abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205970242
Von der Leyen stookt het vuurtje verder op.
Ook Georgië en Moldova gezellig bij de EU :D

Future of Georgia, Ukraine, Moldova, W.Balkans lies in EU, chief says

The European Union is not complete without Ukraine, Moldova, Georgia and Western Balkan countries, the head of the 27-nation bloc's executive said in an annual policy speech on Wednesday.

"You are part of our family, you are the future of our union," European Commission President Ursula von der Leyen told the EU's eastern neighbours. "Our Union is not complete without you."

https://www.reuters.com/w(...)ief-says-2022-09-14/
pi_205970251
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:44 schreef speknek het volgende:
Kijk, allied forces die groots onthaald worden door de door nazi's onderdrukte Oekrainse bevolking.

[ twitter ]
Wat in dit filmpje (en in veel andere filpmjes) lijkt, is dat het 'russofonen' zijn die bevrijd worden.
Цой жив
pi_205970292
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:00 schreef Peligrosso het volgende:
Dit is wel een prima moment voor het westen om de vuurtjess in verschillende Russische gebieden en voormalige Sovjet-staten op te stoken.
Ik ga er van uit dat dat ook al (lang) gebeurt aangezien we gebaat zijn bij het uiteenvallen van de Russische federatie.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 14 september 2022 @ 11:02:43 #254
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_205970316
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Jemoederniet het volgende:

The European Union is not complete without Ukraine, Moldova, Georgia and Western Balkan countries, the head of the 27-nation bloc's executive said in an annual policy speech on Wednesday.

"You are part of our family, you are the future of our union," European Commission President Ursula von der Leyen told the EU's eastern neighbours. "Our Union is not complete without you."

Een paar zwakke en corrupte Balkan landjes kunnen we goed gebruiken inderdaad.
pi_205970336
quote:

Erdogan slaat wat gaten in zijn muur
pi_205970348
quote:

Die von der Leyen vinden ze zo ook nog een keer bij een “familiedrama”
Vakman pur sang
pi_205970362
quote:

Een Duitser die heel Europa wilt overnemen. Niets nieuws onder de zon. Wel ontzettend irritant, want dat wijf en haar Commissie gaan daar helemaal niet over.
pi_205970388
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Zoals na de val van de Sovjet Unie?
[..]
[..]

Dat was toen, nu zal dat anders verlopen vermoed ik.
pi_205970406
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205970442
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Erdogan slaat wat gaten in zijn muur
Het is eerder dat er Erdoğan zegt, "zie je wel de Europeanen motten ons niet,waarom zou ik moeite doen om ze tevreden te houden?".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205970470
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:02 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
We moeten het continent consolideren om zo kwaadwillende externe mogendheden zo min mogelijk ruimte te geven.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 september 2022 @ 11:12:42 #262
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_205970471
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:08 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ik heb geen Twitter dus misschien klopt het volgende niet.

Als ik doorklik op wat de bron voor het statement moet zijn krijg ik alleen een andere tweet te zien. Klopt dat? That's it? En is geen daadwerkelijke, betere bron? Is dat hoe Twitter werkt? :?
  woensdag 14 september 2022 @ 11:13:45 #263
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 14 september 2022 @ 11:14:45 #264
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_205970493
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:12 schreef Slayage het volgende:

[..]
We moeten het continent consolideren om zo kwaadwillende externe mogendheden zo min mogelijk ruimte te geven.
Ik weet dat vernedering een veelvoorkomende fetisj is maar dit is een vreemde invulling ervan.
pi_205970556
quote:

Het zal interessant zijn om te zien welk leger ze op de been zal brengen om haar dromen waar te maken.
pi_205970559
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:02 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Precies wat de EU op dit moment nodig heeft ja
  woensdag 14 september 2022 @ 11:21:08 #267
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205970569
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik weet dat vernedering een veelvoorkomende fetisj is maar dit is een vreemde invulling ervan.
Putin vernedert zichzelf met zijn onzin. Als de oorlog klaar is zullen we met z'n alle de troep gaan opruimen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 14 september 2022 @ 11:21:45 #268
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_205970580
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:12 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik heb geen Twitter dus misschien klopt het volgende niet.

Als ik doorklik op wat de bron voor het statement moet zijn krijg ik alleen een andere tweet te zien. Klopt dat? That's it? En is geen daadwerkelijke, betere bron? Is dat hoe Twitter werkt? :?
Of je gaat zelf zoeken, als het je boeit, ipv lekker achterover te leunen en van rest van de wereld te "eisen" dat die je bronnen komen aandragen.

Boeit het je niet, prima. Maar niemand hier wil dat horen. Je hoeft hier niet te lezen of te posten.
Scorched earth
pi_205970587
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Voor de een verdediging, voor de ander vernedering. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat veel Serven wanneer ze lid zouden worden van de Eu/ Navo het zouden ervaren als een vernedering, omdat in hun beleving de Eu /Navo altijd de vijand was terwijl de Russen een broeder volk . Een beetje net als dat voor veel armenen de Russen een broeder volk is, terwijl het verstandigste wat ze zouden doen een gezonde relatie met de Turken en Azeris, vijandvolk is hij beleving.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 september 2022 @ 11:22:31 #270
pi_205970592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:20 schreef RetepV het volgende:

[..]
Het zal interessant zijn om te zien welk leger ze op de been zal brengen om haar dromen waar te maken.
EU heeft al heel lang defensie geoutsouced. Toen NL nog een supermacht was, begrepen we hoe duur een goed leger was. Toen stichtten we Nieuw Amsterdam, en vlak daarna de EEG. De rest is geschiedenis.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_205970602
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Putin vernedert zichzelf met zijn onzin. Als de oorlog klaar is zullen we met z'n alle de troep gaan opruimen.
Ja maar de Navo heeft Putin uitgelokt om deze oorlog te beginnen :'(
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 september 2022 @ 11:23:31 #272
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 14 september 2022 @ 11:24:00 #273
pi_205970608
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:23 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ja maar de Navo heeft Putin uitgelokt om deze oorlog te beginnen :'(
NATO heeft Putin op een briljante manier in de val gelokt :Y
pi_205970612
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:10 schreef Slayage het volgende:

[..]
Het is eerder dat er Erdoğan zegt, "zie je wel de Europeanen motten ons niet,waarom zou ik moeite doen om ze tevreden te houden?".
Als Georgië bij Europa zou horen (moeten ze eerst weg van hun Stalin-verering), dan behoort met zekerheid ook Armenië bij Europa. Maar dat durft ze dan toch niet ook nog te zeggen.

Want ik denk dat Erdoğan het dan zal zien als een omsingeling van Turkije, en hij zal er oorlog over voeren.
  woensdag 14 september 2022 @ 11:24:46 #275
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_205970621
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:21 schreef ExTec het volgende:

[..]
Of je gaat zelf zoeken, als het je boeit, ipv lekker achterover te leunen en van rest van de wereld te "eisen" dat die je bronnen komen aandragen.

Boeit het je niet, prima. Maar niemand hier wil dat horen. Je hoeft hier niet te lezen of te posten.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')