BBC Live: https://www.bbc.com/news/live/uk-62834633quote:Grote zorgen om gezondheid koningin Elizabeth, alle kinderen naar Balmoral
De Britse koningin Elizabeth is onder extra medisch toezicht geplaatst om haar gezondheid te monitoren. In een verklaring zegt het koningshuis dat artsen zich zorgen maken om de gezondheid van de vorstin. Volgens de verklaring blijft ze voorlopig op haar buitenverblijf Balmoral in Schotland, waar ze "comfortabel is".
Wat er precies aan de hand is met de 96-jarige koningin is niet duidelijk. Maar volgens de BBC zijn de zorgen niet eerder zo groot geweest. De situatie is volgens de omroep ernstiger dan alleen de mobiliteitsproblemen waar de vorstin de laatste tijd mee kampte.
Plannen aangepast
De familie van de Britse koningin verzamelt zich ondertussen op het Schotse zomerverblijf van de koninklijke familie. Volgens Britse media zijn kroonprins Charles en zijn vrouw Camilla daar inmiddels aangekomen. Ook prinses Anne, de enige dochter van de koningin, is gearriveerd op Balmoral Castle.
De andere zoons van Elizabeth, prins Edward en prins Andrew zijn nog onderweg, evenals prins William, de zoon van Charles. Diens vrouw Catherine is achtergebleven in Windsor waar ze sinds kort wonen, omdat hun kinderen vandaag voor het eerst naar hun nieuwe school zijn.
Prins Harry, de jongere broer van William, en zijn vrouw Meghan zijn ook onderweg naar Balmoral. Zij zouden vanavond in Londen een benefietavond bijwonen, maar hebben hun plannen aangepast. Inmiddels zijn de twee, die in de Verenigde Staten wonen, aangekomen op het vliegveld van Aberdeen, op een uur rijden van Balmoral.
Correspondent Fleur Launspach:
"Het feit dat een dergelijke verklaring wordt verspreid, is veelzeggend. Het laat zien hoe bezorgd men is. De laatste keer dat het koningshuis een statement over haar gezondheid publiceerde, was toen ze positief werd getest op corona. Iedereen houdt nu zijn adem in."
Minuten voordat de verklaring van het paleis naar buiten werd gebracht, ontstond er consternatie in het Britse Lagerhuis. Er ging een briefje rond tijdens een debat over energie, waarna er bezorgde gezichten te zien waren.
De voorzitter las een korte verklaring voor over de toestand van de koningin:
ZIE VIDEO BIJ BRON
De deze week benoemde premier Truss, die de vorstin twee dagen geleden nog ontmoette, zegt dat het hele land bezorgd is over de gezondheid van de koningin. Ze wenst haar en haar familie alle sterkte toe. Ook oppositieleider Starmer zegt dat het hele land hoopt dat de koningin herstelt.
Paarse handen
De ontmoeting met Truss vond dinsdag plaats in Balmoral, omdat de gezondheid van Elizabeth te broos was om te reizen. De laatste keer dat een nieuwe premier op Balmoral werd benoemd in plaats van op Buckingham Palace, was 140 jaar geleden: in 1885 werd Lord Salisbury op het Schotse zomerverblijf benoemd.
Na de ontmoeting met Truss viel het veel mensen op dat de koningin opvallend paarse handen had. Men vroeg zich daarom af of de koningin misschien ongezonder was dan het paleis officieel liet weten.
Gisteren moest Elizabeth een afspraak met de zogenoemde Privy Council afzeggen, haar adviesorgaan van hoge politici. Hoewel de ontmoeting online zou worden gehouden, was het volgens artsen belangrijker dat ze rust zou houden.
Vaker vermoeid
De hoogbejaarde koningin heeft de afgelopen periode bij steeds meer gelegenheden verstek moeten laten gaan vanwege haar gezondheid. In juni kon ze de festiviteiten voor haar eigen 70-jarige regeringsjubileum niet bijwonen, nadat ze in mei ook de troonrede niet had kunnen uitspreken bij de opening van het parlementaire jaar. Dat was nog maar twee keer eerder gebeurd. Charles nam dit jaar de Queen's Speech voor zijn rekening.
Elizabeth heeft de afgelopen jaren steeds meer problemen met lopen. Daarnaast raakte ze volgens haar lijfartsen vaker vermoeid. Zelf beaamde ze dat ze na een coronabesmetting in februari "moe en uitgeput" was geraakt.
https://nos.nl/artikel/24(...)nderen-naar-balmoral
Ze leeft nogquote:Op donderdag 8 september 2022 16:46 schreef summer2bird het volgende:
Even gestofzogen, heb ik wat gemist?
Bord is weggehaaldquote:Op donderdag 8 september 2022 16:46 schreef summer2bird het volgende:
Onder je bed misschien?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:46 schreef summer2bird het volgende:
Dat zegt niks over dit moment.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Anders zouden ze op de BBC wel zeggen dat ze dood is
Waarvan 2 van boorplatforms zijn, denk niet dat de royal family daar in gaat.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
3 helikopters bij Aberdeen airport.
Het zijn geen Cliootjes hčquote:Op donderdag 8 september 2022 16:48 schreef trein2000 het volgende:
7 man in drie autootjes? Zouden ze niet gewoon een heli pakken?
Binnen 10 minuten na overlijden moet de vlag toch half stok stond in het vorige deel?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat zegt niks over dit moment.
Misschien gaan ze met die auto's naar één of meer heli('s).quote:Op donderdag 8 september 2022 16:48 schreef trein2000 het volgende:
7 man in drie autootjes? Zouden ze niet gewoon een heli pakken?
Die vertraagd nog wel. naar 100km/h ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vliegtuig landt echt heel snel nu.
Dat heet neerstortenquote:Op donderdag 8 september 2022 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vliegtuig landt echt heel snel nu.
Kan er uberhaupt een heli landen?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien gaan ze met die auto's naar één of meer heli('s).
Er zal toch ook iets van een chauffeur en bewaking in moeten.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zijn geen Cliootjes hč
zometeen opent haar lichaam als een cocon en komt daar een jonge frisse nieuwe elizabeth uitgekropen.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:49 schreef HulkHeld het volgende:
Aan alles komt een einde, mooie leeftijd 96.
Bij het kasteel? Vast wel, desnoods op het Brits gladgeschoren gras.quote:
Ineens American Football uitzenden, wat respectloosquote:
Gewoon Candle in the wind remasteren.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Elton John al een lied geschreven?
Werkt al samen met netflix aan een nieuwe show. Elizabeth is daarin wel een gehandicapte zwarte trans man van joodse afkomst.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Trein. Onderdeel van het protocol.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef Starhopper het volgende:
Hoe zullen ze haar naar London brengen? Per vliegtuig? Lijkt mij niet dat ze per lijkkoets gaat?
Zelfs de Queen Mother heeft uiteindelijk de pijp aan Maarten gegeven.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
zometeen opent haar lichaam als een cocon en komt daar een jonge frisse nieuwe elizabeth uitgekropen.
Zou me weinig verbazen.
Met de trein las ik in een vorig deel.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef Starhopper het volgende:
Hoe zullen ze haar naar London brengen? Per vliegtuig? Lijkt mij niet dat ze per lijkkoets gaat?
Minder CO-2 uitstoot.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef Draak31 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan dat vliegtuig dan?
Niks we kijken gewoon lekker naar een vliegtuig MAG DAT DAN NIETquote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef Draak31 het volgende:
Ik moet ineens aan een ander topic in NWS denkenquote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef Starhopper het volgende:
Wow dat is wel cool!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Trein. Onderdeel van het protocol.
Vieze fok!kertjes die enthousiast doen over iets voorspelt nooit veel goeds.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niks we kijken gewoon lekker naar een vliegtuig MAG DAT DAN NIET
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een ander topic in NWS denken
vliegen met je dode moeder naast je in de stoel
Ik hoop per stoomtrein. Flying Scotsman oid.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef Starhopper het volgende:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Trein. Onderdeel van het protocol.
Ja. Circle of Lifequote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef Starhopper het volgende:
Dat kan de Prime Minister zijn of iemand van het koninklijk huis die met spoed naar Balmoral Castle gaatquote:Op donderdag 8 september 2022 16:53 schreef Draak31 het volgende:
Gewoon DHL toch?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef Starhopper het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik daar aan moest denkenquote:
Het eerste topic belde, ze willen hun opmerking terugquote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dat waar de eindbaas te vinden is? Gaan ze ook door een fogwall?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:54 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dat kan de Prime Minister zijn of iemand van het koninklijk huis die met spoed naar Balmoral Castle gaat
Nee, voor de gelegenheid vragen ze natuurlijk Brian May.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die vliegt met Cityhopper 1449?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:57 schreef Multatilu het volgende:
Rutte is er ook bijna
[ afbeelding ]
Is dit klimaatneutraal?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:57 schreef Multatilu het volgende:
Rutte is er ook bijna
[ afbeelding ]
Straks ga je ons vertellen dat er ook nog piloten uit dat vliegtuig stappen!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:59 schreef xzaz het volgende:
ER IS BAGAGEPERSONEEL AANWEZIG IK HERHAAL ER IS BAGAGEPERSONEEL AANWEZIG
Oh okayquote:Op donderdag 8 september 2022 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die was toch al bij haar?
Morrissey denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:56 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee, voor de gelegenheid vragen ze natuurlijk Brian May.
Garagequote:Op donderdag 8 september 2022 17:00 schreef butz0rs het volgende:
Waar halen ze die Range Rovers zo snel vandaan?
Die herken je zo met zijn kransquote:
Nachtwerk. Kut man.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:01 schreef SQ het volgende:
Nou als ze met de auto gaan zal de officiële bekendmaking nog wel ff duren
Zwaaiend en alquote:Op donderdag 8 september 2022 16:59 schreef Treinhoer het volgende:
En dat ineens Putin zwaaiend uitstapt, dat zou wat zijn....
Zal vast op tijd zijn voor 't 20 uur journaal...quote:Op donderdag 8 september 2022 17:01 schreef SQ het volgende:
Nou als ze met de auto gaan zal de officiële bekendmaking nog wel ff duren
Die deden tot een paar maanden terug het spoorvervoer in Schotland, maar die zijn eruit getraptquote:Op donderdag 8 september 2022 16:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou, hopen dat de NS het vervoer dan niet verzorgd, ben je mooi de lul mee nu deze weken.
Schotse tijdzone?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zal vast op tijd zijn voor 't 20 uur journaal...
In het draaiboek staat "royal train", dan wordt deze bedoel, denk ik...quote:Op donderdag 8 september 2022 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik hoop per stoomtrein. Flying Scotsman oid.
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:56 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Nee, voor de gelegenheid vragen ze natuurlijk Brian May.
Ook mooi, wel wat minder romantisch.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:04 schreef Burdie het volgende:
In het draaiboek staat "royal train", dan wordt deze bedoel, denk ik...
[ afbeelding ]
De kinderen moeten naar schoolquote:Op donderdag 8 september 2022 17:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom is prinses Kate er eigenlijk niet bij?
Omdat hun kinderen net vandaag naar een nieuwe school waren.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom is prinses Kate er eigenlijk niet bij?
Eyjafjallajoekullquote:Op donderdag 8 september 2022 17:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als ze een beetje solidair is kiest ze nog voor crematie zodat iig 1 brit zijn huis kan verwarmen zo.
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als ze een beetje solidair is kiest ze nog voor crematie zodat iig 1 brit zijn huis kan verwarmen zo.
Sommige mensen is ook maar even snel een willekeurige zwarte blazer aangemeten, of het nou past of niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:06 schreef Jane het volgende:
Terug en bijgelezen.
De belichting van de mensen die via de BBC nieuwsstudio geinterviewd worden is niet echt lekker, vind ik. Ze zien er allemaal uit alsof ze straks nog eerder gaan dan de Queen zelf.
Zo iemand van 96, dat zijn dan ook echt mensjes van alledag zoals dat noemen.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:07 schreef heywoodu het volgende:
Die Nicholas Witchell zit al drie uur lang te praten alsof dit al de begrafenis is.
Interessant, héél interessant!quote:Op donderdag 8 september 2022 17:12 schreef bedachtzaam het volgende:
Het kan natuurlijk prima dat Liz Truss eergisteren iets gegeven heeft, die had het niet zo op met het koningshuis.
Oh jeequote:Op donderdag 8 september 2022 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Paarden worden binnengereden op Balmoral
Voor het diner of voor de koets?
Yupquote:Op donderdag 8 september 2022 17:14 schreef trein2000 het volgende:
De BBC is de PR dienst van het koningshuis aldaar of niet?
Zou Elizabeth nog een keertje willen paardrijden?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Paarden worden binnengereden op Balmoral
Voor het diner of voor de koets?
Misschien wil ze haar lievelingspaard(en) nog een keer zien. Ze is altijd gek geweest op paarden.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:14 schreef Zorro het volgende:
Zou Elizabeth nog een keertje willen paardrijden?
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De paarden werden binnen gereden, dat doen ze ook wel eens bij Make A Wish, dat een stervende nog eenmaal haar dieren mag zien?
Daarnet een zelfde soort auto naar binnen. Lijkt mij niet dezelfde auto met dezelfde kenteken.quote:
Hm moet ik een account voor hebbenquote:
Ik heb de gewone tv maar eens aangezet. Voor de 2e keer in een week (na GP Zandvoort). Het moet niet gekker worden. Straks maar weer een halfjaartje niet dan.quote:
https://www.bbc.com/news/live/uk-62834633quote:Op donderdag 8 september 2022 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm moet ik een account voor hebben
Er dreigt een frikandellentekort en de Royal Family neemt alvast maatregelen zodat ze goed zitten deze winter.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou Elizabeth nog een keertje willen paardrijden?
Heb je een screenshotje?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Even heel veel gezichten in een soort Zoom-meeting in dat Buckingham Palace-beeld. Heel even
Betraptquote:Op donderdag 8 september 2022 17:18 schreef Benny het volgende:
Ruim 7K aan mensen die naar het hek op de stream kijken. Het is toch fantastisch
Haar moeder werd 101.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo iemand van 96, dat zijn dan ook echt mensjes van alledag zoals dat noemen.
"Het is niet duidelijk wat er precies aan de hand is met de gezondheid van de Queen.". ZE IS FOKKING 96! DAT IS ER AAN DE HAND!
Nee, was echt een halve seconde, toen ik net even naar het scherm keek. Terugspoelen kan nietquote:
700k. Ftfy.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:18 schreef Benny het volgende:
Ruim 7K aan mensen die naar het hek op de stream kijken. Het is toch fantastisch
Het regent daarquote:Op donderdag 8 september 2022 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Opvallend weinig mensen bij Buckingham Palace eigenlijk.
Jammer, misschien hadden we kunnen zien wie er zaten.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, was echt een halve seconde, toen ik net even naar het scherm keek. Terugspoelen kan niet
The Sun heeft dezelfde stream met ook nog eens 6k kijkersquote:Op donderdag 8 september 2022 17:18 schreef Benny het volgende:
Serieus, na Covid zag ze er ineens 20 jaar ouder uit.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:19 schreef Ericr het volgende:
Omikron blijft een sloper. Leeftijd zal zeker een grote rol spelen maar ze heeft ook aardig wat naweeën gehad na haar besmetting.
quote:Koningin Elizabeth 'in gebeden' Rutte om zorgelijke gezondheid
Mark Rutte zegt dat koningin Elizabeth "in onze gebeden" is na berichten dat ze in slechte gezondheid verkeert. "Het is natuurlijk vreselijk triest nieuws dat ze zo ziek is en er zulke grote zorgen zijn", aldus de premier. "We wachten het gewoon af."
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:21 schreef Za het volgende:
Ah die schattige oude dame met haar prachtige pastel pakjes.
[ afbeelding ]
Ook al thoughts and prayers in Nederlandquote:
Het is wel Rutte, dus "Tots ent prrrreejurrrs".quote:Op donderdag 8 september 2022 17:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook al thoughts and prayers in Nederland
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is wel Rutte, dus "Tots ent prrrreejurrrs".
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:21 schreef Za het volgende:
Ah die schattige oude dame met haar prachtige pastel pakjes.
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten tot we het brakke Engels van alle niet-Engelse leiders gaan horen!quote:Op donderdag 8 september 2022 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel met de auto ja?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:28 schreef Zorro het volgende:
Het schiet niet echt op daar op het vliegveld of wel?
En net dan rijden ze weg.
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje net op BBC was herhaling.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:28 schreef Zorro het volgende:
Het schiet niet echt op daar op het vliegveld of wel?
En net dan rijden ze weg.
Anne Frank had haar foto boven haar bed in het Achterhuis.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow dat is tijdens de oorlog[ afbeelding ]
Ohquote:Op donderdag 8 september 2022 17:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stukje net op BBC was herhaling.
Daar gaat het ook niet zo goed mee. Vandaar dit topicquote:Op donderdag 8 september 2022 17:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Die linker ziet er ook niet echt gezond uit, geen kleur.
Ah ik dacht om die rechter, maar dat is dan zeker Victor Reinier?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet zo goed mee. Vandaar dit topic
Peter R. de Vries dejavuquote:Op donderdag 8 september 2022 17:32 schreef Starhopper het volgende:
En straks komt ze fit voorbij gewandeld met de honden
Dat kan niet. Ze werd pas Koningin op haar 25e, dus kan Koningin Elizabeth nooit 18 zijn geworden.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Anne Frank had haar foto boven haar bed in het Achterhuis.
[ twitter ]
Zou die liegen?quote:
Ik vond haar juist wel stoer met die bril en dat kind naast haarquote:Op donderdag 8 september 2022 17:30 schreef Za het volgende:
[..]
Op die ik postte kijkt ze niet zo cute, maar die kleur van haar outfit is amazing.
Oh Dear niet echt mijn dingquote:Op donderdag 8 september 2022 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Ze heeft ook een barbie[ afbeelding ]
Nee, een Landrover.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:38 schreef Starhopper het volgende:
Was dat een jeep van het leger net?
Het rechter hek is niet boeiendquote:Op donderdag 8 september 2022 17:39 schreef Jane het volgende:
Nu hebben we 2 hekken in beeld. Wie biedt meer?
Zou toch mooi zijn als ze als een soort David Copperfield uit het hek bij Buckingham Palace kwam lopen.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het rechter hek is niet boeiend
Leuk met die wantjes.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:35 schreef Starhopper het volgende:
Ze heeft ook een barbie[ afbeelding ]
"Ook de wolken huilden toen Elisabeth het aardse verruilde voor het hemelse."quote:Op donderdag 8 september 2022 17:41 schreef Starhopper het volgende:
Ziet er wel triest uit met de regen
Brok in de keelquote:Op donderdag 8 september 2022 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ook de wolken huilden toen Elisabeth het aardse verruilde voor het hemelse."
Is ze ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
Ik vond haar juist wel stoer met die bril en dat kind naast haar
En haar rozige /lila haarkleurquote:Op donderdag 8 september 2022 17:44 schreef Za het volgende:
[..]
Is ze ook.
Ik heb haar altijd bewonderd om haar buitengewone outfits![]()
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat ze er niet meer is.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Ook de wolken huilden toen Elisabeth het aardse verruilde voor het hemelse."
De serie van haar in de regen vind ik grappigquote:Op donderdag 8 september 2022 17:44 schreef Za het volgende:
[..]
Is ze ook.
Ik heb haar altijd bewonderd om haar buitengewone outfits![]()
[ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze er niet meer is.
In spirit weer nu samen met haar mooie man.
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De serie van haar in de regen vind ik grappig
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En haar rozige /lila haarkleur
Iets subtieler dan welquote:
Mijn hemelquote:Op donderdag 8 september 2022 17:48 schreef Jane het volgende:
Toch fijn dat ze dit nog heeft mogen meemaken.
Volgens mij is het een uur rijden van Aberdeen airport naar Balmoral Castle.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:49 schreef Momo het volgende:
Ondertussen zijn de familieleden uit het vliegtuig vast wel bij haar.
Nou het is etenstijd, eerst ff maccie denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:49 schreef Momo het volgende:
Ondertussen zijn de familieleden uit het vliegtuig vast wel bij haar.
Zouden die niet met heli gaan?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is het een uur rijden van Aberdeen airport naar Balmoral Castle.
Ja heel raar lijkt me datquote:Op donderdag 8 september 2022 17:52 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt me zo vreemd om nu BBC-journalist te zijn, in feite wachtend op het moment dat Elizabeth dood gaat (als ze dat al niet is).
Dat doet iedereen in dit topic ook.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:52 schreef Eightyone het volgende:
Het lijkt me zo vreemd om nu BBC-journalist te zijn, in feite wachtend op het moment dat Elizabeth dood gaat (als ze dat al niet is).
quote:Op donderdag 8 september 2022 17:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou het is etenstijd, eerst ff maccie denk ik.
Hier de tweede helft nasi van gisteren, nu BBC en zo NOS maar weer.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou het is etenstijd, eerst ff maccie denk ik.
Idd. Ze kunnen toch prima met het OVquote:Op donderdag 8 september 2022 17:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Absurd dat ze met de auto onderweg zijn..
Trickyquote:Op donderdag 8 september 2022 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Idd. Ze kunnen toch prima met het OV
Ik blijf bij de BBC want Engelandquote:Op donderdag 8 september 2022 17:54 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Hier de tweede helft nasi van gisteren, nu BBC en zo NOS maar weer.
Morgen niet, want dan rijden de treinen nietquote:Op donderdag 8 september 2022 17:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Idd. Ze kunnen toch prima met het OV
Wat doen ze eigenlijk als ze overleden is? Verlaten ze dan hun post?quote:Op donderdag 8 september 2022 17:57 schreef Jane het volgende:
Bij de BBC heeft wel een changing of the guard plaatsgevonden.
En vergeet, als het zover is, LBC radio niet. Da's zo'n praatzender waar steeds ingebeld wordt.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik blijf bij de BBC want Engeland
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 september 2022 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen niet, want dan rijden de treinen niet
Jaquote:Op donderdag 8 september 2022 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Gaat het toch nog relatief snel met het oude besje...
Oh jaquote:Op donderdag 8 september 2022 18:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jah! Alle camera's zijn gedraaid
Dreetje doet me aan een Tokkie denkenquote:
Wat had je anders gedacht met al die empathische usersquote:Op donderdag 8 september 2022 18:03 schreef Gunner het volgende:
Wow. dat dit zo leeft hier onder de fokkers. bijna 900 posts in 5 uur tijd.
starhopper heeft er 600 voor z'n rekening genomen zeker?
Dit vind ik interessanter dan NSFquote:Op donderdag 8 september 2022 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ik zit ook half NSF te kijken![]()
Oh en wat een hontenweer
Zo heeft hij zich op dat eilandje van Epstein ook gedragen.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dreetje doet me aan een Tokkie denken
SF , dat vind ik toch wel tof! Daarom beidenquote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit vind ik interessanter dan NSF
Gorbatsjov kreeg minder eerquote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat had je anders gedacht met al die empathische users
Oh hijquote:Op donderdag 8 september 2022 18:04 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Zo heeft hij zich op dat eilandje van Epstein ook gedragen.
Ik las zowel Truss als Charles met een speechquote:Op donderdag 8 september 2022 18:05 schreef TjjWester het volgende:
Kunnen we een speech van king charles verwachten of mag de stagaire een persbericht tikken??
Er is altijd een regerende monarch.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat doen ze eigenlijk als ze overleden is? Verlaten ze dan hun post?
"The King is dead, long live the King."quote:Op donderdag 8 september 2022 18:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er is altijd een regerende monarch.
Het vk kent net als nederland het principe van le roi est mort, vive le roi.quote:Op donderdag 8 september 2022 17:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat doen ze eigenlijk als ze overleden is? Verlaten ze dan hun post?
Artiesten, die komen het koningslied inzingen.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:10 schreef Starhopper het volgende:
Wat moeten al die personenauto's en busjes daar? Zijn dat bediendes ofzo?
Charles: "The day you know would come is finally here"quote:Op donderdag 8 september 2022 18:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Artiesten, die komen het koningslied inzingen.
quote:Op donderdag 8 september 2022 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Charles: "The day you know would come is finally here"
"You know what is going to happen, Charles. There's a jet on the Prestwick tarmac spooling up and ready to take you to the designated area. MI6 will take care of the rest."quote:Op donderdag 8 september 2022 18:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Charles: "The day you know would come is finally here"
Vermoed zoiets wel jaquote:Op donderdag 8 september 2022 18:28 schreef Starhopper het volgende:
Maar ze zijn nu dus compleet? Straks om 18:00 een bericht?
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren , of zou er nog een statement komen?quote:Op donderdag 8 september 2022 18:28 schreef Starhopper het volgende:
Maar ze zijn nu dus compleet? Straks om 18:00 een bericht?
Van mij mag hetquote:Op donderdag 8 september 2022 18:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
Als de monarchie niet rigoreus afgeschaft kan worden dan maar één voor één
Nee, de titel Duke of Cambridge blijft hij houden, hij zal hem echter niet meer gebruiken omdat Prince of Wales een hogere titel is. Pas als hij koning wordt gaat die titel zoals dat heet 'op in de kroon' en kan opnieuw uitgegeven worden.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:27 schreef Jane het volgende:
Straks wordt William dus Prince of Wales en is de titel Duke of Cambridge weer vrij om aan een volgend familielid te geven.
Kan toch niet anders.quote:
Waarom zou ie naar Inverness vliegen? Dan ben je nog uren aan het rijden naar Aberdeen.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:32 schreef Starhopper het volgende:
Harry is er nog niet begrijp ik? Ik zie op Flightradar deze. Zou dit Harry kunnen zijn?
https://www.flightradar24.com/VXS2/2d62f823
O wow, tnx. Ik had duidelijk geen idee.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nee, de titel Duke of Cambridge blijft hij houden, hij zal hem echter niet meer gebruiken omdat Prince of Wales een hogere titel is. Pas als hij koning wordt gaat die titel zoals dat heet 'op in de kroon' en kan opnieuw uitgegeven worden.
De titel Duke of Edinburgh is sinds het overlijden van Prins Philip ook van Charles, maar word dus niet gebruikt. Deze kan weer opnieuw uitgegeven worden op het moment dat Charles koning wordt.
Ja kan, net als een miljoenmiljard andere mensen die er in kunnen zitten. Wat heeft dit soort dom gespeculeer voor zin?quote:Op donderdag 8 september 2022 18:32 schreef Starhopper het volgende:
Harry is er nog niet begrijp ik? Ik zie op Flightradar deze. Zou dit Harry kunnen zijn?
https://www.flightradar24.com/VXS2/2d62f823
Omdat die geen haast heeft wrs, machines houden dr in levenquote:Op donderdag 8 september 2022 18:33 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waarom zou ie naar Inverness vliegen? Dan ben je nog uren aan het rijden naar Aberdeen.
Balmoral ligt precies tussen Inverness en Aberdeen.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:33 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waarom zou ie naar Inverness vliegen? Dan ben je nog uren aan het rijden naar Aberdeen.
Net als in Nederland is de opvolger bij overlijden of aftreden automatisch de nieuwe koning. Ik weet trouwens niet of dat in België ook zo is, of dat die een sedevacante hebben.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:09 schreef Jane het volgende:
[..]
"The King is dead, long live the King."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |