Haha als studerende danquote:
Dat is echt geen vol uur toch?quote:Op donderdag 8 september 2022 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan zit je alsnog een úúr in de trein naar de stad van Mollie en Aridochter
Bij mij ook nietquote:Op donderdag 8 september 2022 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aiii, ja ik zou het ook niet proberen als ik jou was.
Op de studie van m'n broertje bieden ze morgen geen alternatief voor de gemiste lessen. Vind ik wel slecht hoor.
Ja Nijmegen bedoel ik, Arnhem is een half uurquote:Op donderdag 8 september 2022 22:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is echt geen vol uur toch?
Oh wacht nee naar Nijmegen misschien wel, ik stap meestal in Arnhem al uit
Bij mijn tweede studie (de ene die ik wel haalde) nam ik de verplichte literatuurlijst met een paar extra korrels zout. Dat scheelde een flinke som geld!quote:Op donderdag 8 september 2022 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel echt een dingetje op het begin Uiteindelijk kreeg ik ook wel door dat je echt niet alles helemaal specifiek hoeft te lezen, maar voor sommige dingen is globaal een artikel snappen al genoeg. Maar goed, dat is ook per vak anders en moet je even ontdekken zelf. Leuk hoor!
Tjeezus, echt niet meer van deze tijd hoor.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij mij ook niet
Ik kreeg een heel laf mailtje terug dat de les voor live ontwikkeld was en hij me succes wenste op afstand
Oh nee, voor zover ik weet gaat iedereen nog steeds naar Nijmegen in die ene trein hoor Waarom helemaal via Den Bosch? Takkeneind. Ik heb dat één keer gedaan omdat er toen geen treinen reden tussen Ede-Wageningen en Arnhem en dan ga je ook echt door hele stukken grasland wat echt oneindig voelt Wereldreis.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Nijmegen bedoel ik, Arnhem is een half uur
Nijmegen stuurt 'ie je zelfs via Den Bosch, dat voelt toch helemáál ver weg
Sommige boeken blijk je later dan helemaal niet nodig te hebben. Zo heb ik er nog wel een paar hier in de kast liggenquote:Op donderdag 8 september 2022 22:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mijn tweede studie (de ene die ik wel haalde) nam ik de verplichte literatuurlijst met een paar extra korrels zout. Dat scheelde een flinke som geld!
Oh ik kom dit nu tegen bij het teruglezenquote:Op woensdag 7 september 2022 14:04 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/l/2443638
Sorry @:Meke, maar ik kan het nog steeds zo slecht voorstellen dat jij zo pro studentenvereniging bent
Nee hij heeft ook echt online moeten gevenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tjeezus, echt niet meer van deze tijd hoor.
Ja heb ook op nu gekeken, misschien ligt het gewoon aan de dienstregeling 's avonds laatquote:Op donderdag 8 september 2022 23:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh nee, voor zover ik weet gaat iedereen nog steeds naar Nijmegen in die ene trein hoor Waarom helemaal via Den Bosch? Takkeneind. Ik heb dat één keer gedaan omdat er toen geen treinen reden tussen Ede-Wageningen en Arnhem en dan ga je ook echt door hele stukken grasland wat echt oneindig voelt Wereldreis.
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:04 schreef Koen66 het volgende:
heeft er hier iemand bij een zuip en feest studentenvereniging gezeten?
Ja eens. Met name mannen worden nare wezens als ze eenmaal macht over anderen hebben. Is mijn observatiequote:Op donderdag 8 september 2022 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik kom dit nu tegen bij het teruglezen
Ja ik ben provereniging en antilosertjes-met-een-klein-piemeltje
(het zijn trouwens wel altijd mannen)
Wel bij een gezellige studievereniging. Maar Nijmegen is sowieso meer studievereniginggericht dan studentenvereniginggericht, naar mijn observatie.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:04 schreef Koen66 het volgende:
Koen jr vindt het ook wel een leuk ideequote:
Ja zeker onzekere mannen die nog vol met hormonen zittenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja eens. Met name mannen worden nare wezens als ze eenmaal macht over anderen hebben. Is mijn observatie
Ja dat scheelt denk ik ook hoor Leiden is natuurlijk meeegaastudentenverenigingsgericht, de meeste andere steden zijn gewoon uitgaansgericht of op studieverenigingen. Ik denk dat ik in andere steden niet per sé lid was gewordenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wel bij een gezellige studievereniging. Maar Nijmegen is sowieso meer studievereniginggericht dan studentenvereniginggericht, naar mijn observatie.
Daar kwam ik ook achter Bij studie 2 werkte ik meer in de schoolbieb en als bleek dat ik een boek echt nodig had kocht ik het alsnogquote:Op donderdag 8 september 2022 23:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sommige boeken blijk je later dan helemaal niet nodig te hebben. Zo heb ik er nog wel een paar hier in de kast liggen
Heeft hij al een idee welke?quote:Op donderdag 8 september 2022 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen jr vindt het ook wel een leuk idee
Mequote:Op donderdag 8 september 2022 23:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zeker onzekere mannen die nog vol met hormonen zitten
#lekkergeneraliserend
dit jaar doet ie VWO examen, zal iets met Economie worden, wellicht Rotterdamquote:
Had je bij jouw studie toen wel een actieve studievereniging of dat ook gewoon echt niet?quote:Op donderdag 8 september 2022 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat scheelt denk ik ook hoor Leiden is natuurlijk meeegaastudentenverenigingsgericht, de meeste andere steden zijn gewoon uitgaansgericht of op studieverenigingen. Ik denk dat ik in andere steden niet per sé lid was geworden
Gaaffff! We worden groot.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:23 schreef Meke het volgende:
Had ik al gezegd dat ik volgende week én de week erna op zakenreis mag?
Niet naar zo'n tropisch oord als @:ijs_beer maar toch #vetvolwassen
Nee dat geloof ik ook meteen hoor Ik heb ook 99% leuke mensen leren kennen op mijn verenigingquote:Op donderdag 8 september 2022 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Me
Nee, ik zou überhaupt dat soort acties nooit over mijn hart kunnen verkrijgen, jakkie bah
Niet elke vereniging is zoquote:Op donderdag 8 september 2022 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Me
Nee, ik zou überhaupt dat soort acties nooit over mijn hart kunnen verkrijgen, jakkie bah
Nee niksquote:Op donderdag 8 september 2022 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had je bij jouw studie toen wel een actieve studievereniging of dat ook gewoon echt niet?
Jaquote:
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook meteen hoor Ik heb ook 99% leuke mensen leren kennen op mijn vereniging
Nee, het grote probleem is ook dat je alleen hoort van heel slechte gevallen natuurlijk.quote:
Die had ik niet op het mboquote:Op donderdag 8 september 2022 23:04 schreef Koen66 het volgende:
Hmm. Oneens. Ken ook wel wat nare vrouwen met macht hoor.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja eens. Met name mannen worden nare wezens als ze eenmaal macht over anderen hebben. Is mijn observatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
Ah, ja. Dat is dan wel echt anders.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee niks
Echt 3x per jaar ofzo een feest geloof ik
Ja, ik denk dat ik daarom ook een extra grote fan ben Om te laten weten dat het ook wel écht heel erg leuk kan zijnquote:Op donderdag 8 september 2022 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]
Nee, het grote probleem is ook dat je alleen hoort van heel slechte gevallen natuurlijk.
Ohhh.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja
Ik heb sinds vandaag ook m'n werktelefoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Je weet dat Cruella nep is hè?quote:Op donderdag 8 september 2022 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm. Oneens. Ken ook wel wat nare vrouwen met macht hoor.
Jaquote:Op donderdag 8 september 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah, ja. Dat is dan wel echt anders.
Oh jaaa, goed. Leuk gesprek. Bij deze voelde ik het veel meer dan de vorige keer. Dat stukje wat ik toen miste, miste ik nu niet zeg maar.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:15 schreef NailQueen het volgende:
Mollie, Hoe ging je sollicitatie?
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ohhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Oh nou oke.quote:
Fijnquote:Op donderdag 8 september 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh jaaa, goed. Leuk gesprek. Bij deze voelde ik het veel meer dan de vorige keer. Dat stukje wat ik toen miste, miste ik nu niet zeg maar.
En ik mag volgende week weer terugkomen. Ik moet een opdracht maken om te laten zien wat ik allemaal kan en zo in de tussentijd. Maar goed, over een week zeg maar weet ik weer meer.
Ja vrouwen zijn veel achterbakser over het algemeenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh nou oke.
Nee, maar op andere manier dan mannen uiteraard!
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:15 schreef Meke het volgende:Maar dit klinkt wel gewoon prettig en gemoedelijk Zoiets met zulke vaststaande regels had ik ook nog wel gedurfd (maar weet je nooit van te voren natuurlijk).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een opdracht in tussentijd maken? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh jaaa, goed. Leuk gesprek. Bij deze voelde ik het veel meer dan de vorige keer. Dat stukje wat ik toen miste, miste ik nu niet zeg maar.
En ik mag volgende week weer terugkomen. Ik moet een opdracht maken om te laten zien wat ik allemaal kan en zo in de tussentijd. Maar goed, over een week zeg maar weet ik weer meer.
Ik maak stappen hoor! Ik ging oprecht relaxed het gesprek in Ik vond het zelfs best wel gezellig We praatten ook heel erg over andere dingen behalve alleen de baan wat het best wel leuk maakte ook.quote:
Nee en het is nog steeds wel vervelend soms hoor Er zijn heeel veel dingen die niet in de regels staan maar echt niet leuk zijn. Maar het scheelt dat je in elk geval ongeveer weet waar je aan toe bent en dat je weet hoe lang het duurt (tien dagen, van vrijdag tot zondag)quote:Op donderdag 8 september 2022 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dit klinkt wel gewoon prettig en gemoedelijk Zoiets met zulke vaststaande regels had ik ook nog wel gedurfd (maar weet je nooit van te voren natuurlijk).
Nou ja, het is een traineeship waar ik op heb gesolliciteerd en ik denk dat dat dan het hele ding is, dat ze willen weten wat je al kan en of ze een beetje wat aan je hebben. Qua instapniveau en zo. Denk ik. Niet dat ze aan een dood paard moeten gaan trekken vanaf het begin al zeg maar.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een opdracht in tussentijd maken? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Ja dat is sowieso goedquote:Op donderdag 8 september 2022 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik maak stappen hoor! Ik ging oprecht relaxed het gesprek in Ik vond het zelfs best wel gezellig We praatten ook heel erg over andere dingen behalve alleen de baan wat het best wel leuk maakte ook.
En het was, als ik het zo lees, niet op een sketchy locatie, afgelegen, ver weg, zonder telefoon en zonder dat je wist waar je was en zo. Dat lijkt me ook echt vreselijk namelijk.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee en het is nog steeds wel vervelend soms hoor Er zijn heeel veel dingen die niet in de regels staan maar echt niet leuk zijn. Maar het scheelt dat je in elk geval ongeveer weet waar je aan toe bent en dat je weet hoe lang het duurt (tien dagen, van vrijdag tot zondag)
Tilburg kan je ook leuk studeren!quote:Op donderdag 8 september 2022 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit jaar doet ie VWO examen, zal iets met Economie worden, wellicht Rotterdam
Nooit een presentatie of casus hoeven voorbereiden?quote:Op donderdag 8 september 2022 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een opdracht in tussentijd maken? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Meer een échte studentenstad, wel.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tilburg kan je ook leuk studeren!
(Ik zeg dat helemaaaaaal niet omdat ik daar zelf economie heb gestudeerd, hoor )
Wel een beetjequote:Op donderdag 8 september 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En het was, als ik het zo lees, niet op een sketchy locatie, afgelegen, ver weg, zonder telefoon en zonder dat je wist waar je was en zo. Dat lijkt me ook echt vreselijk namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Ja, het is een casus inderdaad die ik moet presenteren daar uiteindelijkquote:Op donderdag 8 september 2022 23:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nooit een presentatie of casus hoeven voorbereiden?
Moet je dan een advies ofzo schrijven?quote:Op donderdag 8 september 2022 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, het is een casus inderdaad die ik moet presenteren daar uiteindelijk
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit een PowerPoint hoeven voorbereidenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nooit een presentatie of casus hoeven voorbereiden?
Ja. En ook presenteren dan als ik daar volgende week weer kom.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Moet je dan een advies ofzo schrijven?
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ja maar daar denkt iedereen hetzelfde over denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kregen ook allemaal leuke, onmogelijke opdrachten. Wij zaten in de hometown van @GeorgeM en moesten Guus, de mascotte van de plaatselijke voetbalclub meenemen Was fantastisch want de materiaalman was er net en had nog wel een sleutelhanger liggen
Dus over die opdacht werd snel heengegaan en dat we niet de eerste steen van de kerk mee hadden werd een stuk moeilijker gedaanOp woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tilburg kan je ook leuk studeren!
(Ik zeg dat helemaaaaaal niet omdat ik daar zelf economie heb gestudeerd, hoor )
Spellingscontrole had diezelfde voordelenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:34 schreef molloot200 het volgende:
Met presentaties zelf heb ik gelukkig geen moeite Ik had vaak op de uni dat mensen niet wilden presenteren, dan nam ik dat graag op me. Ik heb daar nooit moeite mee gehad. Het had vaak ook wel voordelen! Dan kon ik tenminste op andere mensen dat ene rotklusje toeschuiven waar ik geen zin in had, want ik had het presenteren al voor mijn rekening genomen wat de rest van het groepje niet wilde doen
Dat soort opdrachten testen wel altijd leuk je creatief denkvermogen Hoe kom ik er zo dicht mogelijk bij in de buurt dat zoiets toch een soort van lukt?quote:Op donderdag 8 september 2022 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar denkt iedereen hetzelfde over denk ik
Wij kregen ook allemaal leuke, onmogelijke opdrachten. Wij zaten in de hometown van @:GeorgeM en moesten Guus, de mascotte van de plaatselijke voetbalclub meenemen Was fantastisch want de materiaalman was er net en had nog wel een sleutelhanger liggen
Dus over die opdacht werd snel heengegaan en dat we niet de eerste steen van de kerk mee hadden werd een stuk moeilijker gedaan
Dat is ook een taak waar ik mijzelf graag voor naar voren schoof Zolang ik maar niet de bronnenlijst APA moest maken of zoquote:Op donderdag 8 september 2022 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Spellingscontrole had diezelfde voordelen
Haha ja ik zit ook helemaal nu weer in m'n mailbox te zoeken Vaak gingen ze dan met het OV naar onze locatie en ook een jaar hadden we een tussenstop in Naarden - Bussum. Twee uur voor de volgende opdrachten :quote:Op donderdag 8 september 2022 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat soort opdrachten testen wel altijd leuk je creatief denkvermogen Hoe kom ik er zo dicht mogelijk bij in de buurt dat zoiets toch een soort van lukt?
Dat doet Word toch al?quote:Op donderdag 8 september 2022 23:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is ook een taak waar ik mijzelf graag voor naar voren schoof Zolang ik maar niet de bronnenlijst APA moest maken of zo
Word 2007 introduceerde daarvoor best een handige functie, dus dat kon ik ookquote:Op donderdag 8 september 2022 23:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat is ook een taak waar ik mijzelf graag voor naar voren schoof Zolang ik maar niet de bronnenlijst APA moest maken of zo
Molloot zal z'n naam wel weer eer aan doenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Word 2007 introduceerde daarvoor best een handige functie, dus dat kon ik ook
Ik (en velen met mij volgens mij) hebben daar nooit 100% op vertrouwd. Altijd zelf nog even checken of in sommige zinnen niet iets vreemds was blijven staan.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Word 2007 introduceerde daarvoor best een handige functie, dus dat kon ik ook
Hoe vaak ik in mijn gedachte deze paperclip heb vermoord is ontelbaar gewordenquote:
Blijft onvoorstelbaar hoeveel historische momenten en mensen ze heeft meegemaakt en ontmoet, zelf ook onderdeel ervan zijnde.quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:07 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is echt net uit een andere wereld he.
quote:Op donderdag 8 september 2022 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar denkt iedereen hetzelfde over denk ik
Wij kregen ook allemaal leuke, onmogelijke opdrachten. Wij zaten in de hometown van @:GeorgeM en moesten Guus, de mascotte van de plaatselijke voetbalclub meenemen Was fantastisch want de materiaalman was er net en had nog wel een sleutelhanger liggen
Dus over die opdacht werd snel heengegaan en dat we niet de eerste steen van de kerk mee hadden werd een stuk moeilijker gedaan
Dit is al honderd jaar geleden hoor Heb je er echt iets over gehoord?quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb daar iets over gehoord
Meke in mijn durp
Bohhquote:Op vrijdag 9 september 2022 11:32 schreef H_T het volgende:
Ik ga zo bij de lunch een pizzabroodje eten
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2022 12:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is al honderd jaar geleden hoor Heb je er echt iets over gehoord?
Het was zeker lekkerquote:
Ik was blij toen ik zag dat het voor het eerst in tijden hier binnen onder de 20 graden is Voor jou hoop ik nog wel dat het een beetje opklaartquote:Op vrijdag 9 september 2022 12:39 schreef GeorgeM het volgende:
Gaan we een weekendje naar Scheveningen, is het PRECIES dit weekend onmundig slecht weer
Volgens mij valt het wel mee toch? Vandaag wat plensbuien, morgen hooguit wat drupjes en zondag weer droog en zonnigquote:Op vrijdag 9 september 2022 12:39 schreef GeorgeM het volgende:
Gaan we een weekendje naar Scheveningen, is het PRECIES dit weekend onmundig slecht weer
Heerlijk, veel plezier!quote:
Veel plezier! De frisse lucht is even wennen weet ik uit betrouwbare bronquote:
Geen idee, nu onderweg alleen maar regen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee toch? Vandaag wat plensbuien, morgen hooguit wat drupjes en zondag weer droog en zonnig
Ja Dit waren gewoon vijf willekeurige meisjes die naar het stadion liepen en de materiaalman om Guus vroegenquote:Op vrijdag 9 september 2022 12:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh
Ja, over die mascotte. Maar dat zal dan een andere activiteit geweest zijn
Ik ook hoor. Als het maar niet 3 dagen onafgebroken regent.quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was zeker lekker
[..]
Ik was blij toen ik zag dat het voor het eerst in tijden hier binnen onder de 20 graden is Voor jou hoop ik nog wel dat het een beetje opklaart
Precies, je mot watquote:Op vrijdag 9 september 2022 13:05 schreef Arizona het volgende:
E @:georgem natuurlijk ook veel plezier in Scheveningen! Als het toch té slecht weer wordt, maar gaan shoppen in Den Haag of in de Mall in Leidschendam
Veel plezier!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Dit waren gewoon vijf willekeurige meisjes die naar het stadion liepen en de materiaalman om Guus vroegen
Van Volleybalvereniging "De ballen zijn hard"
Keizer Karelplein. Huuuuuuquote:Op vrijdag 9 september 2022 12:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heerlijk, veel plezier!
Wij gaan straks voor de zoveelste keer onderweg naar Keizer Karelplein
En als het weer meezit, over 2 weken eindelijk naar Schiermonnikoog
Of oude gebouwen in lopen. Morgen is het weer open monumentendag!quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:05 schreef Arizona het volgende:
E @:georgem natuurlijk ook veel plezier in Scheveningen! Als het toch té slecht weer wordt, maar gaan shoppen in Den Haag of in de Mall in Leidschendam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |