Wat in dit filmpje (en in veel andere filpmjes) lijkt, is dat het 'russofonen' zijn die bevrijd worden.quote:Op woensdag 14 september 2022 09:44 schreef speknek het volgende:
Kijk, allied forces die groots onthaald worden door de door nazi's onderdrukte Oekrainse bevolking.
[ twitter ]
Ik ga er van uit dat dat ook al (lang) gebeurt aangezien we gebaat zijn bij het uiteenvallen van de Russische federatie.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:00 schreef Peligrosso het volgende:
Dit is wel een prima moment voor het westen om de vuurtjess in verschillende Russische gebieden en voormalige Sovjet-staten op te stoken.
Een paar zwakke en corrupte Balkan landjes kunnen we goed gebruiken inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Von der Leyen stookt het vuurtje verder op.
Ook Georgië en Moldova gezellig bij de EU![]()
Future of Georgia, Ukraine, Moldova, W.Balkans lies in EU, chief says
The European Union is not complete without Ukraine, Moldova, Georgia and Western Balkan countries, the head of the 27-nation bloc's executive said in an annual policy speech on Wednesday.
"You are part of our family, you are the future of our union," European Commission President Ursula von der Leyen told the EU's eastern neighbours. "Our Union is not complete without you."
https://www.reuters.com/w(...)ief-says-2022-09-14/
Erdogan slaat wat gaten in zijn muurquote:Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Jemoederniet het volgende:
The European Union is not complete without Ukraine, Moldova, Georgia and Western Balkan countries, the head of the 27-nation bloc's executive said in an annual policy speech on Wednesday.
"You are part of our family, you are the future of our union," European Commission President Ursula von der Leyen told the EU's eastern neighbours. "Our Union is not complete without you."
Die von der Leyen vinden ze zo ook nog een keer bij een “familiedrama”quote:Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Een Duitser die heel Europa wilt overnemen. Niets nieuws onder de zon. Wel ontzettend irritant, want dat wijf en haar Commissie gaan daar helemaal niet over.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat was toen, nu zal dat anders verlopen vermoed ik.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoals na de val van de Sovjet Unie?
[..]
[..]
Het is eerder dat er Erdoğan zegt, "zie je wel de Europeanen motten ons niet,waarom zou ik moeite doen om ze tevreden te houden?".quote:Op woensdag 14 september 2022 11:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Erdogan slaat wat gaten in zijn muur
We moeten het continent consolideren om zo kwaadwillende externe mogendheden zo min mogelijk ruimte te geven.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Een paar zwakke en corrupte Balkan landjes kunnen we goed gebruiken inderdaad.
Ik heb geen Twitter dus misschien klopt het volgende niet.quote:
Ik weet dat vernedering een veelvoorkomende fetisj is maar dit is een vreemde invulling ervan.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
We moeten het continent consolideren om zo kwaadwillende externe mogendheden zo min mogelijk ruimte te geven.
Het zal interessant zijn om te zien welk leger ze op de been zal brengen om haar dromen waar te maken.quote:Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Precies wat de EU op dit moment nodig heeft jaquote:Op woensdag 14 september 2022 11:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Een paar zwakke en corrupte Balkan landjes kunnen we goed gebruiken inderdaad.
Putin vernedert zichzelf met zijn onzin. Als de oorlog klaar is zullen we met z'n alle de troep gaan opruimen.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik weet dat vernedering een veelvoorkomende fetisj is maar dit is een vreemde invulling ervan.
Of je gaat zelf zoeken, als het je boeit, ipv lekker achterover te leunen en van rest van de wereld te "eisen" dat die je bronnen komen aandragen.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik heb geen Twitter dus misschien klopt het volgende niet.
Als ik doorklik op wat de bron voor het statement moet zijn krijg ik alleen een andere tweet te zien. Klopt dat? That's it? En is geen daadwerkelijke, betere bron? Is dat hoe Twitter werkt?
Voor de een verdediging, voor de ander vernedering. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat veel Serven wanneer ze lid zouden worden van de Eu/ Navo het zouden ervaren als een vernedering, omdat in hun beleving de Eu /Navo altijd de vijand was terwijl de Russen een broeder volk . Een beetje net als dat voor veel armenen de Russen een broeder volk is, terwijl het verstandigste wat ze zouden doen een gezonde relatie met de Turken en Azeris, vijandvolk is hij beleving.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik weet dat vernedering een veelvoorkomende fetisj is maar dit is een vreemde invulling ervan.
EU heeft al heel lang defensie geoutsouced. Toen NL nog een supermacht was, begrepen we hoe duur een goed leger was. Toen stichtten we Nieuw Amsterdam, en vlak daarna de EEG. De rest is geschiedenis.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:20 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het zal interessant zijn om te zien welk leger ze op de been zal brengen om haar dromen waar te maken.
Ja maar de Navo heeft Putin uitgelokt om deze oorlog te beginnenquote:Op woensdag 14 september 2022 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Putin vernedert zichzelf met zijn onzin. Als de oorlog klaar is zullen we met z'n alle de troep gaan opruimen.
NATO heeft Putin op een briljante manier in de val geloktquote:Op woensdag 14 september 2022 11:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja maar de Navo heeft Putin uitgelokt om deze oorlog te beginnen
Als Georgië bij Europa zou horen (moeten ze eerst weg van hun Stalin-verering), dan behoort met zekerheid ook Armenië bij Europa. Maar dat durft ze dan toch niet ook nog te zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2022 11:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is eerder dat er Erdoğan zegt, "zie je wel de Europeanen motten ons niet,waarom zou ik moeite doen om ze tevreden te houden?".
quote:Op woensdag 14 september 2022 11:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Of je gaat zelf zoeken, als het je boeit, ipv lekker achterover te leunen en van rest van de wereld te "eisen" dat die je bronnen komen aandragen.
Boeit het je niet, prima. Maar niemand hier wil dat horen. Je hoeft hier niet te lezen of te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |