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Zoals na de val van de Sovjet Unie?
[..]
[..]

Dat was toen, nu zal dat anders verlopen vermoed ik.
pi_205970406
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205970442
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Erdogan slaat wat gaten in zijn muur
Het is eerder dat er Erdoğan zegt, "zie je wel de Europeanen motten ons niet,waarom zou ik moeite doen om ze tevreden te houden?".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205970470
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:02 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Een paar zwakke en corrupte Balkan landjes kunnen we goed gebruiken inderdaad.
We moeten het continent consolideren om zo kwaadwillende externe mogendheden zo min mogelijk ruimte te geven.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205970471
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:08 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ik heb geen Twitter dus misschien klopt het volgende niet.

Als ik doorklik op wat de bron voor het statement moet zijn krijg ik alleen een andere tweet te zien. Klopt dat? That's it? En is geen daadwerkelijke, betere bron? Is dat hoe Twitter werkt? :?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 14 september 2022 @ 11:13:45 #263
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205970493
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:12 schreef Slayage het volgende:

[..]
We moeten het continent consolideren om zo kwaadwillende externe mogendheden zo min mogelijk ruimte te geven.
Ik weet dat vernedering een veelvoorkomende fetisj is maar dit is een vreemde invulling ervan.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205970556
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Von der Leyen stookt het vuurtje verder op.
Ook Georgi en Moldova gezellig bij de EU :D

Future of Georgia, Ukraine, Moldova, W.Balkans lies in EU, chief says

The European Union is not complete without Ukraine, Moldova, Georgia and Western Balkan countries, the head of the 27-nation bloc's executive said in an annual policy speech on Wednesday.

"You are part of our family, you are the future of our union," European Commission President Ursula von der Leyen told the EU's eastern neighbours. "Our Union is not complete without you."
Het zal interessant zijn om te zien welk leger ze op de been zal brengen om haar dromen waar te maken.
pi_205970559
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:02 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Een paar zwakke en corrupte Balkan landjes kunnen we goed gebruiken inderdaad.
Precies wat de EU op dit moment nodig heeft ja
  woensdag 14 september 2022 @ 11:21:08 #267
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205970569
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik weet dat vernedering een veelvoorkomende fetisj is maar dit is een vreemde invulling ervan.
Putin vernedert zichzelf met zijn onzin. Als de oorlog klaar is zullen we met z'n alle de troep gaan opruimen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 14 september 2022 @ 11:21:45 #268
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205970580
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:12 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik heb geen Twitter dus misschien klopt het volgende niet.

Als ik doorklik op wat de bron voor het statement moet zijn krijg ik alleen een andere tweet te zien. Klopt dat? That's it? En is geen daadwerkelijke, betere bron? Is dat hoe Twitter werkt? :?
Of je gaat zelf zoeken, als het je boeit, ipv lekker achterover te leunen en van rest van de wereld te "eisen" dat die je bronnen komen aandragen.

Boeit het je niet, prima. Maar niemand hier wil dat horen. Je hoeft hier niet te lezen of te posten.
&lt;signature here&gt;.
pi_205970587
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik weet dat vernedering een veelvoorkomende fetisj is maar dit is een vreemde invulling ervan.
Voor de een verdediging, voor de ander vernedering. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat veel Serven wanneer ze lid zouden worden van de Eu/ Navo het zouden ervaren als een vernedering, omdat in hun beleving de Eu /Navo altijd de vijand was terwijl de Russen een broeder volk . Een beetje net als dat voor veel armenen de Russen een broeder volk is, terwijl het verstandigste wat ze zouden doen een gezonde relatie met de Turken en Azeris, vijandvolk is hij beleving.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 september 2022 @ 11:22:31 #270
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205970592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:20 schreef RetepV het volgende:

[..]
Het zal interessant zijn om te zien welk leger ze op de been zal brengen om haar dromen waar te maken.
EU heeft al heel lang defensie geoutsouced. Toen NL nog een supermacht was, begrepen we hoe duur een goed leger was. Toen stichtten we Nieuw Amsterdam, en vlak daarna de EEG. De rest is geschiedenis.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205970602
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Putin vernedert zichzelf met zijn onzin. Als de oorlog klaar is zullen we met z'n alle de troep gaan opruimen.
Ja maar de Navo heeft Putin uitgelokt om deze oorlog te beginnen :'(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 september 2022 @ 11:23:31 #272
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 14 september 2022 @ 11:24:00 #273
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205970608
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:23 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ja maar de Navo heeft Putin uitgelokt om deze oorlog te beginnen :'(
NATO heeft Putin op een briljante manier in de val gelokt :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205970612
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:10 schreef Slayage het volgende:

[..]
Het is eerder dat er Erdoğan zegt, "zie je wel de Europeanen motten ons niet,waarom zou ik moeite doen om ze tevreden te houden?".
Als Georgi bij Europa zou horen (moeten ze eerst weg van hun Stalin-verering), dan behoort met zekerheid ook Armeni bij Europa. Maar dat durft ze dan toch niet ook nog te zeggen.

Want ik denk dat Erdoğan het dan zal zien als een omsingeling van Turkije, en hij zal er oorlog over voeren.
pi_205970621
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:21 schreef ExTec het volgende:

[..]
Of je gaat zelf zoeken, als het je boeit, ipv lekker achterover te leunen en van rest van de wereld te "eisen" dat die je bronnen komen aandragen.

Boeit het je niet, prima. Maar niemand hier wil dat horen. Je hoeft hier niet te lezen of te posten.
:')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205970627
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:23 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ja maar de Navo heeft Putin uitgelokt om deze oorlog te beginnen :'(
Bron?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205970636
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Putin vernedert zichzelf met zijn onzin. Als de oorlog klaar is zullen we met z'n alle de troep gaan opruimen.
:D

Betalen mag je, pannenkoek.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 14 september 2022 @ 11:26:24 #278
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205970642
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:25 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Bron?
De Russische Staats TV, dus is het waar.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 14 september 2022 @ 11:26:31 #279
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205970644
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:24 schreef RetepV het volgende:
Want ik denk dat Erdoğan het dan zal zien als een omsingeling van Turkije, en hij zal er oorlog over voeren.
Omsingeld door een economische alliantie. Right.

Daarbij is het een serieuze vraag of erdogan 2024 haalt.
&lt;signature here&gt;.
pi_205970647
Maar het is wel duidelijk. Iedereen is inmiddels aan het bespreken welk land waarbij zou moeten horen. De mindset voor een nieuwe imperialistische wereldoorlog heeft dus een voet aan de grond gekregen.
  woensdag 14 september 2022 @ 11:27:09 #281
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205970654
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:26 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
:D

Betalen mag je, pannenkoek.
Oh, maar dat doet de voormalige supermacht NL al eeuwen. :Z
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205970655
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
De Russische Staats TV, dus is het waar.
Geen idee, die mag ik niet meer kijken.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205970662
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:26 schreef Bensel het volgende:
Ik vermoed dat de komende 50 jaar het hele russische gebied in diepe burgeroorlogen terecht zal komen. Het zal verder uiteenvallen en iedereen zal een graantje willen meepikken. Grootste probleem zal zijn: wat gaat er met de vele nukes gebeuren?
Die gaan naar de hoogste bieder.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205970671
quote:
‘Rusland houdt leger met koelkasten en vaatwassers op de been’
Rusland houdt zijn strijdkrachten in Oekrane op de been met oude koelkasten en vaatwassers. De halfgeleiders daaruit hebben ze nodig om hun militaire materieel draaiend te houden.
Commissievoorzitter Ursula von der Leyen zei dat vanmorgen in haar jaarlijkse ‘troonrede’, de State of the Union. Zij illustreerde daarmee hoe hard de ongeziene Europese sanctiepakketten Rusland beginnen te treffen. Dat blijkt volgens haar ook uit de met 75 procent gedaalde autoproductie, de meer dan duizend bedrijven die het land hebben verlaten en de vliegtuigen die Aeroflot aan de grond moet houden bij gebrek aan wisselstukken.
https://www.ad.nl/buitenl(...)op-de-been~a5aa17f9/
Vandaar datal die soldaten koelkasten en vaatwassers jatten in Oekraine. Anders hebben ze geen wapens meer :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 14 september 2022 @ 11:28:06 #285
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205970673
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:26 schreef RetepV het volgende:
Maar het is wel duidelijk. Iedereen is inmiddels aan het bespreken welk land waarbij zou moeten horen. De mindset voor een nieuwe imperialistische wereldoorlog heeft dus een voet aan de grond gekregen.
Maar deze keer doen we het slimmer. Met proxy-kolonisators. We hoeven niet te controleren en te vechten. We hoeven alleen maar te cashen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205970674
twitter
  woensdag 14 september 2022 @ 11:28:18 #287
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205970676
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:26 schreef RetepV het volgende:
Iedereen is inmiddels aan het bespreken welk land waarbij zou moeten horen.
Allicht voelen sommigen van ons zich gevleid, maar ik heb weinig illusie dat wat we hier op FOK denken en bespreken heel veel impact heeft, in de echte wereld.
&lt;signature here&gt;.
pi_205970677
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:26 schreef ExTec het volgende:

[..]

Omsingeld door een economische alliantie. Right.
Nu moet je niet gaan ontkennen dat we de NAVO gebruiken om onze economische alliantie een militaire kracht te geven... We zijn net zo goed een economische als een militaire alliantie.
pi_205970703
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Oh, maar dat doet de voormalige supermacht NL al eeuwen. :Z
Zeg ik op mijn werk ook: 'Zo doe ik het al jaren!' En dan zegt iedereen: 'Goh, dat is echt een sterk argument, niets op af te dingen.'
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205970713
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:24 schreef RetepV het volgende:

[..]
Als Georgi bij Europa zou horen (moeten ze eerst weg van hun Stalin-verering), dan behoort met zekerheid ook Armeni bij Europa. Maar dat durft ze dan toch niet ook nog te zeggen.

Want ik denk dat Erdoğan het dan zal zien als een omsingeling van Turkije, en hij zal er oorlog over voeren.
Dan hoort Azerbaidjan er ook bij. Dat land is cruciaal voor de doorvoer van olie/gas uit de Kaspische Zee-landen via Georgi en Trkye naar Europa.
  woensdag 14 september 2022 @ 11:30:39 #291
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205970722
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:28 schreef ExTec het volgende:

[..]
Allicht voelen sommigen van ons zich gevleid, maar ik heb weinig illusie dat wat we hier op FOK denken en bespreken heel veel impact heeft, in de echte wereld.
Sorry hoor, maar ik heb weldegelijk invloed :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205970735
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Allicht voelen sommigen van ons zich gevleid, maar ik heb weinig illusie dat wat we hier op FOK denken en bespreken heel veel impact heeft, in de echte wereld.
Ik denk dat wij hier op Fok! een afspiegeling zijn van wat er in de realiteit al gebeurd is. De impact is er al, wij tonen hier met onze discussies alleen nog maar de gevolgen ervan.

Dwz. wij veroorzaken niet de impact, maar wij zijn de graadmeter van de impact.
  woensdag 14 september 2022 @ 11:32:03 #293
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205970739
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:28 schreef RetepV het volgende:

[..]
Nu moet je niet gaan ontkennen dat we de NAVO gebruiken om onze economische alliantie een militaire kracht te geven... We zijn net zo goed een economische als een militaire alliantie.
Nee, jij niet. Jij hoort bij Putin. Maar wij, voorstanders van het vrije democratische Westen, hebben een grote militaire macht. NATO maakt nu het Rode Leger kapot zonder te vechten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205970741
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:20 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Precies wat de EU op dit moment nodig heeft ja
Nou ja, het zorgt voor een jaar of 10-20 voor goedkope arbeid, in het westen van de EU. Geen Poolse stucadoors meer maar Georgische of Moldavische. En als dat gelijkgetrokken is zullen de spanningen met Rusland wel weer oplopen, en dan is er geen buffer als Oekraine meer.
  woensdag 14 september 2022 @ 11:32:33 #295
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_205970744
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:29 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Zeg ik op mijn werk ook: 'Zo doe ik het al jaren!' En dan zegt iedereen: 'Goh, dat is echt een sterk argument, niets op af te dingen.'
Als niemand met iets beters komt, dan is dat ook zo.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205970757
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:24 schreef RetepV het volgende:

[..]
Als Georgi bij Europa zou horen (moeten ze eerst weg van hun Stalin-verering), dan behoort met zekerheid ook Armeni bij Europa. Maar dat durft ze dan toch niet ook nog te zeggen.

Want ik denk dat Erdoğan het dan zal zien als een omsingeling van Turkije, en hij zal er oorlog over voeren.
Armeni als Turkije moeten ook bij de Eu. Dat zal met Turkije lastiger gaan dan Armeni.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205970764
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:25 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Bron?
Het Kremlin
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205970770
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:27 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Geen idee, die mag ik niet meer kijken.
Gewoon stiekem doen, er is verder niets dat je tegenhoudt.
Je kunt gewoon de Russische staatstelevisie via internet ontvangen, zonder kunst en vliegwerk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')